Exact dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:07 schreef hugecooll het volgende:
17-jarige Nederlanders hebben die financiële middelen gelukkig wel
Sterker, de Nederlander moet niet alleen voor zichzelf maar ook voor Ali betalen. Maar goed, de eigen vervanging mag best wat kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Exact dit.
Ali uit Aleppo heeft meer rechten dan een Nederlandse student.
Dat 'eigen vervanging' vind ik altijd wat overdreven maar we moeten geen tweede Rotterdam worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sterker, de Nederlander moet niet alleen voor zichzelf maar ook voor Ali betalen. Maar goed, de eigen vervanging mag best wat kosten natuurlijk.
Ja, en straks komen er weer users aan die een reactie als die van jou belachelijk maken, in de trant van: "leuk om weer te zien dat de bruinhemden stijgeren" of "toch leuk om al die afgunst te zien, daarom zijn dit soort topics de moeite waard". Je weet hè.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:07 schreef hugecooll het volgende:
En ook geen behoefte aan:quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:07 schreef hugecooll het volgende:
quote:een stage, traineeship of baan
Het proces dat Rotterdam heeft doorgaan zie je nu ook in de omringende steden/dorpjes plaatsvinden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat 'eigen vervanging' vind ik altijd wat overdreven maar we moeten geen tweede Rotterdam worden.
Het gaat om tien mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zou ook wel gratis willen studeren, die studieschuld is nou niet echt iets waar ik op zit te wachten. Ik wilde eigenlijk na mijn huidige opleiding nog een master gaan doen, maar twijfel door de kosten die daaraan verbonden zijn. Maar ben blij dat ze wel het geld hebben om mensen zonder verblijfsvergunning gratis te laten studeren hoor.
Al dat rare volk zit ook veel hier in Arnhem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het proces dat Rotterdam heeft doorgaan zie je nu ook in de omringende steden/dorpjes plaatsvinden.
Het gaat om het principe, al snap ik ook wel dat die 10 mensen in totaal niet zoveel zullen kosten.quote:
''Typisch dat de rechtskneusjes die te dom zijn om te studeren het de vluchtelingen niet gunnen.''quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en straks komen er weer users aan die een reactie als die van jou belachelijk maken, in de trant van: "leuk om weer te zien dat de bruinhemden stijgeren" of "toch leuk om al die afgunst te zien, daarom zijn dit soort topics de moeite waard". Je weet hè.
5quote:
Na 'een aantal jaar'quote:
Ja, die heb ik niet gelezen, maar die ik noem wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Typisch dat de rechtskneusjes die te dom zijn om te studeren het de vluchtelingen niet gunnen.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |