Geniet je ervan mensen te irriteren? :Squote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef Jip141 het volgende:
Zo leuk is dat.
Waarschijnlijk minstens 4 mensen geïrriteerd door geen nieuwe topic te openen na de lapo.
Ik ook. Morgenochtend helemaal naar Terneuzen toe.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:43 schreef Jip141 het volgende:
Trusten, moet weer zo op bijna.
Kutleven.
Doeg xx
Ik vind plagen altijd wel leuk. En daarna kietelen en daarna knuffelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geniet je ervan mensen te irriteren? :S
Helaas.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een leuke mooie conservatieve zwartharige dame met een hart van goud bereid gevonden om gelukkig te worden door het leven met jou te delen waht?
Ja ik midden-Limburg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ook. Morgenochtend helemaal naar Terneuzen toe.
Gelukt met je visum?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ook. Morgenochtend helemaal naar Terneuzen toe.
...en kussengevechtquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind plagen altijd wel leuk. En daarna kietelen en daarna knuffelen.
Wie is Ku7u?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het toch moeilijk om een pijl te trekken op het stemgedrag van fvd
Dit zal ongetwijfeld goedkomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Helaas.
Maar ik heb goede hoop hier in de regio de juiste zuid/oost-Europese te vinden.
Slaak je nog wel eens een zucht bij gedachtes aan Carola?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Helaas.
Maar ik heb goede hoop hier in de regio de juiste zuid/oost-Europese te vinden.
Zeker, maar ze is in goede handen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Slaak je nog wel eens een zucht bij gedachtes aan Carola?
Eerder een dieptepunt. Je duikt aardig het gat in in dat ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon via de Westerscheldetunnel. Gaat wel een hoogtepunt van de rit worden.
Zo kwam ik laatst deze Wiki tegen, over tunnels in Noorwegen:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eerder een dieptepunt. Je duikt aardig het gat in in dat ding.
Die Noren zijn echt bijdehand, "kijk ons eens kapitalen besteden aan dure infrastructuur".quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo kwam ik laatst deze Wiki tegen, over tunnels in Noorwegen:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tunnels_in_Norway
Ze hebben daar een tunnel die 287 meter diep gaat. Knap staaltje wel.
Ik kreeg een melding van de 2-1.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord heeft het op dit moment echt moeilijk tegen tien man van een amateurploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |