SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas maar op voor de vaas van tante Dorothe.
Knokkels... draai salsa @ 180bpmquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:25 schreef CindieY het volgende:
Knokkels, als je de muziek uptempo houdt, ga ik even m'n afwas er door knallen
ik heb er hier eentje staan die ik KAN draaien, en die wil ik dan ook graag zo snel mogelijk draaien ook. Dan is ie maar af. Zeg maar een FLOPquote:
Whehequote:Op maandag 23 oktober 2017 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb er hier eentje staan die ik KAN draaien, en die wil ik dan ook graag zo snel mogelijk draaien ook. Dan is ie maar af. Zeg maar een FLOP
Datquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig pakt een stukje Knokkels en Oscar mee (hun shows dan)
quote:
Hoe heb je mijn webcam feed gevonden?quote:
open dirquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe heb je mijn webcam feed gevonden?
Je hebt CindieY als afwasser ingehuurd?quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe heb je mijn webcam feed gevonden?
Nee, webcam in haar huis geïnstalleerdquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt CindieY als afwasser ingehuurd?
Plottwist: Oscar is een vrouw transsexueelquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt CindieY als afwasser ingehuurd?
Ik ben blond.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, webcam in haar huis geïnstalleerd
Hierna een track waarvan je zeker snel gaat afwassenquote:
Shit, verkeerde huisquote:
Oscar heeft de webcam in het verkeerde huis geïnstalleerd.quote:
Check de status van "laatste bezoekers" in je FoBo nuquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check de status van "laatste bezoekers" in je FoBo nu
quote:
whiskydouche genomen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat even snel douchen....
DJ Isaac is een Nederlander inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:51 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer klinkt heel erg alsof het door een Nederlander gesampled is
Het origineel is ook fijnquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:50 schreef ok01 het volgende:
Dit heb ik ook in m'n hardloop playlist staan![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Sowieso is het gewoon lekkere muziek
quote:
Getver, ga je es afdrogen... en trek es wat kleren aanquote:
* OscarMopperkont zit al droog en aangekleed op z'n plek hoor. Voordeel van een vuilnisbak, echt lang hoef je nooit te douchen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Getver, ga je es afdrogen... en trek es wat kleren aan
Ha! Jij ook hier?
Zit jij naast Vout in Melting's wc, is het Noord Holland verhaal gewoon een gecompliceerd verhaal om anonimiteit te waarborgen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zit al droog en aangekleed op z'n plek hoor. Voordeel van een vuilnisbak, echt lang hoef je nooit te douchen.
Misschien woon ik wel stiekem gewoon nog in Zwolle.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit jij naast Vout in Melting's wc, is het Noord Holland verhaal gewoon een gecompliceerd verhaal om anonimiteit te waarborgen?
Alstuquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
bedankt knokkels![]()
voor wat ik meekreeg op het eind
quote:
quote:
quote:
Die logde alvast in voor mijn showquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
Huh, normaal gesproken jaag ik luisteraars weg, nu kwamen er alleen maar bij
Avondquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die logde alvast in voor mijn show
quote:
Elloelloelloquote:
Echt zo'n "I don't like this party. I am going to to bad thing to the DJ... No STOP! I don't want these thoughts" blikquote:
Sheldon Cooperquote:
Diep Schoteltje.quote:
Het doet me een beetje aan Sheldon van The Big Bang Theory denkenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt zo'n "I don't like this party. I am going to to bad thing to the DJ... No STOP! I don't want these thoughts" blik
Het is hem dan ook.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan Sheldon van The Big Bang Theory denken
Owwwwwwwwwww jaquote:
scherpquote:
Dit zijn de Chemische Gebroedersquote:
DJ Oscar live in the mixquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:19 schreef ok01 het volgende:
Ik verwacht nu eigenlijk ook iets van The Prodigy
Hoi incrowdquote:
Oeh, deze heb ik volgens mij ook in groningen meegekregen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie deed ook weleens aan drum & bass....
Gorgeous girls are bound to meet
To talk of stars and kings and feet
Through the chromosomes of space and time
Me I'm fast like bad infection
Gasping for my resurrection
Swear to me in times of war and stress
[CHORUS]
Telling lies, telling lies
Telling lies, telling lies
Telling lies
(Ooh, ah, visionary)
(Ooh, ah, missionary)
Telling lies
(Feels like something's gonna happen this year)
Telling lies
(Ooh, ah, visionary)
(Ooh, ah, missionary)
Telling lies
(Feels like something's gonna happen this year)
Telling lies...
Shadow falls in shrinking smiles
See me poised at the happy games
Standing in the mouth of all that's pure
Come straggling in your tattered remnants
You'll come to me in tears and rain
I'm your future,
I'm tomorrow, I'm the end
Buurmanquote:
quote:
Das mijn wekker. Beetje omslachtig. Dat wel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]! Wat zijn die aan het doen met jouw huis dan
Gelber Sack Zack Zack Zackquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das mijn wekker. Beetje omslachtig. Dat wel.
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Douche ze![]()
Ik ga maar eens afwassen denk ik
quote:
Zicho?quote:
Okidoquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:29 schreef livelink het volgende:
Oscar, ik ga je verlaten![]()
Ik moet gaan helpen met huiswerk. Ik hoop straks misschien nog wat mee te pakken.
Kom ook even hier langs aubquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:29 schreef CindieY het volgende:
Zo dan. Huis weer schoon, ik kon op de muziek lekker doorknallen
quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:29 schreef CindieY het volgende:
Zo dan. Huis weer schoon, ik kon op de muziek lekker doorknallen
Oud-Franse spellingquote:
Jij kent zijn muziek?quote:
Ja jij woont te ver wegquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kent zijn muziek?![]()
En maar niet uiteten willen
Afstanden zijn er om overbrugt te worden.quote:
Moet je die tocht verhelpenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jup, het klappert al de hele dag...
quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jup, het klappert al de hele dag...
Psycheaut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
t-tjes zijn er om verbeterd te wordenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Afstanden zijn er om overbrugt te worden.
Wel heel liefquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef knokkels het volgende:
heulie crêpes... een van die nummers, zo'n 80s eendagsvlieg
Ok dat welquote:
Vergeet 'Lonely Boy' niet...quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef knokkels het volgende:
heulie crêpes... een van die nummers, zo'n 80s eendagsvlieg
ow jaquote:
DJ Moortje!!quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:48 schreef knokkels het volgende:
Dit heeft een extréém hoog DJ Madman gehalte![]()
Beetje Moortje erdoorheen
quote:
Hoe ver woon jij dan wel niet bij mij vandaan?quote:
Charlottequote:
Zou dat ook gewoon met een pannetje werken?quote:
Dan stolt de chocolade. Of je moet aan het fornuis willen staanquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou dat ook gewoon met een pannetje werken?
Een pannetje in de chocolade dippen is niet echt opwindend...quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou dat ook gewoon met een pannetje werken?
* OscarMopperkont is niet van de mannenliefdequote:
Tegen de tijd dat ik vanuit het fornuis de keukendeur heb bereikt, laat het twee meter zijn, is de helft van de te fonduen spulletjes al verdwenen in mijn maagquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan stolt de chocolade. Of je moet aan het fornuis willen staan
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een pannetje in de chocolade dippen is niet echt opwindend...
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan stolt de chocolade. Of je moet aan het fornuis willen staan
Right Said Mika - I'm Too Sexy For My Beautiful Big Girls?quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is niet van de mannenliefde
Ah, heet water is wel logisch natuurlijkquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
Pannetje in heet water ja, au bain marie!
Je hebt van Dr Oetker ook bakjes met smeltchocolade voor in de magnetron!
Wanneer gaan wij fonduen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
Pannetje in heet water ja, au bain marie!
Je hebt van Dr Oetker ook bakjes met smeltchocolade voor in de magnetron!
* ok01 welquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is niet van de mannenliefde
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ben niet zo spraakzaam vanavond, maar de muziek is fijn hoor
Ja knus he! Kaarsjes en dekentje.. aardbeien, banaan en spekjes erin dopen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, heet water is wel logisch natuurlijkOf zo'n gezellig theelichtje
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja knus he! Kaarsjes en dekentje.. aardbeien, banaan en spekjes erin dopen.
WINTER! wanneer we er zin in hebben
quote:
kans van eens in je levenquote:
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
kans van eens in je leven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
kans van eens in je leven
[ afbeelding ]
quote:
Kroegen werken nadelig op het evenwichtsgevoel.quote:
Ik wíst hetquote:
WAT ZEG JE? HET VOLUME STAAT ... oh nu is het beterquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
Blij dat Oscar zelf het volume wat naar beneden draaide, scheelt mij weer opstaan
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? HET VOLUME STAAT ... oh nu is het beter
* knokkels zingt hem per ongeluk compleet meequote:
* OscarMopperkont heeft hem op DVDquote:
quote:Sommige hits waren bijna in de vergetelheid verdwenen of zelfs nooit opgenomen. De filmhit 'Don't You (Forget About Me)' van Simple Minds is er zo één.
Niemand wilde 'm
Ruim dertig jaar na dato is 'Don't You (Forget About Me)' nog altijd een popklassieker van jewelste, die bijna synoniem staat aan de jaren '80, maar het scheelt niet veel of de wereldhit wordt nooit opgenomen. Zowel Bryan Ferry (eerste keus) als Billy Idol bedanken voor de eer, al ziet Idol later zijn fout in en neemt zijn versie ervan op voor een Greatest Hits-album.
En dan vergeten ze nog dat de tekst niet af was... vandaar dat la, la la la la, la la laaaaaaquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Uurtje geleden gepost:
http://www.nporadio2.nl/n(...)-you-forget-about-me
[..]
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijzige stem.
Maakt het hele nummer saai.
Flop.
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Of de egoïstische just me versie:
All I needed was the love I gave
All I needed for another day
All I ever knew
Just me
quote:
De liefdequote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Of de egoïstische just me versie:
All I needed was the love I gave
All I needed for another day
All I ever knew
Just me
Ik heb hem op Kodi. Ik had hem op DVD. En toen had ik hem uitgeleendquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft hem op DVD
Ja, de industrie... niet de artiestquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:47 schreef knokkels het volgende:
Muziekindustrie verdient meeste aan streaming
Blijft jammer jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, de industrie... niet de artiest
Ze bedoelen "Van alle manieren om geld te verdienen, verdient de muziekindustrie het meest aan het streamen van muziek". Dus vergeleken met verkoop van cd's etc.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, de industrie... niet de artiest
Ja, dat snap ik ook wel. Het is alleen jammer dat de artiest daar relatief weinig van ziet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze bedoelen "Van alle manieren om geld te verdienen, verdient de muziekindustrie het meest aan het streamen van muziek". Dus vergeleken met verkoop van cd's etc.
Officieel heb ik 'm nietquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb hem op Kodi. Ik had hem op DVD. En toen had ik hem uitgeleend
Daarom, beatportquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Het is alleen jammer dat de artiest daar relatief weinig van ziet.
het mooie aan R49quote:
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel. Het is alleen jammer dat de artiest daar relatief weinig van ziet.
Zal ik je maar even verlengen dan?quote:
Al gedaanquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal ik je maar even verlengen dan?
Je hebt zeg maar nog 5 minuten. Op zich. Ik denk, ik zeg het maar effequote:Op maandag 23 oktober 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al gedaan
* OscarMopperkont weet wel wat de vrouwtjes willen
quote:I don't want no 1 5-minute man
Dan moet je even refreshen op z'n tijdquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar nog 5 minuten. Op zich. Ik denk, ik zeg het maar effe
Da's niet lang als ie weet wat 'de vrouwtjes' willenquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar nog 5 minuten. Op zich. Ik denk, ik zeg het maar effe
Na 5x wel jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan moet je even refreshen op z'n tijd
Je zat gewoon op de verkeerde F5 te rammenquote:
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's niet lang als ie weet wat 'de vrouwtjes' willen
Ik luister al de hele tijd mee hoor, maar heb even een paar dingen opgeruimd in huis tussendoor.quote:
F5, da's toch die knop met die F en die 5, waar ze naast elkaar staan? Als in:quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zat gewoon op de verkeerde F5 te rammen
Wat refresh je op FOK! dan?quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
F5, da's toch die knop met die F en die 5, waar ze naast elkaar staan? Als in: [ afbeelding ]?
Die weet ik blindelings te vinden hoor
FOK!ker he
Post 301quote:
*kijkt naar aanrecht hier*quote:
Dan haak ik zo maar af...quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al gedaan
* OscarMopperkont weet wel wat de vrouwtjes willen
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*kijkt naar aanrecht hier*
idd...
Misschien kan je nog iets leren..quote:
quote:
Wij, die de grote FOK! crash hebben meegemaaktquote:
Ik ben in tegenstelling tot Oscar al jaren voorzien en mijn wilde haren ben ik ook al jaren kwijt...quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien kan je nog iets leren..
En de grijs-gele layoutquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wij, die de grote FOK! crash hebben meegemaakt
quote:
Veel op FOK! ircquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:03 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af hoe er slowchats bestonden voor de live updates
Nooit wat mee gedaan. Ik kan me nog wel live topics herinneren die hartstikke snel gingen en dan zat je de hele avond te F5'en om niks te missenquote:
Weinig wilde haren hier ook hoorquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in tegenstelling tot Oscar al jaren voorzien en mijn wilde haren ben ik ook al jaren kwijt...
Daar heb ik nooit aan meegedaan.quote:
Dat we het even weten.quote:Wordt nu afgespeeld : Love
Ik heb nooit op FOK! irc gezeten. FOK! irc was na mijn irc-periode.quote:
Er staat een = in de titel... daar kan gup niet mee omgaanquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat we het even weten.
Maar welke artiest moet hier nou voor betaald worden?
Je mist nu ook de artiest in je tag.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat een = in de titel... daar kan gup niet mee omgaan
= This Love?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
This = Love - The Scriptquote:
In maart heenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mist nu ook de artiest in je tag.
Overigens, Editors
Eat raw meat = blood droolquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
This = Love - The Script
en
Blood Drool = Raw Meat - Editors
Daar kan Oscar niets aan doenquote:
quote:
Ja maar waarom staat ie er dan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
hmmm stamppot. Goed idee.quote:
Reminder: Pilletje op tijd innemen...quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar waarom staat ie er dan.
* knokkels channelt zijn Inner Bryany.
AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHH! YOU SERIOUSLY DID NOT MISTAG ONE WHOLE MP3 OUT OF THE THOUSANDS YOU JUST DIIIIIIIID!
Good times, at LipstickFM
Met spekjes. Of gewoon een dikke kilo varkensbuikspekquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hmmm stamppot. Goed idee.
*zet op boodschappenlijstje voor morgen*
Mosterdquote:
Zij was nogal paranoïdequote:Op maandag 23 oktober 2017 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reminder: Pilletje op tijd innemen...
Sorry burenquote:
Ik moet nog even lopen, maar toch.quote:
* OscarMopperkont was z'n afstandsbediening kwijtquote:
* OscarMopperkont zwaait even terugquote:
Nee want Muse maakt wel goeie muziek (vind ik dan)quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
= Muse zo langzamerhand niet de nieuwe Coldplay?
Valt nog mee volgens mij...quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Muse maakt interessante muziek. Coldplay niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit blijft toch ook wel een bazenplaat hoor
Ik weet al wat het is, ik kan niet tegen 'bazenplaten'...quote:
Ik blijf toch denk ik Knights of Cydonia het meest bazig vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit blijft toch ook wel een bazenplaat hoor
Stil kloonquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt nu iedereen wel dat ik een kloon van je ben
Die ookquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik blijf toch denk ik Knights of Cydonia het meest bazig vinden.
Dat nummer net heeft mijn gehoor een aardige opneuker gegeven, toen ik die Audeze koptelefoon had!quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh oh.... * OscarMopperkont is dan benieuwd naar het volgende nummerquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik weet al wat het is, ik kan niet tegen 'bazenplaten'...
Nee. Muse wisselt elektronische en stevige rocksounds af, terwijl Coldplay steeds meer een popband is geworden. Sowieso een opzienbarende ontwikkeling in de muziekwereld. Ik hoorde dit weekend een nieuw nummer van Weezer, dat ook bijzonder poppy en elektronisch klinkt. Zie onder meer ook Maroon 5, Kaiser Chiefs en de laatste plaat van Linkin' Park....quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe ik er uit zie dan?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
LeukDan zie ik je daar wel
* CindieY gaat ook heen
Vraag me af wat ToT van United States of Eurasia vindt gezien zijn hekel aan Queen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |