Ah, Del is wel iets logischer jaquote:
Doe dit nou nietquote:
Nu geen andere bands bij het rijtje gaan verzinnen hequote:Op maandag 30 oktober 2017 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Stones. Simple Minds/Level 42/ABC is bingo nu.
Nee, deze 3 voldoen wel met z'n drieën. Anders was het allang weggestreept met Duran Duran, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nu geen andere bands bij het rijtje gaan verzinnen he
Het is inderdaad wel erg veel van hetzelfde ja, maar het stoort mij nog steeds niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op BKS is het geluid altijd bagger.
Was toen ook op tijd 'gevlucht' om het volledige concert van CHVRCHES mee te maken. Die vind ik ook leuker dan The War on Drugs, denk ik
Ik vind inmiddels ook wel dat elk liedje hetzelfde klinkt..
wiebelwiebel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
volgende week topsongquote:
Ja die hoor ik ook vaak de laatste tijd ja, en ik vind er maar weinig aanquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:35 schreef pipster het volgende:
Goh I Wish zit ook in de high rotation zeker.
Stevie Wonder ziet dit niet zoquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:35 schreef pipster het volgende:
Goh I Wish zit ook in de high rotation zeker.
Als je hem 2 jaar niet hebt gehoord, is het wel leuk, maar drie/vier keer in 7 dagen is wel wat overdreven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die hoor ik ook vaak de laatste tijd ja, en ik vind er maar weinig aan
As sure as Kilimanjaro rises like Olympus above the Serengetiquote:
Chic?quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht, ook alwéér dat vreselijke Africa.
Dat is Aaaaafricaquote:
Lijkt me eerder een cover van Miss Montrealquote:
Nee dat is ah ah ah Afrika ah ah afrikaquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een cover van Miss Montreal
Ik vond het destijds al een iets te gelikte popsong voor de Top 100 allertijden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen dat dit een legendarische tijdloze klassieker is. Best een geinig liedje om een keer te horen, maar dat ie de top 2000 vind ik al knap..
Er staan zat slechtere in.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen dat dit een legendarische tijdloze klassieker is. Best een geinig liedje om een keer te horen, maar dat ie de top 2000 vind ik al knap..
Ja, tsja, dat valt ook te zeggen van Ik Leef Niet Meer Voor Jou van Marco Borsato.quote:
Jeetje.quote:
We komen in de buurt, denk ik zo.quote:
had ik even gemist, maar samen met Mother's finest wel even weer een Alfred Lagarde moment.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht, ook alwéér dat vreselijke Africa.
ik hang al de hele dag boven de WC, maar Belfast Child was voor jou ook de druppel?quote:
Nee ik houd het lijstje van Mex bij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hang al de hele dag boven de WC, maar Belfast Child was voor jou ook de druppel?
neh, zie de bingokaart in de OP. er is een (zijn zelfs 2) rijtjes volquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hang al de hele dag boven de WC, maar Belfast Child was voor jou ook de druppel?
dat vat het wel redelijk samen jaquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit walgelijke tyfuszeiknummer met zn schaamteloze kitsch en die gruwelijke De Bestemming-achtige panfluit.
Wat een ongelofelijke stront.
eigenlijk ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit walgelijke tyfuszeiknummer met zn schaamteloze kitsch en die gruwelijke De Bestemming-achtige panfluit.
Wat een ongelofelijke stront.
Dit was echt dramatisch ja. Verder ken ik niks van na 85 en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vat het wel redelijk samen ja
Simple Minds heeft zoveel goede nummers gemaakt, maar het latere werk is helaas niet zo best.
Rijtje volquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel zijn er hier eigenlijk nodig voor een bingo? 8?
Ja maar die zie ik dus net niet..quote:
Bovenste rijtje (Imagine Dragons zat in dat Max Verstappen ding) en de diagonaal met Simple Minds erinquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja maar die zie ik dus net niet..
Ahja.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovenste rijtje en de diagonaal met Simple Minds erin
Is Bruno ook al geweest ja?quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rechtse rijtje verticaal is trouwens ook vol
Volgens de playlist wel ja, half 7 vanmorgenquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Bruno ook al geweest ja?
Toen lag ik nog te tukken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens de playlist wel ja, half 7 vanmorgen
Jamaar het is tussen 2 en 4, maandenlang DE tijd voor de Quoquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ie niet voor de prachtige versie van Bolland en Bolland kiest.
Gelukkig zijn die tijden voorlopig voorbij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar het is tussen 2 en 4, maandenlang DE tijd voor de Quo
uitermate mooi liedjequote:
Ja godver ik was er nietquote:
Toch wel de autoradio op standje oorlog gezet, heerlijke plaatquote:
Racoon samen met Sjef Speciale bij Ilse is wel een goeie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:03 schreef J83 het volgende:
Racoon en Wham/Sjors Michael mogen ook wel op de bingolijst
Yes. En vergeet Kutty nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Racoon samen met Sjef Speciale bij Ilse is wel een goeie.
Bronquote:Rob Stenders keert mogelijk pas halverwege volgend jaar terug met zijn programma Platenbonanza op NPO Radio 2. Zo kan Annemieke Schollaardt nog een tijdje blijven zitten tussen 14:00 en 16:00 uur met de A-lijst op de radiozender. Dat zou een voorstel zijn van het College van Omroepen waarover het AD schrijft. In het College zijn alle omroepen vertegenwoordigd.
Stenders ging afgelopen jaar van AVROTROS naar BNNVARA en wilde zijn programma meenemen. Maar de AVROTROS wilde dat niet zomaar laten gebeuren en zette Annemieke Schollaardt op de plek neer.
De NPO heeft het voornemen om BNNVARA de zendtijd in de middag weer terug te geven en dus Rob Stenders weer terug te laten keren. Annemieke zou dan naar de avond gaan in de plaats van Stefan Stasse, tot woede van AVROTROS. Die zou dan naar NPO Radio 5 moeten verkassen. Zijn omroep KRO-NCRV dreigde al naar de rechter te stappen.
Maar dat besluit is nog niet definitief. Met het eventuele uitstel zou de NPO tijd ‘kopen’ voor een definitieve beslissing én voorkomt het een gang naar de rechter van de omroepen. Een woordvoerster van de NPO laat weten aan het AD dat een beslissing ‘een deze dagen’ volgt.
Beter houdt Stenders gewoon de eer aan zichzelf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bron
Nog even wachten dus...
En tot woede van AVROTROS...moet natuurlijk KRONCRV zijn... (voorlaatste alinea)
Gijs wieberen en Stenders op die plekquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:36 schreef Bronson het volgende:
Beter houdt Stenders gewoon de eer aan zichzelf.
Past goed bij het item...quote:
2 uit 2 inderdaad nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |