Exact dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:07 schreef hugecooll het volgende:
17-jarige Nederlanders hebben die financiële middelen gelukkig wel
Sterker, de Nederlander moet niet alleen voor zichzelf maar ook voor Ali betalen. Maar goed, de eigen vervanging mag best wat kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Exact dit.
Ali uit Aleppo heeft meer rechten dan een Nederlandse student.
Dat 'eigen vervanging' vind ik altijd wat overdreven maar we moeten geen tweede Rotterdam worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sterker, de Nederlander moet niet alleen voor zichzelf maar ook voor Ali betalen. Maar goed, de eigen vervanging mag best wat kosten natuurlijk.
Ja, en straks komen er weer users aan die een reactie als die van jou belachelijk maken, in de trant van: "leuk om weer te zien dat de bruinhemden stijgeren" of "toch leuk om al die afgunst te zien, daarom zijn dit soort topics de moeite waard". Je weet hè.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:07 schreef hugecooll het volgende:
En ook geen behoefte aan:quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:07 schreef hugecooll het volgende:
quote:een stage, traineeship of baan
Het proces dat Rotterdam heeft doorgaan zie je nu ook in de omringende steden/dorpjes plaatsvinden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat 'eigen vervanging' vind ik altijd wat overdreven maar we moeten geen tweede Rotterdam worden.
Het gaat om tien mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zou ook wel gratis willen studeren, die studieschuld is nou niet echt iets waar ik op zit te wachten. Ik wilde eigenlijk na mijn huidige opleiding nog een master gaan doen, maar twijfel door de kosten die daaraan verbonden zijn. Maar ben blij dat ze wel het geld hebben om mensen zonder verblijfsvergunning gratis te laten studeren hoor.
Al dat rare volk zit ook veel hier in Arnhem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het proces dat Rotterdam heeft doorgaan zie je nu ook in de omringende steden/dorpjes plaatsvinden.
Het gaat om het principe, al snap ik ook wel dat die 10 mensen in totaal niet zoveel zullen kosten.quote:
''Typisch dat de rechtskneusjes die te dom zijn om te studeren het de vluchtelingen niet gunnen.''quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en straks komen er weer users aan die een reactie als die van jou belachelijk maken, in de trant van: "leuk om weer te zien dat de bruinhemden stijgeren" of "toch leuk om al die afgunst te zien, daarom zijn dit soort topics de moeite waard". Je weet hè.
5quote:
Na 'een aantal jaar'quote:
Ja, die heb ik niet gelezen, maar die ik noem wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Typisch dat de rechtskneusjes die te dom zijn om te studeren het de vluchtelingen niet gunnen.''
Haha.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Typisch dat de rechtskneusjes die te dom zijn om te studeren het de vluchtelingen niet gunnen.''
Dat gaat zeker gebeuren. Heel Nederland zal er uit gaan zien zoals Rotterdam in de toekomst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat 'eigen vervanging' vind ik altijd wat overdreven maar we moeten geen tweede Rotterdam worden.
Het zal mijn tijd wel duren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker gebeuren. Heel Nederland zal er uit gaan zien zoals Rotterdam in de toekomst.
Mooi rond getal voor de nuancetactiek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik niet gelezen, maar die ik noem wel.
"Het zijn er maar 10", is ook een goeie natuurlijk.
Het principe dat niemand gratis studeert in dit land.quote:
Dan moet er iets anders mis met je zijn. Psychologische problematiek? Maagd en gefrustreerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:17 schreef BoneThugss het volgende:
''Typisch dat de rechtskneusjes die te dom zijn om te studeren het de vluchteling
Dat bepaalde mensen 'voorgetrokken' worden, al helemaal omdat ze nog niet eens een verblijfsvergunning hebben.quote:
Dat zal wel weer te veel logica zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat universitair onderwijs niet geheel gratis kan zijn?
Dat kan wel, maar als niet, dan voor niemand. Gelijkheidsbeginsel etc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat universitair onderwijs niet geheel gratis kan zijn?
Zie je nooit stipendia?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het principe dat niemand gratis studeert in dit land.
Dit geldt ook niet voor alle vluchtelingen he, slechts een extreem marginaal deel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat zwarte mensen een gelijke behandeling verdienen met blanke Sterre.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat zal wel weer te veel logica zijn.
Ja, maar ja, zal mijn tijd wel duren iig. We kijken ernaar en zeggen er straks niets meer over, zo gaat het ongeveer op den duur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar als niet, dan voor niemand. Gelijkheidsbeginsel etc.
Het principe dat we allemaal boos worden als iemand anders wat gratis krijg en jij niet, en dubbel zo boos als het nog een buitenlander is ook.quote:
Het is hier geen Amerika.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zie je nooit stipendia?
[..]
Dit geldt ook niet voor alle vluchtelingen he, slechts een extreem marginaal deel.
Krijgt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het principe dat we allemaal boos worden als iemand anders wat gratis krijg en jij niet, en dubbel zo boos als het nog een buitenlander is ook.
Wat in feite "afgunst" is, dus dat is niet echt een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het principe dat we allemaal boos worden als iemand anders wat gratis krijg en jij niet, en dubbel zo boos als het nog een buitenlander is ook.
Het is raar dat mensen zonder status hier kunnen studeren, en dan nog gratis ook. Ik snap het (economische) motief wel, maar het is weinig moreel en rechtvaardig. Ik zou dan liever een project zien waarbij men de vluchtelingen opleid opdat ze Syrië weer zullen kunnen opbouwen. Maar dat gaat dus helaas in tegen de intentie achter de bevolkingsroof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat bepaalde mensen 'voorgetrokken' worden, al helemaal omdat ze nog niet eens een verblijfsvergunning hebben.
Dus als iets fout is, maar slechts extreem marginaal voorkomt, dan maakt het eigenlijk niet uit wil je zeggen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit geldt ook niet voor alle vluchtelingen he, slechts een extreem marginaal deel.
Nee, maar het is geen gemeengoed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dus als iets fout is, maar slechts extreem marginaal voorkomt, dan maakt het eigenlijk niet uit wil je zeggen?
Ja hoor, man man man man man man.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, maar het is geen gemeengoed.
Dit is hetzelfde als gaan klagen wanneer een gemeente een gratis kavel verloot om mensen te trekken, en dan zeuren dat jij niet gewonnen hebt.
Dat is niet helemaal hetzelfde, aangezien daar alle mensen evenveel kans maken. Maar goed, ik maak me er ook niet extreem druk om hoor, ik sta nog niet op het malieveld met een bord. Ik ben het er gewoon niet mee eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als gaan klagen wanneer een gemeente een gratis kavel verloot om mensen te trekken, en dan zeuren dat jij niet gewonnen hebt.
Niet mee mag doen aan de lotingquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
quote:
Wanneer ze dat kavel alleen verloten onder mensen met jonge kinderen, omdat ze graag jonge gezinnen naar zich toe willen trekken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dat is niet helemaal hetzelfde, aangezien daar alle mensen evenveel kans maken.
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hetzelfde, aangezien daar alle mensen evenveel kans maken. Maar goed, ik maak me er ook niet extreem druk om hoor, ik sta nog niet op het malieveld met een bord. Ik ben het er gewoon niet mee eens.
Ja dat is ook niet eerlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ze dat kavel alleen verloten onder mensen met jonge kinderen, omdat ze graag jonge gezinnen naar zich toe willen trekken.
Die vergelijking slaat nergens op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ze dat kavel alleen verloten onder mensen met jonge kinderen, omdat ze graag jonge gezinnen naar zich toe willen trekken.
Oneerlijk beleidquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar het kan beleid zijn om e.e.a te bewerkstelligen. Dat is dit ook.
Ja als als als. Je voorbeeld verschilt gewoon op een aantal punten en het heeft niet zoveel zin om daar telkens op in te gaan mijn inziens. Een ander belangrijk punt is ook dat ze nog niet eens een verblijfsvergunning hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Over voordeeltjes voor migranten mag je niet verontwaardigd zijn want migranten zijn per definitie zielig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef LelijKnap het volgende:
Loting is neutraal, dit niet. En je bent dus eens dat het geen gemeengoed mag worden. Dat rechtvaardigd verontwaardiging.
Ah, het is beleid om e.e.a. te bewerkstelligen. Itt beleid om e.e.a. niet te bewerkstelligen. Daarin zit 't m dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar het kan beleid zijn om e.e.a te bewerkstelligen. Dat is dit ook.
Mensen die hen over 1 kam scheren zijn zielig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Over voordeeltjes voor migranten mag je niet verontwaardigd zijn want migranten zijn per definitie zielig.
En als je 't wel doet, dan ben jij zielig. Dat is ong de zieligheidscirkel idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Over voordeeltjes voor migranten mag je niet verontwaardigd zijn want migranten zijn per definitie zielig.
Doet ook niemand.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mensen die hen over 1 kam scheren zijn zielig.
Ik maak onderscheid tussen kennismigranten die daadwerkelijk een bijdrage leveren en kansloze sub-sahara migranten die de rest van leven komen parasiteren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mensen die hen over 1 kam scheren zijn zielig.
Zoals mijn syrische overbuurman die een onderneming heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen kennismigranten die daadwerkelijk een bijdrage leveren en kansloze sub-sahara migranten die de rest van leven komen parasiteren.
Zoals mijn Syrische buurman die al een paar jaar werkloos thuis zit, maar wel een kindje geproduceerd heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:39 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zoals mijn syrische overbuurman die een onderneming heeft.
Over één kam scheren dus.
Als ze volwaardig en naar eer en geweten hun werk doen en niet samenspannen met al die nep Nederlandse artsen die hier voor duizenden medische missers op jaarbasis zorgen, dan juichen wij dit initiatief van harte toe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:04 schreef BoneThugss het volgende:
ARNHEM - De universiteit van Wageningen gaat vluchtelingen meer mogelijkheden geven om te studeren en daarmee een toekomst op te bouwen. Vluchtelingen die nog in de asielprocedure zitten krijgen gratis colleges aangeboden.
Vluchtelingstudenten missen vaak het netwerk en de financiële middelen om hier te kunnen studeren. De WUR wil naast het aanbieden van gratis lessen, statushouders een stage, traineeship of baan aanbieden. Dit wordt samen met omliggende gemeenten geregeld.
Wetenschappers in gevaar
Eerder dit jaar sloot de universiteit zich al aan bij het internationale Scholars at Risk-netwerk van de Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF, die vluchtelingen begeleidt bij hun studie en het vinden van een baan die aansluit bij hun capaciteiten. De WUR heeft inmiddels al twee bedreigde wetenschappers een werkplek kunnen bieden.
Momenteel volgen vijf vluchtelingen een opleiding in Wageningen. De universiteit wil de komende jaren dit aantal verdubbelen. Om dit te kunnen volbrengen heeft de WUR een overeenkomst gesloten met UAF.
Bron: http://www.omroepgelderla(...)ngen-gratis-studeren
''Momenteel volgen vijf vluchtelingen een opleiding in Wageningen. De universiteit wil de komende jaren dit aantal verdubbelen.''
![]()
![]()
Dus daar zijn al die tandartsen en dokters.
Wie zijn wij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:40 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Als ze volwaardig en naar eer en geweten hun werk doen en niet samenspannen met al die nep Nederlandse artsen die hier voor duizenden medische missers op jaarbasis zorgen, dan juichen wij dit initiatief van harte toe.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:40 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Als ze volwaardig en naar eer en geweten hun werk doen en niet samenspannen met al die nep Nederlandse artsen die hier voor duizenden medische missers op jaarbasis zorgen, dan juichen wij dit initiatief van harte toe.
Al degenen die zich terecht bedreigd voelen.quote:
Dat is dus waar arthur_spooner onderscheid tussen moet maken. En niet door het hele Midden-oosten direct af te strepen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zoals mijn Syrische buurman die al een paar jaar werkloos thuis zit, maar wel een kindje geproduceerd heeft.
De werkloosheidcijfers onder migranten spreken toch redelijk voor zich. Daar doen die paar positieve uitzonderingen niets aan af.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is dus waar arthur_spooner onderscheid tussen moet maken. En niet door het hele Midden-oosten direct af te strepen.
Dat zijn zeker racistische missers? Leuk wel die dankbaarheid onderwijl 'jullie' het zorgstelsel tot haar dood kapot parasiteren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:40 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Nou ja in Wageningen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En de rest mag ook jaren op een wachtlijst staan om een goedkope woning te bemachtigen.
Wie heeft jou benoemd tot spreekbuis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:41 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Al degenen die zich terecht bedreigd voelen.
Lijkt me best verstandig om het hele Midden-Oosten af te strepen bij het verlenen van asiel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is dus waar arthur_spooner onderscheid tussen moet maken. En niet door het hele Midden-oosten direct af te strepen.
Het Midden-Oosten is gewoon ronduit kut.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het is per definitie "afgunst" volgens mij. En je mag sws nooit afgunstig zijn. Want daarmee geef je aan dat het met jou minder goed gaat. En dat betekent dat je niet goed bezig bent in je leven en anderen de schuld geeft. En dat is niet goed, want dan ben je een sukkel. En we houden niet van sukkels. Sukkels moeten hun bek houden. Alleen succesvolle mensen mogen nog wat zeggen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onbewust lijkt me dat voor sommigen wel gelden. Zoals een Koos Vogels.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is per definitie "afgunst" volgens mij. En je mag sws nooit afgunstig zijn. Want daarmee geef je aan dat het met jou minder goed gaat. En dat betekent dat je niet goed bezig bent in je leven en anderen de schuld geeft. En dat is niet goed, want dan ben je een sukkel. En we houden niet van sukkels. Sukkels moeten hun bek houden. Alleen succesvolle mensen mogen nog wat zeggen.
Ik denk dat dat ongeveer de redeneertrant is.
Nederland hunkert naar empathische, gekwalificeerde artsen. Vind je het dan niet belangrijk dat jij of je geliefden kan rekenen op artsen die zich bereid en verantwoordelijk voelen om 's avonds, 's nachts of in het weekend naar het ziekenhuis te komen om alles uit de kast te halen om jou of je geliefden te redden uit een levensbedreigende situatie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En de rest mag ook jaren op een wachtlijst staan om een goedkope woning te bemachtigen.
Volgens mij hebben ze die opleiding niet in Wageningenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:50 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Nederland hunkert naar empathische, gekwalificeerde artsen. Vind je het dan niet belangrijk dat jij of je geliefden kan rekenen op artsen die zich bereid en verantwoordelijk voelen om 's avonds, 's nachts of in het weekend naar het ziekenhuis te komen om alles uit de kast te halen om jou of je geliefden te redden uit een levensbedreigende situatie?
De medische faculteiten zullen naderhand automatisch volgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die opleiding niet in Wageningen
Ja, en Syriërs zijn empathischer en beter in het draaien van nachtdiensten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:50 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Nederland hunkert naar empathische, gekwalificeerde artsen. Vind je het dan niet belangrijk dat jij of je geliefden kan rekenen op artsen die zich bereid en verantwoordelijk voelen om 's avonds, 's nachts of in het weekend naar het ziekenhuis te komen om alles uit de kast te halen om jou of je geliefden te redden uit een levensbedreigende situatie?
Want?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:52 schreef Begripvol het volgende:
[..]
De medische faculteiten zullen naderhand automatisch volgen.
Ja, wel meer users, ik opende dat topic over Sylvana die een tweede naam verzint, die echter ook al geregistreerd staat: dolkomisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onbewust lijkt me dat voor sommigen wel gelden. Zoals een Koos Vogels.
Want je weet ook gelijk of die artsen (in opleiding) uit Syrië en omstreken meer empathisch zijn dan Nederlandse artsen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:52 schreef Begripvol het volgende:
[..]
De medische faculteiten zullen naderhand automatisch volgen.
Want elke vluchteling wil het écht en elke Nederlander gaat studeren voor de status. Juist.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:55 schreef Waldorf2017 het volgende:
Ik betaal liever voor vluchtelingen die écht willen dan van die kneuzen die gaan studeren voor de status en vervolgens geen reet uitvoeren.
Denken dat die ¤2060 collegegeld de hele studie bekostigd ook
Het is vooral belangrijk dat er al aan de poort het kaf van het koren wordt scheiden. Dat wil zeggen dat er naast de vereiste kwalificatie van de student ook gelet wordt op sociale intelligentie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, en Syriërs zijn empathischer en beter in het draaien van nachtdiensten?
Als het aan mij ligt plaatst de VN Syrische artsen onder bescherming, en kunnen ze gewoon hun werk doen, maar dan wel waar het het hardst nodig is en waar ze zich het minst aan hoeven te passen. In Syrië of de regio dus.
Ze moeten bewijzen hoe humaan en begripvol ze zijn.quote:
Er zijn geen uitgesloten derden het is of/of.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want elke vluchteling wil het écht en elke Nederlander gaat studeren voor de status. Juist.
Voor de status, ook al missen ze de vereiste kwalificatie daarvoor, ze vinden wel een manier om zich omhoog te wippen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want elke vluchteling wil het écht en elke Nederlander gaat studeren voor de status. Juist.
Ben best benieuwd nu. Heb je een bron?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De werkloosheidcijfers onder migranten spreken toch redelijk voor zich. Daar doen die paar positieve uitzonderingen niets aan af.
Goeie beargumentatie 10/10quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten is gewoon ronduit kut.
Ja dit klinkt wel als een goed onderbouwde mening die de werkelijkheid weerspiegelt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Voor de status, ook al missen ze de vereiste kwalificatie daarvoor, ze vinden wel een manier om zich omhoog te wippen.
Uit 2015 weliswaar:quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ben best benieuwd nu. Heb je een bron?
Ook weer opgelost.quote:
Heb je al leren lezen op het vmbo of komt dat nogquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je komt zelf niet bepaald snugger over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:08 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Heb je al leren lezen op het vmbo of komt dat nog
Niet zo intelligent als jij in je OP, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je komt zelf niet bepaald snugger over.
Jij denkt dus blijkbaar dat het op iemand zijn hoofd staat of die serieus is. Aan het begin van de opleiding nog wel. In werkelijkheid kom je daar dus in de loop van de opleiding achter, wanneer de maatschappij er al geld aan uitgegeven heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:08 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Heb je al leren lezen op het vmbo of komt dat nog
Ze komt wel snugger over, want geeft geen kritiek en verdedigt de status quo door een persoonlijke motivatie. Aanpassen dus en ja-knikken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je komt zelf niet bepaald snugger over.
Als jijquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Niet zo intelligent als jij in je OP, inderdaad.
Al was die user god zelf, als je andere mensen op gedrag aanspreekt en zelf te dom bent om fatsoenlijk Nederlands te typen, dan ben je simpelweg niet ready.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze komt wel snugger over, want geeft geen kritiek en verdedigt de status quo door een persoonlijke motivatie. Aanpassen dus en ja-knikken.
Snuggerder dan kritiek leveren of alleen maar een vraag durven stellen.
Toch is ze veel slimmer, ze levert hier geen kritiek op, dan zijn schrijffouten meteen vergeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Al was die user god zelf, als je andere mensen op gedrag aanspreekt en zelf te dom bent om fatsoenlijk Nederlands te typen, dan ben je simpelweg niet ready.
Achja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is ze veel slimmer, ze levert hier geen kritiek op, dan zijn schrijffouten meteen vergeven.
Ze moeten toch ook al lenen voor zo'n flut VVD-taalcursus bij een commercieel bureau? Als ze een studie gaan doen en daardoor een baan krijgen, moeten ze dat nog terugbetalen ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:09 schreef BoneThugss het volgende:
Waarom lenen ze die gasten gewoon geen geld. Zal wel weer te logisch zijn voor veel mensen.
Investeren in je eigen toekomst. Althans zo verwoorden ze het tegen de Nederlandse jongeren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook al lenen voor zo'n flut VVD-taalcursus bij een commercieel bureau? Als ze een studie gaan doen en daardoor een baan krijgen, moeten ze dat nog terugbetalen ook.
Sowieso weggegooid geld als je denkt dat ‘als jij’ fout is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Achja.
Waarom heb ik gewoon moeten dokken voor m'n studie? Als ik m'n paspoort weggegooid had was dat niet nodig geweest.
Hehe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:19 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Sowieso weggegooid geld als je denkt dat ‘als jij’ fout is.
En voor zulke idioten betalen we dus allemaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Dan ik en als jij.
Ik mag jou wel.
Hoeveel belasting betaal jij precies?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
Maar daar betaal ik dus tantoe veel belasting voor, goed om te weten
Yep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
En voor zulke idioten betalen we dus allemaal.
Gaat erom dat het nieuws, zoals dit nieuws, er inhoudelijk niet meer toe doet, het gaat erom hoe jij erop reageert, dat geeft aan of je "goede mensen" of "slechte mensen" bent.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Achja.
Waarom heb ik gewoon moeten dokken voor m'n studie? Als ik m'n paspoort weggegooid had was dat niet nodig geweest.
Is al gezegd dat het om het principe gingquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het gaat om 10 plekken trouwens.
Dat brengt nu niet echt extra kosten met zich mee
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is al gezegd dat het om het principe ging
Ook, ja. Verder nog vragen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net ging het nog om je belastingcenten![]()
I know, ik heb dit van heel dicht bij meegemaakt. Tegenwoordig zijn de meeste artsen geneigd om te leren wat ze precies nodig hebben voor het behalen van hun artsendiploma. Ze doen helaas weinig moeite om zich in te spannen voor het opsporen van de werkelijke oorzaak van een bepaalde ziekte. Veel van hen missen het intuïtief- en inlevingsvermogen om patiënten te helpen. Ze houden zich ook nauwelijks aan de protocollen en ze zijn weinig geïnteresseerd in buitenlandse, medische literatuur om diepgang te ontwikkelen in een bepaalde ziekte. Wat dit betreft, geldt voor veel Nederlandse artsen: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dit klinkt wel als een goed onderbouwde mening die de werkelijkheid weerspiegelt...
Nee hoor, het is helemaal duidelijk wat het doel is van je topic.quote:
Maar dit kost dus niemand geld.quote:
10 plekken zijn gratis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het gaat om 10 plekken trouwens.
Dat brengt nu niet echt extra kosten met zich mee
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dit kost dus niemand geld.
Euh, het kost dus wel geld. Verder spreken mensen zich uit tegen dat vluchtelingen zonder verblijfsvergunning een beter aanbod krijgen dan jongeren die hier geboren en getogen zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verder krijgt de universiteit ook geen extra overheidssteun voor dit initiatief.
Dus dat gejank slaat echt helemaal nergens op.
Maar gelukkig kun je nu wel roepen dat je er principieel tegen bent dat kansarmen worden geholpen, zonder dat hier extra kosten tegenover staan.
Principes doen er niet toe?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verder krijgt de universiteit ook geen extra overheidssteun voor dit initiatief.
Dus dat gejank slaat echt helemaal nergens op.
Maar gelukkig kun je nu wel roepen dat je er principieel tegen bent dat kansarmen worden geholpen, zonder dat hier extra kosten tegenover staan.
''Het kost niemand geld.''quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Euh, het kost dus wel geld. Verder spreken mensen zich uit dat vluchtelingen zonder verblijfsvergunning een beter aanbod krijgen dan jongeren die hier geboren en getogen zijn.
Maar goed, je kan het inderdaad zo verdraaien dat je net doet alsof iedereen die het hier niet mee eens is een gore racist is.
Het gaat om de meta-discussie. Goed versus slecht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Euh, het kost dus wel geld. Verder spreken mensen zich uit tegen dat vluchtelingen zonder verblijfsvergunning een beter aanbod krijgen dan jongeren die hier geboren en getogen zijn.
Maar goed, je kan het inderdaad zo verdraaien dat je net doet alsof iedereen die het hier niet mee eens is een gore racist is.
Dit initiatief betekent in feite: nu bouwen voor de toekomst. Volgens vele economen dreigt er gevaar voor de Nederlandse welvaart, omdat er te weinig kinderen worden geboren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
10 plekken zijn gratis?
Zijn 100 plekken ook gratis? 1000?
Waar leg je die grens dan? Wanneer brengt iets niet echt extra kosten met zich mee, en wanneer wel?
Wat vooral het probleem is met dit soort initiatieven is dat er een aanzuigende werking van uitgaat. Het sub-sahara volk weet maar al te goed in welke landen de beste gratis voorzieningen te halen zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Euh, het kost dus wel geld. Verder spreken mensen zich uit tegen dat vluchtelingen zonder verblijfsvergunning een beter aanbod krijgen dan jongeren die hier geboren en getogen zijn.
Wageningen heeft 6 Engelstalige bachelor opleidingen. Wetende dat een bachelor minstens 3 jaar duurt, is dat gemiddeld dus nog niet één leerling per vak.quote:
Deze mensen hebben nog niet eens een verblijfsvergunning, wie zegt dat ze daadwerkelijk blijven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:37 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Dit initiatief betekent in feite: nu bouwen voor de toekomst. Volgens vele economen dreigt er gevaar voor de Nederlandse welvaart, omdat er te weinig kinderen worden geboren.
Ja maar ja maar principequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wageningen heeft 6 Engelstalige bachelor opleidingen. Wetende dat een bachelor minstens 3 jaar duurt, is dat gemiddeld dus nog niet één leerling per vak.
Rekening houdende met het feit dat collegezalen vrijwel nooit 100% gevuld zijn, kunnen die er dus gewoon prima bij gaan zitten.
Iedere uitspraak over de toekomst is in principe flauwekul. Een uitspraak 'nu bouwen voor de toekomst' verwacht je eerder van een totalitair regime ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:37 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Dit initiatief betekent in feite: nu bouwen voor de toekomst. Volgens vele economen dreigt er gevaar voor de Nederlandse welvaart, omdat er te weinig kinderen worden geboren.
Cool, misschien ga ik dat ook wel doen. Of moet ik dan wel betalen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wageningen heeft 6 Engelstalige bachelor opleidingen. Wetende dat een bachelor minstens 3 jaar duurt, is dat gemiddeld dus nog niet één leerling per vak.
Rekening houdende met het feit dat collegezalen vrijwel nooit 100% gevuld zijn, kunnen die er dus gewoon prima bij gaan zitten.
Oh dan halen we ze maar weer uit het buitenland, waar is die fout al een keer eerder gemaakt, en we geven ze het gratis ook nogquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:37 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Bevestig je nu zijn quote of wat doe je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef BoneThugss het volgende:
''De universiteit biedt Bachelor of Science opleidingen op het gebied van gezonde voeding en leefomgeving.
Vanaf september 2018 worden zes opleidingen volledig en alleen in het Engels aangeboden.''
Van harte guuspech6, en nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |