Tegen City, Napoli en Shakhtar hadden Ajax en PSV ook verloren. Tweede helft in Eindhoven was inderdaad erg slecht, van PSV.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
PSV
Ajax
City
Napoli
Shakhtar
Denk ik dat waterkneus bedoelt.
vilhena in oranje blijft een grap.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:12 schreef Stage het volgende:
Steven Berghuis, Jens Toornstra en Tonny Vilhena zijn door bondscoach Dick Advocaat opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. De drie Feyenoorders maken kans om geselecteerd te worden voor de oefeninterlands tegen Schotland (donderdag 9 november) en Roemenië (dinsdag 14 november).
Afgelopen weekend groot stuk van Twente-Roda zitten kijken en op hem gelet. Hij is een mooie, technisch begaafde speler, maar veel snelheid zit er niet in.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonde achteraf dat Gustafson verhuurd is de enige technische middenvelder die we hebben
Zelfde als Vejinovic inderdaad, alles op 1 tempo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:15 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Afgelopen weekend groot stuk van Twente-Roda zitten kijken en op hem gelet. Hij is een mooie, technisch begaafde speler, maar veel snelheid zit er niet in.
Lijkt ook wat gemakzuchtig, maar dat kan ook door zijn motoriek komen.
Vrees dan ook dat hij het door Feyenoord gewenste niveau nooit gaat halen. Jammer, zijn start was destijds veelbelovend.
Iemand die laaggeletterd is die de stukken van Waterkneus kan waarderenquote:
En toch denk ik dat hij volgend seizoen wel een rol van betekenis kan gaan spelen, bijvoorbeeld als extra middenvelder naast El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Toornstra.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde als Vejinovic inderdaad, alles op 1 tempo.
ja niet als keeper hequote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij volgend seizoen wel een rol van betekenis kan gaan spelen, bijvoorbeeld als extra middenvelder naast El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Toornstra.
Ben geen Feyenoorderquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die laaggeletterd is die de stukken van Waterkneus kan waarderen
Je verwacht het niet
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Feyenoorder
Maar wat zegt ie verkeerd dan? alle toppers verloren en alsnog is het relatief rustig ..
Topclub onwaardig.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen City, Napoli en Shakhtar hadden Ajax en PSV ook verloren. Tweede helft in Eindhoven was inderdaad erg slecht, van PSV.
Van die 5 genoemde toppers, kan ik mij eigenlijk alleen een beetje druk maken om Ajax. Niet eens om het verlies, want dat is toch wel een beetje ingecalculeerd, maar wel om het slechte spel.
Als Waterreus echt iets relevants had willen zeggen, had hij beter NAC en PEC kunnen aanhalen.
Dat bewaren ze dan wel voor de voorrondes van de Europa liek.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat nooit af in de CL ,zeker niet in eigen huis.
quote:Vermeer; Nieuwkoop, Diks, St. Juste, Nelom; Amrabat, Toornstra, Vente; Başacıkoğlu, Kramer, Larsson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |