Hero Brinkman.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet de grote recente fusie tussen Trots op Nederland en Democratisch Politiek Keerpunt.
Leeft-ie nog? Goh...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hero Brinkman.
Bijna net zo'n held als Peter R. de Vries.
Dan was het sarcastisch geweest.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verbaasde me al omdat ik dacht dat jij dit topic had geopend.
Dan moet Trump ingrijpen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:37 schreef Kaas- het volgende:
Zou China nog voor 2020 Taiwan inlijven?
Ah, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Met een atoombom op Peking natuurlijk.
M.A.D. enzo. Dat Taiwan überhaupt quasi-onafhankelijk is gebleven komt door militaire steun van de VS destijds.quote:
Zou de luchtkwaliteit aanzienlijk verbeteren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Met een atoombom op Peking natuurlijk.
Noord-Korea.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:46 schreef Igen het volgende:
Is er trouwens één buurland waar China geen ruzie mee heeft?
Tegen hen hebben ze de economische sancties laatst aangescherpt. Echt vriendschappelijk zou ik het niet meer willen noemen.quote:
Nee. Ze haten allemaal China, en Amerika moedigt ze aan daarmee door te gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:46 schreef Igen het volgende:
Maar een echte ruzie is het nog niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Tegen hen hebben ze de economische sancties laatst aangescherpt. Echt vriendschappelijk zou ik het niet meer willen noemen.
Niet altijd China's schuld, natuurlijk, en ik dacht dat ze met Rusland toch een redelijke relatie hadden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Tegen hen hebben ze de economische sancties laatst aangescherpt. Echt vriendschappelijk zou ik het niet meer willen noemen.
Misschien dat Xi nog leert dat je ook een wereldmacht kan zijn zonder als eerste die macht te testen door met alle buurlanden via grensconflicten ruzie te schoppen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee. Ze haten allemaal China, en Amerika moedigt ze aan daarmee door te gaan.
Nope, gewoon een Nespresso nemen, joh, maken uitstekende koffie en veel handiger dan dat gedoe met ingewikkelde apparaten. Uit blinde tests van de Consumenten bond komen de Nespresso's er altijd als beste uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil een nieuw Espresso-apparaat, maar neig naar handmatige ingewikkelde zooi en vrees dat ik niet zo'n opruimheld ben. Iemand ervaring met een La Pavoni?
Ik heb al een Nespresso, maar wil wat upgraden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nope, gewoon een Nespresso nemen, joh, maken uitstekende koffie en veel handiger dan dat gedoe met ingewikkelde apparaten. Uit blinde tests van de Consumenten bond komen de Nespresso's er altijd als beste uit.
Is Pavoni met zo'n hendel die je naar beneden trekt?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb al een Nespresso, maar wil wat upgraden.
Blinde tests of niet, ben wel een beetje uitgekeken op die cupjes.
Veel plezierquote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb al een Nespresso, maar wil wat upgraden.
Blinde tests of niet, ben wel een beetje uitgekeken op die cupjes.
Yes, zo'n handmatig ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is Pavoni met zo'n handel die je naar beneden trekt?
Ikzelf gebruik een percolator en electrisch gemalen boontjes, lowtech en lekker.
Lijkt me erg nice, wel tikje prijzig. Maar zou er wel een willen.quote:
Taiwan niet. Groningen daarentegen ...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:37 schreef Kaas- het volgende:
Zou China nog voor 2020 Taiwan inlijven?
Ik denk voor 500 euro klaar te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me erg nice, wel tikje prijzig. Maar zou er wel een willen.
Voor een nieuwe? Welk model?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk voor 500 euro klaar te zijn.
Laos, Bhutan en Mongolië bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:46 schreef Igen het volgende:
Ahja.. die is wel vrij klein.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Europiccola EL
https://www.koffiewarenhu(...)2Yp77mIaAsyVEALw_wcB
Ziet er tof uit welquote:
Zo’n moka pot toch? Die wil ik ook wel ja, voor espresso’s. Of een Aeropress, moet nog even kijken.quote:
Lol.quote:Saoedi-Arabië presenteert bouwproject van 425 miljard euro
Het NEOM-project omvat steden en industrie en wordt half zo groot als Nederland. Kroonprins Bin Salman wil ook een gematigder islam in zijn land.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)iljard-euro-a1578473
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |