Maargoed, de MGU-H is er af, die kon nog wel eens voor die beperking zorgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
3000 toeren mogen draaien? Willen ze terug naar de 18.000 toeren?
Nu halen ze de toegestane 15.000 toeren al bij lange na niet
Eerder de fuel flow limietquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maargoed, de MGU-H is er af, die kon nog wel eens voor die beperking zorgen.
slechts gedeeltelijk. Die fuel flow limit moet je niet uitvlakkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maargoed, de MGU-H is er af, die kon nog wel eens voor die beperking zorgen.
laten we maar hopen dat ze dit nog herzienquote:Intention to investigate tighter fuel regulations and limits on number of fuels used
Zonder MGU-H moeten ze meer toeren draaien om de turbo goed te laten werken. Komt wel goed denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
3000 toeren mogen draaien? Willen ze terug naar de 18.000 toeren?
Nu halen ze de toegestane 15.000 toeren al bij lange na niet
quote:
Klopt, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
slechts gedeeltelijk. Die fuel flow limit moet je niet uitvlakken
KERS is nooit weggeweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:43 schreef nils7 het volgende:
Waarom KERS weer terug en waarom standaard componenten? Elektrisch is de toekomst, ik zou wel willen zien of Mercedes dat beter voor elkaar heeft dan Renault met dat elektrisch gedeelte. Dat de rijder dit kan loslaten is fijn maar zou het niet beter zijn dat een X percentage van een rondje altijd van een niet-ICE bron komt.
betekent gewoon dat ze minder vaak met een nieuw brandstofmengsel mogen komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we maar hopen dat ze dit nog herzien
oaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
betekent gewoon dat ze minder vaak met een nieuw brandstofmengsel mogen komen.
Daarvoor is de Formule E en de MGU-K is nog steeds het elektrische deel van de hybride motor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:43 schreef nils7 het volgende:
Waarom KERS weer terug en waarom standaard componenten? Elektrisch is de toekomst, ik zou wel willen zien of Mercedes dat beter voor elkaar heeft dan Renault met dat elektrisch gedeelte. Dat de rijder dit kan loslaten is fijn maar zou het niet beter zijn dat een X percentage van een rondje altijd van een niet-ICE bron komt.
Mooi, dan weten we dat het omgekeerde waar isquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
Oftewel er verandert helemaal niets, behalve dat de MGU-H weg gaat.
En verder weer een bak restricties, hebben ze dan echt totaal niets geleerd ? Dat verhoogt de kosten juist weer alleen maar. Wat een dom gedoe zeg.
Dit betekent dus geen nieuwe constructeurs voor 2021 in ieder geval.
Betekent dit dat motoren interchangeable worden? Als in, engine performed niet gedurende een seizoen, RIP engine deal en zo een andere motor erin?quote:High Level of external prescriptive design to give ‘Plug-And-Play’ engine/chassis/transmission swap capability
Huh?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal nog heel moeilijk worden voor 2021
Jij denkt echt dat dit drastisch de kosten gaat verminderen? Om dezelfde performance te krijgen zal de MGU-K flink opgevoerd moeten worden, dat kleine dingetje levert nu veel te weinig power.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat het omgekeerde waar is
nee maar dat winnen van titels voor 2021quote:
Dat is vrij logisch, maar wie of wat stopt er in 2021 dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar dat winnen van titels voor 2021
De turbo wordt kleiner, de regulering rond het ontwerp van de motor wordt flink aangescherpt waardoor de ontwerpkosten lager worden, de MGU-H was een absolute hel voor alle motorbouwers. Dus ja, dit gaat de kosten flink verlagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit drastisch de kosten gaat verminderen? Om dezelfde performance te krijgen zal de MGU-K flink opgevoerd moeten worden, dat kleine dingetje levert nu veel te weinig power.
Bovendien moet men weer een compleet nieuw systeem ontwikkelen om turbo-lag tegen te gaan. Gaat dat goedkoop worden denk je?
Oh en als die onderdelen standaard worden waarom zouden Mercedes of Renault dan blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |