Dat is balen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij mijn moeder in Drenthe, en heb daar nét het Mega Piraten Festijn met de Snollebollekes gemist![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hij de hele dag wanhopig bovenaan de trap staat te weifelen om terug naar zijn laadstation te kunnen. Robotje pesten
Ah.quote:
Nee hoorquote:
Ik dacht even dat ze ook een waterhoofd heeft. Dat litteken op haar hoofd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft in die clip dezelfde kapper als ik.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
1 keer per jaar.
Dan ga ik naar zo'n barbier die een uur doet over je hoofd- en baardhaar te scheren.
En jij hebt VIP-kaartenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik lees net dat zaterdag over een week de Snollebollekes bij ons in het dorp komen.
Heb jij een baard dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
1 keer per jaar.
Dan ga ik naar zo'n barbier die een uur doet over je hoofd- en baardhaar te scheren.
Kaas uit je oren halen?quote:
Omdat je geluid op mute staat?quote:
Maar als hij bestaat is het een meisje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
"God is a girl"?
Wat seksistisch![]()
God kan best transgender zijn.
Of gewoon niet bestaan, natuurlijk.
Dat is zaterdag al gedaan.quote:
BAN! BAN!quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar als hij bestaat is het een meisje.
Haar groef wordt gecoverd, inderdaadquote:
Zal af en toe stoppels krijgen.quote:
Melting is gewoon in een zwijmelbui.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is zaterdag al gedaan.
Maar ik hoor nu 1 of ander vaag zwijmel liedje.
Ik scheer me zelf.quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een zwijmel muziek Melt! Ben je verliefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |