Ik hem op dit moment ook niet. Maar hij kan nog veranderenquote:
Het ligt in ieder geval niet aan zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hem op dit moment ook niet. Maar hij kan nog veranderen
Hij praat haar ook na.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:04 schreef Tinos85 het volgende:
Zat ook lekker in een gesloten houding
Hij keek en zei niksquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, vroeg hij nou om te delen? Maar niet he. Dacht dat ik het gemist had.
Prima jongen. Niet mijn type. Maar die houding. En ook lijkt het me zo een doorsnee Nederlandse jongen. Te saai. Te doorsnee. Te gewoon lulletje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan zijn uiterlijk.
Valt wel mee johquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Yep. Zij is leuk. Wat een mazzelpik.
Ben jij er zo een die een stoere man zoekt, maar als straks de eierstokjes beginnen de klapperen maar wat graag zo'n type wil?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima jongen. Niet mijn type. Maar die houding. En ook lijkt het me zo een doorsnee Nederlandse jongen. Te saai. Te doorsnee. Te gewoon lulletje.
Sorry lieve jongen als je hier leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |