Vind jij het roemruchte blok op het middenveld van Feyenoord ook niet wat eentonig? Voetballend hebben ze altijd weinig in de melk te brokkelen. Alleen tegen de Go Aheads of Cambuurtjes van ons land komt de inner Kroos in ze naar boven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:36 schreef Elan het volgende:
Volgens Klaas mist Feyenoord een type Hagi op het middenveld.
Godverdomme het lek is boven.
Leuk voor clubs als Adoquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Smoofie het volgende:
BeNeliga is gewoon voordelig voor beide landen.
Ik vind het vooralsnog allemaal enorm afleiden van het werkelijke probleem wat er is.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het hele idee is dan ook dat je elkaar sterker maakt hé.
Ben je al eens in een Belgisch stadion geweest? Heb je überhaupt al eens een volledige wedstrijd uit JPL gezien?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Smoofie het volgende:
BeNeliga is gewoon voordelig voor beide landen.
Het werkelijke probleem is onder andere geld en sterkte van de comptetitie. Naast het wanbeleid.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog allemaal enorm afleiden van het werkelijke probleem wat er is.
Geen idee man, moet je anders effe in het goede forum vragen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
sup met die Bitcoin gold dan? Wanneer zien we die op coinmarketcap?
- Kutstadionsquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef Smoofie het volgende:
Even de bekende opsomming stijn
- grotere markt voor sponsors
- grotere clubs
- meer TV gelden, relatief
- trekt betere spelers aan door grotere competitie
- Geen kanjer Excelsior meer maar Anderlecht.
Sowieso. ANderlecht - Standardquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je al eens in een Belgisch stadion geweest? Heb je überhaupt al eens een volledige wedstrijd uit JPL gezien?
Ik denk het niet, anders zou je niet zulke onzin roepen.
Nummer 1 valt makkelijk op te lossen. Nummer 2 is BS want fans reizen ook gewoon door Engeland, Duitsland en Spanje in de betreffende nationale competities. Dus niet zeiken.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
- Kutstadions
- Slecht te bereizen voor fans
- Belastingissues
- Belgen zijn dom
Ik hoop vooral dat Amrabat heel snel de plek van Vilhena in gaat nemen. Wat speelt die een potje kut de laatste weken/maanden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het roemruchte blok op het middenveld van Feyenoord ook niet wat eentonig? Voetballend hebben ze altijd weinig in de melk te brokkelen. Alleen tegen de Go Aheads of Cambuurtjes van ons land komt de inner Kroos in ze naar boven.
Dunno is dat zo? Reizen mensen van Rostock naar Freiburg voor een match?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nummer 1 valt makkelijk op te lossen. Nummer 2 is BS want fans reizen ook gewoon door Engeland, Duitsland en Spanje in de betreffende nationale competities. Dus niet zeiken.
Belasting is er om te ontwijken.
Belgen hebben Lambiek/
Mensen reizen van Bayern naar Hertha.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dunno is dat zo? Reizen mensen van Rostock naar Freiburg voor een match?
Lambiek is wel een argument trouwensquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Smoofie het volgende:
En als je komt met de opmerking "bron?" JR, zoek het maar lekker zelf op.
Ik zie ook dat Toornstra de nieuwe boeman is geworden omdat hij wat matig speelt de laatste tijd. Vind hem nogal onderschat.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Amrabat heel snel de plek van Vilhena in gaat nemen. Wat speelt die een potje kut de laatste weken/maanden.
En nou bakkes.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:39 schreef Smoofie het volgende:
Even de bekende opsomming stijn
- grotere markt voor sponsors --> nope want er is niet 1 Belgische markt, je zit met de taalgrens
- grotere clubs --> 2 grotere clubs Anderlecht en Brugge, de rest trekt niet meer supporters dan NAC
- meer TV gelden, relatief --> Nope mensen die betalen maar 1x voor een wedstrijd van hun club. Of dat nou Feyenoord - Brugge is of Feyenoord - ADO maakt niet uit
- trekt betere spelers aan door grotere competitie --> Nope, niveau is nog steeds kut
- Geen kanjer Excelsior meer maar Anderlecht. --> Dan heb je die laatste echt al een jaar of 10 niet zien spelen.
Van Hamburg naar Leverkussen? Ik vraag het me af. Ik zie Heerenveen fans in ieder geval niet naar Moeskroen reizenquote:
Als je het niet snapt, mag je dat ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een non-argumenten. Ik verwacht meer van een wijs man.
Is het echt zo erg ja?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je al eens in een Belgisch stadion geweest? Heb je überhaupt al eens een volledige wedstrijd uit JPL gezien?
Ik denk het niet, anders zou je niet zulke onzin roepen.
Ik wil je wel bijles geven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het niet snapt, mag je dat ook gewoon zeggen.
Laten we eerst maar eens de jeugdopleidingen nakijken, de KNVB doorlichten, coachingsopleidingen aanpassen en dat soort dingen. Dat is een stuk beter dan dat gebedel om de BeNeLiga. Ik zou het zelfs wegkijken willen noemen.quote:
Toornstra is gewoon een hele matige voetballer met een relatief lage handelingssnelheid. Europees of tegen Ajax/ PSV is dat heel pijnlijk om te zien. Als er dus in die wedstrijden dingen mis gaan is hij de eerste die door de mand zal vallen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ook dat Toornstra de nieuwe boeman is geworden omdat hij wat matig speelt de laatste tijd. Vind hem nogal onderschat.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om net zo onwetend te worden als jij? Nee dank je.
Gisteren waren er rellen in België tussen Willem 2 en Ado-fans of zo, dan weet je het welquote:
Ja, het is echt erg. De goede talenten gaan net als in NL al op jonge leeftijd weg. De JPL blijft over met 3e rangs afrikanen, 4e rangs oostblokkers en over the hill belgen. En dat in 90% ruïnes van stadions.quote:
Denk dat de onwetendheid toch echt bij jou ligt. Drie redenen:quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om net zo onwetend te worden als jij? Nee dank je.
Eens.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens de jeugdopleidingen nakijken, de KNVB doorlichten, coachingsopleidingen aanpassen en dat soort dingen. Dat is een stuk beter dan dat gebedel om de BeNeLiga. Ik zou het zelfs wegkijken willen noemen.
nou nou nouquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat de onwetendheid toch echt bij jou ligt. Drie redenen:
- Je bent wannabe belg
- Je bent gekleurd
- Je snapt mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |