SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
jij wel uiteraard...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:52 schreef kaasplankje het volgende:
montelly heeft ze gwn nog nooit hard gezien natuurlijk
hey questjequote:
Nog niet. Ga wel even kijken dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
heb je al hont
https://www.npo.nl/de-rekenkamer/03-04-2014/KN_1656832
Ja op dit moment Dalwhinnie 15, was goedkoop bij gall & gall. Gisteren Ardbeg Corryvreckan gehad. En nog paar andere flessen gehaald laatst, oa Jura Superstition en een Ardmore single cask van een of andere onafhankelijke bottelaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sappie sip je nog af en toe wat whisky of wat?
Nice man, wil die Dalwhinnie ook eens kopen. Zijn nu dwaze whisky dagen bij Gall dus denk dat ik komende week nog twee flesjes koop. Die Jura ziet er wel goed uit zeg, hoe was die?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog niet. Ga wel even kijken dat.
[..]
Ja op dit moment Dalwhinnie 15, was goedkoop bij gall & gall. Gisteren Ardbeg Corryvreckan gehad. En nog paar andere flessen gehaald laatst, oa Jura Superstition en een Ardmore single cask van een of andere onafhankelijke bottelaar.
Jij dan?
kan je hier aub meer over vertellenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man, wil die Dalwhinnie ook eens kopen. Zijn nu dwaze whisky dagen bij Gall dus denk dat ik komende week nog twee flesjes koop. Die Jura ziet er wel goed uit zeg, hoe was die?
Heb vanavond een Talisker Skye en een Aberlour 12 om te proeven![]()
Van de week een fles Glennfiddich 12 gekregen van iemand. Ongeveer de meest voorkomende whisky, maar nog nooit gedronkendus die schenk ik straks als eerst in.
Paar weken geleden hier gegeten: http://www.schotsrestauranthielander.nl/
6 gangen met iedere gang een speciale whisky. Mooie ervaring om eens te doen en verassend goed eten. Kreeg daar met de vierde gang een Benriach 12 year Sherry Wood. Die was erg lekker.
hahahahquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kankerbek houwe kankerspleetoog
dit escaleert helemaal uit de handquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kankerbek houwe kankerspleetoog
Ja ik wilde hem ook altijd al halen idd, nu bij gall & gall 30 ipv 40 tijdens die whisky dagen. Jura is ook erg lekker, vol van smaak ook met lichte peat. Voor die prijs sowieso een leuke fles om erbij te hebben, had die van mij voor 37 gehaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man, wil die Dalwhinnie ook eens kopen. Zijn nu dwaze whisky dagen bij Gall dus denk dat ik komende week nog twee flesjes koop. Die Jura ziet er wel goed uit zeg, hoe was die?
Heb vanavond een Talisker Skye en een Aberlour 12 om te proeven![]()
Van de week een fles Glennfiddich 12 gekregen van iemand. Ongeveer de meest voorkomende whisky, maar nog nooit gedronkendus die schenk ik straks als eerst in.
Paar weken geleden hier gegeten: http://www.schotsrestauranthielander.nl/
6 gangen met iedere gang een speciale whisky. Mooie ervaring om eens te doen en verassend goed eten. Kreeg daar met de vierde gang een Benriach 12 year Sherry Wood. Die was erg lekker.
ook 16-jarige maagdjes in de clubquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:31 schreef Eleiko het volgende:
KLB / Getrainde lijf trekt vooral snollen aan
hij is pc masterracequote:
Aberlour is een volle zoete whisky. Daar geniet ik erg van.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem ook altijd al halen idd, nu bij gall & gall 30 ipv 40 tijdens die whisky dagen. Jura is ook erg lekker, vol van smaak ook met lichte peat. Voor die prijs sowieso een leuke fles om erbij te hebben, had die van mij voor 37 gehaald.
Hoe waren de Talisker en Aberlour? Heb die storm volgens mij nog nooit gehad en die is ook maar 30 euro bij Gall nu. Aberlour 12 is sowieso nice, wil ik ook nog eens halen.
Dat restaurant ziet er wel erg nice uit, lijkt mij leuk om zoiets te doen een keer. Helaas is Alkmaar niet echt naast de deur. Wel iets wat ik even ga bookmarken.
hoezo tot december?quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:39 schreef seto het volgende:
[..]
nee man
moet me echt inhouden tot december
Ja klopt, Nikka Pure Malt https://www.masterofmalt.(...)ru-pure-malt-whisky/quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aberlour is een volle zoete whisky. Daar geniet ik erg van.De fles gaat er snel doorheen. Thalisker is wat rokerig. Wel mooie combi zoet en spicy.
Jij had toch ook zo'n Jap? Welke was dat
daar heb je onderweg niks aanquote:
koekoekquote:Op woensdag 1 november 2017 22:53 schreef Eleiko het volgende:
WGR / Belasting betalen als financial domination sub
Lekker wijf, goeie brommer.quote:
welke AAS is dat dan?? die ken ik niet?quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:46 schreef Questular het volgende:
Vandaag komt cod ww2 binnen, eens kijken of dat wat is.
rot op homoquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:19 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
1. Ik ben geen homo
2. Ik ben een dame
3. Ik doe niks fout
rot op homoquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:19 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
1. Ik ben geen homo
2. Ik ben een dame
3. Ik doe niks fout
Wst denk je zelf, gezien het onnodige gescheld hierboven?quote:
je moet je energie in het trainen stoppen cor en niet de hele tijd op je telefoon zitten kuttenquote:Op zondag 5 november 2017 16:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wst denk je zelf, gezien het onnodige gescheld hierboven?
Fok is 99,9% bagger/pauper geworden.
Ik ga ook weer een poging doen om te stoppen. Zonde van de energie.
godverquote:Op maandag 20 november 2017 06:29 schreef McNulty het volgende:
ahaha
https://twitter.com/stupi(...)593065754626/photo/1
zou je voor novelty factor?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Etha, vandaag deze gehaald
[ afbeelding ]
Erg lekker en ook nog eens goedkoop. Minder dan 30 euro voor een liter.
Ja waarom niet. Ziet m'n pener er ook eindelijk een keer groot uit als ze hem vastpakt met die dwerghanden.quote:
bwahaha gvdquote:Op zaterdag 25 november 2017 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Ziet m'n pener er ook eindelijk een keer groot uit als ze hem vastpakt met die dwerghanden.
Jenever? Wowquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Etha, vandaag deze gehaald
[ afbeelding ]
Erg lekker en ook nog eens goedkoop. Minder dan 30 euro voor een liter.
Ben zelf niet echt van de gin en jonge jenevers, oude drink ik wel regelmatig. Deze is bijna net een whisky, door die 3 jaar in een vat. Er is ook een 5 jaar gelagerde, als je die tussen een aantal whiskies zet bij een proeverij zou het me niet eens opvallen.quote:Op zondag 26 november 2017 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jenever? Wow
Laat ik wel aan m'n vriendin over in de vorm van Gin.
Is maar 38% dat is niet zo sterk.quote:Op zondag 26 november 2017 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Slecht voor je gains man sterke drank
ken ik nietquote:Op maandag 27 november 2017 13:45 schreef seto het volgende:
[..]
hey nulty kon jij wel doorrijden naar dokkum??
Zondag UFC 218 binnenhalen via de baaiquote:Op maandag 27 november 2017 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wat een knaller.
ikquote:Op woensdag 29 november 2017 19:33 schreef McNulty het volgende:
hoeveel bitcoin ballers zitten hier?
Klein dipje maar hahahahquote:Op woensdag 29 november 2017 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
al me geld gaat eraan op man
heb zelfs amper nog geld om te eten maar dat geeft niet straks ben ik kkrijk
ballerquote:Op woensdag 29 november 2017 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik
Wekelijks koop ik btc van salaris
eind jan trade ik de btc voor lisk, hij gaat minimaal x2 tijdens de rebrand
ik blijf wekelijks btc kopen
na de rebrand trade ik lisk weer voor btc
eind q2 trade ik alle btc weer voor lisk en wacht ik de SDK release in q3/q4 af
lisk gaat dan minimaal x10 en dan moet ik nog ff bedenken of ik weer trade voor btc of niet
tot slot hodl als een moederneuker
gister was ie heel ff gezakt naar 3 dollersquote:Op donderdag 30 november 2017 10:55 schreef seto het volgende:
ik heb wat NEO gekocht
tot nu toe alleen maar geld op verloren
mja ik kan het missen haha
Wat voegen ze toe behalve de woorden blockchain en RFID?quote:
ik heb al 20K in bitcoins zitten vriend straks ben ik miljonairquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:21 schreef Questular het volgende:
Niet gewoon wat geld op je rekening laten staan en de rest gewoon uitgeven.
Master nodes op steroids, zoals bij Dash. Aanbod van tokens is al sterk aan het dalen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat voegen ze toe behalve de woorden blockchain en RFID?
kan je lkkr veel pharma grade anerbolen van kopen.... right babequote:Op vrijdag 1 december 2017 11:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb al 20K in bitcoins zitten vriend straks ben ik miljonair
lolquote:Op zondag 3 december 2017 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
Afgelopen weekend 3k gemaakt met crypto's traden.
als je zwart bent zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |