huuuquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vandaag een collega die erachter kwam dat ik van de verkeerde kant ben en reageerde met “oh vanaf nu ben je mijn favoriete collega want ik vind homo’s zo schattig”.
O ja dat vind ik ook vermoeiend idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel echt. Als persoon met een kleurtje moet je eigenlijk constant extra letten op dat je vriendelijk bent, omdat je anders weer zo’n stereotype beeld bevestigt. Ik zou een waardeloze allochtoon zijn wdb.
Eigenaardig eufemisme.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik zwengel de motor maar weer eens aan
Net alsof jou dat ooit lukt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
O ja dat vind ik ook vermoeiend idd.
Tokenisme.
Moet je jezelf afleren. Niet de last van het imago willen dragen. Af en toe gewoon kut zijn.
Met maximaal eigen risico niet meer dan 1000.quote:Zorgpremie kan volgens berekening CPB oplopen naar 1.600 euro in 2021
Ben al afgericht.quote:
Snel, terug naar het ziekenfonds! Dan is het weer gewoon 25 gulden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:09 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Met maximaal eigen risico niet meer dan 1000.
Honderd miljard weghalen bij de managers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Snel, terug naar het ziekenfonds! Dan is het weer gewoon 25 gulden.
Eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou waht had laatst wel een goed betreffende de farmaceutische industrie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Honderd miljard weghalen bij de managers.
Was echt niet zo goedkoop hoor, wergeversdeel vergeten, mocht je bij aangifte belasting dienst bij je inkomen tellen. Dan valt het wel even tegen hoor, zag je opeens dat je particulier goedkoper uit was!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waht heeft veel aandelen Teva Pharma, die zou ik sowieso niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:22 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nou waht had laatst wel een goed betreffende de farmaceutische industrie.
Daar kan wel wat vanaf.
Ah, dat verklaart.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Waht heeft veel aandelen Teva Pharma, die zou ik sowieso niet vertrouwen.
Valt een homogenezingstherapie dan wel binnen het basispakket?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:09 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Met maximaal eigen risico niet meer dan 1000.
8 in de peiling vandaag (van eenvandaag)quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:38 schreef Ryon het volgende:
Baudet gaat de kosten van de premie flink omlaag krijgen door zorgbestuurders die de premie niet kunnen laten dalen een andere baan te laten zoeken.
Las ik net op Facebook. Op naar de veertig zetels!
Dat gaan we uitbesteden aan Oekraïners. Komen een paar lui je aanpakken met honkbalknuppels en boksbeugels.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Valt een homogenezingstherapie dan wel binnen het basispakket?
In 1944 hoefden mensen tenminste niet te lang te lkijden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:39 schreef Jip141 het volgende:
De NS verlengt de lijdensweg weer met 30 minuten vandaag inmiddels.
Rot op, die balkanlui pikken genoeg banen in, laten we dit gewoon over aan Zeeuwen en Achterhoekers aub?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaan we uitbesteden aan Oekraïners. Komen een paar lui je aanpakken met honkbalknuppels en boksbeugels.
Ik begreep dat ze in Tsjetsjenië helemaal geen homoseksualiteit kennen. Misschien daar eens wat experts vandaan halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat gaan we uitbesteden aan Oekraïners. Komen een paar lui je aanpakken met honkbalknuppels en boksbeugels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |