abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174627737
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
SPOILER: Whiteflower18
SPOILER: Missladybug
SPOILER: Debsterr
SPOILER: stippelrientje
SPOILER: Dromertje23
SPOILER: VenusFlyTrap
SPOILER: Camac
SPOILER: Thinkk-Pinkk
SPOILER: Feyre
SPOILER: PriemGirl
SPOILER: Tink89
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
pi_174627752
Wie hebben we afgelopen topic uitgezwaaid?
pi_174627820
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:01 schreef Camac het volgende:
Wie hebben we afgelopen topic uitgezwaaid?
Volgens mij niemand.

Bij ElenaGilbert is het helaas misgegaan -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174627873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Volgens mij niemand.

Bij ElenaGilbert is het helaas misgegaan -O-
Mweh. -O-

Kom dan maar snel op met de herfstbui hier.
pi_174628049
MLB wat een kutopmerking! :o en dat nadat je iemand juist in vertrouwen hebt genomen :(.

Hier het andere uiterste. Ik heb een tijdje terug een bevriend stel in vertrouwen genomen over dat het bij ons niet zo goed lukt. Zij hebben vorige maand een kindje gekregen. Hij reageerde zo goed! Begon erover dat er maar 1 zaadje goed genoeg hoeft te zijn (mijn vriend heeft waarschijnlijk verminderde zaadkwaliteit) en dat die glorieuze 3 minuten bij hun ook maar een gelukje was :D :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174628515
Hefstbui vind ik een goed idee! ^O^

Ik heb tegen de vriend iets gezegd in de trant van: "Die opmerking is zo kansloos als wat. Als het mijn man al niet lukt, dan jou al helemaal niet"

Wat een fijne reactie inderdaad Kirb!

Ik kreeg toentertijd een hele grappige reactie van mijn beste vriendin toen ik een miskraam had.
Ze zei: "Ah lieverd, troost je, mijn eerste pannenkoek mislukt ook altijd :* "

Dat was eigenlijk de enige reactie die ik écht kon waarderen. *;
pi_174629001
Oh MLB ik zou die opmerking denk ik ook wel kunnen waarderen (soort lach/huil reactie gok ik :P). Al kán ik me ook voorstellen dat ie verkeerd kan vallen. Moet je iemand goed voor kennen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174629328
Oh man MLB ik vind het knap dat je diegene niet een tik gegeven hebt
pi_174631453
Dus iemand zei dat je niet moet gaan zwemmen als je zwanger probeert te worden omdat dan de zaadjes wegspoelen. Dat is toch complete bullshit of niet?
pi_174631490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:36 schreef Missladybug het volgende:
Dan lopen we gelijk op Kirb. Ik had zondag mijn ei.
NOD is denk ik donderdag of vrijdag.
Ik duim ook voor jou! :*

En ik kreeg afgelopen zaterdagavond weer de dooddoener "Zal ik het anders even proberen" voor mijn kiezen van een vriend toen ik in vertrouwen vertelde over ons issue.

-O- -O- -O- -O-
Als iemand onaardig doet tegen een vriend(in), zeg ik altijd "en heb je hem geslagen?"
Dus, heb je hem geslagen?

ik ben echt totaal niet gewelddadig hoor O+

En de vergelijking met een mislukte pannenkoek :D
pi_174631499
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand zei dat je niet moet gaan zwemmen als je zwanger probeert te worden omdat dan de zaadjes wegspoelen. Dat is toch complete bullshit of niet?
Ik zou het niet doen in de twee uur daarna (of vijf, weet ik veel), maar de volgende dag ofzo zitten de zaadjes al lang en breed veilig achter de baarmoedermond!
pi_174631508
PMS geconstateerd -O-
pi_174631534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:56 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen in de twee uur daarna (of vijf, weet ik veel), maar de volgende dag ofzo zitten de zaadjes al lang en breed veilig achter de baarmoedermond!
Nee dat snap ik. Maar in mijn geval is dat dan alweer bijna een dag later.
pi_174631619
Dan gewoon lekker gaan ^O^
pi_174631678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:04 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Dan gewoon lekker gaan ^O^
Doe ik ook. Blub Blub
pi_174632558
Correctie, ik heb vandaag een positieve(re) ovulatietest. Dag wachtbankje, tot over twee dagen :D :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:15:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_174634760
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
disclaimer
pi_174634875
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
Alleen als je volle vaart een steile glijbaan af gaat het water in en de boel niet goed dicht houdt :')
pi_174634908
quote:

[..]

hangt er van af wat je doet :P ;) ik heb in een zwembad gewerkt waar er regelmatig oude dames zichzelf voor de jetstream parkeerde. I kid you not!
pi_174634914
quote:

[..]

Het leek me al zo sterk _O- wat een hoop onzin kunnen mensen verkopen zeg. :')
pi_174634918
Oh balen Kloon :'(

Mlb, wat een stomme domme opmerking! Er zijn van die mensen...... :(

Ik vind het wel een interessante vraag., als je nou meteen na de sex, zonder plassen meteen gaat zwemmen... kunnen de zaadjes overleven :P

Mocht ik nog een keer zwanger zijn ga ik (denk ik) niet meer meedoen met MvM. Ik heb twee keer meegedaan en de laatste keer vond ik het verschrikkelijk. Nu, kan ik ten eerste de flessen niet mee stiekem in de achtertuin zetten en tem tweede heb ik ook een zindelijk kind en een ander kind dat aan het oefenen is.. niet handig :'(
Maar voor iedereen, het cadeautje dat je ervoor krijgt is echt de moeite waard!
pi_174634956
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

hangt er van af wat je doet :P ;) ik heb in een zwembad gewerkt waar er regelmatig oude dames zichzelf voor de jetstream parkeerde. I kid you not!
Echt :o heb vreemde dingen gezien in mijn tijd bij Splesj maar dat dan weer niet _O-
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:22:06 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174634968
quote:

[..]

Awkward...

Ik heb sinds gisteren ontzettend jeuk onder m'n borsten, waar m'n beugels van m'n bh zitten. Zo irritant! En het is niet alsof je daar publiekelijk kunt krabben... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174635262
Mlb, wat een teringdebiel. :{ Kan er niks anders van maken.

En kloon, stom. :{

Kirb, goed gespot! :) :D Ik ben sinds vandaag ook op jacht.

En over MvM gesproken. Ik wilde op zich wel mee doen de vorige zwangerschap, maar ik kon het zelf zo slecht geloven dat ik zwanger was en ik dacht als er ik naar ging handelen dat ik het een soort van jinxte ofzo. :@ Stom hè. Een volgende keer doe ik absoluut mee.
:)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:43:06 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_174635580
quote:

[..]

geil O+
disclaimer
pi_174636209
Jaa mega bijlees post met overkill aan smilies, komtie :P

Cassandra :* wat shit zeg! Ik had al zo'n vermoeden dat jij EG was though. Je post niet meer zo actief (iig niet onder deze nickname) of wel?

Jeuj voor de eierspotters! Veel klusplezier :7.

En aan alle wachters, succes met de schijnsymptomen onderscheiden van de echte symptomen :P. (Haat aan jezelf gek maken en je lichaam die je voor de gek houdt :r ik ben nog boos om vorige keer :')).

quote:

[..]

SQ :D goede uitleg ;).

MvM heb ik nooit gedaan.. maar ik kwam er pas laat achter dat ik zwanger was en tsja. Het is dat jullie het nu zeggen, anders zou ik er wss niet eens aan gedacht hebben als het nu raak zou zijn :@. Iets om over na te denken.

Kloon, :* voor jou! Balen..

Ik ben ook weer op eierjacht en hoop dat de eisprong dit keer iets eerder is zodat de luteale fase een beetje fatsoenlijk is en niet maar een paar dagen zoals vorige keer }:|.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174637153
Ik moest lachen om de pannenkoek opmerking. MLB, wat die vriend zei :(

Aangenaam, balen :*

De zwembad verhalen :X OMG :o

MvM 1x kort aan meegedaan en 1x aangemeld, maar op het moment dat ik de flessen wilde gaan halen, was het al foute boel. Ik wilde volgende keer wel weer meedoen, maar denk niet dat ik gelijk in het begin durf. Ik deed trouwens de kratten bij een verzamelpunt brengen 1x in de week, zodat ik de kratten niet in de voortuin hoefde te zetten. (Er rijden iets te veel bekende door de straat O-) )

Wat veel meiden op eierjacht, hopelijk over 2+ weken dan ook een hoop streepjes *O* Ik doe hopelijk mee :)
Ik heb gelukkig niet zo'n last schijn symptomen gelukkig. De keren dat ik zwanger was voelde ik ook weinig aan mijn lijf :+
pi_174638893
Ik heb in een bubbelbad met mannen gezeten. Ben ik nu zwanger?

#hitkrantvraag
pi_174639244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

#hitkrantvraag
Van een zesling.
pi_174639263
Toen ik in de disco was stond ik te zoenen voelde ik dat me ex een stijve kreeg. Later zag ik dat ze broek nat was, maar dat kan ook van een breezer zijm geweest. Ben ik nu zwanger?

#breakoutvraag
  woensdag 25 oktober 2017 @ 08:20:40 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174642298
_O-

Ik heb een thuiswerkdag en dus te veel tijd om na te denken en te bedenken of ik iets voel... Irritant!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174642956
Goed excuus voor heel veel chocolade vandaag Tink ;)

En omdat ik te lui ben om (terug) te zoeken... iemand nog een tip voor een app om je cyclus bij te houden?
pi_174643139
Hier lijken de vruchtbare dagen of mijn ei gewoon verstoppertje te spelen. Na de miskraam is het altijd maar hopen dat het toch snel komt.

Loj ik gebruik P tracker, al jaren en vind hem heel fijn!
♥ J & S
pi_174643383
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:19 schreef Loj het volgende:

En omdat ik te lui ben om (terug) te zoeken... iemand nog een tip voor een app om je cyclus bij te houden?
Ik gebruik womanlog. Vind het een hele fijne App.
pi_174643448
Loj ik gebruik fertility friend :) die vind ik weer heel fijn.

Kloon hoe gaat ie?
pi_174643622
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:33 schreef klaprooss het volgende:
Hier lijken de vruchtbare dagen of mijn ei gewoon verstoppertje te spelen. Na de miskraam is het altijd maar hopen dat het toch snel komt.

Loj ik gebruik P tracker, al jaren en vind hem heel fijn!
Hoop dat je snel je ei spot en door kunt :)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:07:07 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174643724
Ik heb de afgelopen weken een paar apps geprobeerd en ben bij fertility friend blijven hangen. Niet de mooiste app, maar wel duidelijk, compleet en met heel erg veel informatie die je kunt invoeren. Womanlog had voor mij te weinig opties en sommige anderen vond ik gewoon niet intuïtief werken ofzo. FF voor mij dus :)
pi_174643747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:56 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Als iemand onaardig doet tegen een vriend(in), zeg ik altijd "en heb je hem geslagen?"
Dus, heb je hem geslagen?

ik ben echt totaal niet gewelddadig hoor O+

En de vergelijking met een mislukte pannenkoek :D
Ahh noem je me nou een vriendin? O+ O+ O+
Haha nee ik heb hem niet geslagen. Die moeite is hij niet waard en ik zou dan alleen maar te horen krijgen dat ik hormonaal en blablabla ben.

En ook ik zit te hypochonderen met kwaaltjes :9
Zojuist heb ik de luchtverfrisser uitgezet omdat ik naar word van de penetrante geur.
Maar goed, ik deed precies hetzelfde vorige maand.
Gister heb ik een testje gedaan, maar negatief helaas.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:19:36 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174643956
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:08 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha nee ik heb hem niet geslagen. Die moeite is hij niet waard en ik zou dan alleen maar te horen krijgen dat ik hormonaal en blablabla ben.

En ook ik zit te hypochonderen met kwaaltjes :9
Zojuist heb ik de luchtverfrisser uitgezet omdat ik naar word van de penetrante geur.
Maar goed, ik deed precies hetzelfde vorige maand.
Gister heb ik een testje gedaan, maar negatief helaas.
Ik heb vanochtend een ultra early test gedaan (vanaf 10 dinges, ipv 25) maar die is ook nog negatief. Is ook niet raar, pas 8 dagen na mijn eisprong.
pi_174644028
Testen zou ik persoonlijk echt pas na mijn NOD doen of in de avond op de NOD.

Ik heb eens naar dat fertility friend gekeken. Maar dat vind ik dan weer echt een onoverzichtelijk gebeuren.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:25:24 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_174644041
Zou je niet gewoon even afwachten tink? Ik begrijp dat je graag wil hoor, maar 15 dagen na verwijdering van je mirena een zwangerschapstest doen is wel erg enthousiast.
disclaimer
  Manager PR/Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 10:27:13 #42
269689 crew  Viv
pi_174644072
Dat enthousiaste hoort gewoon bij Tink89 ;)
pi_174644086
Je kan best enthousiast zijn. Maar je moet ook uitkijken dat je jezelf niet helemaal gek maakt.
pi_174644520
Ik ben ook voor testen op NOD of de dag erna :). Dan pas heb je echt zekerheid.
pi_174644986
Haha niets mis met een beetje enthousiasme hoor.
Ik ben ook fanatiek vroegtester. Maandenlang kon ik me inhouden maar gister weer even een stuiptrekking.
Verstandelijk gezien weet ik wel dat hij echt niet positief gaat zijn, maar soms heb ik toch een beetje hoop.
Gelukkig maar, anders word het ook maar zo'n troosteloze boel.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:16:01 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174645034
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zou je niet gewoon even afwachten tink? Ik begrijp dat je graag wil hoor, maar 15 dagen na verwijdering van je mirena een zwangerschapstest doen is wel erg enthousiast.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dat enthousiaste hoort gewoon bij Tink89 ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je kan best enthousiast zijn. Maar je moet ook uitkijken dat je jezelf niet helemaal gek maakt.
Ik snap jullie helemaal, maar het was puur voor de lol en omdat manlief wilde weten hoe zo'n zwangerschapstest werkt. Ik ben er niet teleurgesteld of verdrietig om ofzo en heb er verder ook helemaal geen last van, dus no worries. Edit: ergens was het zelfs wel relaxed dat ik van tevoren al 'wist' dat hij blanco zou zijn, helemaal geen hoop of verwachtingen voor twee streepjes. Nog nooit zo relaxed een zwangerschapstest gedaan zelfs.

En inderdaad, ik ben van nature nogal enthousiast :s) :s)
pi_174645115
Ik mag deze maand ook vroeg testen van mezelf. De week van mijn NOD zijn we namelijk in Sicilie. Een huisje in een wijngaard met een proeflokaal/café op kruipafstand. Ik hoop natuurlijk op een positieve test, maar als het negatief is dan weet ik ook wel wat mij te doen staat :+
pi_174645151
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:19 schreef Camac het volgende:
Ik mag deze maand ook vroeg testen van mezelf. De week van mijn NOD zijn we namelijk in Sicilie. Een huisje in een wijngaard met een proeflokaal/café op kruipafstand. Ik hoop natuurlijk op een positieve test, maar als het negatief is dan weet ik ook wel wat mij te doen staat :+
Kan niet wij zouden Een topic doorschuiven.
pi_174645217
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kan niet wij zouden Een topic doorschuiven.
Ja hij gaat ook positief zijn. Dan kan ik lekker toekijken hoe vriendlief van allerlei wijn zit te genieten en drink ik ranja met een parapluutje. O+ :')
pi_174645245
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja hij gaat ook positief zijn. Dan kan ik lekker toekijken hoe vriendlief van allerlei wijn zit te genieten en drink ik ranja met een parapluutje. O+ :')
Dat paraplutje is anders wel het hoogtepunt van zo'n reis :Y
pi_174645369
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat paraplutje is anders wel het hoogtepunt van zo'n reis :Y
Daarom. :+ ik zie het ook zo gebeuren, zit je eindelijk eens in het land van wijn en andere lekkerheden, mag je ineens niks meer omdat zwanger. O+
pi_174645441
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:29 schreef Camac het volgende:

[..]

Daarom. :+ ik zie het ook zo gebeuren, zit je eindelijk eens in het land van wijn en andere lekkerheden, mag je ineens niks meer omdat zwanger. O+
For the greater good O+
pi_174645469
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

For the greater good O+
Inderdaad. O+

Het alternatief is ongesteld op vakantie :r
pi_174645495
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:33 schreef Camac het volgende:

[..]

Inderdaad. O+

Het alternatief is ongesteld op vakantie :r
Daar is al helemaal geen flikker aan idd.
pi_174646129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:57 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
PMS geconstateerd -O-
-O- :*

Ranja met paraplu lijkt me dan wel weer té schattig :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174646694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

#hitkrantvraag
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:47 schreef Loj het volgende:
Toen ik in de disco was stond ik te zoenen voelde ik dat me ex een stijve kreeg. Later zag ik dat ze broek nat was, maar dat kan ook van een breezer zijm geweest. Ben ik nu zwanger?

#breakoutvraag
_O- _O- _O- raap me op!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:52 schreef Kirb het volgende:
Loj ik gebruik fertility friend :) die vind ik weer heel fijn.

Kloon hoe gaat ie?
Ik ben weer happy en er is geen bloed, dus prima. Nog even wachten!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:08 schreef Missladybug het volgende:

[..]

O+
Slaan is ook altijd hypothetisch bedoeld O-)
pi_174646702
Parapluutje for the greater good O+
pi_174647127
Fijn voor nog geen bloed kloon ^O^
pi_174647164
Ah fijn kloon :)

Ik voel me in deze dagen (rondom eisprong) van mijn cyclus altijd het fijnst! Nog veel te vroeg om te hypochonderen of doemdenken, ben er dan gewoon minder mee bezig ofzo. Hebben jullie dat ook?
pi_174647250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:58 schreef Kirb het volgende:

Ik voel me in deze dagen (rondom eisprong) van mijn cyclus altijd het fijnst! Nog veel te vroeg om te hypochonderen of doemdenken, ben er dan gewoon minder mee bezig ofzo. Hebben jullie dat ook?
Ik de twee weken ervoor. Rond eisprong altijd veel last van hoofdpijn. En erna vind ik het best spannend. Maar ga niet letten op ieder krampjes want die heb ik iedere maand.
pi_174647422
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik de twee weken ervoor. Rond eisprong altijd veel last van hoofdpijn. En erna vind ik het best spannend. Maar ga niet letten op ieder krampjes want die heb ik iedere maand.
Nee opletten op krampjes ben ik ook al heel gauw mee gestopt. Kansen liggen sowieso vrij laag bij ons zoals het er nu uitziet, maar hee, 1 is genoeg. Wel apart dat ik zowel zondag als dinsdag een positieve ovulatietest heb gehad. ben wel een beetje uigesekst :D :')
pi_174647536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nee opletten op krampjes ben ik ook al heel gauw mee gestopt. Kansen liggen sowieso vrij laag bij ons zoals het er nu uitziet, maar hee, 1 is genoeg. Wel apart dat ik zowel zondag als dinsdag een positieve ovulatietest heb gehad. ben wel een beetje uigesekst :D :')
Die ovulatietesten blijven bij mij ook meerdere dagen positief. Toch wel 2-3
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:23:46 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174647728
Ik had maar één dag een piek. En de eisprong is na je eerste piek.
pi_174647815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:58 schreef Kirb het volgende:

Ik had liever al wel bloed gehad, het komt toch wel. Nu ben ik bang dat het vanavond gebeurt tijdens het concert. Of in de trein er naartoe.

Dat heb ik ook. In week 2 en 3 voel ik me het best :)
pi_174649449
Ik voel me ook het best rond ovulatie. Dan is mijn huid ook het rustigst en voel ik me vrolijker.

Man is inmiddels thuis van zakenreis! Komend weekend waarschijnlijk ongesteld en daarna kunnen we een poging wagen 👍🏼

Ik heb mezelf ook voorgenomen om te wachten tot dag na NOD om te testen maar weet niet of ik dat vol hou. Denk dat ik er veel mee bezig ben als het raak zou kunnen zijn!
pi_174649590
Ik heb deze maand trouwens wel weer echt last van venijnige krampen. Heb dat soms. Iedere keer het gevoel dat ik ongesteld moet worden _O-
pi_174652355
Ik heb tot nu toe elke maand het gevoel gehad dat het best wel eens raak zou kunnen zijn.
Deze maand niet. Geen vertrouwen in.
Maar juist omdat het deze maand dus anders is, haal ik me nu steeds in mijn hoofd dat dan deze maand wél raak is.

En zo zitten we weer in hetzelfde riedeltje als elke maand. :|W
pi_174652737
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:19 schreef Loj het volgende:

En ik gebruik dan weer Maya haha. Fijne app, ziet er mooi uit, overzichtelijk, gratis.
Shine bright like a diamond.
pi_174654921
Mlb, mannen kunnen soms gek reageren en sommige doen dat met een grapje af. Hij vindt het vast rot hoe het gaat ;)

Lomp is het wel ;)
Schudden voor gebruik
pi_174664399
Ik denk dat ik ook wel op het bankje kan gaan zitten.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:03 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174665443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ik ook wel op het bankje kan gaan zitten.
*schuift op voor Think*

Edit: en toch een beetje positiviteit hier. Ik heb vandaag een nieuwe jurk aan, m'n haar lekker los, hoge hakken aan en ik voel me voor het eerst in lange tijd weer eens mooi :) Depressie's a bitch, maar vandaag kan ik die bitch geloof ik wel aan... en dat ondanks drie kwartier treinvertraging vanochtend.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tink89 op 26-10-2017 10:15:21 ]
pi_174668351
Ik ben ongesteld geworden.

Tink mag ik je jurk en hakken lenen? Ik wil me ook een beetje positief voelen :{
pi_174668706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:07 schreef Missladybug het volgende:

Tink mag ik je jurk en hakken lenen? Ik wil me ook een beetje positief voelen :{
;( :*
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:37:45 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174668886
quote:

Achossie...

En als dat na vanavond mag, best, maar ik ga niet in m'n ondergoed en met blote voeten op kantoor en in de trein zitten ;) _O-
pi_174669554
quote:

Dat is ontzettend balen :{
pi_174669621
Balen MLB :{
En fijn Tink, neem het er even van :)
pi_174669900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Achossie...

En als dat na vanavond mag, best, maar ik ga niet in m'n ondergoed en met blote voeten op kantoor en in de trein zitten ;) _O-
Flauw zeg :{w
pi_174671278
Balen MLB :'( nu komt januari ineens wel dicht bij hè?
pi_174671727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:48 schreef Peacefulll het volgende:
Balen MLB :'( nu komt januari ineens wel dicht bij hè?
Ja, nog 2 rondes te gaan.
Maar ik verwacht er niet zoveel meer van hoor.
En ik weet ook niet of we echt voor IUI gaan.
Het lijkt me zo'n aanslag op je leven. Het is dan zo onmogelijk om er niet/weinig mee bezig te zijn.

Hoe ervaar jij dat?
pi_174672233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:14 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja, nog 2 rondes te gaan.
Maar ik verwacht er niet zoveel meer van hoor.
En ik weet ook niet of we echt voor IUI gaan.
Het lijkt me zo'n aanslag op je leven. Het is dan zo onmogelijk om er niet/weinig mee bezig te zijn.

Hoe ervaar jij dat?
Een aanslag op je leven, tja dat is het wel een beetje. Ik merk zeker verschil tussen een maand zoals nu (rust ivm een cyste, dus zelf proberen :') faal) en een maand met veel zh bezoeken. Ik heb het geluk dat mijn werk 5 min rijden van het zh af ligt. Het nare is wel dat ik tussendoor elke keer weg moet (ik werk in het onderwijs, leg kleuters maar eens uit waarom juf elke keer even weg is en pak daarna de draad maar weer op. Blijf dan de hele dag toch een gehaast gevoel hebben). Ik heb nog geen ervaring met de wachtweken. Ik heb nu helemaal geen spanning meer tijdens het wachten, maar ik weet niet hoe dat is als de IUI wel een keer geslaagd is.
Het is ook geen geschreven regel dat jullie met IUI moeten beginnen hè? Hoewel de wens groot is en je het liever vandaag dan morgen een broertje of zusje voor je dochter wil hebben, geeft het ook druk op je werk, gezin en vooral mentaal. Als je tegen die tijd wat meer info of contact wil hebben, Let me know :*. Ik hoop je dan te kunnen vertellen hoe ik de poging(en) heb ervaren.
En.. je zal niet de eerste zijn die toch nog zwanger raakt vlak voor de start ;) ik hoop het voor je.
pi_174677634
MLB wat rot ;( knuffel :*. Wel/geen IUI lijkt me ook een lastige in jouw situatie. Kan je er goed over praten met je man?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174679715
* silliegirl doneert een set jurken met hakken

Ik heb mijn laatste werkdag gehad, dus ik woon komende week in een joggingbroek. En eigenlijk haat ik hakken. Dus..

MLB: :*

Mijn menstruatie is over, dus op naar dat ei! Man is wel blij ook, want mijn libido ligt beduidend hoger zonder spiraal dan met, zo blijkt :o . Wel gek, eigenlijk, dat dat zoveel verschil maakt.

Verder nog geen gehypochonder hier, ik zit in modus “we zien wel hoe het komt.”
Dat zal wel veranderen in de 2e helft van mijn cyclus. _O-
pi_174680484
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:34 schreef silliegirl het volgende:

Ik heb mijn laatste werkdag gehad, dus ik woon komende week in een joggingbroek. En eigenlijk haat ik hakken. Dus..

Mijn menstruatie is over, dus op naar dat ei! Man is wel blij ook, want mijn libido ligt beduidend hoger zonder spiraal dan met, zo blijkt :o . Wel gek, eigenlijk, dat dat zoveel verschil maakt.

Ik had dat toen ik met de pil stopte. Had daarvoor echt nooit zin. Stomme hormonen,
pi_174681400
quote:

Haat aan hakken! Zodra het echt acceptabel wordt om flatjes onder een formele jurk te dragen, doe ik ze allemaal weg!

Hier nog steeds geen bloed. Duurt lang :') lijf, zit me niet zo te fucken!
pi_174683082
:* voor MLB! Balen

En ook nog een :* voor Peace.

Stom aangenaam

Haat aan hakken en O+ voor de joggingsbroek/chill kleding O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:25:14 #86
208890 June.
Seriously?
pi_174685846
Hier ook best wat helderrood bloed ;( Wel raar, het is op dag 9 dpo? Misschien dat het dan mis gegaan is ofzo? Heb dit nog niet eerder zo gehad.
pi_174686041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:25 schreef June. het volgende:
Hier ook best wat helderrood bloed ;( Wel raar, het is op dag 9 dpo? Misschien dat het dan mis gegaan is ofzo? Heb dit nog niet eerder zo gehad.
Dpo is na je eisprong toch? Kan het dan geen innesteling zijn ook?
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:09:53 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174686358
MLB, wat rot zeg. Ik duim gewoon nog even heel erg hard voor de laatste twee rondes tot januari.

Dag 9 dpo is 9 dagen na je ovulatie en - bij een gemiddelde cyclus - dus een dag of vijf voor je menstruatie. Dat kan prima een innesteling zijn.

En ik heb geen hekel aan hakken, maar investeer dan wel in echt comfortabele schoenen en niet van die cheapass, voetbedloze kutschoenen. Gabor is wat dat betreft ultiem favoriet :D

En mijn lijf is irritant veel aan het hannesen: ik heb continu hoofdpijn, mijn buik rommelt, ik heb al een paar dagen regelmatig last van m'n rug... Ik heb met manlief afgesproken dat we zondag testen. Dan zijn we precies een half jaar getrouwd en tot nu toe zijn al onze bijzondere momenten (eerste date, verkering, huwelijksaanzoek, samenwonen, enzovoorts) op een 29ste, dus zou extra tof zijn om dan positief te testen. Het is dan 2 dagen voor m'n NOD.
pi_174686696
Ik zou ook zeggen dat het een innesteling is. Een luteale fase van 9 dagen is wel heel kort. Voelt het als een menstruatie?

Gabor O+ Dat zijn de enige pumps die ik überhaupt pas (smalle voeten) en waarop ik eventueel een paar uur lang een sessie kan presenteren. Maar liever niet.

Dat zou wel echt heel mooi zijn Tink *; Maar reken er niet te veel op, hè lieverd. Zo snel na je spiraaltje kan het ook gewoon je lijf zijn dat zich aanpast.
pi_174686761
Ik heb helaas iedere maand na mijn eisprong krampen, hoofdpijn, rugpijn, onrustige huid, pijnlijke borsten. Heb dat eens bijgehouden in mijn App en het komt echt iedere keer terug. Dus ik ga er ook niet meer op hypochonderen.

Enige wat ik lastig vind is het skiën in januari. Doen we met vrienden en willen we dit jaar weer doen. Nu kan ik best skiën maar ben nou ook weer niet bepaald heel erg goed ofzo.

Mocht het op een gegeven moment raak zijn ga ik niet meer skiën. Daarvoor ga ik iets te vaak op mijn bek. En dan zit ik daar een beetje. Maar Maar ik wil ook niet heel mijn leven op hold zetten. Dus nu zitten wij best in dubio wat te doen qua boeken. Ik vind het maar lastig.

[ Bericht 36% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 27-10-2017 09:41:29 ]
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:38:30 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174686855
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik zou ook zeggen dat het een innesteling is. Een luteale fase van 9 dagen is wel heel kort. Voelt het als een menstruatie?

Gabor O+ Dat zijn de enige pumps die ik überhaupt pas (smalle voeten) en waarop ik eventueel een paar uur lang een sessie kan presenteren. Maar liever niet.

Dat zou wel echt heel mooi zijn Tink *; Maar reken er niet te veel op, hè lieverd. Zo snel na je spiraaltje kan het ook gewoon je lijf zijn dat zich aanpast.
Oh trouwens, met hakken bedoel ik niet pumps! Ik ben van de laarzen, enkellaarsjes enzovoorts, maar met pumps zul je me niet snel zien.

En ik reken nergens op hoor, ik ben weliswaar enthousiast, maar ik ben - zeker voor mijn doen - tot nu eigenlijk bijzonder relaxed. Ik sta meer verwonderd in het proces dan dat ik al echt denk zwanger te zijn. No worries.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:50:21 #92
208890 June.
Seriously?
pi_174687077
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Nee dat is het gekke. Het kwam zo ineens zonder waarschuwing, normaal heb ik wat krampen en bruinig bloed van tevoren. Ik hoop dan ook op een innesteling, maar het is wel erg veel bloed..

En t.a.v. skiën, tot 12 weken is je baarmoeder nog beschermd door je schaambeen, dus dan zou het nog kunnen. Ik heb ook een skiweekend gepland in februari.
pi_174687133
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:50 schreef June. het volgende:

[..]

Nee dat is het gekke. Het kwam zo ineens zonder waarschuwing, normaal heb ik wat krampen en bruinig bloed van tevoren. Ik hoop dan ook op een innesteling, maar het is wel erg veel bloed..

En t.a.v. skiën, tot 12 weken is je baarmoeder nog beschermd door je schaambeen, dus dan zou het nog kunnen. Ik heb ook een skiweekend gepland in februari.

:*

Is dat serieus? Geldt dat dan ook voor boksen? Ik ben al een jaar geleden gestopt omdat ik geen stompen in mijn buik wilde :{
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:57:44 #94
208890 June.
Seriously?
pi_174687211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

:*

Is dat serieus? Geldt dat dan ook voor boksen? Ik ben al een jaar geleden gestopt omdat ik geen stompen in mijn buik wilde :{
Ja, hoewel ik het met 10-12 weken niet meer zou durven gokken, variatie is er altijd ;)
pi_174687213
quote:

Had je myrena? Dat zijn dezelfde hormonen als de pil en het is een bekende bijwerking. Helaas wordt er echt heel slecht voorgelicht over de Myrena... er wordt nogal makkelijk gezegd dat er maar heel weinig hormonen in zitten, maar doordat het inwendig zit schijnt het hormoonniveau in je bloed ongeveer gelijk aan de pil te zijn.
Kwak
pi_174687268
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:57 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, hoewel ik het met 10-12 weken niet meer zou durven gokken, variatie is er altijd ;)
Hmpf :( Nouja, ik ga nu ook niet meer beginnen. Dat komt daarna dan wel. Toch balen, had ik eindelijk een sport die ik niet haat :')
pi_174687307
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:50 schreef June. het volgende:

[..]

Dat wist ik niet dankjewel :)
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:08:17 #98
208890 June.
Seriously?
pi_174687394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:01 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Hmpf :( Nouja, ik ga nu ook niet meer beginnen. Dat komt daarna dan wel. Toch balen, had ik eindelijk een sport die ik niet haat :')
Haha, dat is wel balen ja :D
pi_174688190
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Had je myrena? Dat zijn dezelfde hormonen als de pil en het is een bekende bijwerking. Helaas wordt er echt heel slecht voorgelicht over de Myrena... er wordt nogal makkelijk gezegd dat er maar heel weinig hormonen in zitten, maar doordat het inwendig zit schijnt het hormoonniveau in je bloed ongeveer gelijk aan de pil te zijn.
Jep, die had ik inderdaad. Kennelijk doet het ondanks “weinig hormonen” (meer dan dat hebben ze inderdaad niet gezegd) toch echt wat met je libido.

Maar ik ben overgestapt van pil naar mirena omdat ik echt somber werd van de pil. Dat ging toen wel over, dus er zit wel ergens verschil tussen die 2...
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:25:08 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174688659
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jep, die had ik inderdaad. Kennelijk doet het ondanks “weinig hormonen” (meer dan dat hebben ze inderdaad niet gezegd) toch echt wat met je libido.

Maar ik ben overgestapt van pil naar mirena omdat ik echt somber werd van de pil. Dat ging toen wel over, dus er zit wel ergens verschil tussen die 2...
Ik was met de pil (microgynon) echt een monster en werd met de mirena de stabiliteit zelve. En mijn libido was ook met mirena prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')