Ditquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Haha, schitterend dat supporters helemaal uit hun dak gaan en zelfs middenvingers opsteken naar het uitvak
Daar respect voor (zeker gezien ze deze wedstrijd uit zitten) maar wees dan gewoon doodstil bij die 3-1, als ultiem signaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach ik kan eer wel om lachen, zij zitten er toch wel weer.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Daar respect voor (zeker gezien ze deze wedstrijd uit zitten) maar wees dan gewoon doodstil bij die 3-1, als ultiem signaal.
Jawelquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Klummie het volgende:
Toornstra, die heeft nog nooit een vrije trap erin geschoten bij ons.
Nee joh, neem deze wedstrijd nou niet zo serieus.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Daar respect voor (zeker gezien ze deze wedstrijd uit zitten) maar wees dan gewoon doodstil bij die 3-1, als ultiem signaal.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me vies en misbruikt door deze mannen op het veld na het kijken van deze wedstrijden. #metoo
Verschil is alleen dat PSV de EL niet serieus neemt,nooit gedaan , en Feyenoord de beker wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jullie werden door een vergelijkbaar team uitgeschakeld in de EL
Hij past geheel in de lijn van vorige potjes, dus logisch dat mensen er bevestiging in zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, neem deze wedstrijd nou niet zo serieus.
Ohhh was dat hetquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat PSV de EL niet serieus neemt,nooit gedaan , en Feyenoord de beker wel.
Nee, maar ik juich wel voor Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Jij vindt Kramer, Bilal en Nelom het Feyenoord-shirt waard?![]()
![]()
Keihard gelachenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat PSV de EL niet serieus neemt,nooit gedaan , en Feyenoord de beker wel.
Enige kans op europees voetbal, miljoenen misgelopen, begrotingstekort, nee die nemen ze niet serieus die EL.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |