SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jezus Neres is echt goud zeg. Tijdje geleden dat ik zo een speler zag bij Ajax.
Bohhhhgraag op anoniem![]()
Kritiek is prima mag zeker maar de zege is gewoon terecht en dan is het mooi als je ze ziet balen. Natuurlijk helpt het niet dat Neres weer scoort. Die hadden ze daar al afgeschreven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens normaal, ze zijn terecht kritisch op wat Ajax liet zien.![]()
Super effectief.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
BohhhhDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
zekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een shout out naar Onana, gewoon weer prima gekeept toch?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ze balen van het niveau wat Ajax liet zien ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kritiek is prima mag zeker maar de zege is gewoon terecht en dan is het mooi als je ze ziet balen. Natuurlijk helpt het niet dat Neres weer scoort. Die hadden ze daar al afgeschreven.
En over Neres hebben de meeste vorige week al hun excuses aangeboden
Oh.![]()
Had die penalty natuurlijk moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een shout out naar Onana, gewoon weer prima gekeept toch?![]()
Ik zat nog te denken dat hij wel even bij een goal betrokken moest blijven deze pot voor zijn gemiddelde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
BohhhhOh.![]()
Prima keepertje ja, alhoewel hij nog wel een keer een blundertje zal maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een shout out naar Onana, gewoon weer prima gekeept toch?Oh.![]()
Dat valt hem indd zwaar aan te rekenen, maar verderquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Had die penalty natuurlijk moeten hebben.![]()
2 beslissende reddingen, net als vorige week.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een shout out naar Onana, gewoon weer prima gekeept toch?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Racistquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima keepertje ja, alhoewel hij nog wel een keer een blundertje zal maken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voordeel is dat hij het volgens mij ook cht kanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij neemt zo zijn risico's in het meevoetballen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar doet Younes er 3 seizoenen over. Minus Europese doelpunten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat Younes de stats van Neres tot nu toe niet eens gaat halen over dit gehele seizoenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kritiek is prima mag zeker maar de zege is gewoon terecht en dan is het mooi als je ze ziet balen. Natuurlijk helpt het niet dat Neres weer scoort. Die hadden ze daar al afgeschreven.
Alsof ze anti Ajax zijn ofzo. Man man man.![]()
3 seizoenen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat Younes de stats van Neres tot nu toe niet eens gaat halen over dit gehele seizoenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die gozer had vorig seizoen maar 3 goals en 9 assistsquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar doet Younes er 3 seizoenen over. Minus Europese doelpunten.
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Utrecht-thuis, altijd lastig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Younes op optyfen al scoort hij een hattrick volgende wedstrijdOh.![]()
Hopelijk hebben die ook een gehandicapte keeper die alles slecht verwerktquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht-thuis, altijd lastig.RED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:BrazilStat twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 22:44:05David Neres completed 5 dribbles with a success rate of 86%, created 2 chances and scored a goal. This kid is deadly for his age. reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:BrazilStat twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 22:44:05David Neres completed 5 dribbles with a success rate of 86%, created 2 chances and scored a goal. This kid is deadly for his age. reageer retweet
Veertig miljoen aldus Marcquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Hopelijk is Neres-.-God eindelijk onomstreden
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Serieus, dat passje was ongelofelijk slim. Hij had gaf de bal op de juiste snelheid, precisie en timing. Een spits in de PL of PD of serie A had hem 100% gemaakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:48 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat Huntelaar die voorzet van Neres niet binnenschoot. Was nog een assistje geweest.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die gozer klopt echt niet helemaal. Maar toch een godquote:
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vorig seizoen beviel hij me wel. Dit seizoen valt het tegen. Je mist dit seizoen gewoon echt de diepgang van Klaassen. Je kunt van Siem zeggen we je wil, maar die heeft dat tenminste nog wel. Dat is echt hard nodig voor de variatie in het spel. Met enkel schoten van buiten de zestien die negen van de tien keer het doel niet eens bereiken en loze voorzetten van de zijkant in een overvol strafschopgebied kom je er in veel wedstrijden niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook geen fan van Donny
Zeker met Huntelaar in de spits heb je wel wat scorend vermogen nodig vanuit het middenveld. Die valt me wat dat aangaat wel erg tegen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Donny is teveel plichtmatig. Vanuit de jeugd kon je zien dat hij veel meer is dan een "solide" speler. Hij kan echt iets, stiffies, steekballen etc. Maar doordat hij zo vast is, wordt hij nu geforceerd controleur. Z'n creativiteit lijdt hieronder, wat jammer is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vorig seizoen beviel hij me wel. Dit seizoen valt het tegen. Je mist dit seizoen gewoon echt de diepgang van Klaassen. Je kunt van Siem zeggen we je wil, maar die heeft dat tenminste nog wel. Dat is echt hard nodig voor de variatie in het spel. Met enkel schoten van buiten de zestien die negen van de tien keer het doel niet eens bereiken en loze voorzetten van de zijkant in een overvol strafschopgebied kom je er in veel wedstrijden niet.
Zeker met Huntelaar in de spits heb je wel wat scorend vermogen nodig vanuit het middenveld. Die valt me wat dat aangaat wel erg tegen.Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Als jullie kampioen worden verdient neres een standbeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hij zal daar wel mee moeten inhouden omdat hij naast Ziyech staat die dat doet, maar als hij zo blijft spelen zie ik liever Frenkie op zijn plek (maar die moet ook even diepgang in zijn spel aan leren)quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Donny is teveel plichtmatig. Vanuit de jeugd kon je zien dat hij veel meer is dan een "solide" speler. Hij kan echt iets, stiffies, steekballen etc. Maar doordat hij zo vast is, wordt hij nu geforceerd controleur. Z'n creativiteit lijdt hieronder, wat jammer is.Oh.![]()
Ik ben al bezig.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie kampioen worden verdient neres een standbeeldOh.![]()
Als jullie kampioen worden verdienen Ajax en Feyenoord een standbeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie kampioen worden verdient neres een standbeeldFitter. Happier. More productive
Snapte sowieso niet dat Neres zo weinig vertrouwen kreeg. Je zag aan alles dat die jongen genoeg talent heeft. Maar ja als een zeventienjarige uit de eigen jeugd een halve wedstrijd aardig speelt, dan is het bij Ajax gelijk weer het grote nieuwe talent dat alle ruimte krijgt om tien wedstrijden niet thuis te geven, terwijl een speler als Neres er gelijk weer naast staat nu een halve wedstrijd matig spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tijdje niets meer gezien, maar waarom wordt Donny niet gewoon op 6 geprobeerd? Dan heb je Siem, Frenkie en Schne voor de 8-positie, breed scala aan mogelijkheden dunkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vorig seizoen beviel hij me wel. Dit seizoen valt het tegen. Je mist dit seizoen gewoon echt de diepgang van Klaassen. Je kunt van Siem zeggen we je wil, maar die heeft dat tenminste nog wel. Dat is echt hard nodig voor de variatie in het spel. Met enkel schoten van buiten de zestien die negen van de tien keer het doel niet eens bereiken en loze voorzetten van de zijkant in een overvol strafschopgebied kom je er in veel wedstrijden niet.
Zeker met Huntelaar in de spits heb je wel wat scorend vermogen nodig vanuit het middenveld. Die valt me wat dat aangaat wel erg tegen.![]()
Donny kan er toch ook gewoon uit?quote:Op zondag 29 oktober 2017 07:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tijdje niets meer gezien, maar waarom wordt Donny niet gewoon op 6 geprobeerd? Dan heb je Siem, Frenkie en Schne voor de 8-positie, breed scala aan mogelijkheden dunkt me.![]()
Wel grappig, want dat is echt exact het tegenovergestelde als wat PSV altijd doet. Als beide ploegen nou eens een beetje naar elkaar keken, dan zou het bij beide zoveel beter gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:06 schreef Monolith het volgende:
Snapte sowieso niet dat Neres zo weinig vertrouwen kreeg. Je zag aan alles dat die jongen genoeg talent heeft. Maar ja als een zeventienjarige uit de eigen jeugd een halve wedstrijd aardig speelt, dan is het bij Ajax gelijk weer het grote nieuwe talent dat alle ruimte krijgt om tien wedstrijden niet thuis te geven, terwijl een speler als Neres er gelijk weer naast staat nu een halve wedstrijd matig spelen.![]()
Of schone. Of beide.quote:Op zondag 29 oktober 2017 08:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Donny kan er toch ook gewoon uit?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat wordt weer een gezellige 2e plaats dit seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Gewoon directe duels met PSV winnenquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:01 schreef StarGazer het volgende:
Dat wordt weer een gezellige 2e plaats dit seizoen.![]()
"Gewoon". Met zo'n incapabele tosti als Keizer zeker. Je gaat gewoon keihard weg gecounterd worden. Daarbij heeft Ajax al bijna 4 jaar niet meer thuis van PSV gewonnen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon directe duels met PSV winnen'Wish I was old and a little sentimental'
Met Dolberg als linksbuitenquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon directe duels met PSV winnen![]()
![]()
![]()
Als ik die vandaag weer zie spelen, dan zie ik dat nog niet direct gebeuren. Oogt een stuk stabieler dan bij Ajax.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon directe duels met PSV winnenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
je kan ook niet meer doen dan je eigen wedstrijden winnen, is niet de eerste keer dat Ajax het al in september weggeeftquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik die vandaag weer zie spelen, dan zie ik dat nog niet direct gebeuren. Oogt een stuk stabieler dan bij Ajax.![]()
Ach ja. Ik kijk geen wedstrijden van PSV maar ik verwacht nog wel dat ze slippertjes maken waar Ajax nu al ongelofelijk bagger speelt en het enkel beter kan wordenquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik die vandaag weer zie spelen, dan zie ik dat nog niet direct gebeuren. Oogt een stuk stabieler dan bij Ajax.![]()
Als je mazzel hebt laat PSV het vandaag nog liggen tegen Vitesse en staat het er nog best aardig voor. Maar er is inderdaad al behoorlijk onnodig puntverlies geleden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan ook niet meer doen dan je eigen wedstrijden winnen, is niet de eerste keer dat Ajax het al in september weggeeftVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgende week tegen angstgegner Utrechtquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja. Ik kijk geen wedstrijden van PSV maar ik verwacht nog wel dat ze slippertjes maken waar Ajax nu al ongelofelijk bagger speelt en het enkel beter kan wordenOh.![]()
met onbenul Keizer?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon directe duels met PSV winnen![]()
PSV ligt in de winterstop een straatlengte voor.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt laat PSV het vandaag nog liggen tegen Vitesse en staat het er nog best aardig voor. Maar er is inderdaad al behoorlijk onnodig puntverlies geleden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als ik Ajax en PSV nu zie voetballen ga ik daar ook wel vanuit ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
PSV ligt in de winterstop een straatlengte voor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan in de winter nog wat paniekaankopen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
PSV ligt in de winterstop een straatlengte voor.Oh.![]()
En dan weer 1 punt tekort komenquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan in de winter nog wat paniekaankopen.AJAX
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En dan in de zomer weer te laat aankopen doen, waardoor je een matige seizoensstart hebt en weer achter de feiten aanloopt. Genotquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan weer 1 punt tekort komenAJAX
Oh.![]()
Weer 7 jaar wachten. Godverdomme. Ajax doet het gewoon een tweede keer.'Wish I was old and a little sentimental'
AJAXquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan in de zomer weer te laat aankopen doen, waardoor je een matige seizoensstart hebt en weer achter de feiten aanloopt. Genot
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het is toch onvoorstelbaar. Zoveel meer financile mogelijkheden, en dan nog de creativiteit van een deurknop. Dit kan alleen bij Ajax.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:25 schreef Brammess het volgende:
PSV haalt eerder de derste ster dan dat Ajax de 4e haalt'Wish I was old and a little sentimental'
Wet van de remmende voorsprong.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is toch onvoorstelbaar. Zoveel meer financile mogelijkheden, en dan nog de creativiteit van een deurknop. Dit kan alleen bij Ajax.
Economie 101![]()
Bij Ajax zijn ze er meester in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wet van de remmende voorsprong.
Economie 101'Wish I was old and a little sentimental'
sowieso.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:25 schreef Brammess het volgende:
PSV haalt eerder de derste ster dan dat Ajax de 4e haalt![]()
maar vorig seizoen vond iedereen leuk voetbal nog belangrijkerquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is toch onvoorstelbaar. Zoveel meer financile mogelijkheden, en dan nog de creativiteit van een deurknop. Dit kan alleen bij Ajax.![]()
Ja, maar dat heb je nu ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar vorig seizoen vond iedereen leuk voetbal nog belangrijker![]()
zin in volgend seizoen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Creativiteit heeft toch ook gewoon te maken met leuk voetbal? Er wordt gisteren weer gewonnen, maar de wedstrijd was niet om aan te zien.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar vorig seizoen vond iedereen leuk voetbal nog belangrijkerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
vorig seizoen ook niet genoeg, tenminste naar mijn meningquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je nu ook niet.![]()
Dan stel je hele hoge eisen, te hoog voor de Eredivisie, vrees ik.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorig seizoen ook niet genoeg, tenminste naar mijn mening![]()
er werd bij vlagen goed gevoetbald in wedstrijden maar er is niet continue een bepaald hoog niveau geweest.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan stel je hele hoge eisen, te hoog voor de Eredivisie, vrees ik.
ik erger me ook alleen maar als ik kijk dus dat kan best kloppen![]()
![]()
Ik niet liever prijzen. Hoewel je dit jaar dus beiden niet hebt, het voetbal is echt vreselijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen verlangen naar het winnen van prijzen dmv leuk (en vaak vooral goed) voetbal. Zo gek is dat niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar vorig seizoen vond iedereen leuk voetbal nog belangrijkerOh.![]()
dat wil ik ook wel hoor maar vorig seizoen werd het prijsloos zijn door velen weggewuifd met "we voetballen tenminste leuk"quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen verlangen naar het winnen van prijzen dmv leuk (en vaak vooral goed) voetbal. Zo gek is dat niet.![]()
Klopt, omdat er eindelijk weer genoten werd mede dankzij de Europese campagne. Dat vond ik het al waard genoeg, ook al wonnen we niet. Misschien dat het voor jou niet heel bijzonder is omdat je de glorietijden nog hebt meegemaakt, maar voor veel fans was het voor het eerst om te zien dat Ajax zover kwam.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel hoor maar vorig seizoen werd het prijsloos zijn door velen weggewuifd met "we voetballen tenminste leuk"Oh.![]()
ik heb vorig seizoen ook wel genoten hoor, wat ik zei bij vlagen hebben ze leuk gevoetbald, dat behalen van die finale was alleen niet op basis van kwaliteit, was het maar waar want dan was je ook nu niet zo ver terug gezakt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, omdat er eindelijk weer genoten werd mede dankzij de Europese campagne. Dat vond ik het al waard genoeg, ook al wonnen we niet. Misschien dat het voor jou niet heel bijzonder is omdat je de glorietijden nog hebt meegemaakt, maar voor veel fans was het voor het eerst om te zien dat Ajax zover kwam.![]()
Voor leuk voetbal moet je lekker Real kijken ofzo. Ajax moet gewoon prijzen winnen met goed of slecht voetbal interesseert mij geen bal. Natuurlijk liever goed voetbal + prijzen maar anders maar mooi dat laatste. Vorig seizoen heb je uiteindelijk helemaal niks aan gehad als je er niet op voort bouwt door middel van prijzen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, omdat er eindelijk weer genoten werd mede dankzij de Europese campagne. Dat vond ik het al waard genoeg, ook al wonnen we niet. Misschien dat het voor jou niet heel bijzonder is omdat je de glorietijden nog hebt meegemaakt, maar voor veel fans was het voor het eerst om te zien dat Ajax zover kwam.Dit inderdaad. Maar voor veel is het een troostprijs dat ze dan "leuk" gespeeld hebben bij vlagen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb vorig seizoen ook wel genoten hoor, wat ik zei bij vlagen hebben ze leuk gevoetbald, dat behalen van die finale was alleen niet op basis van kwaliteit, was het maar waar want dan was je ook nu niet zo ver terug gezakt.![]()
Nee alles kwam even goed bij elkaar, maar de tactiek was ook gewoon uitstekend daar. Is nu niks meer van over, o.a. het goed pressie zetten op de tegenstander, soms zie je nu wel voorhoedespelers druk naar voren geven maar achterin doen ze dan niet mee en dan zie je grote gaten. En sommige spelers waren toen beter in vorm o.a. Ziyech en Dolbergquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb vorig seizoen ook wel genoten hoor, wat ik zei bij vlagen hebben ze leuk gevoetbald, dat behalen van die finale was alleen niet op basis van kwaliteit, was het maar waar want dan was je ook nu niet zo ver terug gezakt.Oh.![]()
Alsof je perse kan voortbouwen op prijzen, zie de Frank de Boer jaren. Vier keer kampioen maar daarna toch weer een heel stuk minder. Denk als Bosz had gebleven met zijn speelstijl om het te perfectioneren we er nu wel gewoon goed voor hadden gestaan omdat ze gewend waren aan die speelstijl.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor leuk voetbal moet je lekker Real kijken ofzo. Ajax moet gewoon prijzen winnen met goed of slecht voetbal interesseert mij geen bal. Natuurlijk liever goed voetbal + prijzen maar anders maar mooi dat laatste. Vorig seizoen heb je uiteindelijk helemaal niks aan gehad als je er niet op voort bouwt door middel van prijzen.
Mij interesseren kampioenschappen met afgrijselijk voetbal zoals onder De Boer heel weinig eigenlijk, dan zit je een jaar naar niks te kijken maar moet je blij zijn omdat ze rondparaderen op een podium op een parkeerplaats met een schaaltje met muziek van Lil Kleine erbij. Nou, echt dolletjes.Oh.![]()
Laat me raden, jij speelt ook spelletjes omdat het leuk is om mee te doen en voor de gezelligheid?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je perse kan voortbouwen op prijzen, zie de Frank de Boer jaren. Vier keer kampioen maar daarna toch weer een heel stuk minder. Denk als Bosz had gebleven met zijn speelstijl om het te perfectioneren we er nu wel gewoon goed voor hadden gestaan omdat ze gewend waren aan die speelstijl.
Mij interesseren kampioenschappen met afgrijselijk voetbal zoals onder De Boer heel weinig eigenlijk, dan zit je een jaar naar niks te kijken maar moet je blij zijn omdat ze rondparaderen op een podium op een parkeerplaats met een schaaltje met muziek van Lil Kleine erbij. Nou, echt dolletjes.![]()
we zullen het nooit weten maar Bosz had het waarschijnlijk ook moeilijker gehad zonder Sanchez, Klaassen en in mindere mate Traorequote:Op zondag 29 oktober 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je perse kan voortbouwen op prijzen, zie de Frank de Boer jaren. Vier keer kampioen maar daarna toch weer een heel stuk minder. Denk als Bosz had gebleven met zijn speelstijl om het te perfectioneren we er nu wel gewoon goed voor hadden gestaan omdat ze gewend waren aan die speelstijl.
Mij interesseren kampioenschappen met afgrijselijk voetbal zoals onder De Boer heel weinig eigenlijk, dan zit je een jaar naar niks te kijken maar moet je blij zijn omdat ze rondparaderen op een podium op een parkeerplaats met een schaaltje met muziek van Lil Kleine erbij. Nou, echt dolletjes.![]()
Bordspellen speel ik nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij speelt ook spelletjes omdat het leuk is om mee te doen en voor de gezelligheid?
Maar andere spellen speel ik om me te vermaken, want het is tenslotte een vorm van entertainment. Net als dat voetbal entertainment is, het is niet dat je wereldvrede krijgt als je een prijs pakt.Oh.![]()
Oh dat weet ik zeker, maar bepaalde afspraken in het team hadden er wel beter ingezeten. Zoals een Ziyech zijn tegenstander vaak liet lopen begin dit seizoen had Bosz niet laten gebeuren dan hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten maar Bosz had het waarschijnlijk ook moeilijker gehad zonder Sanchez, Klaassen en in mindere mate Traore
Daarbij vind ik Neres beter dan Traor.Oh.![]()
Daar verschillen we dus. Als ik een spel speel moet ik winnen anders heb ik een nare avond. Zo is het dus ook moet Ajax, ze moeten prijzen pakken anders is het voor mij bagger.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bordspellen speel ik nooit.
Maar andere spellen speel ik om me te vermaken, want het is tenslotte een vorm van entertainment. Net als dat voetbal entertainment is, het is niet dat je wereldvrede krijgt als je een prijs pakt.![]()
dat was hij vorig seizoen waarschijnlijk ook, kreeg echter 0 kans van Peterquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik zeker, maar bepaalde afspraken in het team hadden er wel beter ingezeten. Zoals een Ziyech zijn tegenstander vaak liet lopen begin dit seizoen had Bosz niet laten gebeuren dan hoor.
Daarbij vind ik Neres beter dan Traor.![]()
Zelfs als ik FIFA speel kan ik best tegen een nederlaag als ik gewoon lekker speel, dat willen winnen is alleen maar goed voor je ego.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar verschillen we dus. Als ik een spel speel moet ik winnen anders heb ik een nare avond. Zo is het dus ook moet Ajax, ze moeten prijzen pakken anders is het voor mij bagger.Oh.![]()
Bosz was ook niet perfect wat dat betreft.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was hij vorig seizoen waarschijnlijk ook, kreeg echter 0 kans van PeterOh.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als ik FIFA speel kan ik best tegen een nederlaag als ik gewoon lekker speel, dat willen winnen is alleen maar goed voor je ego.wtf
Dit, dus.![]()
Ik heb dat ook, die kampioenschappen zijn minder belangrijk dan het entertainment over een jaar gezien. De kers op de taart is als je beiden hebt. Maar ik vind een jaar lang leuke wedstrijden belangrijker dan kerfje 34 in de prijzenkast. Die euforie toen we kampioen werden met het lelijkste voetbal in 20 jaar, dat was verschrikkelijk om te zien. Ik heb bijna niet gejuicht, zo wrang.-nee-![]()
Nog steeds geen prijzen genot. Gaat ook bij Dortmund niks pakken genot.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz was ook niet perfect wat dat betreft.![]()
10 km schaatsen is geen sportquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 km schaatsen is geen sport![]()
Vond 'em vooral goed op 6, vandaar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 08:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Donny kan er toch ook gewoon uit?![]()
Nieuw contractje voor Frenkie Jong tot 2022 gaan ze proberen. Zijn volgens mij nog een aantal andere contracten die ze moeten verlengen.![]()
Ik hoop voor jullie de rest van het seizoen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Want Dolberg was zo goed op linksvoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie de rest van het seizoen.![]()
in de winter Klaassen terughalen voor 5 mil?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
toch wel lullig voor die jongenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
in de winter Klaassen terughalen voor 5 mil?![]()
voetballers en zelfkennis is toch een moeilijke combinatie, het hangt er ook een beetje vanaf wat Koeman met hem wilde en wat er van uit is gekomen, hij is een gedisciplineerde speler die z'n taak probeert uit te voeren, ik had niet de indruk dat z'n medespelers dat ook deden al heeft hij gewoon te weinig gebracht.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met wat zelfkennis had hij dit toch wel zien aankomen, denk ik?![]()
Siem en Klaassen op 1 middenveld. Wat een feest.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
in de winter Klaassen terughalen voor 5 mil?![]()
20+ doelpunten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Siem en Klaassen op 1 middenveld. Wat een feest.![]()
Achja deze wedstrijden moet je gewoon winnen en dat is gebeurd. Verder zie ik wel graag Siem de Jong een tijdje in de basis ipv vd Beek, enorm teruggevallen en lang niet meer zijn niveau gehaald als dat tegen Nice.
Verder is het duidelijk dat Ajax nog steeds een linksback nodig heeft of je moet Wober naar links verhuizen en dan een centrale verdediger aanschaffen.![]()
Sommige spelers kunnen zich wel aanpassen aan een hoger niveau, anderen niet. Is lastig in te schatten van tevoren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met wat zelfkennis had hij dit toch wel zien aankomen, denk ik?![]()
de stap van Klaasen naar een club als Everton met een "bewezen" coach als Koeman na een Europa league finale was toch niet raar of wel?
Hoe het loopt na een transfer is nooit te voorspellen.
Hij is niet na een mislukt jaar naar barca gegaan ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij scoort veel goede goals. Een echt goede voetballer is hij niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
de stap van Klaasen naar een club als Everton met een "bewezen" coach als Koeman na een Europa league finale was toch niet raar of wel?
Hij is niet na een mislukt jaar naar barca gegaan ofzo.![]()
Eens.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: Ajax wordt vrij simpel tweede in de competitie.![]()
Eens.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
Hij is niet na een mislukt jaar naar barca gegaan ofzo.
Het is een prima stap naar een middenmoter/subtopper in Engeland. Volgens mij zou hij daar ook wel uit de verf moeten kunnen komen. Misschien ook nog wat meer tijd gunnen?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Everton is toch ook geen topclubquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij scoort veel goede goals. Een echt goede voetballer is hij niet.![]()
Simpel en saai.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: Ajax wordt vrij simpel tweede in de competitie.
En dan hopelijk volgend seizoen Ziyech, Onana, F De Jong en Neres naar een club met een echte trainer.wooblabalurg![]()
Klopt, dus verstoppertje spelen en af en toe een goaltje maken is niet genoeg. Bij Ajax loopt nog genoeg kwaliteit in vergelijking met de tegenstander om dat goed te maken, bij Everton niet.quote:![]()
Ziyech heeft net al aangegeven weg te willen. Ik denk niet dat hij na de zomer nog bij ons speelt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Simpel en saai.
En dan hopelijk volgend seizoen Ziyech, Onana, F De Jong en Neres naar een club met een echte trainer.![]()
Eens. En Feyenoord 3e met 15 punten minder dan de nummer 1.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: Ajax wordt vrij simpel tweede in de competitie.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Prima, en dan Frenkie klaarstomen voor volgend seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziyech heeft net al aangegeven weg te willen. Ik denk niet dat hij na de zomer nog bij ons speelt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik hoop idd dat hij een betere club kan vinden. Kwam binnen om de club te redden maar met Sanchez weg en een vage gast als trainer is hij te druk met helpen om te ontwikkelen. De club maakt geen stappen dus moet Hakim dat zelf doen. Vraag me af waar hij heen gaat. Denk zelf Italie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziyech heeft net al aangegeven weg te willen. Ik denk niet dat hij na de zomer nog bij ons speelt.wooblabalurg![]()
Dan is Frenkie hopelijk ook weg.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima, en dan Frenkie klaarstomen voor volgend seizoen.
Denk dat hij het overal wel goed zou doen.wooblabalurg![]()
Ik denk tweede met 1 of 2 punten minder. Maar uiteraard wel simpel tweede.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: Ajax wordt vrij simpel tweede in de competitie.![]()
nee joh gewoon kampioen, alleen nog even psv voorbij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat verstoppertje spelen ben ik niet met je eens, hij was heel belangrijk vorig seizoenquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt, dus verstoppertje spelen en af en toe een goaltje maken is niet genoeg. Bij Ajax loopt nog genoeg kwaliteit in vergelijking met de tegenstander om dat goed te maken, bij Everton niet.![]()
zit er niet oude optimist.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
nee joh gewoon kampioen, alleen nog even psv voorbij.![]()
we zijn al kampioen joh, moeten het alleen nog even officieel worden.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijkt me niet meer dan normaal met al die amateurs bij Ajax op dit moment.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziyech heeft net al aangegeven weg te willen. Ik denk niet dat hij na de zomer nog bij ons speelt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Qua goals ja, qua balcontacten niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat verstoppertje spelen ben ik niet met je eens, hij was heel belangrijk vorig seizoen![]()
Zou er niet heel rouwig om zijn, ja hij heeft af en toe een paar mooie steekballen maar ik erger me ook veel te vaak aan die kansloze schoten van hem terwijl hij gewoon een combinatie kan aangaan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziyech heeft net al aangegeven weg te willen. Ik denk niet dat hij na de zomer nog bij ons speelt.Oh.![]()
Bij dit Ajax passen ook beter spelers als S. De Jong en Schone.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, ja hij heeft af en toe een paar mooie steekballen maar ik erger me ook veel te vaak aan die kansloze schoten van hem terwijl hij gewoon een combinatie kan aangaan.wooblabalurg![]()
Mehquote:Op maandag 30 oktober 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij dit Ajax passen ook beter spelers als S. De Jong en Schone.
Hopen dat die Jensen wat is in de jeugd
Oh.![]()
Dit doet me denken aan verhalen over dat we Klaassen niet zouden gaan missen. Ziyech ga je enorm missen als hij er niet meer is, neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, ja hij heeft af en toe een paar mooie steekballen maar ik erger me ook veel te vaak aan die kansloze schoten van hem terwijl hij gewoon een combinatie kan aangaan.![]()
Dan ben je weer een paar jaar verder.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh
Hopen dat die Jensen wat is in de jeugd
Iconen als Veltman en Younes moeten zsm prijzen winnen.
Keizer wordt er ook niet jonger op.wooblabalurg![]()
Ik mis Klaassen ook niet perse heel erg hoor, tuurlijk ga je wat kwaliteiten missen van Ziyech maar niemand is onvervangbaar. En ik vind hem ook nog niet al perse toe aan een stap naar een grotere club, zie hem niet zo snel een basisplaats op het middenveld veroveren bij een club als Tottenham oid.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan verhalen over dat we Klaassen niet zouden gaan missen. Ziyech ga je enorm missen als hij er niet meer is, neem dat maar van mij aan.Oh.![]()
Dat klopt, hij moet echt meer rendement gaan krijgen. Neemt niet weg dat je die enorm mist mocht hij gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Klaassen ook niet perse heel erg hoor, tuurlijk ga je wat kwaliteiten missen van Ziyech maar niemand is onvervangbaar. En ik vind hem ook nog niet al perse toe aan een stap naar een grotere club, zie hem niet zo snel een basisplaats op het middenveld veroveren bij een club als Tottenham oid.![]()
Hoezo? Klaassen mis je toch niet. Ziyech is veel belangrijker.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan verhalen over dat we Klaassen niet zouden gaan missen. Ziyech ga je enorm missen als hij er niet meer is, neem dat maar van mij aan.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Nee joh, Veltman Schone en Younes hebben ook geniale ingevingen. Op dat DNA moet je voortborduren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:14 schreef Wave103 het volgende:
Ziyech zou je echt enorm missen in dit Ajaxwooblabalurg![]()
Ligt eraan wie zijn vervanger wordtquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, hij moet echt meer rendement gaan krijgen. Neemt niet weg dat je die enorm mist mocht hij gaan.Maar bij Ziyech erger ik me waarschijnlijk meer omdat ik wel weet dat hij de kwaliteiten heeft om beter te kunnen, vooral qua schieten en kansen afmaken.
Oh.![]()
Ik kan als Feyenoorder alleen maar hopen dat hij in de winterstop naar de PL vertrekt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:14 schreef Wave103 het volgende:
Ziyech zou je echt enorm missen in dit AjaxBFF met GGMM![]()
want jullie doen nog mee?quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan als Feyenoorder alleen maar hopen dat hij in de winterstop naar de PL vertrekt.![]()
Ja, we gaan aan een inhaalrace beginnen als de CL voorbij is en de meeste geblesseerden terug zijn.quote:BFF met GGMM![]()
Jullie mogen wel in de Kuip winnen van PSV hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, we gaan aan een inhaalrace beginnen als de CL voorbij is en de meeste geblesseerden terug zijn.Oh.![]()
Ik hoop met je mee, maar PSV wint gewoon simpel bij clubs als Utrecht en Vitesse, waar Ajax het bijna elk jaar lastig heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
nee joh gewoon kampioen, alleen nog even psv voorbij.![]()
Aan de andere kant verloren ze redelijk kansloos bij Heerenveen waar Ajax met 0-4 won (geflatteerd weliswaar maar toch). Elke club heeft nu eenmaal angstgegners en clubs waar ze eigenlijk altijd wel van winnen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar PSV wint gewoon simpel bij clubs als Utrecht en Vitesse, waar Ajax het bijna elk jaar lastig heeft.Oh.![]()
zoals Ajax feyenoord heeft, heeft psv vitesse.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant verloren ze redelijk kansloos bij Heerenveen waar Ajax met 0-4 won (geflatteerd weliswaar maar toch). Elke club heeft nu eenmaal angstgegners en clubs waar ze eigenlijk altijd wel van winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jammer wel dat PSV ook de angstgegner voor Ajax is.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoals Ajax feyenoord heeft, heeft psv vitesse.Oh.![]()
we hebben een type Boerrigter nodigquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel dat PSV ook de angstgegner voor Ajax is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we hebben een type Boerrigter nodig![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we hebben een type Boerrigter nodig
Oh.![]()
Vond het begin onder Keizer zeker niet slechter, eigenlijk zelfs beter, dan het begin onder Bosz. Het gemis van Klaassen is de een van de belangrijkste redenen voor de dramatische uitschakeling in Europa imo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:09 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hoezo? Klaassen mis je toch niet. Ziyech is veel belangrijker.![]()
Nog steeds mad over 14/03/2013 #neverforgetquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit blijft een geniaal gifje in combinatie met Boerrigter.![]()
Klaassen verbloemde vooral de aanwezigheid van teveel zwakkere broeders in de selectie. In het land der blinden leek Davy een koning.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond het begin onder Keizer zeker niet slechter, eigenlijk zelfs beter, dan het begin onder Bosz. Het gemis van Klaassen is de een van de belangrijkste redenen voor de dramatische uitschakeling in Europa imo.wooblabalurg![]()
Met het wegvallen van Nouri heb je ook niet echt wat achter de hand op het moment.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:14 schreef Wave103 het volgende:
Ziyech zou je echt enorm missen in dit AjaxVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk dat je zijn kwaliteiten enorm overschat, maar die discussie gaat de komende 30 jaar nog wel gevoerd worden, vrees ik.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zwets niet zo dom. Ik zeg dat dat een beetje de opvolger van Ziyech was. Verder zie ik zo geen creatieve middenvelders in de selectie die die rol kunnen invullen. Bij jong zie ik ze ook niet echt, dus dat wordt weer scouten.![]()
Beetje treurige posts weer Badder. Soms moet je gewoon maar dingen voor je houden. Niet nodig om altijd je mening op internet te pleuren. Tot ziensquote:Op maandag 30 oktober 2017 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je zijn kwaliteiten enorm overschat, maar die discussie gaat de komende 30 jaar nog wel gevoerd worden, vrees ik.![]()
Leuke gozer die Dijks . Maar dat was het wel verderquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat jij niet zo goed kan lezen. Ik zeg dat Nouri een beetje hetzelfde type was als Ziyech is en dat er verder geen echt creatieve middenvelders in de selectie zitten. Je leest dingen die je graag wilt lezen om er vervolgens tegenaan te schoppen. Gevalletje stropopredenering.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je zijn kwaliteiten enorm overschat, maar die discussie gaat de komende 30 jaar nog wel gevoerd worden, vrees ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dat die figuren denken dat het bij Kluivert aan inzet ligtquote:Op maandag 30 oktober 2017 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuke gozer die Dijks . Maar dat was het wel verder
Oh.![]()
Kale en KokkieGODquote:graag op anoniem![]()
Meestal leven die mensen in de ontkenning dat de speler eigenlijk niet zoveel talent heeftquote:Op maandag 30 oktober 2017 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat die figuren denken dat het bij Kluivert aan inzet ligtRED ONS HENNIEGOD![]()
Offtopic geneuzel is verwijderd.
Tevens mag het persoonlijke gebash in DM worden uitgevochten.
TR is afgewerkt.![]()
quote:Ajax is n van de clubs die de ontwikkeling van Marcus Wendel Valle da Silva - voetbalnaam Wendel - op de voet volgt. Het Franse Telefoot meldt dat deze week. De Eredivisie-grootmacht heeft concurrentie uit Frankrijk en Portugal.
Ook Paris Saint-Germain, FC Porto en Benfica zijn namelijk genteresseerd in de twintigjarige Wendel, weet het medium. Het twintigjarige talent maakt dit jaar furore bij het Braziliaanse Fluminense. In vijftig officile duels namens die club scoorde Wendel zes keer.
Telefoot schrijft dat de jeugdinternational een prijskaartje heeft van zo'n twaalf miljoen euro. PSG zou de afgelopen maanden regelmatig scouts hebben gestuurd naar Zuid-Amerika om Wendel te bekijken. De Franse grootmacht zou de middenvelder zien als een ideale opvolger voor Marco Verratti. Hij staat op zijn beurt weer in de belangstelling van Real Madrid en FC Barcelona. De international van Itali kan PSG in januari f juli zo'n 100 miljoen euro opleveren.
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)12-miljoen-euro.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die gaat dus naar psg.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en Sanchez ging naar Barcaquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Twaalf miljoen. Zou schandalig zijn van PSG om zo'n goedkope speler te halen. Kunnen ze toch niet mee aankomen bij hun fans.quote:![]()
Eerst door Ajax laten kopen en dan van Ajax kopen voor minimaal 40 miljoen. Anders is het minderwaardig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Twaalf miljoen. Zou schandalig zijn van PSG om zo'n goedkope speler te halen. Kunnen ze toch niet mee aankomen bij hun fans.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Heeft het elk week over PSV , wat een calimeroquote:![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft het elk week over PSV , wat een calimero
Oh.![]()
Sjaak is gewoon Jiskefet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
SJaak is qua calimero meer een psv'erOh.![]()
Om 18:00 op Ziggytwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 17:10:19Basis #AjaxO19: El Maach; Bakboord, Sidoel, Botman, Bakker; Pasquali, Ter Heide, Ekkelenkamp; Nunnely, Sierhuis, Yl… https://t.co/HSWBgrBj2q reageer retweet
Oh.![]()
Sierhuis god.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om 18:00 op Ziggytwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 17:10:19Basis #AjaxO19: El Maach; Bakboord, Sidoel, Botman, Bakker; Pasquali, Ter Heide, Ekkelenkamp; Nunnely, Sierhuis, Yl… https://t.co/HSWBgrBj2q reageer retweet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als Tom Boere het al niet haalt. Kan sierhuisie het wel schudde als een milkshake"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
kijk scquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering wat een gemiste kans
Leuke aanval wel![]()
Komt wel ergens bovendrijven. Sparta ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat die het ooit gaat redden in Ajax 1Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja dat niveau zal het wel worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel ergens bovendrijven. Sparta ofzo.Oh.![]()
We hebben wel vaker spitsen gehad die in de jeugd veel scoorden en het eerste niet haalden.quote:
Snap dat nooit zo goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vooralsnog gaat het sierhuis voor de wind, paar wedstrijden nodig gehad na terugkomst van zijn blessure, maar hij staat er weer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben wel vaker spitsen gehad die in de jeugd veel scoorden en het eerste niet haalden.
Snap dat nooit zo goed.
Gaat lastig worden wie bij jong ajax moet spelen![]()
Fysieke voorsprong, eigenlijk pas meer scoren bij grote ruimtes en dan meevoetballend tekort komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben wel vaker spitsen gehad die in de jeugd veel scoorden en het eerste niet haalden.
Snap dat nooit zo goed.Oh.![]()
Hoe is die Braziliaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het sierhuis voor de wind, paar wedstrijden nodig gehad na terugkomst van zijn blessure, maar hij staat er weer.
Gaat lastig worden wie bij jong ajax moet spelenOh.![]()
Redelijk, begon niet heel goed, maar zit wel vooruitgang inquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is die Braziliaan eigenlijk?![]()
Nu kleine blessure trouwens, net als kemper en ik neem aan ook Jensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is die Braziliaan eigenlijk?
Dat filmpje op ajax social media was hij trouwens, die player x![]()
Die vind ik echt heel zwak spelen, net als zijn collega-vleugelspits.quote:
Botman, Bakker en Ekkelenkamp bevallen me wel, al is dit natuurlijk maar n potje tegen een zwakke tegenstander.![]()
Zal wel meer kunnen meevoetballen lijkt me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Redelijk, begon niet heel goed, maar zit wel vooruitgang inIk vroeg me al af waarom die Jensen niet in de basis stond, volgens de Telegraaf al klaar om dit seizoen zijn debuut te maken in het eerste.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu kleine blessure trouwens, net als kemper en ik neem aan ook Jensen.
Dat filmpje op ajax social media was hij trouwens, die player xOh.![]()
Bakker en Ekkelenkamp zijn ook wel heel stabiele spelers imo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel zwak spelen, net als zijn collega-vleugelspits.
Botman, Bakker en Ekkelenkamp bevallen me wel, al is dit natuurlijk maar n potje tegen een zwakke tegenstander.![]()
Ja eens wel, in de eerste helft gaf hij een paar leuke balletjes maar over het geheel genomen veel te slordig. Nunnely is ook niks bijzonders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel zwak spelen, net als zijn collega-vleugelspits.
Botman, Bakker en Ekkelenkamp bevallen me wel, al is dit natuurlijk maar n potje tegen een zwakke tegenstander.Oh.![]()
Mitchell Bakker is de linksback toch? Speelde tegen Feyenoord A1 ook beresterk en maakte reeds zijn debuut in de JL. Goede back.![]()
Is in feite een geupgrade Dijksquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef Brammess het volgende:
Mitchell Bakker is de linksback toch? Speelde tegen Feyenoord A1 ook beresterk en maakte reeds zijn debuut in de JL. Goede back.![]()
![]()
Daar is opzich ook weer niet heel veel voor nodig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is in feite een geupgrade DijksOh.![]()
Opzich is een speler die 90 minuten lang die flank over kan racen en dan verdedigend gewoon een beul is best handig, maar bakker wil nog wel best wel wat assists geven.... En weet iets beter dan Dijks dat hij de bal gewoon moet afgeven als hij die niet kan geven en niet gaan proberen met een dribble er voor bij te gaan komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is opzich ook weer niet heel veel voor nodig.![]()
quote:Koekoektwitter:ZiggoSport twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 19:45:20WAT EEN GOAL 😱 Kaj Sierhuis doet het weer! 3-1 @AFCAjax #LEGAJA #UYL #ziggosport https://t.co/5iQOLa7PvU reageer retweet
![]()
Hij moet wel aanvallend sterk zijn voor de moderne backquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich is een speler die 90 minuten lang die flank over kan racen en dan verdedigend gewoon een beul is best handig, maar bakker wil nog wel best wel wat assists geven.... En weet iets beter dan Dijks dat hij de bal gewoon moet afgeven als hij die niet kan geven en niet gaan proberen met een dribble er voor bij te gaan komen.
Was weinig mis mee ja, misschien dat Twente hem nog een jaartje kan huren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]Koekoektwitter:ZiggoSport twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 19:45:20WAT EEN GOAL 😱 Kaj Sierhuis doet het weer! 3-1 @AFCAjax #LEGAJA #UYL #ziggosport https://t.co/5iQOLa7PvU reageer retweet
Oh.![]()
hij was pas 35.....quote:Op woensdag 1 november 2017 08:24 schreef Leonos het volgende:
Shit, nu overleiden er al spelers die ik heb zien spelenrip ouwe baas.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
ik ben wat ouder (denk ik) en heb er al wat meer zien overlijden die ik nog zie rondrennen op de velden, maar deze zag ik niet aankomen, tering wat jong nogquote:Op woensdag 1 november 2017 08:24 schreef Leonos het volgende:
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Zo opvallend vaak dat het met die Afrikanen gebeurd... Hoe kan dat toch.quote:Op woensdag 1 november 2017 08:24 schreef Leonos het volgende:
![]()
Ja inderdaad, alsof die per definitie zwakkere genen en organen hebben. Voetballers die overlijden aan een hartstilstand zijn ook relatief vaak Afrikanen.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo opvallend vaak dat het met die Afrikanen gebeurd... Hoe kan dat toch.![]()
Yakubu, Ajacied in een mooie tijd ( 2003 ). RIP.
'Wish I was old and a little sentimental'
Wat had de goede man? Opvallend dat je als ex prof ernstig ziek bent en dan in Ghana in een ziekenhuis ligt. Ik snap dat je graag bij familie bent enzo, maar als er nog behandeling mogelijk is dan zoek je toch een ander land uit?
Hoe dan ook, erg tragisch op die leeftijd. Ik vond het altijd wel een aardige speler om te zien voetballen.![]()
Afrikanen hebben iets vaker HCM (een sporthart), in combinatie met alle training t.o.v. recreatieve sporters en de doping die in het voetbal gebruikt wordt is het dan niet zo gek dat zij bovengemiddeld vaak aan hartproblemen overlijden.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alsof die per definitie zwakkere genen en organen hebben. Voetballers die overlijden aan een hartstilstand zijn ook relatief vaak Afrikanen.
Nu weet ik verder niet of dit ook voor Yakubu geldt, hoor.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
En pas 17. Enorm talent.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef Brammess het volgende:
Mitchell Bakker is de linksback toch? Speelde tegen Feyenoord A1 ook beresterk en maakte reeds zijn debuut in de JL. Goede back.
Genoten van Sierhuis gisteren. Hij is terug, eindelijk!![]()
(lol)quote:Op woensdag 1 november 2017 12:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
NeresGOD.![]()
Benieuw hoe goed hij is als hij niet stoned is.Oh.![]()
Neres moet, net als Lozano, zo snel mogelijk weg uit de Eredivisie. Sanchez snapte dat.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets is eerder schadelijk dan goed voor je carrireSnelle Egel![]()
Eerst maar een reeks Europese potjes voor Ajax meespelen.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Neres moet, net als Lozano, zo snel mogelijk weg uit de Eredivisie. Sanchez snapte dat.Oh.![]()
En lekker luisteren naar de tactische instructies van Keizer waardoor er niets meer van over blijft. Hij moet nu al minder diep gaanquote:Op woensdag 1 november 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar een reeks Europese potjes voor Ajax meespelen.
NLe trainers verneuken toptalenten."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wat? Heeft Keizer dat echt gezegd?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
En lekker luisteren naar de tactische instructies van Keizer waardoor er niets meer van over blijft. Hij moet nu al minder diep gaan
NLe trainers verneuken toptalenten.Oh.![]()
Beetje tussen de regels doorgelezen maarquote:Op woensdag 1 november 2017 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Heeft Keizer dat echt gezegd?https://www.ajax1.nl/keiz(...)eds-meer-vertrouwen/quote:“In zijn veldspel zijn we nog een beetje zoekende. Maar dat komt ook allemaal met vertrouwen. Hij begrijpt zijn medespelers ook steeds beter. Al ging dat tegen Sparta nog wel een aantal keer mis”, vervolgt de oefenmeester. “Toen ging hij diep terwijl hij ‘m beter in zijn voeten had kunnen vragen. Dus de communicatie blijft lastig, maar daar werken we aan. In de rust heb ik het tegen hem gezegd dat hij de bal meer in zijn voeten moest vragen.”"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Maar eerst kreeg Kluivert de voorkeur boven Neres omdat die eerst zogenaamd meer diepgang had.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beetje tussen de regels doorgelezen maar
[..]
https://www.ajax1.nl/keiz(...)eds-meer-vertrouwen/
Die Emperor lult maar wat.Oh.![]()
Ik vind Neres nog steeds fucking slecht eigenlijk. Afgelopen zaterdag heeft hij letterlijk geen 1 keer zijn tegenstander opgezocht. Constant die bal breed of terug. Leuk dat hij een paar assists geeft tegen een amateurploeg, maar ik wil van een Ajax aanvaller nog steeds bravoure en durf zien.![]()
Dat mag waarschijnlijk niet van Bergkamp en Spijkerman.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ik vind Neres nog steeds fucking slecht eigenlijk. Afgelopen zaterdag heeft hij letterlijk geen 1 keer zijn tegenstander opgezocht. Constant die bal breed of terug. Leuk dat hij een paar assists geeft tegen een amateurploeg, maar ik wil van een Ajax aanvaller nog steeds bravoure en durf zien.![]()
Ook zaterdag had hij toen weer een assist moeten hebben op Huntelaar met dat slimme passje tussendoor. Neres is (nog) niet iemand die de trucendoos opengooit en 20x per wedstrijd zijn back passeert uit stilstand, nee hij wacht gewoon geduldig tot hij weggestoken wordt of wanneer een actie echt zin heeft. Juist dat slimme en geduldige wachten op het moment bevalt me wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ik vind Neres nog steeds fucking slecht eigenlijk. Afgelopen zaterdag heeft hij letterlijk geen 1 keer zijn tegenstander opgezocht. Constant die bal breed of terug. Leuk dat hij een paar assists geeft tegen een amateurploeg, maar ik wil van een Ajax aanvaller nog steeds bravoure en durf zien.Oh.![]()
Keizer wil niet scoren, kennelijk. Zelfs Philip 'no risk' Cocu laat zijn snelle buitenspelers diep gaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beetje tussen de regels doorgelezen maar
[..]
https://www.ajax1.nl/keiz(...)eds-meer-vertrouwen/![]()
Neres compenseert zijn gebrek aan een actie door een feilloos gevoel voor de combinatie te hebben. Heeft echt een erg goed overzicht voor zo'n jonge jongen, voor een Braziliaan al helemaal. Heeft ook best "zachte voetjes" ( - copyright Ronald de Boer).quote:Op woensdag 1 november 2017 21:42 schreef Syntix het volgende:
Ik vind Neres nog steeds fucking slecht eigenlijk. Afgelopen zaterdag heeft hij letterlijk geen 1 keer zijn tegenstander opgezocht. Constant die bal breed of terug. Leuk dat hij een paar assists geeft tegen een amateurploeg, maar ik wil van een Ajax aanvaller nog steeds bravoure en durf zien.Fitter. Happier. More productive
Wat een broddelwerkje:quote:Op donderdag 2 november 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.ajaxlife.nl/u(...)ed-worden-als-zonder
Prima aankoop toch wel
"De Ligt passt veel nadrukkelijker diagonaal richting links, zoals Marcel Keizer ook graag ziet, maar dit kan ermee te maken hebben dat Amin Younes en Hakim Ziyech links staan. Dat het diagonaal passen niet gemakkelijk is, blijkt wel uit de zwarte lijnen van De Ligt. ‘Schuine’ passes leveren meer zwarte lijnen op dan recht vooruit spelen, wat meer rode lijntjes oplevert."Fitter. Happier. More productive
wat een wereldcoach die peter boszquote:vanaf het begin echter al stroef en ook in de Bundesliga is nu het verval ingetreden. Al drie competitiewedstrijden werd er niet gewonnen, terwijl na de dubbele remise tegen APOEL Nicosia ook Europese uitschakeling dreigt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gaat niet lang meer duren of de 3e ass. trainer gaat vervangen worden door redder Rob Maas.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een wereldcoach die peter bosz
En nu maar hopen dat de directie van Dortmund daarin meegaat. Dan komt het allemaal goed !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bosz de redder kan altijd terug keren bij ajaxquote:Op donderdag 2 november 2017 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren of de 3e ass. trainer gaat vervangen worden door redder Rob Maas.
En nu maar hopen dat de directie van Dortmund daarin meegaat. Dan komt het allemaal goed !![]()
onee ....hij heeft ruzie met bergkamp en de rest
Ik wacht met smart op je stukje over Gio. Wat een talent. Die gaat dadelijk de CL verlaten met 0 punten en is in oktober al kansloos voor de titel. Hulde.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een wereldcoach die peter bosz![]()
Bergkamp en de rest hadden geen ruzie met hem. Alleen gaven ze 'm geen carte blanche wat volkomen terecht was. En daarom was meneer op zijn kleine pikkie getrapt.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bosz de redder kan altijd terug keren bij ajax![]()
onee ....hij heeft ruzie met bergkamp en de rest
Binnenkort moet ie maar weer bij zijn cluppie Feyenoord aan de slag, dat is de vorige keer ook prima bevallen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Ajax vond ik bosz wel echt goed, maar bij Heracles en bvb is het toch niks bijzonders.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren of de 3e ass. trainer gaat vervangen worden door redder Rob Maas.
En nu maar hopen dat de directie van Dortmund daarin meegaat. Dan komt het allemaal goed !![]()
las een statistisch stukje over hem, hij krijgt nu meer goals tegen dan bij Ajax, geeft wel iets minder weg maar de tegenstanders zijn beter dus die benutten die kansen. Zolang hij dat niet beter op orde krijgt is het systeem Bosz ten dode opgeschrevenquote:Op donderdag 2 november 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Ajax vond ik bosz wel echt goed, maar bij Heracles en bvb is het toch niks bijzonders.![]()
Het wordt ook steeds duidelijker hoe belangrijk Sanchez wel niet was in het spelletje bij Bosz. Er kon veel meer risico genomen worden omdat je wist dat 9 van de 10 keer Sanchez het opruimde achterin.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
las een statistisch stukje over hem, hij krijgt nu meer goals tegen dan bij Ajax, geeft wel iets minder weg maar de tegenstanders zijn beter dus die benutten die kansen. Zolang hij dat niet beter op orde krijgt is het systeem Bosz ten dode opgeschreven
Op zich dus wel realistisch dat Keizer een behoudendere tactiek hanteert tegenwoordig. Neemt niet weg dat het hierdoor een stuk minder leuk is om naar te kijken.![]()
Je zag bij PSV hetzelfde na het vertrek van Alex/Gomes, en nu met het vertrek van Moreno. Met zo'n figuur achterin kun je gewoon een veel directere passing-game spelen omdat balbezit op het middenveld/eigen helft veel minder fataal is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds duidelijker hoe belangrijk Sanchez wel niet was in het spelletje bij Bosz. Er kon veel meer risico genomen worden omdat je wist dat 9 van de 10 keer Sanchez het opruimde achterin.
Op zich dus wel realistisch dat Keizer een behoudendere tactiek hanteert tegenwoordig. Neemt niet weg dat het hierdoor een stuk minder leuk is om naar te kijken.
Trainers passen zich daar op aan, dat is logisch. Maar je kunt er ook in doorschieten.![]()
Gaat Ajax er iets van bakken dit jaar? Hoe? Dan kan ik ook wat roepen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je zag bij PSV hetzelfde na het vertrek van Alex/Gomes, en nu met het vertrek van Moreno. Met zo'n figuur achterin kun je gewoon een veel directere passing-game spelen omdat balbezit op het middenveld/eigen helft veel minder fataal is.
Trainers passen zich daar op aan, dat is logisch. Maar je kunt er ook in doorschieten.![]()
Ik weet niets over voetbal. Het lijkt mij zo leuk gewoon eens iets te roepen wat hout snijdt. "Sjaak de Haan is jong maar gaat dit seizoen als linksback opkomen en heeft zelfs spits kwaliteiten"![]()
Ik ben er van overtuigd dat ze het op de rit gaan krijgen, al is daar waarschijnlijk wel een trainerswissel voor nodig. Qua selectie is Ajax momenteel vergelijkbaar met PSV. Beide hebben geen toptrainer, maar Cocu heeft het wel duidelijk beter op de rit. Je ziet bij PSV een overduidelijke stijgende lijn, al is het nog lang niet stabiel genoeg.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gaat Ajax er iets van bakken dit jaar? Hoe? Dan kan ik ook wat roepen.![]()
Je moet mij wel iets meer achtergrond geven. Kijk je veel voetbal?quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze het op de rit gaan krijgen, al is daar waarschijnlijk wel een trainerswissel voor nodig. Qua selectie is Ajax momenteel vergelijkbaar met PSV. Beide hebben geen toptrainer, maar Cocu heeft het wel duidelijk beter op de rit. Je ziet bij PSV een overduidelijke stijgende lijn, al is het nog lang niet stabiel genoeg.![]()
Probeer het hier eens:quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moet mij wel iets meer achtergrond geven. Kijk je veel voetbal?
SPT / [Snooker] Algemeen topic #4: Met n miljoen in de Home Series!![]()
Wat een raar voetbalveld.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Probeer het hier eens:
SPT / [Snooker] Algemeen topic #4: Met n miljoen in de Home Series!![]()
het grote verschil is dat PSV niet aan een systeem vasthoudt daarom heeft hij het wat sneller op de rit.quote:Op vrijdag 3 november 2017 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze het op de rit gaan krijgen, al is daar waarschijnlijk wel een trainerswissel voor nodig. Qua selectie is Ajax momenteel vergelijkbaar met PSV. Beide hebben geen toptrainer, maar Cocu heeft het wel duidelijk beter op de rit. Je ziet bij PSV een overduidelijke stijgende lijn, al is het nog lang niet stabiel genoeg.
Maar ja die Cruijff filosofie h, terwijl Cruijff zelf niets anders deed dan wie hij beschikbaar had in hun kracht laten spelen met de nadruk op de spelers die wat extra's konden.![]()
We moeten stoppen met het idee dat Ajax volgens cruijff's spelprincipes voetbalt. Dit is het KNVB voetbal wat Van Gaal erin heeft gegooidquote:Op vrijdag 3 november 2017 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grote verschil is dat PSV niet aan een systeem vasthoudt daarom heeft hij het wat sneller op de rit.
Maar ja die Cruijff filosofie h, terwijl Cruijff zelf niets anders deed dan wie hij beschikbaar had in hun kracht laten spelen met de nadruk op de spelers die wat extra's konden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het wezenlijke punt is dat PSV niet gedwongen wordt om te voetballen. Ze hoeven letterlijk alleen te wachten tot de tegenstander teveel risico neemt en dan is het meteen raak. De efficintie van PSV is momenteel te belachelijk maar vergeet niet dat fucking Volendam en Osijek geen seconde teveel risico nam en PSV heeft meteen geen antwoord. Het positiespel van PSV is toch echt de reden dat ze eruit liggen in Europa. Zoveel wonderen zitten er niet in die ploeg; het is eerder de Eredivisie die ze weer wat laat lijken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grote verschil is dat PSV niet aan een systeem vasthoudt daarom heeft hij het wat sneller op de rit.
Maar ja die Cruijff filosofie h, terwijl Cruijff zelf niets anders deed dan wie hij beschikbaar had in hun kracht laten spelen met de nadruk op de spelers die wat extra's konden.![]()
Cocu is tactisch wat vrijer in zijn keuzes. De club is minder dogmatisch, dat is zeker waar. Al zit er ook bij PSV wel een 'eis' om 4-3-3 als uitgangspunt te nemen. PSV wil in het eerste en alle jeugdelftallen wel gewoon hetzelfde systeem als basis hebben. Wat natuurlijk ook niets meer dan normaal is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ja die Cruijff filosofie h, terwijl Cruijff zelf niets anders deed dan wie hij beschikbaar had in hun kracht laten spelen met de nadruk op de spelers die wat extra's konden.
Maar dat Cocu nu soms met de punt naar voren speelt, of zelfs met 4 middenvelders (of 5-3-2 als je het zo wilt noemen) dat is wel echt iets wat bij Ajax wat lastiger ligt.![]()
PSV is op 5/6 essentile posities gewijzigd ten opzichte van vorig jaar en speelt bovendien een ander systeem. Dat je dan in het begin van het seizoen in Europa schuttert is niets meer dan logisch. 2 van de beste spelers uit de Eredivisie zijn vertrokken, dat vang je niet zo maar op.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wezenlijke punt is dat PSV niet gedwongen wordt om te voetballen. Ze hoeven letterlijk alleen te wachten tot de tegenstander teveel risico neemt en dan is het meteen raak. De efficintie van PSV is momenteel te belachelijk maar vergeet niet dat fucking Volendam en Osijek geen seconde teveel risico nam en PSV heeft meteen geen antwoord. Het positiespel van PSV is toch echt de reden dat ze eruit liggen in Europa. Zoveel wonderen zitten er niet in die ploeg; het is eerder de Eredivisie die ze weer wat laat lijken.
En tegen Volendam was een bekerpot tegen een ploeg die met 11 man voor de goal gingen liggen. Dan heeft iedere ploeg het moeilijk, dat zie je ook internationaal. Alle 'kleine' ploegen weten inmiddels hoe ze de bus moeten parkeren.
Sowieso doe je PSV enorm tekort door te suggereren dat ze op dit moment countervoetbal spelen. Dat slaat werkelijk nergens op. In alle wedstrijden dit seizoen zijn ze, bij fases, dominant en de beste ploeg geweest. Dat het nog niet constant is, dat is zeker waar, maar ze scoren niet in de fase van de wedstrijd waarin ze de slechtste ploeg zijn. Ze scoren in de fases waarin ze aan de bal zijn.
Het positiespel is gewoon groeiende. En dat kun je bij Ajax en Feyenoord momenteel niet zeggen.![]()
Ik suggereer met alle plezier dat ze countervoetbal spelen; ik zeg hier niets over Ajax en Feyenoord. Dat moet jij weten, maar ik vind PSV wel degelijk veel zwakker als je ze de bal geeft tegen een ploeg die niet staat te springen om een ploeg die niet meevoetbalt. Veel belangrijke goals van PSV, zoals de 0-1 bij Vitesse en de 0-1 bij VVV komen uit een snelle reactie. Iedereen ziet dat PSV pijlsnelle spelers heeft, niet altijd geweldig speelt tegen defensieve ploegen. Ik bedoel; zitten ze met zijn allen Pickwick-thee te drinken doordeweeks dat ze ieder weekend zo naef zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV is op 5/6 essentile posities gewijzigd ten opzichte van vorig jaar en speelt bovendien een ander systeem. Dat je dan in het begin van het seizoen in Europa schuttert is niets meer dan logisch. 2 van de beste spelers uit de Eredivisie zijn vertrokken, dat vang je niet zo maar op.
En tegen Volendam was een bekerpot tegen een ploeg die met 11 man voor de goal gingen liggen. Dan heeft iedere ploeg het moeilijk, dat zie je ook internationaal. Alle 'kleine' ploegen weten inmiddels hoe ze de bus moeten parkeren.
Sowieso doe je PSV enorm tekort door te suggereren dat ze op dit moment countervoetbal spelen. Dat slaat werkelijk nergens op. In alle wedstrijden dit seizoen zijn ze, bij fases, dominant en de beste ploeg geweest. Dat het nog niet constant is, dat is zeker waar, maar ze scoren niet in de fase van de wedstrijd waarin ze de slechtste ploeg zijn. Ze scoren in de fases waarin ze aan de bal zijn.
Het positiespel is gewoon groeiende. En dat kun je bij Ajax en Feyenoord momenteel niet zeggen.
Ik zou graag een voorbeeld van vorig jaar willen noemen ondanks dat daar een hoop wijzigingen zijn geweest tot en met nu: FK Rostov. Zelfde trainer, zelfde problemen tegen een ploeg die PSV de bal geeft. Ik vind het veldspel van Cocu gewoon enorm zorgwekkend. Daar laat hij wat mij betreft geen ontwikkeling in zien, misschien dat jij wat dingen ziet wat ik niet zie. De Eredivisie gaat ieder jaar meer achteruit, natuurlijk.![]()
Ow wacht, ik vergeet even dat jij 4 jaar naar het rondtikken van de Boer hebt zitten kijken. Dat heeft je kennelijk meer benvloed dan ik dacht.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik suggereer met alle plezier dat ze countervoetbal spelen; ik zeg hier niets over Ajax en Feyenoord. Dat moet jij weten, maar ik vind PSV wel degelijk veel zwakker als je ze de bal geeft tegen een ploeg die niet staat te springen om een ploeg die niet meevoetbalt. Veel belangrijke goals van PSV, zoals de 0-1 bij Vitesse en de 0-1 bij VVV komen uit een snelle reactie. Iedereen ziet dat PSV pijlsnelle spelers heeft, niet altijd geweldig speelt tegen defensieve ploegen. Ik bedoel; zitten ze met zijn allen Pickwick-thee te drinken doordeweeks dat ze ieder weekend zo naef zijn?
Ik zou graag een voorbeeld van vorig jaar willen noemen ondanks dat daar een hoop wijzigingen zijn geweest tot en met nu: FK Rostov. Zelfde trainer, zelfde problemen tegen een ploeg die PSV de bal geeft. Ik vind het veldspel van Cocu gewoon enorm zorgwekkend. Daar laat hij wat mij betreft geen ontwikkeling in zien, misschien dat jij wat dingen ziet wat ik niet zie. De Eredivisie gaat ieder jaar meer achteruit, natuurlijk.
Voetbal is meer dan balletjes rondtikken in de hoop dat er een opening ontstaat. En snel omschakelen hoort daar bij. En weet je, er is een groot verschil tussen countervoetbal en snel combineren naar het doel van je tegenstander.
Maar dat ben je natuurlijk vergeten. Sorry.![]()
Je hoeft niet zo boos te doen, hoor. Ik kijk ieder weekend 9 wedstrijden dus ik zie genoeg verschillende ploegen en ik kan inmiddels heel goed het verschil zien tussen ploegen die initiatief nemen, 'combineren', 'counteren' en echt defensief voetbal spelen. Ga bij mij niet komen aanzetten met dat ik vier jaar Frank de Boer heb gekeken en daardoor een so called verziekte gedachte heb.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow wacht, ik vergeet even dat jij 4 jaar naar het rondtikken van de Boer hebt zitten kijken. Dat heeft je kennelijk meer benvloed dan ik dacht.
Voetbal is meer dan balletjes rondtikken in de hoop dat er een opening ontstaat. En snel omschakelen hoort daar bij. En weet je, er is een groot verschil tussen countervoetbal en snel combineren naar het doel van je tegenstander.
Maar dat ben je natuurlijk vergeten. Sorry.![]()
Ga wat zinnigs doen met je leven man. Je bent knettergek.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen, hoor. Ik kijk ieder weekend 9 wedstrijden dus ik zie genoeg verschillende ploegen en ik kan inmiddels heel goed het verschil zien tussen ploegen die initiatief nemen, 'combineren', 'counteren' en echt defensief voetbal spelen. Ga bij mij niet komen aanzetten met dat ik vier jaar Frank de Boer heb gekeken en daardoor een so called verziekte gedachte heb.![]()
![]()
Zegt de grootste Fok josti in jaren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga wat zinnigs doen met je leven man. Je bent knettergek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zegt de grootste Fok josti in jaren.![]()
![]()
Ach, als we een meningsverschil hebben; het zij zo. Speelronde 34 is nog ver weg.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga wat zinnigs doen met je leven man. Je bent knettergek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: