Waaruit blijkt dat Williams een mindere auto heeft?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:03 schreef aesop het volgende:
Stroll legt Ocon vandaag wel het vuur aan de schenen in een mindere auto. Dat verwacht je niet.
Kijk het seizoen nog eens terug tot nu toe...quote:Op maandag 30 oktober 2017 05:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Williams een mindere auto heeft?
Hij bewijst het bijna elke racequote:
"Versteppen actually very lucky not to pickup the punctures. He took 2 front wings straight of, both of Mercedes and the Ferrari and got away with it obviously."quote:
Laat hem eerst maar eens wat meer races winnen voor we ons daar druk om maken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
Maken jullie je ook niet zorgen dat het vanaf nu alleen nog maar Max is de komende 10 jaar?
Beetje zo saai als toen Schumacher jarenlang alles won en alle races een optocht werden....die angst heb ik wel, dan is de lol er weer snel af.
Eerlijk is eerlijk, het pakt nu goed uit. Maar hij nam enorm veel risico bij dit actie. Hij doet weliswaar niets verkeerd, maar tjonge jonge, samengeknepen billetjes hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Versteppen actually very lucky not to pickup the punctures. He took 2 front wings straight of, both of Mercedes and the Ferrari and got away with it obviously."
Force India 175 punten, Williams 76 punten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 05:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Williams een mindere auto heeft?
Denk dat we Weltschmerz tot 25 maart 2018 niet meer gaan zien in F1.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maxgod
Zijn er al felicitaties van Weltschmerz?
Volgens mij waren het Vettel en Hamilton die hun eigen voorspoilers eraf hebben gereden. Ze hadden allebei de mogelijkheid om even te liften (zoals Max in Singapore deed, waardoor niet hij, maar Raikonnen Vettel raakte), maar namen zelf het risico.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het pakt nu goed uit. Maar hij nam enorm veel risico bij dit actie. Hij doet weliswaar niets verkeerd, maar tjonge jonge, samengeknepen billetjes hoor.
Het is wel altijd Max zijn schuld he. In de andere auto's zitten ook mensen met een stuur in hun handen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het pakt nu goed uit. Maar hij nam enorm veel risico bij dit actie. Hij doet weliswaar niets verkeerd, maar tjonge jonge, samengeknepen billetjes hoor.
En ook nog maar eens benadrukken dat hij nu wel binnen de track-limits bleefquote:Op maandag 30 oktober 2017 07:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Versteppen actually very lucky not to pickup the punctures. He took 2 front wings straight of, both of Mercedes and the Ferrari and got away with it obviously."
Die is veel te moe van al dat klikken op Vettel bij DotDquote:Op maandag 30 oktober 2017 07:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maxgod
Zijn er al felicitaties van Weltschmerz?
Zolang hij een Renaultmotor achterin heeft liggen zal het niet vanzelf gaan. Ik hoop dat ding volgend jaar gewoon betrouwbaar is, dan mag het een paar pk’s achter blijven, maar sien we Max eigen kracht de strijd aangaan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
Maken jullie je ook niet zorgen dat het vanaf nu alleen nog maar Max is de komende 10 jaar?
Beetje zo saai als toen Schumacher jarenlang alles won en alle races een optocht werden....die angst heb ik wel, dan is de lol er weer snel af.
Gaat niet gebeuren, Weltschmerz zal vinden dat Max de titelkansen van Vettel om zeep heeft geholpen. Dat hij zich niet met de strijd tussen Vettel en Hamilton mag mengen. Max rijdt veel te wild en moet nog een hoop leren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maxgod
Zijn er al felicitaties van Weltschmerz?
Dat is scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Force India 175 punten, Williams 76 punten.
Ik heb het niet over 'schuld'. Ik heb het over risicocalculatie. Ik zeg ook niet dat hij het anders had MOETEN doen. Ik zeg notabene LETTERLIJK dat hij niets verkeerd doet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is wel altijd Max zijn schuld he. In de andere auto's zitten ook mensen met een stuur in hun handen.
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is VET driver of the day geworden?Had dan Ocon gedaan.
We zullen het gaan zien hoop ikquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'schuld'. Ik heb het over risicocalculatie. Ik zeg ook niet dat hij het anders had MOETEN doen. Ik zeg notabene LETTERLIJK dat hij niets verkeerd doet.
Ik vraag me alleen af of hij dit soort risico's ook moet nemen als hij straks om WK-punten vecht.
Alleen voor degenen wiens verhaal het niet ondersteunt.quote:
P4, maar hij was het toch zelf schuld dat hij terug naar P19 moest?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
En dan? Dan zien we dat Force India betere resultaten heeft behaald dan Williams. Maar waaruit blijkt dat dat door een veel betere auto komt? Force India heeft ook betere coureurs dan Williams. Ocon is beter dan de voorheen gepensioneerde Massa en Perez is beter dan rookie Stroll. En je kunt bij meerdere teams zien welk verschil de coureur maakt. Kijk maar naar Hulkenberg en Palmer of Kvyat en Sainz.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:31 schreef aesop het volgende:
[..]
Kijk het seizoen nog eens terug tot nu toe...
zit je hier nu ook al te kuttenquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'schuld'. Ik heb het over risicocalculatie. Ik zeg ook niet dat hij het anders had MOETEN doen. Ik zeg notabene LETTERLIJK dat hij niets verkeerd doet.
Ik vraag me alleen af of hij dit soort risico's ook moet nemen als hij straks om WK-punten vecht.
Beschuldig je me nu van hypocrisie?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen voor degenen wiens verhaal het niet ondersteunt.
Wow, dat is voor het eerst dat ik die huilebalk oprecht blij zie zijn voor Hamiltonquote:
Nee, ik maak jouw stelling belachelijk.quote:
Mwah in 2008 zal Britney best blij zijn geweest voor zn mattiequote:Op maandag 30 oktober 2017 08:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow, dat is voor het eerst dat ik die huilebalk oprecht blij zie zijn voor Hamilton
Wie is hammalton?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit je hier nu ook al te kutten
iedere idioot weet dat je zonder risicoos niets gaat winnen in deze sport
vettel en hammalton namen ook risico in de eerste bocht, die weten precies waarom het gaat
En Vettel niet (bij Massa) maar die krijgt geen straf.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
En ook nog maar eens benadrukken dat hij nu wel binnen de track-limits bleef
Eens en eens, maar je ziet Hamilton ook weinig DotDs krijgen als hij vooraan in cruise mode rijdtquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
P4, maar hij was het toch zelf schuld dat hij terug naar P19 moest?Uiteindelijk is hij van P1 naar P4 gegaan, dus een slechte race uiteindelijk.
Mercedes prima motoren maar als het om de aërodynamica gaat dan zijn ze het bij Mercedes niet al te best.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
Nee want dat was de schuld van Massa volgens sommigenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Vettel niet (bij Massa) maar die krijgt geen straf.
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraalquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens en eens, maar je ziet Hamilton ook weinig DotDs krijgen als hij vooraan in cruise mode rijdt
Tja, wie dan wel? Vettel is niet zo'n gekke keuze als dotd.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraal
Dan nog mag je niet buiten de baan inhalen. Maar Massa had alle recht om daar te rijden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want dat was de schuld van Massa volgens sommigen
Niet mee eens. Voor Vettel is het normaal om naar P4 te rijden met een Ferrari. Iets anders was gewoon slecht geweest. Voor Max om zo dominant op P1 te rijden niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraal
Die leek me overduidelijk, Massa stuurde zelfs op Vettel in. Was oprecht verbaasd dat Massa geen penalty kreeg voor forcing another driver off the trackquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want dat was de schuld van Massa volgens sommigen
Ik vond het echt gênant dat die twee elkaar niets gunden. Alleen jammer dat Hamilton nog steeds zo'n zuurpruim isquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah in 2008 zal Britney best blij zijn geweest voor zn mattie
Misschien niet, maar de enige twee die hem bij zouden kunnen houden deden door die crash bij de start niet mee voorin.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voor Vettel is het normaal om naar P4 te rijden met een Ferrari. Iets anders was gewoon slecht geweest. Voor Max om zo dominant op P1 te rijden niet.
En ook nog eens t/m P5 inhalenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraal
Nit als je Vettel fan bentquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog mag je niet buiten de baan inhalen. Maar Massa had alle recht om daar te rijden.
Mijn stelling dat je niet zomaar iets over de auto kunt zeggen op basis van de behaalde punten?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, ik maak jouw stelling belachelijk.
Tijdens de uitleg van meneer Whiting van Max zijn straf van vorige week wrdt het beeld stiligezet op het moment dat Max buiten de baan rijdt. Kimi rijdt op dat moment ook dicht tegen de witte lijn aan, daar is gewoon geen plek meer voor nog een auto terwijl Max er wel vol naast zat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Die leek me overduidelijk, Massa stuurde zelfs op Vettel in. Was oprecht verbaasd dat Massa geen penalty kreeg voor forcing another driver off the track
toch jammer dat Britney is gestopt want Bottas heeft het minder spanned gemaaktquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah in 2008 zal Britney best blij zijn geweest voor zn mattie
Ik ben verre van een Vettel fan, maar wat Massa daar deed sloeg toch ook nergens op? Bewust op Vettel insturen... als je dat veroordeeld als Vettel het doet, moet je het ook veroordelen als het bij hem gebeurtquote:
Mwah Britney had ook Vettel meer punten afhandig gemaakt denk ik, misschien dat het dan tussen Britney en Lewis onderling nog wel spannend had kunnen worden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch jammer dat Britney is gestopt want Bottas heeft het minder spanned gemaakt
Hij heeft 'nog maar' 3 GP's gewonnen. Eerst maar eens kijken of ie een keer kan meedoen voor de titel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
Maken jullie je ook niet zorgen dat het vanaf nu alleen nog maar Max is de komende 10 jaar?
Beetje zo saai als toen Schumacher jarenlang alles won en alle races een optocht werden....die angst heb ik wel, dan is de lol er weer snel af.
Ik heb zelfs de replays onvoldoende gezien om er zelf een mening over te hebben, net als het incident Vettel - Hamilton in de eerste ronde.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ben verre van een Vettel fan, maar wat Massa daar deed sloeg toch ook nergens op? Bewust op Vettel insturen... als je dat veroordeeld als Vettel het doet, moet je het ook veroordelen als het bij hem gebeurt
Klein verschil alleen is dat Massa bewust Vettel de baan af dwingt, bij Kimi was er echt nog wel ruimte op de baan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tijdens de uitleg van meneer Whiting van Max zijn straf van vorige week wrdt het beeld stiligezet op het moment dat Max buiten de baan rijdt. Kimi rijdt op dat moment ook dicht tegen de witte lijn aan, daar is gewoon geen plek meer voor nog een auto terwijl Max er wel vol naast zat.
In principe hetzelfde voorval als Massa/Vettel alleen dan buitenom. Waarom is het ene straf voor buiten de baan duwen en het andere voor inhalen?
Vettel ging er ook gewoon buitenom langs en had dar voordeel van; na de bocht lag hij voor op Massa, evenals Max op Kimi vorige week.
Het zou verstandig zijn als ze de helft van de regels eens afschaffen en de andere helft verduidelijken zodat ze eenduidig zijn. Dit kan telkens 2 kanten op.
Aangezien Kimi Max niet gezien heeft en niet verwachtte was het zeer onverstandig van Max om met 2 wielen op de baan te blijvenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein verschil alleen is dat Massa bewust Vettel de baan af dwingt, bij Kimi was er echt nog wel ruimte op de baan.
Precies, aan Max zal het niet liggen want hij laat zien uitstekend te kunnen racen. Alles hangt af welke auto Red Bull volgend seizoen gaat afleveren en hoe de de andere top teams zich gaan ontwikkelen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij heeft 'nog maar' 3 GP's gewonnen. Eerst maar eens kijken of ie een keer kan meedoen voor de titel.
Hoop echt dat liberty media simpelere en goedkopere motoren kiest. Meer reliability en grote kans dat er weer andere fabrikanten motoren gaan maken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij zegt het hier zelf ook: https://www.motorsport.co(...)ilures-scare-972716/
Er is nu nog maar 1 pre-release 2018 motor over die nog niet kapot is gegaan en daar rijdt Max mee... tis *fingers crossed* of die motor het wel gaat overlevenwat een troep... 5 Renault motoren dit weekend kapot gegaan, waarvan 3 in de race.
en Renault zag er niet best uit dit weekendquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Precies, aan Max zal het niet liggen want hij laat zien uitstekend te kunnen racen. Alles hangt af welke auto Red Bull volgend seizoen gaat afleveren en hoe de de andere top teams zich gaan ontwikkelen.
Het hele seizoen al. Je hoopt niet op een Alonso effect. Een uitstekend coureur met een Honda die gewoon niet goed genoeg is.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Renault zag er niet best uit dit weekend
helaas zijn we dan alweer 3 seizoenen verderquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoop echt dat liberty media simpelere en goedkopere motoren kiest. Meer reliability en grote kans dat er weer andere fabrikanten motoren gaan maken.
Stel je voor dat Porsche motoren voor F1 gaat maken
Porsche. Ik denk het niet. Die specialiseren zich meer in de gt races. Of die ooit in de F1 met de top kunnen meedraaien betwijfel ik. Het lijkt mij zoiets als BMW destijds.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoop echt dat liberty media simpelere en goedkopere motoren kiest. Meer reliability en grote kans dat er weer andere fabrikanten motoren gaan maken.
Stel je voor dat Porsche motoren voor F1 gaat maken
Horner zei dat RIC dan waarschijnlijk derde was geworden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:19 schreef Ener-G het volgende:
Op Mexico was het natuurlijk wel een uitzonderingssituatie, met VET die het voor zichzelf en HAM verkloot, en de Mercedes die vervolgens heel slecht rijdt in 'dirty air'. En dan nog de atmosferische omstandigheden, en de layout van de baan. Als RIC geen kapotte turbo had gehad was het hier een een-tweetje voor RB geweest.
Ze gooien het nu op een V6 twin turbo met gestandaardiseerd ERS systeem zonder MGU-H.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoop echt dat liberty media simpelere en goedkopere motoren kiest. Meer reliability en grote kans dat er weer andere fabrikanten motoren gaan maken.
Stel je voor dat Porsche motoren voor F1 gaat maken
Ik heb geen zeurderige Vettel gehoord, jij wel?quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Aangezien Kimi Max niet gezien heeft en niet verwachtte was het zeer onverstandig van Max om met 2 wielen op de baan te blijven
Edit; ohja, en Vettel is wel de laatste die moet zeuren over van de baan af duwen, want daar is hij zelf ook meester in
Porsche heeft al gezegd interesse te hebben, en zijn al gestopt met LMP1quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:22 schreef Cherna het volgende:
[..]
Porsche. Ik denk het niet. Die specialiseren zich meer in de gt races. Of die ooit in de F1 met dectop kunnen meedraaien betwijfel ik. Het lijkt mij zoiets als BMW destijds.
RIC zat natuurlijk ook met zn gridstraf idd. Maar op een Baku of een Monza is het weer hele andere koek. De komende tien jaar een race als gisteren zie ik in ieder geval niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Horner zei dat RIC dan waarschijnlijk derde was geworden.
Ben benieuwd. Ik laat mij verrassen. Begrijp mij niet verkeerd. Ik zou het leuk vinden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Porsche heeft al gezegd interesse te hebben, en zijn al gestopt met LMP1
Met je sneaky edits. Tijden zijn veranderd vriend. Porsche heeft veel technologie in huis, die zijn echt wel capabel om een goeie F1 motor te bouwen.
Porsche heeft al een test setup/blok en is idd bezig met 'iets', ze ontkennen het niet eens. De manier waarop zij hun LMP1 motor bouwden leek van alle LMP1 teams ook nog het meest op een F1 motor, die stap is niet zo heel erg groot. Ben benieuwdquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Porsche heeft al gezegd interesse te hebben, en zijn al gestopt met LMP1
Met je sneaky edits. Tijden zijn veranderd vriend. Porsche heeft veel technologie in huis, die zijn echt wel capabel om een goeie F1 motor te bouwen.
Je zei het anders, maar inderdaad, die stelling.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:11 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn stelling dat je niet zomaar iets over de auto kunt zeggen op basis van de behaalde punten?
Omdat niet alle teamgenoten even goed zijn. Lijkt me evident.quote:Nogmaals, hoe verklaar je de puntenverschillen tussen teamgenoten dan?
quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:31 schreef aesop het volgende:
[..]
Kijk het seizoen nog eens terug tot nu toe...
En dat kan niet omdat Perez en Ocon betere coureurs zijn dan Massa en Stroll?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Force India 175 punten, Williams 76 punten.
Dat geldt niet alleen voor het middenveld. En Massa mag dan oud zijn, geef hem een goede auto en hij haalt er echt wel iets uit.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:41 schreef opreis het volgende:
Het middenveld zit zo dicht op elkaar dat de coureurs die net die paar tienden weten te pakken meteen best of the rest zijn.
die auto van FI is ook gewoon beter, Williams lijkt al jaren geen auto te kunnen maken die hard de bocht om kan, volgend jaar schijnen ze beter voor de dag te gaan komen omdat dat dan de eerste Paddy Lowe auto van ze isquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:41 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
En dat kan niet omdat Perez en Ocon betere coureurs zijn dan Massa en Stroll?
Het middenveld zit zo dicht op elkaar dat de coureurs die net die paar tienden weten te pakken meteen best of the rest zijn. Ontlopen veel van de chaos/drukte en eindigen achter de mercs/ferraris/Red Bulls.
Massa is al jaren troep en Stroll is ook niet de beste rijder, denk echt dat het aan de coureurs ligt
Hoe is het afgelopen met/voor deze coureur?quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mercedes prima motoren maar als het om de aërodynamica gaat dan zijn ze het bij Mercedes niet al te best.
Zie de 24 uur van Le Mans.
Ook prima motoren maar de dynamica liet te wensen over. Rijden ze vrij van verkeer zijn ze niet te houden. Maar oh wee als ze zich in verkeer bevinden.
2 x want Mark Webber werd ook al gelanceerd. Mercedes trok zijn ontwerp terug.
Ik denk het niet, hij heeft wel lef maar dan houdt het ook op, iemand met potentie rijdt Massa helemaal zoekquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:58 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat Stroll wel potentie heeft hoor, 't is dat de Williams de afgelopen twee jaar een ontzettend waardeloze knakenbak is gebleken. Ocon springt nu ook alleen zo in het oog omdat ze bij Force India veruit de beste auto van het middenveld hebben waarmee ze consistent kunnen scoren.
hij leeft nog hoor en @ Cherna een geval van 1999 aanhalen om aan te tonen dat de aero Mercedes niet goed isquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:59 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met/voor deze coureur?
Zelfde verhaal in Maleisië. Vettel krijgt DotD maar Max won met Hamilton achter zich, die kon hem toen en gisteren (nadat hij gelapt was) ook al niet bijhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien niet, maar de enige twee die hem bij zouden kunnen houden deden door die crash bij de start niet mee voorin.
Had hij dit gepresteerd met een jagende Hamilton en Vettel achter zich, dan was ik het me je eens geweest. Maar met Bottas en Raikkonen achter je naar de winst rijden is natuurlijk hartstikke goed, maar vooral de verdienste van de motor die niet kapot gaat.
Ik overdrijf natuurlijk. Maar hij zegt zelf dat het zijn makkelijkste race in de F1 was...
heb je wel gestemd?quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfde verhaal in Maleisië. Vettel krijgt DotD maar Max won met Hamilton achter zich, die kon hem toen en gisteren (nadat hij gelapt was) ook al niet bijhouden.
Ook toen vond ik dat Max en niet Vettel DotD had moeten worden.
In beide gevallen had de coureur (Raikkonen en Massa) alle recht om dat te doen omdat ze voor lagen. En sowieso moet je je plek teruggeven. Buiten de baan inhalen mag niet, punt! Als de ander je van de baan duwt moet die dan maar door de stewards tot de orde geroepen worden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein verschil alleen is dat Massa bewust Vettel de baan af dwingt, bij Kimi was er echt nog wel ruimte op de baan.
Jaquote:
En toen ging het niet eens om vuile luchtquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij leeft nog hoor en @ Cherna een geval van 1999 aanhalen om aan te tonen dat de aero Mercedes niet goed is
Zou in Nederland precies hetzelfde zijn bij een Nederlandse kampioen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:10 schreef zoem het volgende:
Hmm, wie zou er gisteren de GP hebben gewonnen volgens de BBC?
[ afbeelding ]
Letterlijk geen enkel woord over Max, Bottas en Raikkonen
All time greatquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:10 schreef zoem het volgende:
Hmm, wie zou er gisteren de GP hebben gewonnen volgens de BBC?
[ afbeelding ]
Letterlijk geen enkel woord over Max, Bottas en Raikkonen
Dan nog best bizar dat bij een internationaal gerespecteerde omroep van de 15 headlines geen enkele rept over de uitslag. Als je -even zonder oranjebril- oprecht geïnteresseerd bent in de raceuitslag/raceverslag, kom je aardig bedrogen uitquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou in Nederland precies hetzelfde zijn bij een Nederlandse kampioen.
totaal verschillende teams ook.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij leeft nog hoor en @ Cherna een geval van 1999 aanhalen om aan te tonen dat de aero Mercedes niet goed is
Vettel heeft mooie acties laten zien tijdens zijn inhaalrace, Ocon heeft gewoon goed in de rondte gereden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is VET driver of the day geworden?Had dan Ocon gedaan.
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou in Nederland precies hetzelfde zijn bij een Nederlandse kampioen.
Nee, want dan verliest sport de emotie die het nu heeft. Kun je topsport net zo goed opheffen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
Hoe vaak is Lewis DotD geworden met het controleren en uitrijden van een saaie race? Niet dat het er nu per sé toe doet overigens, maar even voor de beeldvorming.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vettel heeft mooie acties laten zien tijdens zijn inhaalrace, Ocon heeft gewoon goed in de rondte gereden.
Ik vind Vettel wel de terechte DotD. Max heeft ook niks bijzonders laten zien (afgezien van zijn briljante 1ste ronde actie natuurlijk) Hij kon gewoon naar de overwinning cruisen , in wereldkampioen stijl. Wij vinden dat nu nog bijzonder omdat het nieuw is voor Verstappen, maar dat soort races is juist niet echt DotD waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |