ook dat nogquote:Vermeer maakt met aanvoerdersband rentree onder de lat
Iedereen staat nog te hossen op de Legion Zaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:25 schreef F.M.D. het volgende:
Een ouderwetse halfvolle kuip. Heerlijk.
En die dan aan tafel met die andere lul van Hooijdonkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs PSV-supporters redelijk unaniem over.
Het is of onzin, of uitgekauwde 'mening' waar je het alleen maar mee eens kunt zijn.
Ook een lul van een vent verder, trouwens.
Ik denk om Diks te laten wennen aan die positie, aangezien Botteghin en Van der Heijden er nog tot de winterstop uitliggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom weer Diks achterin doe dan die Getruida
Welke jeugd precies?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Als je nu de jeugd geen kans geeft, wanneer dan wel?
Liggen ze er 3 jaar uit dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk om Diks te laten wennen aan die positie, aangezien Botteghin en Van der Heijden er nog tot de winterstop uitliggen.
als het 3 nul staat komt hij er wel in....quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Als je nu de jeugd geen kans geeft, wanneer dan wel?
Ik zie ook liever Geertruida, maar denk dat dit de redenatie van Van Bronckhorst is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef Klummie het volgende:
[..]
Liggen ze er 3 jaar uit dan?
Dit kan toch niet.
Blijkbaar is Diks op de training beter dan Geertruida.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die Geertruida of zoiets. Waarom weer die Diks?
En waar is de rest van de jeugd? Ik zie op Vente na alleen maar eerste elftal spelers.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als het 3 nul staat komt hij er wel in....
Die kut diks toonde zondag aan dat 'ie het niet snapt. Dat gaat niet veranderen met meer wedstrijden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Geertruida, maar denk dat dit de redenatie van Van Bronckhorst is.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Diks op de training beter dan Geertruida.
Woudenberg Nelom dejavu van deze post.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Diks op de training beter dan Geertruida.
Kan je toch beter die jonge gozer laten ruiken aan het echte werk .quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk om Diks te laten wennen aan die positie, aangezien Botteghin en Van der Heijden er nog tot de winterstop uitliggen.
Diks zal daar zaterdag ook weer staan als Van Beek/Tapia dan niet fit zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je toch beter die jonge gozer laten ruiken aan het echte werk .
Diks daar kan echt niet.
Als ze zondag gewonnen hadden waren die plekken niet opeens gevuldquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef F.M.D. het volgende:
Dat Feyenoord niet aan klantenbinding heeft gedaan is wel te zien aan het toeschouwersaantal vandaag.
hoe graag wil je de amateurs van swift zien voetballen....quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef F.M.D. het volgende:
Dat Feyenoord niet aan klantenbinding heeft gedaan is wel te zien aan het toeschouwersaantal vandaag.
Lamprou had deze bal gehadquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
we hebben iemand die er een vrije trap in kan schieten verfrissend.
Daarvoor ook al welquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:
Als je deze wedstrijd zo kijkt lijkt Nelom de nieuwe Marcelo.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:54 schreef Merkie het volgende:
Als je deze wedstrijd zo kijkt lijkt Nelom de nieuwe Marcelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |