SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:54 schreef Rafeiro het volgende:
Echt waar, zulke Voute muziek nu non stop, stiekem wel leuk
kan ik nog een boodschappenlijstje doorgeven?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nu boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan ik nog een boodschappenlijstje doorgeven?
quote:
Goedemorgen beide.quote:
Tof, dan zit ik lekker aan de pijnstillers, maar geen beter medicijn dan Vout tegen de pijn. (oren buiten beschouwing gelaten)quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Volgende week zaterdag draai ik weer.
Oh, alleen de damesquote:
ow speciaal voor mijquote:
Bent u op kabouterpad? Of mocht u thuis blijven?quote:
kabouters komen hier naar toe maar kabouter 2.0 was gevallen, tand door zijn lip en bloedneus dus ze komen iets laterquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bent u op kabouterpad? Of mocht u thuis blijven?
ouchquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
kabouters komen hier naar toe maar kabouter 2.0 was gevallen, tand door zijn lip en bloedneus dus ze komen iets later
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
kabouters komen hier naar toe maar kabouter 2.0 was gevallen, tand door zijn lip en bloedneus dus ze komen iets later
Merel wilde zelfs geen foto sturenquote:
Awww, dat is zielug.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zit ze niet mee daar.
Maar extra verwennen dan.
Beter helemaal niet vallen natuurlijk. Maarja het gebeurtquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
Merel wilde zelfs geen foto sturen![]()
maar hij kan beter thuis vallen bij zijn mama dan hier bij mij
Dat gaat wel lukken schat ik zo in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Awww, dat is zielug.
Dus oma moet in de verwenmodus
doet oma graagquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Awww, dat is zielug.
Dus oma moet in de verwenmodus
zo zijn we allemaal groter geworden, met vallen en opstaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beter helemaal niet vallen natuurlijk. Maarja het gebeurt
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
maar hij kan beter thuis vallen bij zijn mama dan hier bij mij
Zonder vallen geen opstaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beter helemaal niet vallen natuurlijk. Maarja het gebeurt
Kan beide ook?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Liever gevallen en weer opgestaan
Dan een leeg en eenzaam bestaan
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zonder vallen geen opstaan
Zonder liefde ook geen traan
Have fun!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer afsluiten, ze zijn onderweg
Heb je deze versie of een iets nieuwere?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zonder vallen geen opstaan
Zonder liefde ook geen traan
Goedemorgen Mad.quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Nog even boodschappen doen.
ieder zijn eigen manier toch? Ik kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:50 schreef Rafeiro het volgende:
En sorry voor dat gerijm, het is slecht, dat weet ik.
Maar heb vaak geen idee hoe dingen anders te verwoorden
Een van mijn escapes zeg maar. Slaat nergens op maar het is niet anders.
Geen excuus nodig, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:50 schreef Rafeiro het volgende:
Geen rijm is slecht. Het gaat om het gevoel wat je kunt overbrengenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:50 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is iets met 11 woorden oid toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ieder zijn eigen manier toch? Ik kan het wel waarderen
Symph is weer helemaal into de Haiku's sinds kort, daar kan ik echt nul komma niks mee
Haiku (俳句; meervoud: haiku of haiku's) is een vorm van Japanse dichtkunst, geschreven in drie regels waarvan de eerste regel 5, de tweede regel 7 en de derde regel weer 5 lettergrepen telt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is iets met 11 woorden oid toch?
Moet volgende week weer naar de kaakchirurg en maak me daar al weken druk om en als ik in de stress zit ga ik rijmen ofzo. Zo'n afspraak moet ik ook niet zo ver in de toekomst plannen. Maar nog even en dan gaat het weer een stuk beter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen excuus nodig, zo bedoelde ik het niet.
Ieder z'n ding en als je je zo het beste kan uiten, moet je dat vooral doen.
Het viel me alleen op dat je de laatste tijd relatief veel in rijmvorm post...
Oh..... iets leuks in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet volgende week weer naar de kaakchirurg en maak me daar al weken druk om en als ik in de stress zit ga ik rijmen ofzo. Zo'n afspraak moet ik ook niet zo ver in de toekomst plannen. Maar nog even en dan gaat het weer een stuk beter.
Niet meer naar de kaakchirurgquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh..... iets leuks in het vooruitzicht?
quote:
Tanden op elkaar, even doorbijten en voor je het weet heb je al weer achter de kiezen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet volgende week weer naar de kaakchirurg en maak me daar al weken druk om en als ik in de stress zit ga ik rijmen ofzo. Zo'n afspraak moet ik ook niet zo ver in de toekomst plannen. Maar nog even en dan gaat het weer een stuk beter.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tanden op elkaar, even doorbijten en voor je het weet heb je al weer achter de kiezen...![]()
Succes!
Is dat wat?quote:
Bijna, No Age Statement.quote:
*opzoeken gaatquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is heel wat, mits je maar niet de standaard versie (12y of NAS) hebt...
Gemiddeld 2000 euro... goedkoopste 1550,-......quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem dan wel een goedgevulde portemonnee mee...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gemiddeld 2000 euro... goedkoopste 1550,-......
*zet iets lager op de lijst
Mijn wensenlijstje heeft flessen van 250-300 euro.... dat vond ik al heel wat.quote:
Dat is ook veel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn wensenlijstje heeft flessen van 250-300 euro.... dat vond ik al heel wat.
Ik ga nooit hoger dan de prijs van Talisker!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn wensenlijstje heeft flessen van 250-300 euro.... dat vond ik al heel wat.
Mijn goedkoopste flessen beginnen rond de 60quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga nooit hoger dan de prijs van Talisker!
Hoewel....volgens mij ooit wel een cask strength whisky'tje gekocht van rond de 6 tientjes. Weet alleen niet meer welke.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste flessen beginnen rond de 60
Haha, daar heb je van mij nog een keer een fles min een paar glaasjes van gehad, wat vond ik die smerigquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Meh, Laphroaig is altijd mijn favoriet geweest maar die vind ik nogal aan de dure kant.
Mc Illroy is goed genoeg naar binnen te tikken.
Haha!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha, daar heb je van mij nog een keer een fles min een paar glaasjes van gehad, wat vond ik die smerig
Had ik ook!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:28 schreef Rafeiro het volgende:
De slijter vond het achteraf wel heel grappig.
Hij had ook een cursus Whisk(e)y proeven gedaan.
En hij zei ook dat die rokerige Whisk(e)ys echt op je moeten groeien, hij vond ze eerst ook vies.
Daar ben ik te eigenwijs voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik ook!Maar Laphroaig vond ik volgens mij meteen al erg lekker.
Talisker is een heel ander verhaal; als ik dat een paar jaar niet gehad heb en daar dan een fes van koop moet ik steeds 1 of 2 glaasjes per keer nemen en na een tijdje als de fles eenmaal zo'n beetje half leeg is, kan ik het pas echt waarderen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:33 schreef just me het volgende:
Hoipiepeloiquote:
Dat zijn er maar tweequote:
Moeder natuurquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Denk je ff snel een pastasaus in elkaar te flansen met oa een blik sardientjes in tomatensaus( uit de voorraadkast van mama Symph), ben je eerst een kwartier bezig om die sardientjes van graten te ontdoen. Wat een ellende, wie verzint er zoiets?
niet erg om ergens graten uit te moeten halen, maar stop gewoon geen vissen met graten in saus in een blik. Want niet alleen ben ik heel lang bezig geweest, maar de halve keuken zit nu onder de spetters tomatensausquote:
Die graten kan je toch gewoon opeten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet erg om ergens graten uit te moeten halen, maar stop gewoon geen vissen met graten in saus in een blik. Want niet alleen ben ik heel lang bezig geweest, maar de halve keuken zit nu onder de spetters tomatensaus
We want pics!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet erg om ergens graten uit te moeten halen, maar stop gewoon geen vissen met graten in saus in een blik. Want niet alleen ben ik heel lang bezig geweest, maar de halve keuken zit nu onder de spetters tomatensaus
deze niet, ik doe niet moeilijk over wat zachte graten, maar hier zat echt alles in qua ruggegraat enzo en dat knarst me toch te veelquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die graten kan je toch gewoon opeten?
Het kan wel, maar ik gruwel ervan. Haring in tomatensaus heeft ook graat, ieuw, jakkie, haha.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die graten kan je toch gewoon opeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |