Ben je daar niet iets te oud voor..?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...
Ehm, Abracadabra van de Steve Miller Band.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
Nog 2 oudere nummers, en daarna mogen jullie weer raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, Abracadabra van de Steve Miller Band.Na het volgende nummer kun je pas raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oscar Harrisquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
Nog 2 oudere nummers, en daarna mogen jullie weer raden.
quote:
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten nog even bij de buren navragen of er hier met Sint Maarten kinderen aan de deur komen
Tijdens St. Maarten staan er hier ook altijd moeders aan de deur...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je daar niet iets te oud voor..?
ik lust geen snoepquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....
Alle snoep voor Oscar
Tegenwoordig vraag ik aan de ouders of ze het wel een verstandig idee vinden om ze naar mijn deur te sturen. Sindsdien is het redelijk rustig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten nog even bij de buren navragen of er hier met Sint Maarten kinderen aan de deur komen
Daar was ik dus al mee begonnen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
Hierna mogen jullie raden uit welke film de tunes komen.
Ik krijg gewoon geen kids hier. Trappenhuis is chronisch donkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....
Alle snoep voor Oscar
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik dus al mee begonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |