Je kunt daar alle mogelijke selecties maken... maar ik krijg er met de beste wil van de wereld geen hoger inkomen voor vrouwen uit. Dus ik zie eigenlijk niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Die data is niet gecorrigeerd op zaken als opleidingsniveau of het hebben van deeltijd- of voltijdwerk etc.
Jonge vrouwen hebben een hoger gemiddeld bruto uurloon dan mannen.Dus jonge vrouwen werken minder uur dan jonge mannen. Dat komt waarschijnlijk omdat meer jonge vrouwen nog studeren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kunt daar alle mogelijke selecties maken... maar ik krijg er met de beste wil van de wereld geen hoger inkomen voor vrouwen uit. Dus ik zie eigenlijk niet wat je bedoelt.
Helaas staan daar alleen cijfers t/m 2014.
PS:
In de link waar rtl naar verwijst zegt CBS:
"Zonder rekening te houden met achtergrondkenmerken verdienen jonge vrouwen gemiddeld meer dan hun mannelijke collega's in dezelfde leeftijd."
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)on-voor-gelijk-werk-
Ik neem aan dat ze dus gewoon alle werkende mannen en vrouwen in die leeftijdsgroep bedoelen?
Ik ben geen vrouw.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:25 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zo. Daar sta je dan. Door een vrouw op je plek gezet met wegens misplaatste sexismeclaim. Mooier wordt het niet. Topic kan dicht.
Beweer je nou serieus dat alle moslims actief deelnemen aan het plegen van aanslagen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Moslims plegen meer aanslagen door het geloof dat ze aanhangen. Iets waar ze zo goed als allemaal actief aan deelnemen.En een systeem dat ze zelf bewust of onbewust in stand houden. Daarom is het prima om ze daar op te wijzen.
Als we relevante factoren zonder blikken of blozen weg kunnen 'corrigeren' kan ik ook wel iedere claim staven die ik wil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Die data is niet gecorrigeerd op zaken als opleidingsniveau of het hebben van deeltijd- of voltijdwerk etc.
Jonge vrouwen verdienen nu gemiddeld meer per uur dan jonge mannen. Feit.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als we relevante factoren zonder blikken of blozen weg kunnen 'corrigeren' kan ik ook wel iedere claim staven die ik wil.
Nee actief deelnemen aan het geloof. Vergelijk het met de mannen die actief meedraaien in de samenleving en daardoor mede schuldig zijn aan jouw vermeende wijdverspreide seksisme.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Beweer je nou serieus dat alle moslims actief deelnemen aan het plegen van aanslagen?
Dan ken je mn pohi niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kolere ik denk al jaren dat jij een vrouw bent...
Dat is waarschijnlijk de enige statistiek die je kunt vinden waar vrouwen beter uitkomen dan mannennquote:Op woensdag 1 november 2017 09:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Jonge vrouwen verdienen nu gemiddeld meer per uur dan jonge mannen. Feit.
Ik snap dat het vervelend voor je is dat dat feit niet in jouw seksistische beeld van het westen past, maar het is niet anders. Deze trend zie je trouwens in vrijwel alle westerse landen.
Niet per se mede-schuldig, maar ze profiteren er wel van.quote:[..]
Nee actief deelnemen aan het geloof. Vergelijk het met de mannen die actief meedraaien in de samenleving en daardoor mede schuldig zijn aan jouw vermeende wijdverspreide seksisme.
Ik vind het ook niks.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:36 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik weet niet wat dit soort mensen menen te bereiken met zulke acties, maar als dit als doel heeft om racisme aan te kaarten, vind ik het nogal polariserend werken. Met het vingertje naar daders en slachtoffers in het racisme debat wijzen door middel van een scheidingslijn tijdens een concert helpt niet echt, al staat het haar vrij zoiets te doen.
Ik kan zo honderden statistieken voor je opzoeken waar vrouwen er beter vanaf komen dan mannen.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de enige statistiek die je kunt vinden waar vrouwen beter uitkomen dan mannenn
[..]
Niet per se mede-schuldig, maar ze profiteren er wel van.
Ser vindt het prima als aan mannen gevraagd wordt meer te betalen voor een bakje koffie. Als dat geen discriminatie is weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:30 schreef Molurus het volgende:
Affirmative action gaat ook niet over de ene vorm van discriminatie bestrijden met een andere vorm van discriminatie.
Het gaat over gelijke kansen creëren in een ongelijke wereld.
Sommige mensen denken daaruit te kunnen concluderen dat discriminatie OK is.![]()
HALLO??quote:Op woensdag 1 november 2017 10:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Optreden al geweest? Bijzonderheden gebeurt?
Wat heeft dat met werk te maken?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik kan zo honderden statistieken voor je opzoeken waar vrouwen er beter vanaf komen dan mannen.
1tje dan: mannen plegen 2 keer zo vaak zelfmoord dan vrouwen.
Bij mannen ligt er meer sociale druk op het hebben van een baan. Daarom gaan die cijfers ook omhoog in de crisis.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat heeft dat met werk te maken?
Het lijkt erop dat er nogal veel wordt gezegd in dit topic over wat Ser vindt, behalve door Ser zelf.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Ser vindt het prima als aan mannen gevraagd wordt meer te betalen voor een bakje koffie. Als dat geen discriminatie is weet ik het ook niet meer.
Hij gaf het net zelf toe in dit topic.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er nogal veel wordt gezegd in dit topic over wat Ser vindt, behalve door Ser zelf.
Hij zegt alleen "zolang dat vrijwillig is prima". Alles dat vrijwillig is is prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij gaf het net zelf toe in dit topic.
Dus als ik een restaurant open en vraag moslims meer te betalen is dat prima?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij zegt alleen "zolang dat vrijwillig is prima". Alles dat vrijwillig is is prima wat mij betreft.
Dat kopje koffie verhaal komt - lijkt het - niet uit dit topic.
Zolang je niemand daartoe verplicht, wat zou het bezwaar zijn?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Dus als ik een restaurant open en vraag moslims meer te betalen is dat prima?
Prima, gaan we niet meer zeiken over de negertafel en de moslimbar.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks.
Maar al die dramaqueen reacties in dit topic zijn zo mogelijk nog zieliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |