Haha wat grappig. Ik "ken" ze vanuit hun vorige blog. En toen ze deze zijn begonnen mee overgegaan. Wat wel leuk is want sluit wat meer bij mijn leeftijd aan haha. Wel leuk dat je hier daar ook van herkent wordt. Zijn altijd mooie heldere foto'squote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:37 schreef JufMariska het volgende:
Dankjulliewel allemaal! Het is geweldig om te mogen doen, om zoveel vertrouwen te krijgen om op dat moment aanwezig te mogen zijn <3
En Thinkk, volgens mij ben je niet de enige hier die De Blog leestIk krijg heel vaak te horen dat mensen me ook daar van kennen. En voor ik met de dames ging samenwerken kende ik de hele blog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwistVerlof! Heerlijk he?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:21 schreef rena het volgende:
Ik weet dat er nog iemand voor me is, miss congeniality toch? Maar toch raar om bovenaan te staan
Heb vandaag het wiegje klaargemaakt, kijk eens hoe liefFamiliewieg van mijn man, hij heeft er zelf ook nog in gelegen
Even hoofd draaien want hij is scheef geüpload
Oh men, ik had nog niet eens naar de OP gekeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwistVerlof! Heerlijk he?
Het is nog niet eens november en nu al zo ver bovenaan!
En dan ga ik er ook nog eens vanuit dat ik niet voor december beval
Wat ziet dat wiegje er schattig uit!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:21 schreef rena het volgende:
Ik weet dat er nog iemand voor me is, miss congeniality toch? Maar toch raar om bovenaan te staan
Heb vandaag het wiegje klaargemaakt, kijk eens hoe liefFamiliewieg van mijn man, hij heeft er zelf ook nog in gelegen
Even hoofd draaien want hij is scheef geüpload
Ja, morgen is mijn UDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwistVerlof! Heerlijk he?
Wat een super schattige wieg!!
Jaa dankje! Jij ook weer zag ik op fb! Zo leuk, en zo spannend weer!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef Mabawa. het volgende:
Ohhhh Aapie wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd!
Thanks for asking. Fijn en heerlijk maar ik heb čcht veel ingeleverd dus dat valt wat tegen. Dus toch echt veel in bed nog. Hopelijk wordt dat snel wat beter, dan haak ik ook weer actiever aan hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:36 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Twist en KrisvC verlof
Welkom barreltje! Spannend, zeker met bloedingen nu, maar ze hoeven echt niks te betekenen. Bij mijn originele zwangerschap heb ik 3 weken lang bloedingen gehad, en dat is gewoon helemaal goed gekomen
Malteser hoe is het nu je weer thuis bent?
Haha, hier precies hetzelfde. En de overstap was voor mij ook een reden om te blijven lezen, want de onderwerpen spreken me nu veel meer aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik "ken" ze vanuit hun vorige blog. En toen ze deze zijn begonnen mee overgegaan. Wat wel leuk is want sluit wat meer bij mijn leeftijd aan haha. Wel leuk dat je hier daar ook van herkent wordt. Zijn altijd mooie heldere foto's
Dankquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:56 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde. En de overstap was voor mij ook een reden om te blijven lezen, want de onderwerpen spreken me nu veel meer aan.
Verder, JM wat een práchtige foto'sDat lijkt me heel waardevol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder ben ik nu 12 + 2.Zo opgelucht... Ik bloed nog steeds elke dag en ook al weet ik dat het niets met de gezondheid van de baby te maken heeft, het geeft toch een bepaalde onrust..
Hey Bar!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:00 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
ik geloof dat ik hier nu ook wil en mag posten
Ook al is het nog erg vers en heb ik iedere dag last van kleine bloedinkjes..
Maar mn hoofd maakt overuren en wil alles weten en heeft 1000 onzekerheden dus.. ik hoop dat ik die hier nu kwijt kan/mag..
dus.![]()
![]()
10 November eerste echo.. over 2 weken dus alles is nog enorm spannend
Haha wat grappigquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:37 schreef JufMariska het volgende:
Dankjulliewel allemaal! Het is geweldig om te mogen doen, om zoveel vertrouwen te krijgen om op dat moment aanwezig te mogen zijn <3
En Thinkk, volgens mij ben je niet de enige hier die De Blog leestIk krijg heel vaak te horen dat mensen me ook daar van kennen. En voor ik met de dames ging samenwerken kende ik de hele blog niet
leuk hč DonnaRush! Dat is het wel. Ik voel de baby al sinds 12 weken en toen voelde ik het zoals jij omschrijft. Voel haar nu echt draaien schoppen en nog hard ook, ik schrik er soms gewoon van! Dat terwijl mijn placenta voor ligt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:10 schreef DonnaRush het volgende:
Welkom Barreltje en Aapieannie! Gefeliciteerd!!![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag DUMAN, wat een fijn cadeau!
Ik denk dat ik de baby voel! Ik heb zo nu en dan een soort jeuk/kriebel aan de binnenkant. Heel kort is het, maar zo'n gevoel van; als dit nog langer zo doorgaat zou ik echt even van binnen willen jeuken. Heel apart. Zou dat het zijn?
Vet grappig dat hier ook zoveel mensen zitten die ze lezen haha.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha wat grappig![]()
Ik volg ze ook al sinds de oude LLG blog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |