Dat is balen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij mijn moeder in Drenthe, en heb daar nét het Mega Piraten Festijn met de Snollebollekes gemist![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hij de hele dag wanhopig bovenaan de trap staat te weifelen om terug naar zijn laadstation te kunnen. Robotje pesten
Ah.quote:
Nee hoorquote:
Ik dacht even dat ze ook een waterhoofd heeft. Dat litteken op haar hoofd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft in die clip dezelfde kapper als ik.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
1 keer per jaar.
Dan ga ik naar zo'n barbier die een uur doet over je hoofd- en baardhaar te scheren.
En jij hebt VIP-kaartenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik lees net dat zaterdag over een week de Snollebollekes bij ons in het dorp komen.
Heb jij een baard dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
1 keer per jaar.
Dan ga ik naar zo'n barbier die een uur doet over je hoofd- en baardhaar te scheren.
Kaas uit je oren halen?quote:
Omdat je geluid op mute staat?quote:
Maar als hij bestaat is het een meisje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
"God is a girl"?
Wat seksistisch![]()
God kan best transgender zijn.
Of gewoon niet bestaan, natuurlijk.
Dat is zaterdag al gedaan.quote:
BAN! BAN!quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar als hij bestaat is het een meisje.
Haar groef wordt gecoverd, inderdaadquote:
Zal af en toe stoppels krijgen.quote:
Melting is gewoon in een zwijmelbui.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is zaterdag al gedaan.
Maar ik hoor nu 1 of ander vaag zwijmel liedje.
Ik scheer me zelf.quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een zwijmel muziek Melt! Ben je verliefd?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Altijd.
Maar zo weer wat stevigers dan.
quote:
quote:
just me?quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
A dedicated follower of fashion
Oh, dan kan je het net zo goed zeggen.quote:
Dedicated follower of fashion... en dan hebben ze zúlke truien aanquote:
Dat was toen mode.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dedicated follower of fashion... en dan hebben ze zúlke truien aan![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek is een dedicated follower of passion.
ik ben een dedicated follower of passionfruitquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek is een dedicated follower of passion.
Nee, geen idee nog. Iets volendams?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
* OscarMopperkont was daar gister nog... Volendam.... vandaag in Den Helder.... ik zie een verband....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen idee nog. Iets volendams?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen idee nog. Iets volendams?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is a dedicated follower of pussyDat noemt men in het strafrecht "stalken". Zou ik mee oppassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat noemt men in het strafrecht "stalken". Zou ik mee oppassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |