Hoe is het afgelopen met/voor deze coureur?quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mercedes prima motoren maar als het om de aërodynamica gaat dan zijn ze het bij Mercedes niet al te best.
Zie de 24 uur van Le Mans.
Ook prima motoren maar de dynamica liet te wensen over. Rijden ze vrij van verkeer zijn ze niet te houden. Maar oh wee als ze zich in verkeer bevinden.
2 x want Mark Webber werd ook al gelanceerd. Mercedes trok zijn ontwerp terug.
Ik denk het niet, hij heeft wel lef maar dan houdt het ook op, iemand met potentie rijdt Massa helemaal zoekquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:58 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat Stroll wel potentie heeft hoor, 't is dat de Williams de afgelopen twee jaar een ontzettend waardeloze knakenbak is gebleken. Ocon springt nu ook alleen zo in het oog omdat ze bij Force India veruit de beste auto van het middenveld hebben waarmee ze consistent kunnen scoren.
hij leeft nog hoor en @ Cherna een geval van 1999 aanhalen om aan te tonen dat de aero Mercedes niet goed isquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:59 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met/voor deze coureur?
Zelfde verhaal in Maleisië. Vettel krijgt DotD maar Max won met Hamilton achter zich, die kon hem toen en gisteren (nadat hij gelapt was) ook al niet bijhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien niet, maar de enige twee die hem bij zouden kunnen houden deden door die crash bij de start niet mee voorin.
Had hij dit gepresteerd met een jagende Hamilton en Vettel achter zich, dan was ik het me je eens geweest. Maar met Bottas en Raikkonen achter je naar de winst rijden is natuurlijk hartstikke goed, maar vooral de verdienste van de motor die niet kapot gaat.
Ik overdrijf natuurlijk. Maar hij zegt zelf dat het zijn makkelijkste race in de F1 was...
heb je wel gestemd?quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfde verhaal in Maleisië. Vettel krijgt DotD maar Max won met Hamilton achter zich, die kon hem toen en gisteren (nadat hij gelapt was) ook al niet bijhouden.
Ook toen vond ik dat Max en niet Vettel DotD had moeten worden.
In beide gevallen had de coureur (Raikkonen en Massa) alle recht om dat te doen omdat ze voor lagen. En sowieso moet je je plek teruggeven. Buiten de baan inhalen mag niet, punt! Als de ander je van de baan duwt moet die dan maar door de stewards tot de orde geroepen worden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein verschil alleen is dat Massa bewust Vettel de baan af dwingt, bij Kimi was er echt nog wel ruimte op de baan.
Jaquote:
En toen ging het niet eens om vuile luchtquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij leeft nog hoor en @ Cherna een geval van 1999 aanhalen om aan te tonen dat de aero Mercedes niet goed is
Zou in Nederland precies hetzelfde zijn bij een Nederlandse kampioen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:10 schreef zoem het volgende:
Hmm, wie zou er gisteren de GP hebben gewonnen volgens de BBC?
[ afbeelding ]
Letterlijk geen enkel woord over Max, Bottas en Raikkonen
All time greatquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:10 schreef zoem het volgende:
Hmm, wie zou er gisteren de GP hebben gewonnen volgens de BBC?
[ afbeelding ]
Letterlijk geen enkel woord over Max, Bottas en Raikkonen
Dan nog best bizar dat bij een internationaal gerespecteerde omroep van de 15 headlines geen enkele rept over de uitslag. Als je -even zonder oranjebril- oprecht geïnteresseerd bent in de raceuitslag/raceverslag, kom je aardig bedrogen uitquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou in Nederland precies hetzelfde zijn bij een Nederlandse kampioen.
totaal verschillende teams ook.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij leeft nog hoor en @ Cherna een geval van 1999 aanhalen om aan te tonen dat de aero Mercedes niet goed is
Vettel heeft mooie acties laten zien tijdens zijn inhaalrace, Ocon heeft gewoon goed in de rondte gereden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is VET driver of the day geworden?Had dan Ocon gedaan.
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou in Nederland precies hetzelfde zijn bij een Nederlandse kampioen.
Nee, want dan verliest sport de emotie die het nu heeft. Kun je topsport net zo goed opheffen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
Hoe vaak is Lewis DotD geworden met het controleren en uitrijden van een saaie race? Niet dat het er nu per sé toe doet overigens, maar even voor de beeldvorming.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vettel heeft mooie acties laten zien tijdens zijn inhaalrace, Ocon heeft gewoon goed in de rondte gereden.
Ik vind Vettel wel de terechte DotD. Max heeft ook niks bijzonders laten zien (afgezien van zijn briljante 1ste ronde actie natuurlijk) Hij kon gewoon naar de overwinning cruisen , in wereldkampioen stijl. Wij vinden dat nu nog bijzonder omdat het nieuw is voor Verstappen, maar dat soort races is juist niet echt DotD waardig.
Nee, want sport is emotie en dat maakt het zo mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
En dat uit de strot van de man die slaapt in een Vettel pyjama en zijn puddingbuks leegtrekt op een inhaalactie van die Calimero Duitser.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
In mijn beleving is ie dat juist niet vaak geworden (in zo'n saaie race) , dat was mijn puntquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe vaak is Lewis DotD geworden met het controleren en uitrijden van een saaie race? Niet dat het er nu per sé toe doet overigens, maar even voor de beeldvorming.
Je mag ook best mijn naam noemen hoor, dat geeft nietquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
Ik kan het ook mis hebben maar dacht me te herinneren dat 'ie zo toch wel een aantal keer DotD is geworden in een race waarvan je nu juist zou zeggen dat iemand anders DotD verdient. Maar goed, uiteindelijk is het inderdaad gewoon een nietszeggende populariteitstest (wat een woord). Vettel zal het wel zijn geworden vanwege vele stemmende Duitsers en Lewis-haters ofzo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In mijn beleving is ie dat juist niet vaak geworden (in zo'n saaie race) , dat was mijn punt
Maar ik kan het mis hebben, het is uiteindelijk uiteraard ook vooral een populariteits test, met die votes
Ik vind vooral dat Vettel het ook niet verdiende dit keer. Hij heeft twee auto's geraakt en weer lopen miepen op de radio. Geen idee wie het dan wel verdiende. Max had wel gekund. Kan mij niet veel races herinneren de afgelopen jaren waarin maar vier auto's in dezelfde ronde zaten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In mijn beleving is ie dat juist niet vaak geworden (in zo'n saaie race) , dat was mijn punt
Maar ik kan het mis hebben, het is uiteindelijk uiteraard ook vooral een populariteits test, met die votes
Wegens pech? Wegen botte acties en geen ruimte geven waar hij altijd zelf over zeikt en iedereen van beschuldigd. Daarom vind ik het juist onterecht. Dan liever Magnussen die een prima race reed en de auto in de punten wist te houden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:44 schreef jogy het volgende:
En Vettel als driver of the day is toch best gerechtvaardigd lijkt me. Helemaal achteraan herstart wegens pech en a la verstappen zich weer helemaal naar voren gevochten. Zeker tegenover een Hammilton die pas laat op stoom kwam.
Eerste bocht(en) zijn altijd chaos dus ik kan hem dat niet heel hard aanrekenen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wegens pech? Wegen botte acties en geen ruimte geven waar hij altijd zelf over zeikt en iedereen van beschuldigd. Daarom vind ik het juist onterecht. Dan liever Magnussen die een prima race reed en de auto in de punten wist te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |