Nu nog suikervrij voor de diabeteskinderen, en het is helemaal niet meer te eten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:31 schreef Jip141 het volgende:
Nu gaan ze te ver
https://www.ad.nl/gouda/g(...)nt-in-gouda~a4a9ae11
Suikervrij smaakt prima tegenwoordig in tegenstelling tot glutenvrijquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu nog suikervrij voor de diabeteskinderen, en het is helemaal niet meer te eten.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:34 schreef remlof het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Geverfd, ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:37 schreef Kowloon het volgende:
Hij heeft ook wel de beste haarlijn van alle wereldleiders. En nog perfect zwart gekleurd ook.
Goed voor de stoelgang ook, die suikervervangers.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Suikervrij smaakt prima tegenwoordig in tegenstelling tot glutenvrij
Ja ja, doe maar alsof je nooit FOX News hebt gekeken.quote:
Sorry. Alle Chinese leiders zijn natuurlijk door de Partij gegeven met uitstekende genen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is propaganda van China-haters. Trap er niet in.
Alleen maltitol eigenlijk. Stevia heeft zelfs geen enkele invloed op je stoelgang.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed voor de stoelgang ook, die suikervervangers.
Ik zie daar eigenlijk alleen fragmentjes van via de late night shows.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja ja, doe maar alsof je nooit FOX News hebt gekeken.
En ook de Amerikaanse verkiezingen gemist? Deze mevrouw had leuke onderonsjes met Trump.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk alleen fragmentjes van via de late night shows.
Bill O’Reilly kent ze ook al erg goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En ook de Amerikaanse verkiezingen gemist? Deze mevrouw had leuke onderonsjes met Trump.
Bij die politiek gekleurde boeken heb je altijd mensen die het sowieso fantastisch vinden, ongeacht inhoud.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
Heb laatst nog een boek van Bill O’Reilly over WO2 gelezen trouwens, dat was echt om te huilen zo slecht en simplistisch.
Killing the Rising Sun: How America Vanquished World War II Japan (Bill O'Reilly's Killing Series)
Krijgt wel erg hoge ratings op Amazon, waarschijnlijk van niet al te belezen volk.
Dit was al genoeg voor Jan Roos om aangifte te doen tegen Jan Willem Duyvendak vanwege laster en smaad.quote:Maar die angst voor cultureel verlies komt toch érgens vandaan?
"Ik onderken de angst wel, ik vind hem alleen niet reëel. Wat dat betreft hoop ik mensen met dit boek ook gerust te stellen: Nederland 'islamiseert' niet, we zijn juist een enorm eensgezind progressief land. De ChristenUnie ging zelfs bij het COC langs voordat de kabinetsonderhandelingen begonnen. Het probleem is alleen dat het moderne Nederland nog maar zo kort bestaat, sinds de emancipatiebewegingen van de jaren zestig. Daarom is ons zelfbeeld als progressieve natie nog heel fragiel. We zijn een beetje buiten adem. Je ziet dat heel duidelijk bij iemand als Jan Roos, en bij Thierry Baudet eigenlijk ook. In eigen kring zeggen ze onaangename dingen over vrouwen en homo's. En als de Hema genderneutralere kleding wil verkopen, gaan ze helemaal los over de ondergang van onze cultuur. Maar eigenlijk zouden ze daar helemaal vóór moeten zijn. Ze wilden 'onze' cultuur toch juist verdedigen tegen wat zij zien als conservatieve indringers die vrouwen in boerkini het strand op sturen?"
x
Dus? Ik heb wel eens verhalen gehoord mien jung.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n opvulvrouwtje hier niet bij de hand.
Inderdaad: https://www.bol.com/nl/p/breek-het-partijkartel/9200000072838073/quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bij die politiek gekleurde boeken heb je altijd mensen die het sowieso fantastisch vinden, ongeacht inhoud.
Een biertje/pils ook?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Suikervrij smaakt prima tegenwoordig in tegenstelling tot glutenvrij
Je kan ook wel zien dat een aantal Sjerriefans heeft zitten minnen bij een negatieve recensiequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad: https://www.bol.com/nl/p/breek-het-partijkartel/9200000072838073/
Das war einmal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel eens verhalen gehoord mien jung.
Nice. Ik zag de tweet langskomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit was al genoeg voor Jan Roos om aangifte te doen tegen Jan Willem Duyvendak vanwege laster en smaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |