Die gaan geen bingo meer veroorzaken.quote:
Je bent wel meer vergeten in de bingo Mex.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Coldplay vergeten in de bingo.
Die Jo met de banjo kan wel weg, toch geen idee waar dat over gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Coldplay vergeten in de bingo.
Mumford and Sons natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Jo met de banjo kan wel weg, toch geen idee waar dat over gaat
Ah, Dam Lambertquote:
Draaien ze die nog wel eens dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mumford and Sons natuurlijk.
Ach deze is net zo kut.quote:
Die was nog het leukst, en dat nummer was ook al niks (vond ik ook een hoog Dotan-gehalte hebben trouwens, ik heb een tijd gedacht dat dat hetzelfde liedje wasquote:
Die trompetjes zijn nog wel leuk. Maar zo'n 20-koppige band vind ik nooit tof. Veel te veel gezangquote:
Is het ook nietquote:
Kwam ik een paar jaar geleden tijdens de Top 2000 achter.quote:
Faeroer Sharkey dan?quote:
Maria McKee toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had dan de link A good heart en You little thief gedaan, dat was nog inventief
En haar ex, die terug antwoordde in Feargal's follow up hitquote:
In Days of thunder werd ook veel roekeloos gereden en met Show Me Heaven kom je dan wel snel uit bij Bolan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:53 schreef cafca het volgende:
Was er niet ook een link met Mariah McKee en T rex?
Was Mariah niet de halfzus van Steve Peregrin Took, of haal ik dingen door elkaar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Days of thunder werd ook veel roekeloos gereden en met Show Me Heaven kom je dan wel snel uit bij Bolan?
Ach, stomme hquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mariah is sowieso een andere zangeres
Haha ja, orgeltje zit nagenoeg overal in. Radio draait natuurlijk steeds weer dezelfde 3 liedjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:28 schreef pipster het volgende:
Zit gewoon in mij irritatie, te beginnen met dat k*t orgeltje en die zangert van ze ook.
Wowowowquote:
Stond op twitterquote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 07:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stond op twitter
Maar helaas :’( misschien eerste nummer zo
Ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amiiiiigo is ook weer gedraaid zie ik
Coldplay erop ipv Mumford, die worden te weinig gedraaid, Zeeuwse Zooi ipv Blaf en de Special van de Chef gooi ik ook wel ergens bijquote:Op woensdag 1 november 2017 08:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja.
Pas dat bingokaartje nou eens aan.
quote:Op woensdag 1 november 2017 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay erop ipv Mumford, die worden te weinig gedraaid, Zeeuwse Zooi ipv Blaf en de Special van de Chef gooi ik ook wel ergens bij
De ordening wordt weer naar willekeur, dan.quote:
Prachtig.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Bingo. Verbetering?
Eigenlijk zou je ‘de sjeffies’ neer moeten zetten ipv De special van. Verder akkoord!quote:Op woensdag 1 november 2017 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Bingo. Verbetering?
Oja,de 'cheffies' actquote:Op woensdag 1 november 2017 08:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ‘de sjeffies’ neer moeten zetten ipv De special van. Verder akkoord!
Dat gefap op deze 'solo' is echt treurig.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:14 schreef Bronson het volgende:
Allemaal de luchtdrumstel erbij gepakt?
HAHAHAA
Wat is een Fill?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gefap op deze 'solo' is echt treurig.
Die van Radar Love is veel beter.
Het is ook gewoon een Fill, trouwens. Een fill van Phil. Haha!
Grappig is gewoon het verhaal achter de "solo" wat eigenlijk gewoon een fill is inderdaad...quote:Op woensdag 1 november 2017 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gefap op deze 'solo' is echt treurig.
Die van Radar Love is veel beter.
Het is ook gewoon een Fill, trouwens. Een fill van Phil. Haha!
nee een van de weinigen die ik niet wist inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2017 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist die laatste vraag wist ik ook niet.
Fledder is toch wel vrij bekend?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nee een van de weinigen die ik niet wist inderdaad
Er schijnen zelfs boeken van te zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Fledder is toch wel vrij bekend?
Ik wist dat zelfs terwijl ik zelden Baantjer heb gekeken.
Boeken van een schrijver, jeetje. Nooit verwacht.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs boeken van te zijn.
JA ECHT HE.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeken van een schrijver, jeetje. Nooit verwacht.
Vind t eigenlijk best aardig. Alleen niet heel spannend, het zijn heel veel Bingoartiesten of bijna-bingoartiestenquote:
Ik luister pas sinds 9uquote:Op woensdag 1 november 2017 10:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het begon best veelbelovend vanochtend.
Bingo artiestenquote:Op woensdag 1 november 2017 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind t eigenlijk best aardig. Alleen niet heel spannend, het zijn heel veel Bingoartiesten of bijna-bingoartiesten
quote:
Het heeft wel wat weg van Veronica. Die had, toen ik dat tig jaar geleden luisterde, ook zo'n select gezelschap wat elke dag weer terug kwam.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komen vaak genoeg voorbij om elke dag wel bingo te hebben. Heb het idee dat dat op 3fm altijd veel minder erg was. Hoewel er daar ook wel een paar waren (Queen, MJ, Coldplay, U2, Bruce)
Nu heb je er wel een aantal die écht aan Bart te linken zijn (Marco, Zeeuwse zooi, De Dijk, Imagine Dragons, Simple Minds) en een aantal die écht aan Gijs te linken zijn (Bruce, Kensington, Ed Sheeran, John Mayer, Herman Brootjuh) in mijn ogen. En een paar die je bij iedereen wel langs kan horen komen.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van Veronica. Die had, toen ik dat tig jaar geleden luisterde, ook zo'n select gezelschap wat elke dag weer terug kwam.
Aha een heuse bingokaartquote:Op woensdag 1 november 2017 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komen vaak genoeg voorbij om elke dag wel bingo te hebben. Heb het idee dat dat op 3fm altijd veel minder erg was. Hoewel er daar ook wel een paar waren (Queen, MJ, Coldplay, U2, Bruce)
Het is per slot van rekening woensdag.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Even acclimatiseren"
Bart Arens = Iwanius
Ik vind hun samenzang vaak best mooi, maar dit is wel gewoon 'meuk'. Met zo'n hip EDM-pop deuntje eronder.quote:
wowquote:Op woensdag 1 november 2017 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Even acclimatiseren"
Bart Arens = Iwanius
Best aardige meuk danquote:Op woensdag 1 november 2017 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hun samenzang vaak best mooi, maar dit is wel gewoon 'meuk'. Met zo'n hip EDM-pop deuntje eronder.
Die was op haar eerste album best leuk, maar trapte in precies dezelfde val.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:55 schreef J83 het volgende:
[..]
Best aardige meuk dan![]()
Hij had ook Kutty kunnen draaien
Mwah weet ik zo niet, zo relevant is FOK! niet meer op radiogebied als een aantal jaar geleden.quote:
Hij had het gisteren over een volle kaart, kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 1 november 2017 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah weet ik zo niet, zo relevant is FOK! niet meer op radiogebied als een aantal jaar geleden.
Tijdens de Top 2000 zal er vast wel iemand meekijken, ze zullen inmiddels toch wel door hebben dat dat hier wel enórm leeft.
Deze
Dit heb ik gemist, wat zei ie daarover?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:58 schreef J83 het volgende:
[..]
Hij had het gisteren over een volle kaart, kan geen toeval zijn
quote:Op woensdag 1 november 2017 10:58 schreef J83 het volgende:
[..]
Hij had het gisteren over een volle kaart, kan geen toeval zijn
Was ergens tijdens een gesprekje geloof ik, "we hebben nu een volle kaart".quote:Op woensdag 1 november 2017 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik gemist, wat zei ie daarover?
Mexicano's zijn dan ook fucking lekkerquote:Op woensdag 1 november 2017 11:00 schreef J83 het volgende:
[..]
Was ergens tijdens een gesprekje geloof ik, "we hebben nu een volle kaart".
En dat 'ie zin had in een mexicano, geen idee wat hij daar mee bedoelde.
Met pindasaus of met curry?quote:Op woensdag 1 november 2017 11:00 schreef J83 het volgende:
[..]
Was ergens tijdens een gesprekje geloof ik, "we hebben nu een volle kaart".
En dat 'ie zin had in een mexicano, geen idee wat hij daar mee bedoelde.
Bart lijkt mij wel zo'n prof dat hij inderdaad rondkijkt wat er zoal gezegd wordt over zijn vakgebied, net zoals Michiel dat ook doet.quote:
NEE NEE NEEquote:
Deze is GENOT jaquote:Op woensdag 1 november 2017 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NEE NEE NEE
Er is maar 1 echte goede Currysaus:
[ afbeelding ]
Oliehoorn is voor de majo!
Zin in patat nuquote:Op woensdag 1 november 2017 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NEE NEE NEE
Er is maar 1 echte goede Currysaus:
[ afbeelding ]
Oliehoorn is voor de majo!
nou idd, lekker patatje gaat er wel inquote:
Friesland....quote:
Mee eens, wat een zeiknummer.quote:
Ja man. Supergoede keuze dit.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, wat een zeiknummer.
Hij skipte bovendien terecht dat nummer van Queen, uitmuntende kandidaat.
Klopt. Had het niet verwacht.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, wat een zeiknummer.
Hij skipte bovendien terecht dat nummer van Queen, uitmuntende kandidaat.
Ik wacht wel effe.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gekozen. Deze hoor je niet heel vaak, niet écht verrassend, maar mooi en je hoort m niet vaak.
Cee is nu mad, maar die heeft effe pech.
Da's overdreven maar er staan wel een aantal hele goede liedjes op. Deze, Shiver, Politik, Amsterdam..quote:Op woensdag 1 november 2017 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
De eerste 2 albums zijn ook gewoon beiden meesterwerken.
Neen mex. Dat is niet overdreven.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's overdreven maar er staan wel een aantal hele goede liedjes op. Deze, Shiver, Politik, Amsterdam..
Shiver!quote:Op woensdag 1 november 2017 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's overdreven maar er staan wel een aantal hele goede liedjes op. Deze, Shiver, Politik, Amsterdam..
Wel. Toen ie met die kopstem dezelfde deuntjes begonnen te huilen was het wel klaar.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen mex. Dat is niet overdreven.
Oja? Nice!quote:Op woensdag 1 november 2017 11:41 schreef Bronson het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VANAVOND![]()
![]()
![]()
Zijn kopstem is ook wel verdomd matig.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel. Toen ie met die kopstem dezelfde deuntjes begonnen te huilen was het wel klaar.
Ook niet mijn favo dit, maar de drive enzo is wel lekker.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik saai van The War on Drugs heb ik besloten.
Van de garderobe graag.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik zal wat opnames voor je maken.
sowieso vind ik dat New Order zoveel betere liedjes heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:49 schreef cosmick het volgende:
Okee. Toch vind ik het jammer dat ze altijd die zuigende remix draaien.
True Faith is wel genotquote:
Zou jij je niet beter thuis voelen bij NPO Radio 5?quote:Op woensdag 1 november 2017 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
maareh, op de opmerking dat het knap is dat je Radio 2 kan luisteren als je die typische jaren '80 kutmuziek vindt is het antwoord simpel:
ik hoor liever jaren 80 deuntjes dan 20 keer per dag kensington, chef special etc...
nooit geluisterd, dus geen idee...quote:Op woensdag 1 november 2017 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou jij je niet beter thuis voelen bij NPO Radio 5?
Aerosmith is ook leuke jaren 80 meukquote:Op woensdag 1 november 2017 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bon JoviIs dat onderdeel van Toto/Aerosmith/etc.?
Het gaat meer de poedelrock kant op.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hij acteert zichzelf altijd, en mensen dwepen daar nog mee ookquote:
Met d'r kleuterstemmetje. En toch vind ik dit nummer wel lekker. Als dit fatsoenlijk was gezongen was dit een geniale plaat geweest.quote:
Dat idd. Het is zo kut gezongenquote:Op woensdag 1 november 2017 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit fatsoenlijk was gezongen was dit een geniale plaat geweest.
whaiaiaiaiai caaahaaant you just hohooohold mequote:Op woensdag 1 november 2017 12:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat idd. Het is zo kut gezongen.. ze heeft nog een erger nummer. Gelukkig alweer vergeten.
O god jaquote:Op woensdag 1 november 2017 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
whaiaiaiaiai caaahaaant you just hohooohold me
die was ook met redelijke zang vrij vervelend geweest denk ik.
Gisteren aan het einde bij Ruud was er de vraag aan Wout wie hij de minst leuke collega vond.quote:
Haandrikman denk ikquote:Op woensdag 1 november 2017 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gisteren aan het einde bij Ruud was er de vraag aan Wout wie hij de minst leuke collega vond.
Ze kwamen er, onbesproken, al snel achter dat ze er beiden maar 1 niet mogen. Wie denken jullie?
Ik vermoed Bart,
Kent Ruud Haandrikman dan? Naja, misschien van een vergadering, voor de rest nooit op eenzelfde dag aanwezig.quote:
Luister zijn show wel eens voor werk. Wat een niet grappige items zitten daarin.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zou ik het wel mee eens zijn.
Echt zo'n vage dj is dat.
Klopt, maar hij praat ook zo raar. Stelt rare vragen. Kan het niet plaatsen. Maar tenenkrommend is het wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister zijn show wel eens voor werk. Wat een niet grappige items zitten daarin.
Die werd toch bezongen in dat liedje van Bowie?quote:
Fixedquote:Op woensdag 1 november 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Complainte Pour Ste. Catherine svp.
Dank jequote:
quote:
Stuk mooier dan dat saaie I'm a Believer.quote:
Vind het wel leuk dat je aan I'm a believer en A little bit me.. kunt horen dat Neil Diamond het geschreven heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuk mooier dan dat saaie I'm a Believer.
Nou iddquote:Op woensdag 1 november 2017 14:48 schreef Bronson het volgende:
Doe mij de versie van The Prodigy maar.
Ach, liever dit dan die versie van Madness.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:48 schreef Bronson het volgende:
Doe mij de versie van The Prodigy maar.
Wowowowowowquote:
Oja, moet ik nog ff checken.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, daar hebben we The Horrors/Portishead weer
Het is wel dubbel zo snel als bij die twee, als ik het zo vluchtig bedenk. Ik ga vanavond thuis ook even een poging tot vergelijking doen.quote:
dat dusquote:Op woensdag 1 november 2017 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi Wark
Vervelend voor iedereen die de drummer kende, de fans, etc. Maar wat een flut'muziek'.
kan je zomaar een compleet programma mee vullenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
WOWOWOWOWOWOWOWOW
Living In Another World![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is deze er ook in zoveel versies? Ik ken alleen de album versie eigenlijk en dat is mijn hoogtepunt op die prachtige plaat.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan je zomaar een compleet programma mee vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |