Mooie opvolgende posts.quote:
Een jap misschienquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat is toch veel te klein man. Wie kan daar nou normaal op zitten.
En hoeveel met de grenzen dicht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ben een jongen (30 jr) tegengekomen die tolk is Arabisch-NL, verdient 3600 euro netto per....... week.
Gouddelversmodel van verdienen.
Ik heb altijd al eens vuile handen willen hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Als je zwart werkt is netto de enige vorm van salaris natuurlijk.
twitter:GeertenWaling twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 11:07:28Verhofstadt heeft hier wel een punt natuurlijk. Daarom graag subiet de Belgische Opstand van 1830 ongedaan maken &… https://t.co/D9h3UZwBCO reageer retweet
Zou wel pijn doen he Pokkel jij studeren dat je erbij neervallen doet terug betalen aan DUO en deze krijgt het in zijn schoot geworpen?quote:
Wehe, wat een kop heeft die gast.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:29 schreef skysherrif het volgende:
twitter:GeertenWaling twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 11:07:28Verhofstadt heeft hier wel een punt natuurlijk. Daarom graag subiet de Belgische Opstand van 1830 ongedaan maken &… https://t.co/D9h3UZwBCO reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Och heden, nog een Baudet maar dan met krullen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Het helemaal niet op willen krijgen zou ik vragen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan rijst altijd de vraag "Hoe krijg je het op", natuurlijk.
En een notarissenmontuurtje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Och heden, nog een Baudet maar dan met krullen.
Maakt niet veel uit veel Syriërs in zijn klantenbestand en die zijn er gewoon heel veel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
En hoeveel met de grenzen dicht?
Dus jij wil status en een keizerlijke ontvangst ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens vuile handen willen hebben.
Woest aantrekkelijke man natuurlijkquote:
Ik wil alles is dat een probleem?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Dus jij wil status en een keizerlijke ontvangst ?
Heeft iemand gevraagd of Verhofstadt Catalonië erkent? Maakt het überhaupt iets uit? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Triggered.quote:http://www.geertenwaling.nl
Regelmatig: gesprekken Café Weltschmerz (video-overzicht)
Is dat boek wat? Zag het laatst staan maar besloten daar ook maar te laten staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef Ryon het volgende:
Heb het boek van Geerten Waling "zetelroof" in mijn kast staan. Groot denker.
Tjah, Staatsrechtelijk gezien is het allemaal wat mager. Maar voor een filosoof is het wel oké. Als je de lat wat lager legt, wordt het al snel wat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat boek wat? Zag het laatst staan maar besloten daar ook maar te laten staan.
Als jij alles wil zal je naar alles moeten zoeken. Een hint van mijn kant nog. Vermoed alles maar op een kerkhof.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik wil alles is dat een probleem?
Als iemand het wil wil ik het ook!
Daar heb ik het ook een keer gedaan, gezocht en gevonden, was wel koud aan de reet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij alles wil zal je naar alles moeten zoeken. Een hint van mijn kant nog. Vermoed alles maar op een kerkhof.
https://www.bol.com/nl/p/(...)2158%26itm_role%3Dinquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, Staatsrechtelijk gezien is het allemaal wat mager. Maar voor een filosoof is het wel oké. Als je de lat wat lager legt, wordt het al snel wat.
https://www.bol.com/nl/s/(...)media_all/index.htmlquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)2158%26itm_role%3Din
Misschien is dit wat interessanter.
Ik verwachtte er te veel van. Er staat zo af en toe wel een leuke zin in, maar geregeld zette ik mijn vraagtekens bij bepaalde delen. Een zesjequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat boek wat? Zag het laatst staan maar besloten daar ook maar te laten staan.
Pok ik luister niet meer naar jouw ik word vertaler, dat tikt beter af.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/s/(...)media_all/index.html
Aanval op de natiestaat is bijzonder goed geschreven voor een proefschriftquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/s/(...)media_all/index.html
Jammer genoeg dat het wetenschappelijk deel te wensen overlaat. Voor een proefschrift toch wel vervelend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:44 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Aanval op de natiestaat is bijzonder goed geschreven voor een proefschrift
Lekker boeiend wat wetenschappers vinden, het stemvee heeft het goedgekeurd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jammer genoeg dat het wetenschappelijk deel te wensen overlaat. Voor een proefschrift toch wel vervelend.
Tjah, wetenschap is ook maar een mening.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat wetenschappers vinden, het stemvee heeft het goedgekeurd.
En mening van de meerderheid = de waarheid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, wetenschap is ook maar een mening.
Ik zat toch wel in spanning moet ik je bekennen. Is ie zoet, bitter, zwaar, schuimend, fruitig, romig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu kan ik me voorstellen dat men hier helemaal in spanning zit. "Goh, Pokkelmans, je kondigde zojuist aan een Egmondse Tripel open te trekken, maar we weten nu helemaal niet hoe hij bevalt!". Moet zeggen dat ik ondanks de matige recensie toch wel tevreden ben over dit biertje. Niet heel bijzonder, maar gewoon een solide tripel zonder toeters en bellen.
Dus. Dan weten jullie dat.
Ik miste Remlos al is die weer een weekenddienst aan het draaien?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Post die Robin007Bond eigenlijk nog wel eens?
Nope. Heb zijn naam doorgegeven bij Ard van der Steur als linkse oproerkraaier. Die deed toen moeilijk om de juiste stappen te zetten. Van zowel Ard als Robin hebben we daarna nooit meer iets gehoord. Toeval? Tjah.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Post die Robin007Bond eigenlijk nog wel eens?
Die is ff op vakantiequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik miste Remlos al is die weer een weekenddienst aan het draaien?
Effe die video melden als wrede of afstotende content.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Zag deze video en moest aan hem denken.
Als kind van een jr of 6 stond ik ook met zo een ballon gevonden in mijn oudste broers spullen, uit de verpakking, MAM ik heb een grote ballon gevonden!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Afgekeken. Wel oké filmpje. De ontwikkelingen in de plot vallen na 35 seconden wel wat tegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Zullen wel zijn overleden aan een overdosis marihuana.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nope. Heb zijn naam doorgegeven bij Ard van der Steur als linkse oproerkraaier. Die deed toen moeilijk om de juiste stappen te zetten. Van zowel Ard als Robin hebben we daarna nooit meer iets gehoord. Toeval? Tjah.
Hele toestand geweest, nog aardig wat doden bij gevallen ook, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Heeft iemand gevraagd of Verhofstadt Catalonië erkent? Maakt het überhaupt iets uit? Volgens mij niet.
Dan is het maar gezegdquote:
Kan het me totaal niet herinneren, maar dit :quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat is de oudste video uit jullie Youtube-favorieten?
Ik zou het niet meer weten, maar YouTube was nog heel leeg toen ik het ontdekte.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat is de oudste video uit jullie Youtube-favorieten?
Wat was er nog meer leeg dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, maar YouTube was nog heel leeg toen ik het ontdekte.
Die is wel oké.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan het me totaal niet herinneren, maar dit :
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vast wel, al denk ik dat ze eerst zien willen wat jij in je achterzak dragen doet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
6,5 miljoen vrouwen, daar moet er toch wel eentje tussenzitten die ik kan imponeren met excelskills.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
6,5 miljoen vrouwen, daar moet er toch wel eentje tussenzitten die ik kan imponeren met excelskills.
Lol.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het uit zijn toetsenbord, vraag ik me af.quote:
quote:
En?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Mijn voornaamste kwaliteit om mee te imponeren is dat ik kan zeggen dat ik al acht jaar academisch onderwijs achter de rug heb.
En >50.000 nuttige bijdragen op het FOK!forum.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Mijn voornaamste kwaliteit om mee te imponeren is dat ik kan zeggen dat ik al acht jaar academisch onderwijs achter de rug heb.
NIet erbij vermelden twee keer hetzelfde!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ohja, en dit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En >50.000 nuttige bijdragen op het FOK!forum.
Klopt, ik ken hem niet idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ha eentje kent geen geschiedenis.
Aanvalsroute dat gaat gegarandeerd fout!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
Carola zit gewoon op Vkontakte. Nieuwe aanvalsroute ontdekt.
Pokkelmans ken ik niet. Youtube wel, mijn ex mailde toen dat begon, ik ging kijken en mailde terug: dat wordt niks.quote:
Welke kant is dat dan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat de invloed van deze posts is op de beeldvorming over mij van mijn eventuele nageslacht.
Tenminste, ik neem aan dat het internet niets vergeet, dus mijn achterkleinkinderen in principe ook terug kunnen vinden wat hun pater familias in zijn jonge onbezonnen jaren het internet opspuwde. Zullen ze overgrootopa een koele kerel vinden? Stond hij aan de verkeerde kant? Bleek de humor tijdloos?
Je ex wou weer contact met je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pokkelmans ken ik niet. Youtube wel, mijn ex mailde toen dat begon, ik ging kijken en mailde terug: dat wordt niks..
Wel grappig, heb al wel paar boekjes geschreven hier op FOK!.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat de invloed van deze posts is op de beeldvorming over mij van mijn eventuele nageslacht.
Tenminste, ik neem aan dat het internet niets vergeet, dus mijn achterkleinkinderen in principe ook terug kunnen vinden wat hun pater familias in zijn jonge onbezonnen jaren het internet opspuwde. Zullen ze overgrootopa een koele kerel vinden? Stond hij aan de verkeerde kant? Bleek de humor tijdloos?
En van hoeveel auteurs rechten ontvangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel grappig, heb al wel paar boekjes geschreven hier op FOK!.
Dus je vroegere vriendin mailde je, niet je ex?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toen was ze geen ex, nu wel. Was in 2005 oid.
Allemaal zooi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
En van hoeveel auteurs rechten ontvangen.
Jeukt niet als het maar gekocht verkocht wordt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allemaal zooi.
Als je die woorden in een andere volgorde zet en er een richting aan geeft dan zijn dat zeker 3 dikke romans, zonder doel en zonder punt, beetje postmodernistisch dus.
Nu ex, toen niet. En zoals ik zei antwoordde ik: fat wordt niks. Op zich wel grappig ergens. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus je vroegere vriendin mailde je, niet je ex?
Veel boeken?
Ben ik zelf ook nog niet echt achter.quote:
Daarover stond laatst ook wat in het NRC.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, wetenschap is ook maar een mening.
Ja, allemaal nonsens, denk ik, maar mocht ik dood gaan is nog aardig wat terug te vinden van mijn hand. Soms wel grappig hoor, zo is het ook. Alleen niemand kan het matchen aan mij. Ik kom niet voor op internet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jeukt niet als het maar gekocht verkocht wordt.
Ja. Ben een tijdje geleden bezig geweest met zo'n genealogisch onderzoekje. Van de meeste mensen vind je niet veel meer terug dan hun naam, geboorte- en overlijdensdatum, en hun woonplaatsen. Af en toe een beroep of vak. En bij uitzondering een artikeltje dat ze hebben geschreven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel grappig, heb al wel paar boekjes geschreven hier op FOK!.
Ja, mooi ja, heb ik ook gelezen. Dat dat nog niet opgedoken was hier bij jullie highbrows.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Daarover stond laatst ook wat in het NRC.
Linkse feitenvrije wetenschap ging aan Trump vooraf
Ik heb hem ook gelezen, maar dat ga ik hier echt niet delen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ja, heb ik ook gelezen. Dat dat nog niet opgedoken was hier bij jullie highbrows.
Moet men wel eerst weten dat ik Rumpelstilzchen heissquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
In de toekomst kunnen ze hele internetgeschiedenissen en social-media profielen van hun voorouders ontdekken. Dan komt het ineens een stuk dichterbij, lijkt me zo
Dat hele hoofdstuk over multiculti was niet onderbouwd. Het EU-gedeelte had daarentegen wel valide argumentenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jammer genoeg dat het wetenschappelijk deel te wensen overlaat. Voor een proefschrift toch wel vervelend.
Mijn IRL life kunnen ze nooit koppelen aan mijn internetnaam iig. Dus als ik dood ga, kijken ze in mijn boekenkast en denken, nou ja dat was hem dus, verder niets. Ook grappig ergens, heb hier al 5 of 6 boeken neergekrabbeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Ben een tijdje geleden bezig geweest met zo'n genealogisch onderzoekje. Van de meeste mensen vind je niet veel meer terug dan hun naam, geboorte- en overlijdensdatum, en hun woonplaatsen. Af en toe een beroep of vak. En bij uitzondering een artikeltje dat ze hebben geschreven.
In de toekomst kunnen ze hele internetgeschiedenissen en social-media profielen van hun voorouders ontdekken. Dan komt het ineens een stuk dichterbij, lijkt me zo.
Wederom een wijze uitspraak, Sjon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Enigste wat ik kan beweren, iedereen gaat 1X dood!
Ja, dat zeggen ze wel idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Enigste wat ik kan beweren, iedereen gaat 1X dood!
Ik vond het wel aardige kritiek ergens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gelezen, maar dat ga ik hier echt niet delen.
Is al lang voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ja, heb ik ook gelezen. Dat dat nog niet opgedoken was hier bij jullie highbrows.
Stel er is iets naar de dood, wat zou men verkiezen hoeren neuken en zuipen of het engeltje uithangen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wederom een wijze uitspraak, Sjon.
Over tien, twintig jaar is het wel gedaan met de anonimiteit op het internet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn IRL life kunnen ze nooit koppelen aan mijn internetnaam iig. Dus als ik dood ga, kijken ze in mijn boekenkast en denken, nou ja dat was hem dus, verder niets. Ook grappig ergens, heb hier al 5 of 6 boeken neergekrabbeld.
Toch wel? Okee, heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is al lang voorbij gekomen.
VPNquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over tien, twintig jaar is het wel gedaan met de anonimiteit op het internet.
Mwaoh, niemand die weet dat ik Ryan3 ben hoor en als ik dood ben interessert niemand zich er meer voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over tien, twintig jaar is het wel gedaan met de anonimiteit op het internet.
Trump gaat dan ook in 2020 weer winnen. Ook al is dat statistisch gezien onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch wel? Okee, heb ik niet gezien.
Ikzelf pitch al paar keer dat onze epistemologie als het ware stuk is. Ook tegen die Yernaz. Op zijn janboerenfluitjes hè, lekker dicht tegen de massa aan zittend, dit alles in het nette en even goede vrienden uiteraard.
Niet automatische opslag van wachtwoord op je computer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, niemand die weet dat ik Ryan3 ben hoor en als ik dood ben interessert niemand zich er meer voor.
Ja, goed, koffiedik kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Trump gaat dan ook in 2020 weer winnen. Ook al is dat statistisch gezien onwaarschijnlijk.
Niemand kan die computer in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet automatische opslag van wachtwoord op je computer?
Of formateer jij die dan even snel?
Dit is serieus of?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Trump gaat dan ook in 2020 weer winnen. Ook al is dat statistisch gezien onwaarschijnlijk.
Gaat niemand naar speuren ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
A wachtwoord in de bios, zal ik hem je vrij maken!
Ja. De ontevreden massa die op Trump stemt gaat echt nergens heen.quote:
Dat weet jij toch helemaal niet meer dan?quote:
FvD biedt een alternatief.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja. De ontevreden massa die op Trump stemt gaat echt nergens heen.
Jawel, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat weet jij toch helemaal niet meer dan?
Ik heb al schijven gehad daar stonden foto s op dat wist de eigenaar nog niet eens meer.
Al doe ik het niet meer trouwens maar alles is te achterhalen.
Over vier jaar komt er een technocratisch bestuur onder leiding van Xi Jinping.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, maar hij gaat de indeps niet meer overhalen die het verschil maakten in die rust belt states.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Politiek als procesmanagement.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Over vier jaar komt er een technocratisch bestuur onder leiding van Xi Jinping.
One day at a time!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Over vier jaar komt er een technocratisch bestuur onder leiding van Xi Jinping.
Hangt er vanaf wat dat 'iets' dan zou moeten zijn he.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stel er is iets naar de dood, wat zou men verkiezen hoeren neuken en zuipen of het engeltje uithangen?
Jouw partner?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:48 schreef john2406 het volgende:
Stel je voor ik sterf en mijn partner komt mij daar ook nog de reet uithangen?
Of mijn ouders zouden mij terug zien, kan die ons hier nog niet met rust laten?
Geen idee. Niet gekeken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt hier toch niet "blod" stellen dat Jan Roos ergens een puntje maakt? Of wel?
Als hij met dat punt wil aantonen dat het een irritante zak is wel hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt hier toch niet "blod" stellen dat Jan Roos ergens een puntje maakt? Of wel?
Vanavond ook nog spook gespeeldquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent aan het houthakken, las ik.
Moest hieraan denken:
Mooi werk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moest hieraan denken:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moest hieraan denken:
Dat zei ik al dat-ie een fuck is, sorry dus, wrs heb je het niet gelezen. Maar toch, heeft-ie een punt-je, die lui die hij opsomt zijn wel heel erg karakteristiek iig. En dat soort mensen heb je niet echt meer de laatste 10/15 jaar. Dus ja, wel een punt-je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als hij met dat punt wil aantonen dat het een irritante zak is wel hoor.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi werk.
Hier morgen ook weer met de kettingzaag in de weer. Hangt een boom helemaal scheef na die storm van een week of twee geleden, maar had de zaag voor onderhoud weg. Morgen helemaal uitleven.
Met twee handjes vasthouden he, maar wie vertel ik het, de beste hout stapelaar van het forum!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi werk.
Hier morgen ook weer met de kettingzaag in de weer. Hangt een boom helemaal scheef na die storm van een week of twee geleden, maar had de zaag voor onderhoud weg. Morgen helemaal uitleven.
Eerst Stranger Things.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:33 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien een aanradertje, Get Shorty als Tv serie, voorwaar niet slecht, start wat traag maar ontwikkeld zich aardig na 3 afleveringen.
Soort Syrië-gangers, die na een jaartje latrines poetsen en gewonden verzorgen terug naar NL keren om hun HBO-studie bedrijfskunsten weer op te pakken?quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/Edske21
Medelijden met dit soort gasten, nog veel te jong om te begrijpen dat wat ze doen misschien heel hun leven blijft achtervolgen, in het bijzonder bij het vinden van een baan.
Kom nou, zeg, alsof juist jonge mensen de reikwijdte van zaken als Twitter niet begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
Medelijden met dit soort gasten, nog veel te jong om te begrijpen dat wat ze doen misschien heel hun leven blijft achtervolgen, in het bijzonder bij het vinden van een baan.
Nee, ze hebben een beperkt brein toch.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom nou, zeg, alsof juist jonge mensen de reikwijdte van zaken als Twitter niet begrijpen.
Atheneum, dat ventje is hoogstens 14, dan snap je inderdaad nog niet zo goed denk ik hoe de zaken in elkaar steken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom nou, zeg, alsof juist jonge mensen de reikwijdte van zaken als Twitter niet begrijpen.
Als blijkt dat men in Syrie zaken hebben uitgespookt die volgens de wet strafbaar zijn lijkt me dit geen gang van zaken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Soort Syrië-gangers, die na een jaartje latrines poetsen en gewonden verzorgen terug naar NL keren om hun HBO-studie bedrijfskunsten weer op te pakken?
Klopt idd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Atheneum, dat ventje is hoogstens 14, dan snap je inderdaad nog niet zo goed denk ik hoe de zaken in elkaar steken.
Zitten ook heel jonge mensen bij, die nou ja niet weten wat de implicaties zijn van hun handelingen. Zo is het wel imho.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als blijkt dat men in Syrie zaken hebben uitgespookt die volgens de wet strafbaar zijn lijkt me dit geen gang van zaken.
Goeie plofkop al wel.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
Meer, had je zelfs nog een vraag gesteld, maar daar heeft mono op geantwoord.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, men is nog wakker hier
EDIT Owh, alleen Pokkel..
Er klinkt hier een lichte teleurstelling in door.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, weet ik. Maar ik had telefoon (1,5 uur) en intussen had Mono al geantwoord...quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer, had je zelfs nog een vraag gesteld, maar daar heeft mono op geantwoord.
Niet richting jou, meer over het feit dat ik dacht dat je de enige wasquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er klinkt hier een lichte teleurstelling in door.
Nee, mijn enthousiasme is nu in de kiem gesmoord, natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt snel gaan de reacties niet meer iig
Sorryquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, mijn enthousiasme is nu in de kiem gesmoord, natuurlijk.
Ik ook nog. Ben ook op Facebook en Photoshop bezig.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ook nog. Ben ook op Facebook en Photoshop bezig.
Bed, weekens ga ik nooit uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar hangen jullie nu uit? In bed of in de kroeg?![]()
Je hoeft niet te werken?quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bed, weekens ga ik nooit uit.
Morgen ook eens lekker vrij dus hoop er een productief dagje van te maken.
PS?quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:20 schreef Drugshond het volgende:
Afgelopen 2 dagen veel foto's genomen. Moet ik nog een plekje geven. Sommige halen zelfs PS.
Vanwege het slechte weer, mooi, want dan hoef ik ook niets van Max te missen morgen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te werken?![]()
En productief in wat? Studie? Hoe bevalt de studie en R'dam?
Ik lag op de kist heb mijn halfjaarlijkse plicht weer gedaan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar hangen jullie nu uit? In bed of in de kroeg?![]()
Dat laatste lijkt me rot ja..quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanwege het slechte weer, mooi, want dan hoef ik ook niets van Max te missen morgen.
Jep daarin, over anderhalve week alweer 2e tentamen. Goed! Erg interessant tot nu toe. Alleen wel een beetje jammer dat we geen boeken hebben, maar steeds zelf losse paginas moeten scannen uit de bieb voor onze tentamenstof.
Eigenlijk goed weer dus.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanwege het slechte weer, mooi, want dan hoef ik ook niets van Max te missen morgen.
[..]
Max rijdt pas om 20:00 uur..quote:
Ik ga ook lekker vanaf 7 uur kijken hoor, in de middag schaatsen bij mn moeder kijken en tussendoor wat dingetjes doen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me rot ja..
Maar de race is pas om 20:00 uur (al kijk ik va half 7 de voorbeschouwing), dan is het al donker..
2 weken geleden was het gewoon nog mooi weer op zondag en dan ben je wel tot half 11 aan het werk (horeca bijbaantje he)quote:
Je kijkt Ziggo?!?quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker vanaf 7 uur kijken hoor, in de middag schaatsen bij mn moeder kijken en tussendoor wat dingetjes doen.
Haha, ja, sorry ik vind dat leuk, maar ik weet dat die mening niet echt wordt gedeeld op FOK.quote:
Tamelijke hoge waterstanden in de Duitse Bocht ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heerlijk, rond deze tijd van het jaar moet het gewoon hard waaien, donderen en regenen.
Zat Olavfans hier hoor. Mod Nattekat is ook fan...quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, ja, sorry ik vind dat leuk, maar ik weet dat die mening niet echt wordt gedeeld op FOK.
Die presentator van [url=http://.nl]Ziggo[/url] vind ik niets hoor, maar doornbos en coronel luister ik graag naar.
Oh ik bedoel die in de studio, niet dat ik fan ben van Olav oor, maar ik kan het verdragen en als Max wint is het wel leuk om hem geëmotioneerd te horen. Jack Plooi vind ik wel echt zwaar irritant.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat Olavfans hier hoor. Mod Nattekat is ook fan...
Ik weiger Ziggo te kijken tenzij het echt niet anders kan. Is beter dan niks.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik bedoel die in de studio, niet dat ik fan ben van Olav oor, maar ik kan het verdragen en als Max wint is het wel leuk om hem geëmotioneerd te horen. Jack Plooi vind ik wel echt zwaar irritant.
Misschien dat ik ooit nog wel eens overstap naar Sky, sinds vorig jaar ook maar gaan kijken op de belg naar wielrennen.
Kamphues kun je verdragen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik bedoel die in de studio, niet dat ik fan ben van Olav oor, maar ik kan het verdragen en als Max wint is het wel leuk om hem geëmotioneerd te horen. Jack Plooi vind ik wel echt zwaar irritant.
Misschien dat ik ooit nog wel eens overstap naar Sky, sinds vorig jaar ook maar gaan kijken op de belg naar wielrennen.
Olav...quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:36 schreef Drugshond het volgende:
Is zeker geen verkeerd progje op Ziggo. Best ludieke insteek. Ik neem zelfs de commentaar fauten van Olaf Mol op de koop toe (die maakt echt veel fouten, maar zijn enthousiasme steek hij ook niet onder stoelen en banken, maakt het ook wel weer aandoenlijk.... Zijn stemgeluid is wel prettig).
Kamphues dus juist niet zeg ik.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kamphues kun je verdragen?
![]()
Maar goed, als je Olav kunt verdragen.... Je kijkt nog niet lang zeker?
Kan. Maar dan ben je m.i. geen liefhebber/kenner vd sport.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Solly. Voor mij is dit goed genoeg.
Hoogst irritant nummer vind ik dat. Van die reclame.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:32 schreef skysherrif het volgende:
Die Jain maakt leuke muziekjes en clipjes.
Ik kijk al sinds begin jaren 80 naar deze sport. Zeg het maar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan. Maar dan ben je m.i. geen liefhebber/kenner vd sport.
Dan zou je Mol al tijden niet meer moeten kunnen verdragen...quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds begin jaren 80 naar deze sport. Zeg het maar.
[ afbeelding ]
Haha, ik vind het juist een leuke reclame, daarom zocht ik hem op.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoogst irritant nummer vind ik dat. Van die reclame.
De reclame van de Renault Kadjar heeft wel een aardig nummer vind ik:quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, ik vind het juist een leuke reclame, daarom zocht ik hem op.
Ander muziekje dan.
Oei die vind ik dan weer vreselijk haha.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De reclame van de Renault Kadjar heeft wel een aardig nummer vind ik:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook een goed nummer.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meh, kan ik niet enthousiast over worden. Leuk thema wel overigens, reclamemuziek. Even kijk of ik nog wat kan vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze dan, tijdje geleden van heineken.
Zonde, was een mooie kwalificatie vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat betreft voetbal en F1 ben ik een echte Teletekst-supporter.
Oja, die had je sowieso al eens gepost, aardig nummertje inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:56 schreef Kowloon het volgende:
Deze ken ik ook van een reclame:
Leuke clip in ieder geval.
Dat volg ik zelfs niet op de Teletekst.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonde, was een mooie kwalificatie vandaag.
Ah, je bent nog wakker... Met je gelijk gekregenquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonde, was een mooie kwalificatie vandaag.
Tsss...valt me van je tegen als techneutquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat volg ik zelfs niet op de Teletekst.
Zonde dus. Zoals hij zegtquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat volg ik zelfs niet op de Teletekst.
Dit vindt Euri leuk. Beetje een hippienummer vind ik. Met zo'n gitaar en mondharmonika.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, die had je sowieso al eens gepost, aardig nummertje inderdaad.
Dit is ook een van mijn favorieten:
Tijgerquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tsss...valt me van je tegen als techneut
Ben geen ingenieur hoor. Was het maar waar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tsss...valt me van je tegen als techneut
Euri stemt ook PvdA, dan weet je al dat hij geen smaak heeftquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit vindt Euri leuk. Beetje een hippienummer vind ik. Met zo'n gitaar en mondharmonika.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Euri stemt ook PvdA, dan weet je al dat hij geen smaak heeft
Maar nu weet je beter toch?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Garpje
Deed ik vroeger ook en ik vond altijd dat ik een goede smaak had
Had?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
Deed ik vroeger ook en ik vond altijd dat ik een goede smaak had
Ik zie niet echt een alternatief, itt jouquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:04 schreef Tijger_m het volgende:
Als ze Samson geen schop voor zijn ballen hadden gegeven had ik bij de laatste verkiezingen weer PvdA gestemd. Maar zoals ze zich gedragen hebben in de aanloop naar de verkiezingen vond ik het niet meer ok om op de PvdA te stemmen.
Ja de klok gaat toch een uurtje achteruit dus er kan nog wel één aflevering van stranger things gekeken worden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je bent nog wakker... Met je gelijk gekregen![]()
Dat was ook mijn redenatie om nog maar even een klein glaasje whisky in te schenken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja de klok gaat toch een uurtje achteruit dus er kan nog wel één aflevering van stranger things gekeken worden.
Ik ben voor D66 gegaan omdat daar nog wel een progressief geluid was. Niet voor 100% eens met ze, uiteraard, maar voor mij was de EU een belangrijk punt net als zelfbeschikking qua levenseinde.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een alternatief, itt jou
Die heb ik er ook bij uiteraard.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat was ook mijn redenatie om nog maar even een klein glaasje whisky in te schenken.
Geef ze een extra uur en het worden gelijk drankorgelsquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat was ook mijn redenatie om nog maar even een klein glaasje whisky in te schenken.
Jaaa, maar dat nummer vond ik al meteen goed toen het op youtube stond, was toen echt in dat soort strandtent achtige muziek.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:05 schreef Kowloon het volgende:
sky, deze zat in de reclame van de Mercedes C-klasse. Goed nummer wat mij betreft:
Oke, jij ook al die zegt dat het goed is. Misschien ga ik dan nu 1 aflevering kijken (van seizoen 1 dus) voor het slapen aan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja de klok gaat toch een uurtje achteruit dus er kan nog wel één aflevering van stranger things gekeken worden.
Je hoeft je niet te verantwoordenquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben voor D66 gegaan omdat daar nog wel een progressief geluid was. Niet voor 100% eens met ze, uiteraard, maar voor mij was de EU een belangrijk punt net als zelfbeschikking qua levenseinde.
Kieswijzer e.d. kwam D66 er met 72% uit voor mij, PvdA met 65%. Tja, tel daarbij op dat ik de campagne en de lijsttrekker niet zag zitten en dat word de keuze makkelijk.
Heh, het is des Nederlands, zoveel partijen en dan nog niet een die 100% pastquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden![]()
Maar howel ik het in veel niet eens ben met de PvdA, ben ik dat ook niet met de alternatieven,
Zeg dat ja..quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, het is des Nederlands, zoveel partijen en dan nog niet een die 100% past
Mwah, was begonnen met een Boon Oude Geuze, daarna een Duchesse de Bourgogne, daarna een Tripel Karmeliet, nu nog een glaasje whisky (Schotse whisky, gerijpt in Leeuwardenquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef ze een extra uur en het worden gelijk drankorgels
Ik vind het een toffe serie, maar het teert ook wel een beetje op jaren '80 nostalgie. Dat zal voor jou minder gelden waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke, jij ook al die zegt dat het goed is. Misschien ga ik dan nu 1 aflevering kijken (van seizoen 1 dus) voor het slapen aan.
Hoe jong ben jij dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe serie, maar het teert ook wel een beetje op jaren '80 nostalgie. Dat zal voor jou minder gelden waarschijnlijk.
Toe maarquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mwah, was begonnen met een Boon Oude Geuze, daarna een Duchesse de Bourgogne, daarna een Tripel Karmeliet, nu nog een glaasje whisky (Schotse whisky, gerijpt in Leeuwarden) om het af te maken.
Nooit van gehoord, post eens?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaaa, maar dat nummer vond ik al meteen goed toen het op youtube stond, was toen echt in dat soort strandtent achtige muziek.
Bakermat, ken je die nog? Was ook van dat soort muziek.
Uit '82, net oud genoeg om de jaren '80 nog een beetje bewust te hebben meegemaakt.quote:
Beetje "the goonies" achtig dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe serie, maar het teert ook wel een beetje op jaren '80 nostalgie. Dat zal voor jou minder gelden waarschijnlijk.
Krap aan hoor, maar okquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uit '82, net oud genoeg om de jaren '80 nog een beetje bewust te hebben meegemaakt.
1982...het jaar waarin ik 18 werdquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uit '82, net oud genoeg om de jaren '80 nog een beetje bewust te hebben meegemaakt.
Ik 7....quote:
Ja, een vat ongerijpte whisky in Schotland kopen en dat in een kelder in Leeuwarden laten rijpen. Ik heb die van 16 jaar oud: http://www.wijnkoperijdonker.nl/whisky.phpquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toe maar
Eh, Schotse whiskey gerijpt in Leeuwarden??
Is het wat?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, een vat ongerijpte whisky in Schotland kopen en dat in een kelder in Leeuwarden laten rijpen. Ik heb die van 16 jaar oud: http://www.wijnkoperijdonker.nl/whisky.php
Ja daar wordt het wel vaak met vergeleken. Sean Astin zit ook in seizoen twee, geen idee of dat ook een bewuste keuze is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje "the goonies" achtig dan?
Ik weet dus veeeeel meer vd jaren '80quote:
Dan vind ik het toch mooier om achttien te worden in het jaar 2000.quote:
Heb je de film IT gezien, dat is denk ik ook wel een beetje jaren 80 achtig.. (de nieuwe IT)quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja daar wordt het wel vaak met vergeleken. Sean Astin zit ook in seizoen twee, geen idee of dat ook een bewuste keuze is.
Wat dacht je van 25 in 2000?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch mooier om achttien te worden in het jaar 2000.
Ben je trouwens geen thunderdome live stream aan het kijken?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ojee, I Have a Dream-samples. Dat vind ik wel heel erg jaren '90.Maar verder prima nummer.
Ja, maar ik kan mij de jaren zestig wat beter voor de geest halenquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet dus veeeeel meer vd jaren '80![]()
Prijs is inderdaad heel erg redelijk voor de leeftijd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor de zachte prijs vind ik het een zeer smaakvolle whisky.
Haha. Even kijken hoor. Deze neem ik aan:quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je trouwens geen thunderdome live stream aan het kijken?
Ik ben iig wel opgegroeid met die muziek, al waren mijn ouders verre van hippies. Veel Franstalig en via moederskant Adamoquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan mij de jaren zestig wat beter voor de geest halen
Is het raar dat ik grefo + techno niet snap?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha. Even kijken hoor. Deze neem ik aan:
Mazzelaar, mijn moeder was meer van het italiaanse gekweel, mijn vader godzijdank niet, die was meer van de Led Zeppelin, Santana en Creedence.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben iig wel opgegroeid mmet die muziek, al waren mijn ouders verre van hippies. Veel Franstalig en via moederskant Adamo
Het is geen techno maar hardcore (of meer hardstyle eigenlijkquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik grefo + techno niet snap?
Daar ben ik wel definitief mee gestopt. Die laatste uitbreiding heb ik al niet meer gespeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:19 schreef skysherrif het volgende:
Volgende week donderdag trouwens nieuw seizoen D3 mono, komt 1 dag uit voor mn tentamen ghehe, maar daarna wel een week vakantie.
Inderdaad ja, voor 1 avondje had me dat best leuk geleken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha. Even kijken hoor. Deze neem ik aan:
Zo ben ik er ook aan gekomen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prijs is inderdaad heel erg redelijk voor de leeftijd.
Mischien een leuk kado voor deze of gene
Mijn vader (als hij nog leefde) zou die niet eens kennenquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mazzelaar, mijn moeder was meer van het italiaanse gekweel, mijn vader godzijdank niet, die was meer van de Led Zeppelin, Santana en Creedence.
Rooms katholiek? Seriously?! Ok...quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is geen techno maar hardcore (of meer hardstyle eigenlijk), en ik ben Rooms katholiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |