Vind jij het roemruchte blok op het middenveld van Feyenoord ook niet wat eentonig? Voetballend hebben ze altijd weinig in de melk te brokkelen. Alleen tegen de Go Aheads of Cambuurtjes van ons land komt de inner Kroos in ze naar boven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:36 schreef Elan het volgende:
Volgens Klaas mist Feyenoord een type Hagi op het middenveld.
Godverdomme het lek is boven.
Leuk voor clubs als Adoquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Smoofie het volgende:
BeNeliga is gewoon voordelig voor beide landen.
Ik vind het vooralsnog allemaal enorm afleiden van het werkelijke probleem wat er is.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het hele idee is dan ook dat je elkaar sterker maakt hé.
Ben je al eens in een Belgisch stadion geweest? Heb je überhaupt al eens een volledige wedstrijd uit JPL gezien?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Het werkelijke probleem is onder andere geld en sterkte van de comptetitie. Naast het wanbeleid.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog allemaal enorm afleiden van het werkelijke probleem wat er is.
Geen idee man, moet je anders effe in het goede forum vragen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
sup met die Bitcoin gold dan? Wanneer zien we die op coinmarketcap?
- Kutstadionsquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef Smoofie het volgende:
Even de bekende opsomming stijn
- grotere markt voor sponsors
- grotere clubs
- meer TV gelden, relatief
- trekt betere spelers aan door grotere competitie
- Geen kanjer Excelsior meer maar Anderlecht.
Sowieso. ANderlecht - Standardquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je al eens in een Belgisch stadion geweest? Heb je überhaupt al eens een volledige wedstrijd uit JPL gezien?
Ik denk het niet, anders zou je niet zulke onzin roepen.
Nummer 1 valt makkelijk op te lossen. Nummer 2 is BS want fans reizen ook gewoon door Engeland, Duitsland en Spanje in de betreffende nationale competities. Dus niet zeiken.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
- Kutstadions
- Slecht te bereizen voor fans
- Belastingissues
- Belgen zijn dom
Ik hoop vooral dat Amrabat heel snel de plek van Vilhena in gaat nemen. Wat speelt die een potje kut de laatste weken/maanden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het roemruchte blok op het middenveld van Feyenoord ook niet wat eentonig? Voetballend hebben ze altijd weinig in de melk te brokkelen. Alleen tegen de Go Aheads of Cambuurtjes van ons land komt de inner Kroos in ze naar boven.
Dunno is dat zo? Reizen mensen van Rostock naar Freiburg voor een match?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nummer 1 valt makkelijk op te lossen. Nummer 2 is BS want fans reizen ook gewoon door Engeland, Duitsland en Spanje in de betreffende nationale competities. Dus niet zeiken.
Belasting is er om te ontwijken.
Belgen hebben Lambiek/
Mensen reizen van Bayern naar Hertha.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dunno is dat zo? Reizen mensen van Rostock naar Freiburg voor een match?
Lambiek is wel een argument trouwensquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Smoofie het volgende:
En als je komt met de opmerking "bron?" JR, zoek het maar lekker zelf op.
Ik zie ook dat Toornstra de nieuwe boeman is geworden omdat hij wat matig speelt de laatste tijd. Vind hem nogal onderschat.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Amrabat heel snel de plek van Vilhena in gaat nemen. Wat speelt die een potje kut de laatste weken/maanden.
En nou bakkes.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef Smoofie het volgende:
Even de bekende opsomming stijn
- grotere markt voor sponsors --> nope want er is niet 1 Belgische markt, je zit met de taalgrens
- grotere clubs --> 2 grotere clubs Anderlecht en Brugge, de rest trekt niet meer supporters dan NAC
- meer TV gelden, relatief --> Nope mensen die betalen maar 1x voor een wedstrijd van hun club. Of dat nou Feyenoord - Brugge is of Feyenoord - ADO maakt niet uit
- trekt betere spelers aan door grotere competitie --> Nope, niveau is nog steeds kut
- Geen kanjer Excelsior meer maar Anderlecht. --> Dan heb je die laatste echt al een jaar of 10 niet zien spelen.
Van Hamburg naar Leverkussen? Ik vraag het me af. Ik zie Heerenveen fans in ieder geval niet naar Moeskroen reizenquote:
Als je het niet snapt, mag je dat ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een non-argumenten. Ik verwacht meer van een wijs man.
Is het echt zo erg ja?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je al eens in een Belgisch stadion geweest? Heb je überhaupt al eens een volledige wedstrijd uit JPL gezien?
Ik denk het niet, anders zou je niet zulke onzin roepen.
Ik wil je wel bijles geven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het niet snapt, mag je dat ook gewoon zeggen.
Laten we eerst maar eens de jeugdopleidingen nakijken, de KNVB doorlichten, coachingsopleidingen aanpassen en dat soort dingen. Dat is een stuk beter dan dat gebedel om de BeNeLiga. Ik zou het zelfs wegkijken willen noemen.quote:
Toornstra is gewoon een hele matige voetballer met een relatief lage handelingssnelheid. Europees of tegen Ajax/ PSV is dat heel pijnlijk om te zien. Als er dus in die wedstrijden dingen mis gaan is hij de eerste die door de mand zal vallen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ook dat Toornstra de nieuwe boeman is geworden omdat hij wat matig speelt de laatste tijd. Vind hem nogal onderschat.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om net zo onwetend te worden als jij? Nee dank je.
Gisteren waren er rellen in België tussen Willem 2 en Ado-fans of zo, dan weet je het welquote:
Ja, het is echt erg. De goede talenten gaan net als in NL al op jonge leeftijd weg. De JPL blijft over met 3e rangs afrikanen, 4e rangs oostblokkers en over the hill belgen. En dat in 90% ruïnes van stadions.quote:
Denk dat de onwetendheid toch echt bij jou ligt. Drie redenen:quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om net zo onwetend te worden als jij? Nee dank je.
Eens.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens de jeugdopleidingen nakijken, de KNVB doorlichten, coachingsopleidingen aanpassen en dat soort dingen. Dat is een stuk beter dan dat gebedel om de BeNeLiga. Ik zou het zelfs wegkijken willen noemen.
nou nou nouquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat de onwetendheid toch echt bij jou ligt. Drie redenen:
- Je bent wannabe belg
- Je bent gekleurd
- Je snapt mij niet.
Blijf maar gewoon ffkes een poosje stil jij als volwassen mensen discussieren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat de onwetendheid toch echt bij jou ligt. Drie redenen:
- Je bent wannabe belg
- Je bent gekleurd
- Je snapt mij niet.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon ffkes een poosje stil jij als volwassen mensen discussieren.
Ik vind het gewoon jammer dat ik een uiteenzetting met bronvermelding moet schrijven om te zorgen dat men de economische argumenten snapt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon ffkes een poosje stil jij als volwassen mensen discussieren.
Bel is aan de winnende hand.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:52 schreef vincenzo78 het volgende:
Val ik binnen een racewar? Of is het Ned vs Bel dingetje?
dingdongquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel is aan de winnende hand.
Hoe heette die taalquiz waar de Vlamingen altijd gehakt maakten van de Nederlanders?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel is aan de winnende hand.
Ik ben net mezelf. Ik kom net thuis.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ben net Stijn. Ik zit nu in de trein.
Ik moet volgende week dinsdag met de trein..quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ben net Stijn. Ik zit nu in de trein.
wel met je eens, het verbaast mij altijd dat de eerste de beste kinderlokker overal jeugdtrainer kan worden maar bijvoorbeeld een 6e klas club voor het eerste een gediplomeerde trainer moet hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens de jeugdopleidingen nakijken, de KNVB doorlichten, coachingsopleidingen aanpassen en dat soort dingen. Dat is een stuk beter dan dat gebedel om de BeNeLiga. Ik zou het zelfs wegkijken willen noemen.
Tien voor taal?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe heette die taalquiz waar de Vlamingen altijd gehakt maakten van de Nederlanders?
Even kijken voor een koelkast met mn broer. Als er niets bijzonders is kijken we wel verder.quote:
Wil je nu een ballon?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gister geluncht bij de Watertuin.
Die hele heisa rond het weigeren van John Heitinga is ook wel veelzeggend.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens, het verbaast mij altijd dat de eerste de beste kinderlokker overal jeugdtrainer kan worden maar bijvoorbeeld een 6e klas club voor het eerste een gediplomeerde trainer moet hebben.
Goeie UI.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even kijken voor een koelkast met mn broer. Als er niets bijzonders is kijken we wel verder.
Ik wil zo'n koelkast die altijd ijskoud water en ijsklontjes uit zijn deur.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even kijken voor een koelkast met mn broer. Als er niets bijzonders is kijken we wel verder.
Doe niet zo tof maatje. Elan en ik bespreken vaker onze lunch taferelen.quote:
Een maat van mij heeft zo'n ding. Groot, echt immens. Vet ding wel maar ook duur.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo'n koelkast die altijd ijskoud water en ijsklontjes uit zijn deur.
Sorry.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo tof maatje. Elan en ik bespreken vaker onze lunch taferelen.
Dat probeer ik jou dus al eerder uit te leggen, in België werkt dat niet zo makkelijk. Je hebt niet maar 1 afzetgebied, je hebt er meerderen. Met Eupen in de JPL heb je er zelfs 3. En dan reken ik Brussel niet als aparte regio, hetgeen ze zelf wel doen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik een uiteenzetting met bronvermelding moet schrijven om te zorgen dat men de economische argumenten snapt.
En geld = niveau met voetbal.
In Naaldwijk?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gister geluncht bij de Watertuin.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat probeer ik jou dus al eerder uit te leggen, in België werkt dat niet zo makkelijk. Je hebt niet maar 1 afzetgebied, je hebt er meerderen. Met Eupen in de JPL heb je er zelfs 3. En dan reken ik Brussel niet als aparte regio, hetgeen ze zelf wel doen.
Dat houdt dus in dat je rekening hebt te houden met 2 tot 3 verschillende mediawetgevingen in 1 land. Je gaat alles in 3 tot 4 talen moeten ondersteunen, doe je het niet in alle Belgische landstalen, dan ben je onwettig bezig.
Daarnaast --> de Belgische stadions zitten (op de toppers na) niet vol. De abonnementen voor de betaalzender die de JPL rechten heeft, blijven onder het beoogde aantal.
In België hebben ze, meer nog dan in Nederland, te maken met allerlei schimigge clubeigenaars waardoor er 0,0 transparantie is.
Als ze al een stadion kunnen vernieuwen, dan gaat dat via illegale constructies (Ghelamco) of wordt dat tegengehouden door andere clubs: Cercle houdt het nieuwe stadion van Club tegen en Club hield het nieuwe (nationale) stadion van Anderlecht tegen.
Economische voordelen zijn verre van zelfsprekend in België. En het feit dat ik in België woon, de Belgische media volg en de JPL regelmatig zie maakt mij in deze een betere bron dan jouw grote duim.
[..]
Dat probeer ik jou dus al eerder uit te leggen, in België werkt dat niet zo makkelijk. Je hebt niet maar 1 afzetgebied, je hebt er meerderen. Met Eupen in de JPL heb je er zelfs 3. En dan reken ik Brussel niet als aparte regio, hetgeen ze zelf wel doen.
Dat houdt dus in dat je rekening hebt te houden met 2 tot 3 verschillende mediawetgevingen in 1 land. Je gaat alles in 3 tot 4 talen moeten ondersteunen, doe je het niet in alle Belgische landstalen, dan ben je onwettig bezig.
Daarnaast --> de Belgische stadions zitten (op de toppers na) niet vol. De abonnementen voor de betaalzender die de JPL rechten heeft, blijven onder het beoogde aantal.
In België hebben ze, meer nog dan in Nederland, te maken met allerlei schimigge clubeigenaars waardoor er 0,0 transparantie is.
Als ze al een stadion kunnen vernieuwen, dan gaat dat via illegale constructies (Ghelamco) of wordt dat tegengehouden door andere clubs: Cercle houdt het nieuwe stadion van Club tegen en Club hield het nieuwe (nationale) stadion van Anderlecht tegen.
Economische voordelen zijn verre van zelfsprekend in België. En het feit dat ik in België woon, de Belgische media volg en de JPL regelmatig zie maakt mij in deze een betere bron dan jouw grote duim.
Daar gaat Smoofie..quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België hebben ze, meer nog dan in Nederland, te maken met allerlei schimmige clubeigenaars waardoor er 0,0 transparantie is.
een 7.0 gewoon een ordinaire vreetschuur. Eten was wel prima.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en wat voor cijfer geef je m?
hij komt er in 2018 vast weer op terugquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:08 schreef Elan het volgende:
Smoofie kan maar beter stoppen met zijn lobby nu. Dit begint heel pijnlijk te worden.
Hij gaat door ondanks de definitieve mokerslag van Don.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:08 schreef Elan het volgende:
Smoofie kan maar beter stoppen met zijn lobby nu. Dit begint heel pijnlijk te worden.
Koekoekquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België hebben ze, meer nog dan in Nederland, te maken met allerlei schimmige clubeigenaars waardoor er 0,0 transparantie is.
Je hebt 100% gelijk, Don..quote:
Zitten er veel van in het Westland, weinig echt bijzondere locaties ik kan er zo snel niet 1 bedenken...quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een 7.0 gewoon een ordinaire vreetschuur. Eten was wel prima.
Vond het ook nog best prijzjgquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zitten er veel van in het Westland, weinig echt bijzondere locaties ik kan er zo snel niet 1 bedenken...
[..]
Saind heeft me overtuigd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Lambiek is wel een argument trouwens
Bij Union St Gilloise hebben ze gewoon Cantillon van tap in het stadion
Toen ik in Spa zat om Frans te leren, kwamen daar ook mensen uit Eupen. Was bizar om te beseffen dat dat dus Belgen waren die geen Nederlands en geen Frans spraken.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, Don..
Eupen is leuk, trouwens.. Daar ben ik ooit nog een keer vieshard uit m'n plaat gegaan bij een optreden van Surgeon (Elan weet wie ik bedoel)..
Kunnen ze dat stukje niet gewoon aan Duitsland gevenquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik in Spa zat om Frans te leren, kwamen daar ook mensen uit Eupen. Was bizar om te beseffen dat dat dus Belgen waren die geen Nederlands en geen Frans spraken.
Daar hebben ze het van gekregen he, na WWI.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat stukje niet gewoon aan Duitsland geven
daar ben ik ook geweest voor Fransquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik in Spa zat om Frans te leren, kwamen daar ook mensen uit Eupen. Was bizar om te beseffen dat dat dus Belgen waren die geen Nederlands en geen Frans spraken.
Yep, ik zat intern bij Ceran.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik ook geweest voor Frans, intern? Ik ben de naam kwijt
Hebben ze het bonnetje nog?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar hebben ze het van gekregen he, na WWI.
ja dat was hetquote:
Ik zat er toen met veel diplomaten van BuZa. Het was net voor een reorganisatie ronde en die wilden allemaal naar een Afrikaans land en moesten dus snel Frans leren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat was het, was wel leuk, zaten allemaal studentes uit Koln die week dat ik er was, is wel een tijdje terug hoor
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat er toen met veel diplomaten van BuZa. Het was net voor een reorganisatie ronde en die wilden allemaal naar een Afrikaans land en moesten dus snel Frans leren.
Ik heb ze leuker gelezen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2017/10/(...)agen-als-bondscoach/
Amrabat lager dan Diksquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:33 schreef DonRaja het volgende:
VI![]()
![]()
![]()
Jones 4,5
Haps 6,5
Diks 5
St. Juste 5,5
Amrabat 4,5
El Ahmadi 5,5
Toornstra 6
Vilhena 6
Jørgensen 6,5
Berghuis 5
Boëtius 4,5
ook wel terecht, 2 grove foutenquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:34 schreef DonRaja het volgende:
De Ligt krijgt trouwens een 4, lager dan alle Feyenoorders...
Diks had zich enigszins herpakt in de 2e helft, maar wel eens. Ze hadden even laag moeten krijgen.quote:
AD is een Feyenoordkrant, sowieso waardeloze sportkatern. Telegraaf sport is echt beter.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:34 schreef DonRaja het volgende:
De Ligt krijgt trouwens een 4, lager dan alle Feyenoorders...
Vilhena een 6 vind ik ook wat veelquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Diks had zich enigszins herpakt in de 2e helft, maar wel eens. Ze hadden even laag moeten krijgen.
Daar stond Huntelaar even bovenaan in het klassementquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
AD is een Feyenoordkrant, sowieso waardeloze sportkatern. Telegraaf sport is echt beter.
Beste spits in de Eredivisie.. Gisteren ook weer een moordpartij op de mat gelegd..quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar stond Huntelaar even bovenaan in het klassement.
lolquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar stond Huntelaar even bovenaan in het klassement.
Nee johquote:
Klopt, maar dit was VI.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
AD is een Feyenoordkrant, sowieso waardeloze sportkatern. Telegraaf sport is echt beter.
Ik wil ook.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:39 schreef Saind het volgende:
met 22 minuten op de klok opdracht ingeleverd
Ik ga bier drinken
Dit weekend een 7,5 maar kansloos voor de eindzege of course. Dan moet je vanaf wedstrijd I veel meespelen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
lol
En Neres dan? Dat was toch wel de man van de wedstrijd...
quote:
Onana ook motm imoquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
lol
En Neres dan? Dat was toch wel de man van de wedstrijd...
Leuke mop..quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:41 schreef JanCees het volgende:
Stond ik vorige week in een openbaar toilet en zag dat mijn buurman 3 stralen had ipv 1. Toen ik vroeg hoe dat kwam, gaf hij aan dat dat een oorlogslitteken was uit Afghanistan, toen hij daar als militair zat.
Gisteren stond ik naast iemand, die 12 stralen had. Ik vroeg dus of hij een oorlogslitteken had.
"Nee" zei hij "ik krijg mijn rits niet open..."
Die vent gedraagt zich altijd al als een mongoolquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die krijgt eerdags weer een psychose, doet echt vreemd
Nu weer erger dan normaal? Had je gehoord wat de reden was dat hij slapen met chantal jansen oid af had gezegd?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vent gedraagt zich altijd al als een mongool
Ik volg dat totaal niet manquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu weer erger dan normaal? Had je gehoord wat de reden was dat hij slapen met chantal jansen oid af had gezegd?
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
'Het kan niet want hier slapen betekent neuken'
Weet niet. Vroeger was hij wel normaal. Of iig niet zo schijtlolligquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die gozer is echt zo autistisch als wat.
Heb hem wel jaren terug eens gezien op een bedrijfsfeestje. Snap sowieso niet waarom ze hem daar uitnodigden want het was al heel duidelijk dat niemand een fuck gaf om die vent, maar toen hij daar zelf ook achter kwam werd ie leip. Schelden en shit en halverwege weggegaanquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet. Vroeger was hij wel normaal. Of iig niet zo schijtlollig
Zag laatst een stukje Televizierring/-bal/-gala.. Zat 'ie ook als een malle te hyperventileren..quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet. Vroeger was hij wel normaal. Of iig niet zo schijtlollig
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb hem wel jaren terug eens gezien op een bedrijfsfeestje. Snap sowieso niet waarom ze hem daar uitnodigden want het was al heel duidelijk dat niemand een fuck gaf om die vent, maar toen hij daar zelf ook achter kwam werd ie leip. Schelden en shit en halverwege weggegaan
Hij was wel duidelijk zo aandachtsgeil dat ie het niet kon uitstaan dat mensen met andere dingen bezig waren terwijl hij aan het woord wasquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt me juist iemand die daar geen ene neuk om geeft en gewoon zijn geld pakt na afloopt.
Mijn oude stagebegeleider had bij VI ooit eens op de parkeerplaats van Johan Derksen geparkeerd, die kwam toen ook schreeuwend binnenquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb hem wel jaren terug eens gezien op een bedrijfsfeestje. Snap sowieso niet waarom ze hem daar uitnodigden want het was al heel duidelijk dat niemand een fuck gaf om die vent, maar toen hij daar zelf ook achter kwam werd ie leip. Schelden en shit en halverwege weggegaan
Gijp verbergt wel wat dingetjes voor de buitenwereld.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt me juist iemand die daar geen ene neuk om geeft en gewoon zijn geld pakt na afloopt.
Dat zou voor mij ook een reden zijn om te kappen..quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij was wel duidelijk zo aandachtsgeil dat ie het niet kon uitstaan dat mensen met andere dingen bezig waren terwijl hij aan het woord was
Ja hoe hij ook reageerde op Maarten van Rossem, alsof hij de enige is die mag relativeren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij was wel duidelijk zo aandachtsgeil dat ie het niet kon uitstaan dat mensen met andere dingen bezig waren terwijl hij aan het woord was
Onzinquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Is de fork al gedaan dan? Je kan toch niet minen zonder de fork al effectief bewerkstelligd te hebben?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee man, moet je anders effe in het goede forum vragen.
Enige wat ik weet is dat het echt een boevenbende is dat development team. Ze hebben zich al eerder afgesplitst en hebben dus een pre-mine gedaan, waardoor zij als enige al bitcoin gold konden minen vanaf de snapshot.
Onzin statement ditquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:43 schreef Smoofie het volgende:
En weetje, uiteindelijk gaat het om de doekoess, de potentie tot groei is groter in een markt met 30 miljoen mensen dan twee markten van 17 en 13 miljoen. Gewoon groep 1 economics.
dat hij een kasthomo is?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp verbergt wel wat dingetjes voor de buitenwereld.
Dat is wat anders. Als hij aan het woord is snap ik het wel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was ook vreemd jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoe hij ook reageerde op Maarten van Rossem, alsof hij de enige is die mag relativeren.
Dat weet ie maar matig te verbergenquote:
Heb je dat verhaal over die moordbroers gelezen? wtf manquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ie maar matig te verbergen.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ie maar matig te verbergen.
Hij werd ook oprecht boos omdat het Van Rossem allemaal geen tering kon schelen. De redactie die besloten heeft hem uit te nodigen hadden ze ook wel op staande voet mogen ontslaan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook vreemd jahoe hij ging vragen wat zijn daginvulling was.
Vanmorgen was ik het even aan het volgen, helaas kwam er een spoedklus voorbij dus kon ik het niet verder volgen. Knap van de man dat hij levenslang wil, zal dus 2 jaar krijgen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal over die moordbroers gelezen? wtf man
Wanneer was dit?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook vreemd jahoe hij ging vragen wat zijn daginvulling was.
Ik vond Van Rossem wel tof daar eigenlijk. Die Carlo Boszhard was een stuk irritanter bij VI Oranje toen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werd ook oprecht boos omdat het Van Rossem allemaal geen tering kon schelen. De redactie die besloten heeft hem uit te nodigen hadden ze ook wel op staande voet mogen ontslaan.
Wat voor mesje zou hij op zijn stoel hebben gelegd? Van die scheermesplaatjes?quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik het even aan het volgen, helaas kwam er een spoedklus voorbij dus kon ik het niet verder volgen. Knap van de man dat hij levenslang wil, zal dus 2 jaar krijgen.
Hij dist Gijp ook gewoon even keihard daar.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Van Rossem wel tof daar eigenlijk. Die Carlo Boszhard was een stuk irritanter bij VI Oranje toen.
DJI kennende gewoon een aardappelschilmesje.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor mesje zou hij op zijn stoel hebben gelegd? Van die scheermesplaatjes?
Een bijzonder intelligente man tegen een schijtlollige ex-voetballer die toevallig tv-analist is geworden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij dist Gijp ook gewoon even keihard daar.
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij eigenlijk een nicht is.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
'Het kan niet want hier slapen betekent neuken'
quote:
Mertens in mn packquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een bijzonder intelligente man tegen een schijtlollige ex-voetballer die toevallig tv-analist is geworden.
Wie zou dat nou winnen... Echt heel bijzonder wat we daar kunnen zien.
quote:
Past niet in mn team he. Verkoopt voor ongeveer 150k dan heb ik 300k daarna voor nieuwe spelerquote:
je moet sowieso een ander team dan die poep PSG squadquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Past niet in mn team he. Verkoopt voor ongeveer 150k dan heb ik 300k daarna voor nieuwe speler
😑quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet sowieso een ander team dan die poep PSG squad
ja maar ik heb hier helemaal geen zin inquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-beste-van-de-wereld
Op hoeveel komen jullie? Ik kwam tot 111/131
Had ook zo'n zwart plaatje vandaagquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet sowieso een ander team dan die poep PSG squad
Jammer ditquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
ja maar ik heb hier helemaal geen zin in
zit je lekker eurootjes er tegenaan te gooien?quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ook zo'n zwart plaatje vandaag
Nope. Die zat in mn pakje voor beloning van squad battle. Topdag.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je lekker eurootjes er tegenaan te gooien?
Andijviequote:
Las net wat reacties van Valenciafans, daar zijn ze nog steeds mad op hemquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn loopbaan bij een grote club kan hij nu wel vergeten denk ik
Zijn ze ook boos op Gary Neville?quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las net wat reacties van Valenciafans, daar zijn ze nog steeds mad op hem
Daar gaan ze nu wel lekkerquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las net wat reacties van Valenciafans, daar zijn ze nog steeds mad op hem
iPad Garyquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn ze ook boos op Gary Neville?
Die steward is ook een vuile klootzak. Achterlijke tering debiel dat hij isquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:04 schreef hafcfan het volgende:
Verstappen is niet echt slim jongens.
Steward een mongool noemen
Ben je eigenlijk Jos Verstappen?quote:
Er waren ook mensen van een of andere mongolenvereniging die zich gelijk aangesproken voelden door wat Max zeiquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die steward is ook een vuile klootzak. Achterlijke tering debiel dat hij is
Waarom kijk je dat?quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk nu Pools voetbal. Beter dan Feyenoord-Ajax
nee joh, maar Niels jij moet het toch met mij eens zijn dat dit een achterlijke beslissing was?quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk Jos Verstappen?
[..]
Er waren ook mensen van een of andere mongolenvereniging die zich gelijk aangesproken voelden door wat Max zeiTering, hoe lichtgeraakt kun je zijn.
kanker fiaquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:41 schreef KingRoland het volgende:
22 likes op mijn comment op de f1 fb pagina dat de FIA de tering kan krijgen en dat Vettel ook een straf moest krijgen #nopenalty
Zeker, wie ben ik om Niki Lauda tegen te spreken.quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee joh, maar Niels jij moet het toch met mij eens zijn dat dit een achterlijke beslissing was?
ohja maar dat soort verenigingen zijn zelf verkeerd bezig. Mongolië een beetje voor aap zetten
quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:41 schreef KingRoland het volgende:
22 likes op mijn comment op de f1 fb pagina dat de FIA de tering kan krijgen en dat Vettel ook een straf moest krijgen #nopenalty
Nare EUquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
Radio 1: Aangekondigde wet gaat door: EU verplicht banken privégegevens met techbedrijven zoals Facebook te delen.\
Typisch zijn bitcoins gaan stijgen.
Wat is dat voor belachelijks?quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
Radio 1: Aangekondigde wet gaat door: EU verplicht banken privégegevens met techbedrijven zoals Facebook te delen.\
Ja geen idee, goede lobby wel.quote:
Huh, wat voor achterlijk iets is dat precies?quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
the hole weekendquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(lol)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat minder privacy voor tegenoverquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
De wet is bedoeld om innovatie te stimuleren en de concurrentie te verbreden. En dat lijkt te gebeuren, zegt de toezichthouder. Nu al staan talloze fintech-bedrijven klaar om de concurrentie met banken aan te gaan en diensten aan te bieden die eerst alleen banken konden aanbieden. Denk aan beleggingsapps, online huishoudboekjes, nieuwe betaalmanieren en hypotheekadvies zonder dat je daarvoor gegevens hoeft in te sturen.
Als fanboy dit tweeten oke, maar als volwassen man...quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(lol)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent toch niet verplicht om bankgegevens door te geven? Alleen als je aan die debiele spelletjes meedoet?quote:
http://www.wegenverkeer.nl/verkeersborden/C.-Geslotenverklaringquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens. Wat is het verschil tussen rode ronde bord met een witte streep in het midden of wit rond bord met rode rand? Je mag allebei die straat niet in toch? Waarom 2 borden?
Boeienquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
staat minder privacy voor tegenover
Je bent niet verplicht, maar waarschijnlijk gaat het in de alg. vw van de bank dat je gelijk akkoord gaat met het delen. Niemand gaat 500 pagina's lezen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht om bankgegevens door te geven? Alleen als je aan die debiele spelletjes meedoet?
Bedankt vriendquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.wegenverkeer.nl/verkeersborden/C.-Geslotenverklaring
Pincodequote:Op maandag 23 oktober 2017 18:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heb je te verbergen? Je gewicht?
quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heeft JC een hoop te verbergenquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar wat wil je qua bankgegevens wel delen dan? Ik vind dat toch allemaal behoorlijk privéquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zouden ze dat echt weggeven?
Dat wel, maar ik ga er niet vanuit dat ze er iets achterlijks mee doenquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar wat wil je qua bankgegevens wel delen dan? Ik vind dat toch allemaal behoorlijk privé
wel je inkomsten en uitgaven. Kan google lekker persoonlijk adverteren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zouden ze dat echt weggeven?
Gevaarlijke aanname.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
Dat wel, maar ik ga er niet vanuit dat ze er iets achterlijks mee doen
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word echt weer misselijk van die joden die uit alle hoeken en gaten gekropen komen.
Merk ik niets vanquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word echt weer misselijk van die joden die uit alle hoeken en gaten gekropen komen.
Of uit kastenquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Schijnt ergens een kast te zijn waar ze zich achter verstoppen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
tering wat kinderlijk naïefquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga er niet vanuit dat ze er iets achterlijks mee doen
Nou goed, ze hebben natuurlijk in totaal ook meer gepresteerd. Maar om nu in dit seizoen al een grote bek op te gaan zetten vind ik wat voorbarig. Desalniettemin kun je het geen toeval meer noemen dat Ajax in dit soort potjes gewoon praktisch altijd wint.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schijnt ergens een kast te zijn waar ze zich achter verstoppen.
Snap ook totaal niet waar ze zo blij mee zijn. Vijf punten achter PSV, een dramatisch slechte wedstrijd, nog nooit zó'n slechte klassieker gezien. Totaal geen lijn in het spel te ontdekken. En alweer 3 jaar op rij helemaal niets in amsterdam.
Roemruchte club hoor![]()
Mooi dat je mening veranderd is, eersg was het nog geluk van PSV en Feyenooit zal wel makkelijk weer bovenaan staanquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schijnt ergens een kast te zijn waar ze zich achter verstoppen.
Snap ook totaal niet waar ze zo blij mee zijn. Vijf punten achter PSV, een dramatisch slechte wedstrijd, nog nooit zó'n slechte klassieker gezien. Totaal geen lijn in het spel te ontdekken. En alweer 3 jaar op rij helemaal niets in amsterdam.
Roemruchte club hoor![]()
Feyenooit, stoer man.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat je mening veranderd is, eersg was het nog geluk van PSV en Feyenooit zal wel makkelijk weer bovenaan staan
Jij bent net zo opportunistisch door je in allerlei bochten te blijven wringen waarom het aan iedereen behalve Memphis Depay ligt dat hij niet presteert.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat je mening veranderd is, eersg was het nog geluk van PSV en Feyenooit zal wel makkelijk weer bovenaan staan
Boetius doet het goed he?quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent net zo opportunistisch door je in allerlei bochten te blijven wringen waarom het aan iedereen behalve Memphis Depay ligt dat hij niet presteert.
Ik roep al vanaf de eerste competitiewedstrijd dat de winnaar dit jaar wederom een kampioen van de armoede wordt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook geen toevalquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou goed, ze hebben natuurlijk in totaal ook meer gepresteerd. Maar om nu in dit seizoen al een grote bek op te gaan zetten vind ik wat voorbarig. Desalniettemin kun je het geen toeval meer noemen dat Ajax in dit soort potjes gewoon praktisch altijd wint.
Volgens mij speelt heel Feyenoord dramatisch. Jouw persoonlijke holmaatje Vilhena is zo mogelijk nog slechter bezig dan Boetius.quote:
hij scoorde gisteren een hattrick.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent net zo opportunistisch door je in allerlei bochten te blijven wringen waarom het aan iedereen behalve Memphis Depay ligt dat hij niet presteert.
Weet ik. Vandaar dat DP weer even stoer komt doen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hij scoorde gisteren een hattrick.
Het is nu toch allemaal weer een flink stuk slechter dan afgelopen seizoen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf de eerste competitiewedstrijd dat de winnaar dit jaar wederom een kampioen van de armoede wordt.
Buiten je hele dramatische gedoe over zijn doen en laten buiten het veld zit ik in jouw kamp wat Depay betreft. Hopelijk doet dit je veel goed.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Vandaar dat DP weer even stoer komt doen.
Zekerquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nu toch allemaal weer een flink stuk slechter dan afgelopen seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |