SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft wel een beetje een Ajaxface natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Jan de Jong wordt al afgeschreven voordat hij überhaupt goed en wel begonnen is, begrijp ik?
Zeker, en een naam als J. de Jong is natuurlijk enorm provocerend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een Ajaxface natuurlijk
En zat niet op honkbal
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Jan de Jong wordt al afgeschreven voordat hij überhaupt goed en wel begonnen is, begrijp ik?
Nou, sommige mensen schijnen nu al te weten dat hij een slechte keuze zal zijn.quote:
Ik vind het sowieso vaak gezwets. Zolang het geen van Breukelen type is kun je er weinig over zeggen vooraf.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen schijnen nu al te weten dat hij een slechte keuze zal zijn.
Wat kan hoor, want we kunnen nog net zo min met zekerheid zeggen dat het een goede keuze zal zijn, maar dat zal moeten blijken.
Ik vind in ieder geval op voorhand weinig aanleiding om negatief te zijn over zijn aanstelling.
Alleen ik volgens mij hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat kan hoor, want we kunnen nog net zo min met zekerheid zeggen dat het een goede keuze zal zijn, maar dat zal moeten blijken.
Ik vind in ieder geval op voorhand weinig aanleiding om negatief te zijn over zijn aanstelling.
quote:Ronald Waterreus verbaast zit de laatste dagen over de berichtgeving over Feyenoord. De Rotterdammers staan al acht punten achter op koploper PSV en presteren ook in Europa niet goed. Toch is de media mild voor de landskampioen van afgelopen seizoen.
''Feyenoord heeft dit seizoen vijf topwedstrijden gespeeld en vijf keer verloren. Maar iedereen lijkt er redelijk gelaten onder te zijn. Het is relatief rustig rondom de club. Zelfs de altijd kritische Willem van Hanegem denkt dat de puzzel wel een keer goed gaat vallen. Ja, als je lang genoeg wacht, valt elke puzzel wel een keer goed.''
''Het is oktober en de kampioen staat acht punten achter. Acht! Zelden vertoond,'' vervolgt de oud-doelman in zijn column in Voetbal International. ''Volgens mij zou de club dan in brand moeten staan. Begrijp me goed, ik ga hier niet roepen om de scalp van Giovanni van Bronckhorst. Maar opvallend is wel dat de titelverdediger niet zoals Ajax en PSV langs de meetlat van een kampioen wordt gelegd.'
PSVquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:50 schreef Caland het volgende:
Welke 5 topwedstrijden hebben we gespeeld?
Ah okequote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
PSV
Ajax
City
Napoli
Shakhtar
Denk ik dat waterkneus bedoelt.
1 artikel in het AD door een gefrustreerde ex werknemer. Nou nou nou.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Eindelijk stond Nicolai Jørgensen afgelopen zondag weer aan de aftrap in de Eredivisie, uitgerekend voor de topper tegen Ajax. Negentig minuten later beende hij woedend van het veld in De Kuip. ‘Kansen moet je benutten. Ik heb dat niet gedaan, dus heb ik gefaald.’
Daar zijn zelfs PSV-supporters redelijk unaniem over.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waterreus..dat humorloze boerse gemompel van die vent is niet te harden, zegt ook nooit iets origineels.
Menzo, Kralj en Koch vinden dit leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook een lul van een vent verder, trouwens.
Die FRFC kneusjes grijpen dit met beide handen aan natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waterreus..dat humorloze boerse gemompel van die vent is niet te harden, zegt ook nooit iets origineels.
Hij vond ze zondag zo goed spelen toen die kwam kijken...??quote:Steven Berghuis, Jens Toornstra en Tonny Vilhena zijn door bondscoach Dick Advocaat opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. De drie Feyenoorders maken kans om geselecteerd te worden voor de oefeninterlands tegen Schotland (donderdag 9 november) en Roemenië (dinsdag 14 november).
Tegen City, Napoli en Shakhtar hadden Ajax en PSV ook verloren. Tweede helft in Eindhoven was inderdaad erg slecht, van PSV.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
PSV
Ajax
City
Napoli
Shakhtar
Denk ik dat waterkneus bedoelt.
vilhena in oranje blijft een grap.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:12 schreef Stage het volgende:
Steven Berghuis, Jens Toornstra en Tonny Vilhena zijn door bondscoach Dick Advocaat opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. De drie Feyenoorders maken kans om geselecteerd te worden voor de oefeninterlands tegen Schotland (donderdag 9 november) en Roemenië (dinsdag 14 november).
Afgelopen weekend groot stuk van Twente-Roda zitten kijken en op hem gelet. Hij is een mooie, technisch begaafde speler, maar veel snelheid zit er niet in.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonde achteraf dat Gustafson verhuurd is de enige technische middenvelder die we hebben
Zelfde als Vejinovic inderdaad, alles op 1 tempo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:15 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Afgelopen weekend groot stuk van Twente-Roda zitten kijken en op hem gelet. Hij is een mooie, technisch begaafde speler, maar veel snelheid zit er niet in.
Lijkt ook wat gemakzuchtig, maar dat kan ook door zijn motoriek komen.
Vrees dan ook dat hij het door Feyenoord gewenste niveau nooit gaat halen. Jammer, zijn start was destijds veelbelovend.
Iemand die laaggeletterd is die de stukken van Waterkneus kan waarderenquote:
En toch denk ik dat hij volgend seizoen wel een rol van betekenis kan gaan spelen, bijvoorbeeld als extra middenvelder naast El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Toornstra.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde als Vejinovic inderdaad, alles op 1 tempo.
ja niet als keeper hequote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij volgend seizoen wel een rol van betekenis kan gaan spelen, bijvoorbeeld als extra middenvelder naast El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Toornstra.
Ben geen Feyenoorderquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die laaggeletterd is die de stukken van Waterkneus kan waarderen
Je verwacht het niet
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Feyenoorder
Maar wat zegt ie verkeerd dan? alle toppers verloren en alsnog is het relatief rustig ..
Topclub onwaardig.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen City, Napoli en Shakhtar hadden Ajax en PSV ook verloren. Tweede helft in Eindhoven was inderdaad erg slecht, van PSV.
Van die 5 genoemde toppers, kan ik mij eigenlijk alleen een beetje druk maken om Ajax. Niet eens om het verlies, want dat is toch wel een beetje ingecalculeerd, maar wel om het slechte spel.
Als Waterreus echt iets relevants had willen zeggen, had hij beter NAC en PEC kunnen aanhalen.
Dat bewaren ze dan wel voor de voorrondes van de Europa liek.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat nooit af in de CL ,zeker niet in eigen huis.
quote:Vermeer; Nieuwkoop, Diks, St. Juste, Nelom; Amrabat, Toornstra, Vente; Başacıkoğlu, Kramer, Larsson.
ook dat nogquote:Vermeer maakt met aanvoerdersband rentree onder de lat
Iedereen staat nog te hossen op de Legion Zaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:25 schreef F.M.D. het volgende:
Een ouderwetse halfvolle kuip. Heerlijk.
En die dan aan tafel met die andere lul van Hooijdonkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs PSV-supporters redelijk unaniem over.
Het is of onzin, of uitgekauwde 'mening' waar je het alleen maar mee eens kunt zijn.
Ook een lul van een vent verder, trouwens.
Ik denk om Diks te laten wennen aan die positie, aangezien Botteghin en Van der Heijden er nog tot de winterstop uitliggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom weer Diks achterin doe dan die Getruida
Welke jeugd precies?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Als je nu de jeugd geen kans geeft, wanneer dan wel?
Liggen ze er 3 jaar uit dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk om Diks te laten wennen aan die positie, aangezien Botteghin en Van der Heijden er nog tot de winterstop uitliggen.
als het 3 nul staat komt hij er wel in....quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Als je nu de jeugd geen kans geeft, wanneer dan wel?
Ik zie ook liever Geertruida, maar denk dat dit de redenatie van Van Bronckhorst is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef Klummie het volgende:
[..]
Liggen ze er 3 jaar uit dan?
Dit kan toch niet.
Blijkbaar is Diks op de training beter dan Geertruida.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die Geertruida of zoiets. Waarom weer die Diks?
En waar is de rest van de jeugd? Ik zie op Vente na alleen maar eerste elftal spelers.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als het 3 nul staat komt hij er wel in....
Die kut diks toonde zondag aan dat 'ie het niet snapt. Dat gaat niet veranderen met meer wedstrijden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Geertruida, maar denk dat dit de redenatie van Van Bronckhorst is.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Diks op de training beter dan Geertruida.
Woudenberg Nelom dejavu van deze post.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Diks op de training beter dan Geertruida.
Kan je toch beter die jonge gozer laten ruiken aan het echte werk .quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk om Diks te laten wennen aan die positie, aangezien Botteghin en Van der Heijden er nog tot de winterstop uitliggen.
Diks zal daar zaterdag ook weer staan als Van Beek/Tapia dan niet fit zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je toch beter die jonge gozer laten ruiken aan het echte werk .
Diks daar kan echt niet.
Als ze zondag gewonnen hadden waren die plekken niet opeens gevuldquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef F.M.D. het volgende:
Dat Feyenoord niet aan klantenbinding heeft gedaan is wel te zien aan het toeschouwersaantal vandaag.
hoe graag wil je de amateurs van swift zien voetballen....quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef F.M.D. het volgende:
Dat Feyenoord niet aan klantenbinding heeft gedaan is wel te zien aan het toeschouwersaantal vandaag.
Lamprou had deze bal gehadquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
we hebben iemand die er een vrije trap in kan schieten verfrissend.
Daarvoor ook al welquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:
Als je deze wedstrijd zo kijkt lijkt Nelom de nieuwe Marcelo.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:
Als je deze wedstrijd zo kijkt lijkt Nelom de nieuwe Marcelo.
"Chanant" gewoon.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:58 schreef Merkie het volgende:
Hij probeert hem daarna ook nog over de keeper heen te wippen alsof hij Messi is. Wat een kneus.
Nee joh, kan je niet op trainen volgens onze trainers.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:58 schreef DaMart het volgende:
Ze mogen wel eens op strafschoppen gaan trainen.
Voor straf iedereen 100 penalties laten nemen. Als ze er niet 95 van de 100 raak schieten nog een keer 100.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee joh, kan je niet op trainen volgens onze trainers.
Echt he, wat een debiel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Stuur Kramer lekker mee met die gasten. Je moet trouwens als scheidsrechter ook wel compleet mislukt zijn om hier rood voor te geven.
Alsof ze bij Swift op Kramer zitten te wachtenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Stuur Kramer lekker mee met die gasten. Je moet trouwens als scheidsrechter ook wel compleet mislukt zijn om hier rood voor te geven.
Ik dacht ook dat hij geel zou krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Waar speelt die tegenwoordig ?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze bij Swift op Kramer zitten te wachten
Die is nog luier dan die vorige spits van ze, Anthonie Kamerling ofzo
NAC, Napoli, Ajax en Swift, alleen ADO raak, volgens mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord en penalties
Hoeveel hebben we er al gemist dit seizoen? Zeker 4.
Aha als je op vrije trappen traint na de reguliere training is dat de reden voor je succes maar trainen op penalties zou dan weer geen effect hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee joh, kan je niet op trainen volgens onze trainers.
En z'n broertje kon er ook al geen reet van.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze bij Swift op Kramer zitten te wachten
Die is nog luier dan die vorige spits van ze, Anthonie Kamerling ofzo
Dit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
11 tegen 10 man tegen amateurs maar door figuren als Bilal Nelom en Kramer ben je nog niet zeker van een goeie afloop.
Ja vraag niet hoe trouwensquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
NAC, Napoli, Ajax en Swift, alleen ADO raak, volgens mij.
Deze spelers zijn gewoon veel te slecht voor Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:09 schreef Slobeend het volgende:
De obvious spelers bakken er weer niks van. Kramer, Bilal en Diks.
Yup maar GvB is blind.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze spelers zijn gewoon veel te slecht voor Feyenoord.
Nelom ook. 4/11 spelers zijn overbodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:09 schreef Slobeend het volgende:
De obvious spelers bakken er weer niks van. Kramer, Bilal en Diks.
Nelom vind ik wel de beste van deze 4.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nelom ook. 4/11 spelers zijn overbodig.
Lijdt alleen maar balverlies.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nelom vind ik wel de beste van deze 4.
Maar zouden tegen fucking Swift nog wel met gemak mee moeten kunnen...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze spelers zijn gewoon veel te slecht voor Feyenoord.
Kramer is gewoon gestoord, Bilal kan alleen iets met zijn snelheid (heb je dus niks aan, ook niet tegen Swift) en Nelom is gewoon Nelom.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar zouden tegen fucking Swift nog wel met gemak mee moeten kunnen...
Kramer en Diks compenseren datquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:16 schreef Haringkop het volgende:
We spelen toch met een man meer? Even voor de zekerheid checken..
Jawel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens gescoord voor Feyenoord?
vergeet bilul nietquote:
dit is toch het c elftal van feyenoord vuile debielquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
En dit speelt namens ons mooie land in de Champions League.
Sta ik van te kijken.quote:
Sindsdien is hij in zichzelf gaan geloven en dat is het probleem.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sta ik van te kijken.
Lekker goaltje hoor, onbegrijpelijk dat die jongen nog niet in de Premier League speelt.
Schuld van J. de Jong.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik word hier troosteloos van. Wat een stel kut spelers hebben we lopen.
Bijzonder inderdaad. Er zullen toch wel jeugdspelers zijn die beter zijn dan Diks en Kramer?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Gooi aub types als Geertruida en Hansson er in, kan niet slechter.
me neefje van 10 speelt ze helemaal kapotquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Er zullen toch wel jeugdspelers zijn die beter zijn dan Diks en Kramer?
Hondstrouwquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu schaam je kapot inzetten gaat ze echter beter laten voetballen.
Dit ja. Daarom tijd voor een nieuwe trainer, eentje die die spelers de kans geeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Er zullen toch wel jeugdspelers zijn die beter zijn dan Diks en Kramer?
Dat wordt ingezet door het uitvakquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu schaam je kapot inzetten gaat ze echter beter laten voetballen.
En jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
me neefje van 10 speelt ze helemaal kapot
ik helemaalquote:
Jullie spelen ook nog eens met kleine goals dat is wel een extra handicap voor Kramer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik helemaal
moet ik diks en kramer serieus nemen...die komen geen pion op het trainingsveld voorbij
Ten Hag halen als opvolger van Gio?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het goed zou zijn dat swift gewoon de 1-1 zou maken
dat hoop ik echt op dit moment......
er moet gewoon een crisisje komen om dit seizoen nog te redden
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef Roland010 het volgende:
Dat publiek van Swiftwat een stel reserve-joden zeg.
dat heeft helemaal geen zinquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:29 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ten Hag halen als opvolger van Gio?
Wie/wat zou er wakker geschud moeten worden dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat heeft helemaal geen zin
het gaat alleen om het wakker schudden
Vind je Gio wel geschikt voor een topclub dan?quote:ten hag is leuk voor een club als utrecht...voor een topclub zijn dat soort mensen totaal ongeschikt
Ten Hag waant zichzelf de nieuwe Guardiola.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wie/wat zou er wakker geschud moeten worden dan?
[..]
Vind je Gio wel geschikt voor een topclub dan?
Hoezo? Juste, Larsson, Amrabat en Nieuwkoop spelen gewoon prima. Waarom moet je deze potentiële basisspelers bestraffen voor de debiele acties van Kramer & co?quote:
Ik vind het gek dat je een discussie over gio wil beginnenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wie/wat zou er wakker geschud moeten worden dan?
[..]
Vind je Gio wel geschikt voor een topclub dan?
Hij stelt Kramer op.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef klaasweetniks het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je een discussie over gio wil beginnen
die heeft uitstekend gepresteerd met de beschikbare spelers
heel feyenoord moet wakker geschud worden
gio voorop
Hij wil spelers sparen en reserve spelers een kans geven tegen die amateursquote:
Vind je hen serieus prima spelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Juste, Larsson, Amrabat spelen gewoon prima. Waarom moet je deze potentiële basisspelers bestraffen voor de debiele acties van Kramer & co?
juist in dit soort wedstrijden moeten reserve spelers laten zien dat ze onterecht er niet in staanquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Wat is het probleem? Je kijkt naar een zaadpot terwijl je veel spelers rust geeft en wint toch op het gemakje.
Vandaag was heus niet bedoeld om goed voetbal te laten zien hoor, gewoon winnen en door.
Ja maar we weten allemaal dat Nelom, Kramer, Bassie etc er niks van kunnen. Geen isee waarom je nu anders verwacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
juist in dit soort wedstrijden moeten reserve spelers laten zien dat ze onterecht er niet in staan
Gio zei wel wat anders.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Wat is het probleem? Je kijkt naar een zaadpot terwijl je veel spelers rust geeft en wint toch op het gemakje.
Vandaag was heus niet bedoeld om goed voetbal te laten zien hoor, gewoon winnen en door.
dit zijn fukking amateurs......quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar we weten allemaal dat Nelom, Kramer, Bassie etc er niks van kunnen. Geen isee waarom je nu anders verwacht.
Het hoeft niet goed te zijn, maar wat sommigen laten zien is wel heel sneu.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:36 schreef timmmmm het volgende:
De vorige 40-45 niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Haringkop het volgende:
Maar deze wedstrijd is toch ondertussen wel het definitieve faillissement van Michiel Kramer.
Dat vond ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:39 schreef Oldground het volgende:
Was dit niet het ultieme triple-punishment voorbeeld?
Ik las daar net iets over, dat is alleen bij een tackle bedoeld op de bal. Dit was puur voor de man gaan aangezien hij nooit meer bij de bal kon komen en dan is het nog steeds gewoon rood.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:39 schreef Oldground het volgende:
Was dit niet het ultieme triple-punishment voorbeeld?
Normaal ook een goal maar ja kramer...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er triple aan? Man minder + penalty + ... ?
Formeel een schorsing. Niet iets waar de ref rekening mee hoeft te houden in ieder geval.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er triple aan? Man minder + penalty + ... ?
Klopt, maar dit was zeker niet voor de puur man gaan. Ongelukkige botsing.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik las daar net iets over, dat is alleen bij een tackle bedoeld op de bal. Dit was puur voor de man gaan aangezien hij nooit meer bij de bal kon komen en dan is het nog steeds gewoon rood.
Je moet je kapot schamenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:54 schreef Roland010 het volgende:
De reserve-joden hoor je opeens ook weer hoor
Gewoon billenknijpen tegen een vijfdeklasser die met 10 man speelt. Feyenoordquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zul je zien dat het nog 2-2 wordt.
Ik dacht altijd dat het zeven jaar mager was een dan zeven jaar vet. Maar voor ons is het 18 jaar mager en dan één jaar vet...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon billenknijpen tegen een vijfdeklasser die met 10 man speelt. Feyenoord.
Je schrijft je eigen verhaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:02 schreef Roland010 het volgende:
Einde van Gio komt nu wel serieus in zicht. Als je hem ook op de bank ziet zitten, die blik en die houding.. Heeft het serieus opgegeven.
Nee joh.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:02 schreef Roland010 het volgende:
Einde van Gio komt nu wel serieus in zicht. Als je hem ook op de bank ziet zitten, die blik en die houding.. Heeft het serieus opgegeven.
Koeman terug!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:02 schreef Roland010 het volgende:
Dat zou geweldig zijn, maar die wordt bondscoach. Maar dat was wel een coach die (jonge) spelers echt beter maakte. Onder Gio lijken spelers juist zelfs slechter te worden.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
Kramer kan echt geen duel winnen zonder een overtreding te maken
Gio heeft een verlengstuk in het veld nodig. Maar je kunt hem ook weinig kwalijk nemen, door de blessurers valt ook de houvast van routine weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:05 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn, maar die wordt bondscoach. Maar dat was wel een coach die (jonge) spelers echt beter maakte. Onder Gio lijken spelers juist zelfs slechter te worden.
Royal sadnessquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Haha, schitterend dat supporters helemaal uit hun dak gaan en zelfs middenvingers opsteken naar het uitvak
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Haha, schitterend dat supporters helemaal uit hun dak gaan en zelfs middenvingers opsteken naar het uitvak
Ditquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Daar respect voor (zeker gezien ze deze wedstrijd uit zitten) maar wees dan gewoon doodstil bij die 3-1, als ultiem signaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach ik kan eer wel om lachen, zij zitten er toch wel weer.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Daar respect voor (zeker gezien ze deze wedstrijd uit zitten) maar wees dan gewoon doodstil bij die 3-1, als ultiem signaal.
Jawelquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Klummie het volgende:
Toornstra, die heeft nog nooit een vrije trap erin geschoten bij ons.
Nee joh, neem deze wedstrijd nou niet zo serieus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Daar respect voor (zeker gezien ze deze wedstrijd uit zitten) maar wees dan gewoon doodstil bij die 3-1, als ultiem signaal.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me vies en misbruikt door deze mannen op het veld na het kijken van deze wedstrijden. #metoo
Verschil is alleen dat PSV de EL niet serieus neemt,nooit gedaan , en Feyenoord de beker wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jullie werden door een vergelijkbaar team uitgeschakeld in de EL
Hij past geheel in de lijn van vorige potjes, dus logisch dat mensen er bevestiging in zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, neem deze wedstrijd nou niet zo serieus.
Ohhh was dat hetquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat PSV de EL niet serieus neemt,nooit gedaan , en Feyenoord de beker wel.
Nee, maar ik juich wel voor Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Jij vindt Kramer, Bilal en Nelom het Feyenoord-shirt waard?![]()
![]()
Keihard gelachenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat PSV de EL niet serieus neemt,nooit gedaan , en Feyenoord de beker wel.
Enige kans op europees voetbal, miljoenen misgelopen, begrotingstekort, nee die nemen ze niet serieus die EL.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Teren nog op de verkoop van de parkingquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
Enige kans op europees voetbal, miljoenen misgelopen, begrotingstekort, nee die nemen ze niet serieus die EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |