Hero Brinkman.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet de grote recente fusie tussen Trots op Nederland en Democratisch Politiek Keerpunt.
Leeft-ie nog? Goh...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hero Brinkman.
Bijna net zo'n held als Peter R. de Vries.
Dan was het sarcastisch geweest.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verbaasde me al omdat ik dacht dat jij dit topic had geopend.
Dan moet Trump ingrijpen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:37 schreef Kaas- het volgende:
Zou China nog voor 2020 Taiwan inlijven?
Ah, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Met een atoombom op Peking natuurlijk.
M.A.D. enzo. Dat Taiwan überhaupt quasi-onafhankelijk is gebleven komt door militaire steun van de VS destijds.quote:
Zou de luchtkwaliteit aanzienlijk verbeteren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Met een atoombom op Peking natuurlijk.
Noord-Korea.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:46 schreef Igen het volgende:
Is er trouwens één buurland waar China geen ruzie mee heeft?
Tegen hen hebben ze de economische sancties laatst aangescherpt. Echt vriendschappelijk zou ik het niet meer willen noemen.quote:
Nee. Ze haten allemaal China, en Amerika moedigt ze aan daarmee door te gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:46 schreef Igen het volgende:
Is er trouwens één buurland waar China geen ruzie mee heeft?
Maar een echte ruzie is het nog niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Tegen hen hebben ze de economische sancties laatst aangescherpt. Echt vriendschappelijk zou ik het niet meer willen noemen.
Niet altijd China's schuld, natuurlijk, en ik dacht dat ze met Rusland toch een redelijke relatie hadden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Tegen hen hebben ze de economische sancties laatst aangescherpt. Echt vriendschappelijk zou ik het niet meer willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |