Die gaan geen bingo meer veroorzaken.quote:
Je bent wel meer vergeten in de bingo Mex.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Coldplay vergeten in de bingo.
Die Jo met de banjo kan wel weg, toch geen idee waar dat over gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Coldplay vergeten in de bingo.
Mumford and Sons natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Jo met de banjo kan wel weg, toch geen idee waar dat over gaat
Ah, Dam Lambertquote:
Draaien ze die nog wel eens dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mumford and Sons natuurlijk.
Ach deze is net zo kut.quote:
Die was nog het leukst, en dat nummer was ook al niks (vond ik ook een hoog Dotan-gehalte hebben trouwens, ik heb een tijd gedacht dat dat hetzelfde liedje wasquote:
Die trompetjes zijn nog wel leuk. Maar zo'n 20-koppige band vind ik nooit tof. Veel te veel gezangquote:
Is het ook nietquote:
Kwam ik een paar jaar geleden tijdens de Top 2000 achter.quote:
Faeroer Sharkey dan?quote:
Maria McKee toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had dan de link A good heart en You little thief gedaan, dat was nog inventief
En haar ex, die terug antwoordde in Feargal's follow up hitquote:
In Days of thunder werd ook veel roekeloos gereden en met Show Me Heaven kom je dan wel snel uit bij Bolan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:53 schreef cafca het volgende:
Was er niet ook een link met Mariah McKee en T rex?
Was Mariah niet de halfzus van Steve Peregrin Took, of haal ik dingen door elkaar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Days of thunder werd ook veel roekeloos gereden en met Show Me Heaven kom je dan wel snel uit bij Bolan?
Ach, stomme hquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mariah is sowieso een andere zangeres
Haha ja, orgeltje zit nagenoeg overal in. Radio draait natuurlijk steeds weer dezelfde 3 liedjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:28 schreef pipster het volgende:
Zit gewoon in mij irritatie, te beginnen met dat k*t orgeltje en die zangert van ze ook.
Wowowowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |