Goede meneer-de-directeur-krijtstreep wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat Lloyd Blankfein een vergelijkbare handicap heeft.
[ afbeelding ]
Eens. Wonen is achterhaald, leven is het nieuwe wonen.quote:
Opdat wij nooit vergeten: http://www.summiticeapparel.com/quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die retoriek paste men ook toe op de eerste wereldoorlog.
Zes miljoen joden verder bleek dat toch niet zo'n slimme zet.
Doet ut nie.quote:
We praten wel vaak over wonen. Meestal door GSbrdr.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eens. Wonen is achterhaald, leven is het nieuwe wonen.
Niet zo raar, hij is een pandjesschuiver.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
We praten wel vaak over wonen. Meestal door GSbrdr.
Maar hij is ook wel het wonen-orakel.
Ik weet dan ook van weinig dingen iets. En van veel dingen weinig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is die ambassade van voor 1990?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederlandse ambassade heeft daar voor altijd uitzicht op.
Dankzij onze starchitect Koolhaas.
[ afbeelding ]
Hoezo voor altijd? Kan toch iets voor gebouwd worden?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederlandse ambassade heeft daar voor altijd uitzicht op.
Dankzij onze starchitect Koolhaas.
[ afbeelding ]
Totdat de levensstijl van Kaas- weer moet worden besproken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
We hebben Geert wel vervangen door Thierry.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Totdat de levensstijl van Kaas- weer moet worden besproken.
Nee, van 2003.quote:
Wij trollen de Duitsers graag met neobuurimperialismequote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hoezo voor altijd? Kan toch iets voor gebouwd worden?
quote:Dwars door het gebouw loopt een diagonale zichtas die uitzicht biedt op de Fernsehturm. Dit uitzicht is in het kadaster van de stad "voor eeuwig" vastgelegd, wat betekent dat er nooit gebouwd mag worden tussen de ambassade en de Fernsehturm.
Bij het het verbouwen van tomatenplanten is het belangrijk dat de bovenkant van de plant droog blijft. Kweek ze daarom altijd in een kas, of bij gebrek aan kasruimte onder een afdakje.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet dan ook van weinig dingen iets. En van veel dingen weinig.
Als anderen hun kennis zouden delen, moedig ik dat aan.
Voor zolang het duurt. Zo gek lang heeft hij vast niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Totdat de levensstijl van Kaas- weer moet worden besproken.
Ah zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij trollen de Duitsers graag met neobuurimperialisme
[..]
Scherp.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan is Koolhaas toch geen communist.
Schrale troost voor het ontvreemden van al onze fietsen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ah zo.
Zal natuurlijk niet echt voor altijd zijn, maar ik snap je post nu.
Ik vind wonen een prima onderwerp.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet dan ook van weinig dingen iets. En van veel dingen weinig.
Als anderen hun kennis zouden delen, moedig ik dat aan.
En wij goedgelovige Nederlanders trappen ook gewoon in die toezeggingquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Niks is voor altijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet?
Ik wens de Duitsers veel succes om dat aan te vechten.
Nee, als de warmtedood van het universum intreedt zal het afdwingen van naleving wellicht wat lastig gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ah zo.
Zal natuurlijk niet echt voor altijd zijn, maar ik snap je post nu.
Iedereen doet het.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind wonen een prima onderwerp.
Het werkt in Londen ook nog steeds.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En wij goedgelovige Nederlanders trappen ook gewoon in die toezegging
Al z'n medicijnen worden vergoed echter. Anders gaat het COC de linkse media weer voor hun karretje spannen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt. Zo gek lang heeft hij vast niet meer.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, als de warmtedood van het universum intreedt zal het afdwingen van naleving wellicht wat lastig gaan.
Afijn, de duur zal allicht niet infinity zijn, maar "heel erg lang" zit er toch wel dik in.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:19 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Niks is voor altijd.
Zelfs Hitler gaf zijn rijk een beperkte levensduur.
Totdat er een echte regime change komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het werkt in Londen ook nog steeds.
Zulke rechten zijn hardnekkig.
Bezint eer ge begmint lijkt voor hommels weer te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Al z'n medicijnen worden vergoed echter. Anders gaat het COC de linkse media weer voor hun karretje spannen.
Wat, laten we wel wezen, hopelijk nooit het geval zal zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Totdat er een echte regime change komt.
Hitler is dan ook niet het toonbeeld van duurzaam bestuur. Hij was een soort tienerdictator, snel pieken en opbranden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:19 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Niks is voor altijd.
Zelfs Hitler gaf zijn rijk een beperkte levensduur.
Maar iedereen is zo liev.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bezint eer ge begmint lijkt voor hommels weer te hoog gegrepen.
Slecht voorbeeld inderdaad. Excuses.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hitler is dan ook niet het toonbeeld van duurzaam bestuur. Hij was een soort tienerdictator, snel pieken en opbranden.
Kun je wel van profiteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bezint eer ge begmint lijkt voor hommels weer te hoog gegrepen.
quote:Chinese billionaire buys gay app Grindr
Je kan ook een verschrikkelijk leuke en gezellige klootzak zijn inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Nou nou Pokkelmans, jij weet even goed als ik dat er een verschil is tussen een klootzak zijn en irritant zijn.
Bedankt voor deze uitleg van Kaas- zijn post.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je kan ook een verschrikkelijk leuke en gezellige klootzak zijn inderdaad.
Of een irritante goedzak.
Exact.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je kan ook een verschrikkelijk leuke en gezellige klootzak zijn inderdaad.
Of een irritante goedzak.
Klootzakken schoppen kinderen van hun fiets af om ze daarna met fristi onder te gooien.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Nou nou Pokkelmans, jij weet even goed als ik dat er een verschil is tussen een klootzak zijn en irritant zijn.
Remlof hoopt op een regimeverandering in Duitsland. Dat is historisch tenslotte altijd goed gegaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat, laten we wel wezen, hopelijk nooit het geval zal zijn.
In Londen werkt het al 307 jaar en counting.
Denk niet dat remlof dat hoopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Remlof hoopt op een regimleverandering in Duitsland. Dat is historisch tenslotte altijd goed gegaan.
Londen’s regime change komt eraan als ze uit de EU zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij monogaam?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben aan het trainen en denk dan: wat is het nut hiervan als enkel mijn eigen vriend me zonder shirt ziet?
Tamelijk stabiel inderdaad, wereldoorlogen overleefd, verlies van alle overzeese gebieden overleefd. Nu nog de agressieve politiek van D66 overleven.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alternative fur Deutschland is natuurlijk niet zo alternatief als het klinkt, laten we wel wezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Remlof hoopt op een regimleverandering in Duitsland. Dat is historisch tenslotte altijd goed gegaan.
Mwah, een klootzak weet wat gerichter toe te slaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Meer pics delen dan maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben aan het trainen en denk dan: wat is het nut hiervan als enkel mijn eigen vriend me zonder shirt ziet?
Mainstream für Deutschland.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alternative fur Deutschland is natuurlijk niet zo alternatief als het klinkt, laten we wel wezen.
Voor een belangrijk deel van de Duitse geschiedenis was dit mainstream.
Excuses als hiermee wat existentiële crises worden veroorzaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:27 schreef Kaas- het volgende:
En wat voor regime change gaat dat dan worden?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Londen’s regime change komt eraan als ze uit de EU zijn.
Duitsland heeft al een paar regime changes gehad de laatste anderhalve eeuw.
Die zijn daar wel even klaar mee.
Dan moet je op een teamsport gaan, dan kan je met andere mannen douchen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:27 schreef Kaas- het volgende:
Hoe oud worden Turkse dictators gemiddeld?quote:
Met Bojo aan het roer houd ik niets voor onmogelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat voor regime change gaat dat dan worden?
Iets wat het essentieel maakt dat er gebouwd wordt tussen St. Paul's en King Henry VIII’s Mound?
"Doe normaal" werkt om die reden ook niet in Duitsland.quote:
Nee hoor, deze relatie is niet logisch, maar mensen die het doen zijn wel klootzakken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klootzakken schoppen kinderen van hun fiets af om ze daarna met fristi onder te gooien.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoe oud worden Turkse dictators gemiddeld?
Bojo is uiteindelijk ook gewoon een kapitalist. Gelukkig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Bojo aan het roer houd ik niets voor onmogelijk.
Die Fahnen Hoch, en klakken de laarsjes zo weer tot aan Rusland.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Doe normaal" werkt om die reden ook niet in Duitsland.
Dan pakt iedere Duitser de helm weer uit de schuur en poetsten ze de laarzen op.
Voor dictators in het algemeen luidt het antwoord: ongeveer zo lang als het geduld van de VS met dat specifieke regime.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoe oud worden Turkse dictators gemiddeld?
Exact. In feite zitten ze nu in hun 70 year itch.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Fahnen Hoch, en klakken de laarsjes zo weer tot aan Rusland.
Is gewoon flirten.quote:
Niet per se hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer zo narcistisch.
Dit baantje wil ik wel.quote:
Maar wel eentje met dezelfde paar draadjes los onder z’n hersenpan als Trump.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bojo is uiteindelijk ook gewoon een kapitalist. Gelukkig.
Ik zal het gebouw eens opzoeken als ik in december weer in Berlijn ben.quote:
Dat Viertes Reich hebben ze nu, althans het raamwerk er van, via diplomatie opgetuigd in de vorm van de EU. Binnenkort een EU legertje instellen om die vervelende beperkingen op de Duitse krijgsmacht te omzeilen, en dan kunnen we weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. In feite zitten ze nu in hun 70 year itch.
Daar alleen de meest brute Ariers zich hebben voortgeplant is de Duitse pacifistische houding hoogst onnatuurlijk.
Volkomen ongevaarlijk dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel eentje met dezelfde paar draadjes los onder z’n hersenpan als Trump.
Hangt van de definitie af. Kan ik ook niet in een enkel woord antwoord op geven. Ik weet dat ik extreem aardig, behulpzaam en empathisch ben, maar ik weet tegelijkertijd ook dat veel vrienden vinden dat ik de grootste klootzak ben die zij kennen. Kan je iets met dit antwoord Jip?quote:
Weldra staan we voor Dover om de Britse eilanden schoon te vegen van de dwarse inheemse bevolking.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat Viertes Reich hebben ze nu, althans het raamwerk er van, via diplomatie opgetuigd in de vorm van de EU. Binnenkort een EU legertje instellen om die vervelende beperkingen op de Duitse krijgsmacht te omzeilen, en dan kunnen we weer.
Ja hoor, dankjewel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hangt van de definitie af. Kan ik ook niet in een enkel woord antwoord op geven. Ik weet dat ik extreem aardig, behulpzaam en empathisch ben, maar ik weet tegelijkertijd ook dat veel vrienden vinden dat ik de grootste klootzak ben die zij kennen. Kan je iets met dit antwoord Jip?
Genoegen nemen met een rol als Europese vazalstaat, of directe en onvoorwaardelijke onderwerping aan de EU lijken mij de enige twee opties voor op de onderhandelingstafel bij de Brexit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weldra staan we voor Dover om de Britse eilanden schoon te vegen van de dwarse inheemse bevolking.
Wat kan Boris Johnson doen dan?quote:
Vind ik altijd een vrij vrouwelijke afsluiting.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja hoor, dankjewel.
Die laatste zin is trouwens zo leuk om mails mee af te sluiten.
En dan e-mails afsluiten met ;-) :-)))))))quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind ik altijd een vrij vrouwelijke afsluiting.
Net zoals een te liberaal gebruik van het zinsdeel "zoals je weet". Beetje passief-agressief, zeg maar.
Het zijn van een klootzak sluit niet uit dat je een, zogezegd, "mooie keal" bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hangt van de definitie af. Kan ik ook niet in een enkel woord antwoord op geven. Ik weet dat ik extreem aardig, behulpzaam en empathisch ben, maar ik weet tegelijkertijd ook dat veel vrienden vinden dat ik de grootste klootzak ben die zij kennen. Kan je iets met dit antwoord Jip?
Jij bent lief als je wil, maar regelmatig kun je een duiveltje niet onderdrukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij een klootzak dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja hoor, dankjewel.
Die laatste zin is trouwens zo leuk om mails mee af te sluiten.
Een verhulde "Dat is toch godverdomme duidelijk of ben je compleet achterlijk of zo?"quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals een te liberaal gebruik van het zinsdeel "zoals je weet". Beetje passief-agressief, zeg maar.
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ik hoop dat je morgen een opzetje hebt, dan kijken we er samen even naar. Goed?!"quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En dan e-mails afsluiten met ;-) :-)))))))
Nee, zo zie ik mijzelf niet en dat heb ik ook nooit van iemand gehoord.quote:
Dat mag. Als iemand zegt "Kan je iets met dit antwoord [voornaam]", dan ben je sneller geneigd ja te zeggen, ook als het eigenlijk niet zo is. Idem voor "zoals je weet". Het haalt instemming op terwijl dit er niet per se hoeft te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik gebruik het gewoon serieus.
Ah ja, dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee, zo zie ik mijzelf niet en dat heb ik ook nooit van iemand gehoord.
Ik zal natuurlijk niet Jezus of moeder Theresa zijn, maar een klootzak ben ik niet denk ik.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent lief als je wil, maar regelmatig kun je een duiveltje niet onderdrukken.
Maar dan vraag je om een reactie als 'ja hier kan ik iets mee' of 'nee snap er geen tyfus van'. Een bericht moet zoveel mogelijk afsluiten, niet meer werk uitnodigen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik gebruik het gewoon serieus.
Jort is sowieso wel een chille vent, vind ik. Fijne manier van spreken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk ff NPO 1 (De stelling van Nederland) en Jort Kelder is wel een chille gespreksleider zeg.
"Geachte heer/mevrouw,quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Maar dan vraag je om een reactie als 'ja hier kan ik iets mee' of 'nee snap er geen tyfus van'. Een bericht moet zoveel mogelijk afsluiten, niet meer werk uitnodigen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent lief als je wil, maar regelmatig kun je een duiveltje niet onderdrukken.
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Maar dan vraag je om een reactie als 'ja hier kan ik iets mee' of 'nee snap er geen tyfus van'. Een bericht moet zoveel mogelijk afsluiten, niet meer werk uitnodigen.
Jort, Pechtgod en een zooi tokkies uit Oss, geweldige tv.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:47 schreef Kaas- het volgende:
Hahaha deze dis aan het publiek van Jort.
En samen zijn we de muziek van het leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens voor meer mensen hier. Maar niet voor jou.
Exact dit. Wellicht Pokkelmans nog wijzigen naar je echte naam.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Geachte heer/mevrouw,
Zie bijlage.
Mvg,
Pokkelmans".
Dat heeft het volk uiteindelijk gedaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Z’n land in een diepe economische crisis storten.
Zo is dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
En samen zijn we de muziek van het leven.
Mwah.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Exact dit. Wellicht Pokkelmans nog wijzigen naar je echte naam.
Bojo kan als een katalysator werken voor een flinke economische crisis met z’n hard Brexit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heeft het volk uiteindelijk gedaan.
Ook mooi is de bel+email truc. Bel iemand, zeg dan in het telefoongesprek dat je 'm zo meer informatie stuurt en gooi er dan een mail uit met "Zoals zojuist telefonisch besproken zou jij [kutklus x] doen." en de goegemeente in de cc.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Exact dit. Wellicht Pokkelmans nog wijzigen naar je echte naam.
Haha toevallig dat je dit post.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Pechtgod heeft z’n mimiek altijd tegen. Zit iemand in het publiek te vertellen dat hij weinig te besteden heeft en er nooit op vooruit gaat en dan komt Pechtgod onverwacht in beeld, die lijkt te lachen en met z’n ogen te draaien. Maar dat is gewoon die kerel zijn hoofd.
Je acht de kans onmogelijk dat hij echt lacht en zijn ogen draait?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Pechtgod heeft z’n mimiek altijd tegen. Zit iemand in het publiek te vertellen dat hij weinig te besteden heeft en er nooit op vooruit gaat en dan komt Pechtgod onverwacht in beeld, die lijkt te lachen en met z’n ogen te draaien. Maar dat is gewoon die kerel zijn hoofd.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
Wel eens dat zorgbestuurders moeten inleveren. Veel te duur allemaal.
Kereltje is niet de meest empathische, nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Prachtigquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
En samen zijn we de muziek van het leven.
Correct. In de zorg werken moet weer hobbyisme worden. De medicijnman, een hoop aanzien maar weinig knikkers.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
Deed hij de vorige keer ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Jort Kelder is meer bezig met z’n linkse publiek tegenspreken dan met het gesprek te leiden. Zo chill.
Gewoon lekker de verpleegstertjes verantwoordelijk maken voor het implementeren en naleven van de zorgbrede governancecode, de wijzigingen in de WTZi en de inkoopeisen van het regionale zorgkantoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
Heheh. Sowieso werkt dat het beste met veel lieden in de cc.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook mooi is de bel+email truc. Bel iemand, zeg dan in het telefoongesprek dat je 'm zo meer informatie stuurt en gooi er dan een mail uit met "Zoals zojuist telefonisch besproken zou jij [kutklus x] doen." en de goegemeente in de cc.
Jort is ook een beetje een geval "klootzak, maar mooie keal", heb ik het idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Jort Kelder is meer bezig met z’n linkse publiek tegenspreken dan met het gesprek te leiden. Zo chill.
Ik zeg alle macht naar de verzekeraar, de enige Verlosser in de zorgwereld.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. In de zorg werken moet weer hobbyisme worden. De medicijnman, een hoop aanzien maar weinig knikkers.
Dit is zoals gebruikelijk geen correct Nederlands, maar ik weet wat je bedoelt en het antwoord is ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je acht de kans onmogelijk dat hij echt lacht en zijn ogen draait?
Als het over islam gaat, gaat het altijd over islam.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
Die gozer die nu iets vraagt en niet kan werken is wel lekker hoor.
Opnieuw. Publiek riep ‘boe’. Prachtig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Haha, dit stond ongeveer ook onderaar mijn commentaar op mn praktische opdrachtquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is zoals gebruikelijk geen correct Nederlands, maar ik weet wat je bedoelt en het antwoord is ja.
Het moet over mij gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als het over islam gaat, gaat het altijd over islam.
Als het over wonen gaat, gaat het altijd over wonen.
Als het over studeren gaat, gaat het altijd over studeren.
Als het over inkomen gaat, gaat het altijd over inkomen.
En nu gaat het over zorg, en gaat het altijd over zorg.
Heeft hij ook niet (weer) zo'n lekker wijf?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
Jort heeft flinke ballen, daarom die bretels.
Vast zo'n blonde presentatrice die hij na een jaar weer inruilt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet (weer) zo'n lekker wijf?
Kan me voorstellen dat die ballen dan wat overproductie draaien.
Hahaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, dit stond ongeveer ook onderaar mijn commentaar op mn praktische opdracht
Yessquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:58 schreef GSbrder het volgende:
Wat intens chill is de baan van Jort toch. Een knuffelrechtse.
Lauren, Georgina, wie nog meer?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vast zo'n blonde presentatrice die hij na een jaar weer inruilt.
Ja was een leuke jongen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als hij bij mij was zou ik hem ook niet uit bed richting werk schoppen
Nu naar een toespraak van Khamenei aan het kijken?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja was een leuke jongen.
Intussen is de tv hier overgenomen.
Ik druk mij even netjes uit , anders is het natuurlijk hypocriet na die hele discussie over vrouwen netjes benaderen.quote:
Delf je weer het onderspit?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja was een leuke jongen.
Intussen is de tv hier overgenomen.
Eva Jinek volgens Google.quote:
Er zit wel een stijgende lijn in.quote:
Nee. Ben bij mijn ouders.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu naar een toespraak van Khamenei aan het kijken?
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu naar een toespraak van Khamenei Erdogan aan het kijken?
Samen in de huiskamer met gebalde vuist in de lucht gepassioneerd meeschreeuwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu naar een toespraak van Khamenei aan het kijken?
Zometeen nog even "Dood aan Amerika" scanderen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Samen in de huiskamer met gebalde vuist in de lucht gepassioneerd meeschreeuwen.
Ja dat bedoelde ik toch Henk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zometeen nog even "Dood aan Amerika" scanderen.
Rondrijden in de Mercedes en toeteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zometeen nog even "Dood aan Amerika" scanderen.
Vind het shoquerend veel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:02 schreef remlof het volgende:
Steeds minder animo onder de Nederlandse bevolking om uit de EU te stappen, nu nog maar 31%
Niet echt representatief.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Oh het is ook echt in Oss, vandaar die onwelgevallige meningen.
Onacceptabel, dat Brabanders een mening mogen hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Shockerend?quote:
Jort en Pechtgod tegen de restquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Allemaal linkse types in het publiek? Identiteit noteren en de sociale recherche op afsturen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jort en Pechtgod tegen de rest
Genieten
Dus je had het fout?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/shockeren-choqueren/
Dat is niet zo gek natuurlijk met zo'n kolossale overheid als de Nederlandse.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
Mensen snappen gewoon steevast niet dat niets gratis is.
[..]
Wellicht, maar nog steeds onvergeeflijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek natuurlijk met zo'n kolossale overheid als de Nederlandse.
Moet je niet soms ook een beetje lachen om zulke grappen?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef Jip141 het volgende:
Jaja want Iraniërs in Nederland zijn echt fan van de regering aldaar.
Grappig hoor jongons.
Vind het leuker als de grappen over mij gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je niet soms ook een beetje lachen om zulke grappen?
Overkomt de beste.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:11 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, attentie.
Ik maakte een taalfout.
Excuus. Nu hopelijk eerst weer een tijd lang niet.
Het loopt hard terug. Mede dankzij de Britten, die zich voor het Europese ideaal hebben opgeofferd.quote:
Ik moet altijd wel hard lachen om de musicalhomograppen hier eigenlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:11 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vind het leuker als de grappen over mij gaan.
Gezellig hoorrr.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:11 schreef Kaas- het volgende:
Het is nu net het TV-subforum jongens, wat gezelliiiggg
Ik ben nog bij Marijnissen.quote:
Hmhmmm.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het loopt hard terug. Mede dankzij de Britten, die zich voor het Europese ideaal hebben opgeofferd.
Die gaat thuis nog even houthakken en stelt zich dan bij elk blok hout zo’n domme tokkie voor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Pechtold haat elke minuut die hij daar zit, met z'n ongeïnteresseerde houding.
Nou nou, jij hebt ook wel een keer je grens daarin aangegeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel hard lachen om de musicalhomograppen hier eigenlijk.
Skysheriff.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
Mooi toch nog een PVV'er in de ruimte.
Die mimiek is genieten. Net bij die PVV’er ook weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Pechtold haat elke minuut die hij daar zit, met z'n ongeïnteresseerde houding.
Juist dat was hem. Beetje mollig en stekels.quote:
De meeste tokkies zijn dan ook gewoon niet capabel om met roken te stoppen. Zal wel iets met Darwin zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:13 schreef GSbrder het volgende:
Marijnissen moet de rokers verdedigen. Whehe.
Verandert nog wel al er goed alternatief tegenover geplaatst wordt. Zoals een Unie met de Noren en de Britten, de Noordzee Unie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:02 schreef remlof het volgende:
Steeds minder animo onder de Nederlandse bevolking om uit de EU te stappen, nu nog maar 31%
Ah, Mitchell.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Juist dat was hem. Beetje mollig en stekels.
Zolang mensen roken zou ik ze toegang verbieden tot de voedselbank.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste tokkies zijn dan ook gewoon niet capabel om met roken te stoppen. Zal wel iets met Darwin zijn.
Ja handig zonder onze directe burenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Verandert nog wel al er goed alternatief tegenover geplaatst wordt. Zoals een Unie met de Noren en de Britten, de Noordzee Unie.
Jort is ook wel een geniale trol.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat moet lijsttrekker worden van het Politburo. Legt het tegen Jort al af.
Jort is qua debatstijl een soort Rutte light.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat moet lijsttrekker worden van het Politburo. Legt het tegen Jort al af.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:17 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb weer weggezapt, de discussie vind ik niet zo constructief.
Daarvoor heb ik Fok! al.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:17 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb weer weggezapt, de discussie vind ik niet zo constructief.
Wheheh.quote:
De grens zit - vind ik zelf vrij natuurlijk - tussen een persoonlijke aanval (ik weet volgens mij wel welke situatie je het over hebt) en gewoon algemeen gekscherende stereotyperende SC-grapjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:14 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nou nou, jij hebt ook wel een keer je grens daarin aangegeven.
Daarbij zijn Iraniërs hier vrij recent voor een vrij heftige oorlog en een vrij heftig regime gevlucht.
Dus ik vind het niet grappig, niet dat ik ermee zit verder. Maar ben niet verplicht te lachen toch.
Hij is al dikke vrindjes met Mark, dus zijn invloed is oneindig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Gvd Jort is on a roll
Kan die man niet premier worden?
Mijn stem heeft ie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Gvd Jort is on a roll
Kan die man niet premier worden?
Je stapt niet op tenen hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De grens zit - vind ik zelf vrij natuurlijk - tussen een persoonlijke aanval (ik weet volgens mij wel welke situatie je het over hebt) en gewoon algemeen gekscherende stereotyperende SC-grapjes.
Maar dat kan iedereen natuurlijk anders ervaren en ik wil niet op tenen stappen hoor Jipje.
Weldra iedereen verplicht vegetariër.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij is al dikke vrindjes met Mark, dus zijn invloed is oneindig.
Vlaanderen mag er ook bij van mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja handig zonder onze directe buren
Alleen jammer dat het tegenwoordig stikt van de zwakke broeders in de EU. Zeker met grappen als een bankenunie en een transferunie hou ik die liever buiten de deur.quote:Sowieso is er maar ruimte voor één unie in Europa, anders begint het eeuwenlange gebakkelei van vooraf aan.
Daarom.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:21 schreef Reya het volgende:
Boos zijn is voor gepriviligeerde mensen. In Somalië hebben mensen belangrijkere dingen te doen dan boos zijn.
Nou je het zegt, misschien past D66 beter bij me dan ik dacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zegt niets; organiseer 365 TK-verkiezingen in een jaar en jij stemt elke dag iets anders
Die moeten juist binnenboord gehouden worden om ellende te voorkomen, dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vlaanderen mag er ook bij van mij.
[..]
Alleen jammer dat het tegenwoordig stikt van de zwakke broeders in de EU. Zeker met grappen als een bankenunie en een transferunie hou ik die liever buiten de deur.
Vanuit Helmond is het een promotie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:22 schreef GSbrder het volgende:
Centrummanager van Oss, dan heb je een kutbaan. Over verschrikkelijke binnensteden gesproken.
Eerste vraag van Jort aan hem: “U gaat over de leegstand?”quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:22 schreef GSbrder het volgende:
Centrummanager van Oss, dan heb je een kutbaan. Over verschrikkelijke binnensteden gesproken.
En dat ie mooie dure schoenen heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste vraag van Jort aan hem: “U gaat over de leegstand?”
Vanuit Charleroi is Helmond een promotie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vanuit Helmond is het een promotie.
Terecht, managers verdienen een goed salaris.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat ie mooie dure schoenen heeft.
Vanuit Grozny is Charleroi een promotie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vanuit Charleroi is Helmond een promotie.
Eens, tijd dat zzp'er in de zorg zich healthcare-manager noemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Terecht, managers verdienen een goed salaris.
Helmond is anders wel het Charleroi van Nederland.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vanuit Charleroi is Helmond een promotie.
De Ellende Unie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Die moeten juist binnenboord gehouden worden om ellende te voorkomen, dat snap je toch zelf ook wel?
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:22 schreef GSbrder het volgende:
Vanuit Mogadishu is Grozny een promotie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanuit Grozny is Charleroi een promotie.
Ziet er Afghaans uit, oftewel taliban, oftewel homofoob.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:25 schreef Kaas- het volgende:
Die arme knappe wajong-gozer wordt nu wel heel erg voor het blok gezet en ik wil hem eigenlijk even knuffelen
Nou en. Hij heeft geen werk en heeft dus niks te willen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ziet er Afghaans uit, oftewel taliban, oftewel homofoob.
Hoe heet hij eigenlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:25 schreef Kaas- het volgende:
Die arme knappe wajong-gozer wordt nu wel heel erg voor het blok gezet en ik wil hem eigenlijk even knuffelen
Gulbahar. Wilde gok.quote:
Was in 1933 niet anders, inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef GSbrder het volgende:
Teleurgestelde burgers willen een socialistische heilstaat. Wat schokkend.
Bloemenlente.quote:
Mooie naam eigenlijk.quote:
Nee, jij hebt er wel veel kijk op...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt echt heel weinig van het hoe en waarom van de EU hè?
Jullie gaan nog een EU-discussie voor het slapen doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er wel veel kijk op...
Rebecca?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
Mijn schoonbroer heeft gvd m’n nichtje net de naam gegeven die ik m’n eigen dochter in de toekomst al wilde geven. Kan nu niet meer.
Destiny?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
Mijn schoonbroer heeft gvd m’n nichtje net de naam gegeven die ik m’n eigen dochter in de toekomst al wilde geven. Kan nu niet meer.
Zozo, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef GSbrder het volgende:
Die vastgoedschuiver uit Oss heeft een tergend lelijk pak+das aan.
Jenniferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JenniferSophie is een mooie naam, maar sws namen voor meisjes die eindigen op "i/ie" zijn vaak mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog wel, door hem te overtuigen dat die naam vreselijk is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
Bibi?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sophie is een mooie naam, maar sws namen voor meisjes die eindigen op "i/ie" zijn vaak mooi.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JenniferIn 't Veld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Volgens mij loopt de discussie alweer op z'n eind.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jullie gaan nog een EU-discussie voor het slapen doen?
Poepie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sophie is een mooie naam, maar sws namen voor meisjes die eindigen op "i/ie" zijn vaak mooi.
Mimimimimimi is ook wel een goede naam voor de dochter van een linkse.quote:
Heb jij eigenlijk al een leuke mooie conservatieve zwartharige dame met een hart van goud bereid gevonden om gelukkig te worden door het leven met jou te delen waht?quote:
De enige Mimi:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mimimimimimi is ook wel een goede naam voor de dochter van een linkse.
Goede, interessante vraag.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een leuke mooie conservatieve zwartharige dame met een hart van goud bereid gevonden om gelukkig te worden door het leven met jou te delen waht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |