abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 november 2017 @ 05:39:07 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174876980
Arja.. het is een initiatief van oa Freya..

Peace.. ik zag jullie beticht en vind het super stoer dat je dat gedaan hebt..
Bij ons weten de directe familie leden en vrienden het ook.. en ondanks dat ik er altijd super open over ben vind ik het erg moeilijk om de post nu te maken..

Verder duim ik verder voor jullie!! :* :* O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 november 2017 @ 07:37:59 #277
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_174877152
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:59 schreef Arja het volgende:
Vivi klopt het is natuurlijk fijn om nooit ongesteld te worden, maar ongesteldheid en hormonen hebben wel een functie bv tegen bot ontkalking. Als de mmm voor ons klaar is, moet ik alsnog aan de hormonen.
En het blijft frustrerend dat ik zonder cyclus zelfstandig geen eens een theoretische kans heb om zwanger te worden.

Gigi dankje voor je lieve woorden.
En wat heb jij een lieve kleuter.
Had je toen medische hulp op zwanger te worden?

Cocci die keer dat ik zwanger was van Emmy onderging ik alles gelaten en had geen enkel symptoom. Het zegt allemaal niks. Je kunt alleen gezond leven, afwachten en afleiding zoeken. Sterkte met die vreselijke laatste wachtweek.

Kirb de eerste keer heb ik mijn werkgever wel ingelicht. Deze keer niet. Ik wil dat het een verrassing is als ik zwanger ben en heb deze keer geen zin in alle lief bedoelde support. Ik heb wel het voordeel dat ik voor mijn werk veel onderweg ben en thuiswerk dus het valt zelden op en anders verzin ik een smoes waarom ik niet bij de vergadering ben of later kom.

Majo jeeej ongesteld. Tijd voor actie
Ik ben een meelezer hier maar adhv jouw post heb ik een vraag. Wat bedoel je precies met het eerste? Ik heb namelijk vrij heftige endometriose en mag hierdoor niet meer menstrueren tot ik in de overgang. Volgens meerdere gynaecologen is dit geen enkel probleem maar als ik dit zo lees, vraag ik met dat toch af. Heb je meer info?

Succes dames :*
pi_174877848
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 05:39 schreef Barreltje het volgende:
Arja.. het is een initiatief van oa Freya..

Peace.. ik zag jullie beticht en vind het super stoer dat je dat gedaan hebt..
Bij ons weten de directe familie leden en vrienden het ook.. en ondanks dat ik er altijd super open over ben vind ik het erg moeilijk om de post nu te maken..

Verder duim ik verder voor jullie!! :* :* O+
Thnx, heel lief van je. Ik heb er echt een tijd over getwijfeld. Maar oooh, alle hartverwarmende reacties van mensen en achter de schermen de vele persoonlijke verhalen die ineens gedeeld worden. Zorgt voor mij wel even tranen met tuiten. Vooral ook omdat 3 mensen, onafhankelijk van elkaar, benoemen hoe eenzaam zij zich het hele traject hebben gevoeld omdat er niet over gepraat is of kon worden. Het is al zo'n emotioneel pittig traject en je dan ook nog eenzaam voelen. Dat lijkt mij helemaal niet te doen en dat HOEFT ook niet. Dat ervaar ik nu al wel :)
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten in hoeverre je iets met de buitenwereld wil delen, maar dit voelt voor ons zo goed! Mijn man zei wel: alleen vrouwen hebben tot nu toe gereageerd. En ik denk dat het ook een hele andere impact en lading heeft voor vrouwen als voor mannen. En dat is ook oké.
Ik ben nu ook lid geworden van Freya. Gewoon, om meer te lezen en meer te weten en meer te kunnen delen. Ik ben wel een echte prater, dat zie je wel weer aan deze lap tekst.

Barrel ik lees mee in z&g. Balen dat je dingen op jullie vakantie nu moest laten, maar je bent nog steeds zwanger! Zelfs je boobs vertellen het je ;) Hoe ver ben je nu? Ik blijf heel hard voor je duimen. Gek genoeg heb ik het gevoel dat dit kindje jullie lot uit de loterij is :*
pi_174878521
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 07:37 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik ben een meelezer hier maar adhv jouw post heb ik een vraag. Wat bedoel je precies met het eerste? Ik heb namelijk vrij heftige endometriose en mag hierdoor niet meer menstrueren tot ik in de overgang. Volgens meerdere gynaecologen is dit geen enkel probleem maar als ik dit zo lees, vraag ik met dat toch af. Heb je meer info?

Succes dames :*
Jij slikt waarschijnlijk de pil en daarin zitten ook hormonen (die ik mis), dus je zit goed hoor
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 12:00:47 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174880129
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:25 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Oh die ongesteldheid is inmiddels lekker doorgebroken. Ik ben gewoon heel benieuwd of die cyste nu weg is. Eigenlijk had ik aan de pil gemoeten, maar ik ben eigenwijs geweest en heb mijn lichaam de kans gegeven om het zelf te doen. En nu ben ik rete nieuwsgierig of mijn lichaam zelf aan het werk is gegaan of dat we nog een maand moeten wachten.

Jij gaat een mooi bedje creëren voor jullie cryo Majo! Het is nu verdulleme jullie tijd!

Doen jullie nog iets met de week van de vruchtbaarheid? Ik heb nu net het plaatje 'wij zijn 1 op de 6' gedeeld op Facebook. Onze gehele omgeving weet het eigenlijk al, dus daarvoor doe ik het niet. Wel om de stilte eromheen te doorbreken.
Heb je dan binnenkort een echo om te kijken of de cyste weg is? Ik ga voor je duimen!

Ik hoop dat je gelijk hebt O+ Mijn lichaam doet weer eens stom. Ik heb ontzettende krampen en zit weer aan de maximale pijnstilling (eigenlijk meer dan dat :@) maar ik heb nauwelijks bloedverlies. Ik heb voor de zekerheid nog maar steeds de provera ingenomen.

Ik doe niet mee aan 1 op de 6, simpelweg omdat mijn man dat niet wil. Hij vindt het te privé. Ik ben er zelf behoorlijk open over, hij ook wel, maar hij wil dat liever persoonlijk dan zo online. En daar heb ik begrip voor :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:57 schreef Wolken het volgende:

[..]

Bedankt voor je informatie. Hoe lang was het na de curettage? Had jij nog andere klachten? Ik heb namelijk ook last van krampen en ik voel gewoon dat er iets niet goed is. Ik ben inmiddels 14 weken verder en ben blij dat ze nu iig actie gaan ondernemen. Mag ook via pb als je dat liever hebt.

MaJo, hij heeft mij gevraagd op het meest zuidwestelijke puntje van het Europese vasteland ( in Portugal ) USA staat weer voor maart gepland, vorig jaar ben ik er ook geweest.

Wanneer weet je of de cyste weg is Peace?

Ik weet nog niet of ik wat aan de week van de vruchtbaarheid ga doen. De mensen waarvan ik wil dat het weten weten het en de mensen waarvan ik wil dat ze het niet weten weten het niet ;) . Al vind ik ook wel dat de stilte en schaamte erom heen totaal onnodig is.
Ah was ik even in de war! Maar dat klinkt ook als een supermooie plek O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:47 schreef Nanuke het volgende:
Maar eigenlijk kwam ik hier vooral om een :* aan wolken uit te delen voor de rotsituatie, positieve energie uit te delen aan cocci, te duimen voor Majo en jullie te laten weten dat ik aan jullie allemaal denk. Dit topic blijft toch een beetje mijn thuis, zoveel als ik aan jullie allemaal gehad heb. Ondanks dat ik niet bij die 1 op de 6 hoor, voel ik me wel een beetje verbonden met jullie. En deze week dan nog een beetje extra. :*
:* Je mag hier altijd meeposten hoor!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 12:02:11 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174880153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:48 schreef B.ertha het volgende:
Morgen ga ik aan de clomid beginnen :)
Moesten jullie dat ook op een door de arts bepaald tijdstip innemen? Ik weet 100% zeker dat ik dat om 7.00 uur moet innemen maar nu kan ik het nergens terugvinden :{

Majo, wanneer krijg je dan een terugplaatsing? En zijn er verder nog dames in afwachting?
Ik nam de clomid altijd 's avonds in, volgens mij is er geen vaste tijd voor.

13 november heb ik de eerste echo, ze gaan dan kijken of het baarmoederslijm mooi opbouwt. Afhankelijk daarvan kijken ze wanneer de cryo wordt teruggeplaatst :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_174880313
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je dan binnenkort een echo om te kijken of de cyste weg is? Ik ga voor je duimen!

Ik hoop dat je gelijk hebt O+ Mijn lichaam doet weer eens stom. Ik heb ontzettende krampen en zit weer aan de maximale pijnstilling (eigenlijk meer dan dat :@) maar ik heb nauwelijks bloedverlies. Ik heb voor de zekerheid nog maar steeds de provera ingenomen.

Ik doe niet mee aan 1 op de 6, simpelweg omdat mijn man dat niet wil. Hij vindt het te privé. Ik ben er zelf behoorlijk open over, hij ook wel, maar hij wil dat liever persoonlijk dan zo online. En daar heb ik begrip voor :)

Ja, morgen een echo. Ik hoop zo dat mijn beslissing om niet aan de pil te gaan een goede is geweest..
Alhoewel, je eigen lichaam een kans geven is (in mijn geval) nooit een slechte keuze natuurlijk. Alleen ik zal wel wat balen als we nog een maand moeten wachten, maar als dat zo is, dan is het zo (en dus een gevolg van mijn keuze om niet aan de pil te gaan. De pil staat mij meer tegen dan een paar maanden wachten om mijn lichaam een kans te geven, als je snapt wat ik bedoel).

Meh :* dikke kus voor de pijn. Wat klote zeg. Heb je ook wel eens dat je door de pijn werkdagen mist bijv? Ik vind mijzelf nu al zielig met mijn iets bovengemiddelde menstruatie deze keer. Kan me niet voorstellen hoe het is voor vrouwen met hele heftige menstruaties. Sterkte :*

Ook voor jullie standpunt heb ik zeker begrip. Ik heb het ook eerst met man overlegd. Hij vond het oke, juist ook omdat eigenlijk bijna iedereen (familie, vrienden, bekenden) het al wist. Alleen kinderen en ouders van de sport waar ik training geef, ouders van school en oud-klasgenoten bijv wisten het nog niet. Nu dus wel. Ik ben wel blij dat mijn man 'toestemming' gaf. Als hij het niet had gewild had ik het ook zeker niet gedaan. En de reacties die ik heb gekregen waren gelukkig mega steunend en positief. Maar dat had ook echt wel anders kunnen zijn in sommige omgevingen :* Ik ben ook vooral benieuwd of de deelnemers in dit topic Freya kennen en daar bijv lid van zijn?
pi_174880812
Ik hoop dat je intuïtie juist was Peace en dat alles helemaal goed is ^O^
Majo, fijn dat je binnenkort door kunt! Ik ga duimen dat dit je laatste menstruatiepijn is!
pi_174883560
Peace even een dikke :* voor jou. Ik hoop dat je gevoel klopte en je lichaam zelf aan de gang is gegaan. Ik duim voor een goede uitslag! Super dapper je bericht op FB, wat fijn dat je er zo veel steun uit haalt O+

Majo stom zeg dat je wel de krampen hebt en niet het bloed :{ Ik hoop dat het snel doorbreekt en de pijn meevalt! Op naar een nieuwe kans!

Hier geen 1 op de 6 bericht op FB, ik vind het te intiem om te delen. Ik kies heel specifiek uit met wie ik het deel en het gros van de mensen weet maar de helft van het verhaal (wat helaas steeds ingewikkelder wordt).
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 14:38:19 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174883833
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 12:12 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja, morgen een echo. Ik hoop zo dat mijn beslissing om niet aan de pil te gaan een goede is geweest..
Alhoewel, je eigen lichaam een kans geven is (in mijn geval) nooit een slechte keuze natuurlijk. Alleen ik zal wel wat balen als we nog een maand moeten wachten, maar als dat zo is, dan is het zo (en dus een gevolg van mijn keuze om niet aan de pil te gaan. De pil staat mij meer tegen dan een paar maanden wachten om mijn lichaam een kans te geven, als je snapt wat ik bedoel).

Spannend! Ik snap dat wel dat je het liever je lichaam op laat lossen. Sowieso de pil slikken voelt heel tegenstrijdig in dit traject. Al kom je er niet altijd onderuit (bij ivf/icsi in kunstmatige cyclus moet je gewoon aan de pil)

quote:
Meh :* dikke kus voor de pijn. Wat klote zeg. Heb je ook wel eens dat je door de pijn werkdagen mist bijv? Ik vind mijzelf nu al zielig met mijn iets bovengemiddelde menstruatie deze keer. Kan me niet voorstellen hoe het is voor vrouwen met hele heftige menstruaties. Sterkte :*
Meestal ga ik wel werken omdat afleiding toch het beste werkt. Als het echt niet gaat dan blijf ik thuis. Gelukkig werk ik in een familiebedrijf en had mijn moeder vroeger hetzelfde dus er is wel begrip voor. Maar als het even kan (en dat is meestal) dan ga ik gewoon werken. Andere dingen als feestjes skip ik dan wel omdat een paar uur staan echt niet te doen is. Ik heb er gisteren weer een feestje door gemist.

quote:
Ook voor jullie standpunt heb ik zeker begrip. Ik heb het ook eerst met man overlegd. Hij vond het oke, juist ook omdat eigenlijk bijna iedereen (familie, vrienden, bekenden) het al wist. Alleen kinderen en ouders van de sport waar ik training geef, ouders van school en oud-klasgenoten bijv wisten het nog niet. Nu dus wel. Ik ben wel blij dat mijn man 'toestemming' gaf. Als hij het niet had gewild had ik het ook zeker niet gedaan. En de reacties die ik heb gekregen waren gelukkig mega steunend en positief. Maar dat had ook echt wel anders kunnen zijn in sommige omgevingen :* Ik ben ook vooral benieuwd of de deelnemers in dit topic Freya kennen en daar bijv lid van zijn?
Beide partijen moeten er achterstaan, het is ook een traject wat je samen doorloopt.

Ik ben sinds een aantal maanden lid van Freya. Ik sta erg achter wat ze doen (overleg met politici enz) en je kunt er ook terecht voor lotgenotencontact. Ik heb een tijdje meegepost op het forum maar omdat ik de afgelopen maanden in een wachtperiode zat heb ik even niet gepost. Ik zal er weer eens even een kijkje nemen :)

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop dat je intuïtie juist was Peace en dat alles helemaal goed is ^O^
Majo, fijn dat je binnenkort door kunt! Ik ga duimen dat dit je laatste menstruatiepijn is!
Dat zou heel fijn zijn O+ Thanks! :*

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Peace even een dikke :* voor jou. Ik hoop dat je gevoel klopte en je lichaam zelf aan de gang is gegaan. Ik duim voor een goede uitslag! Super dapper je bericht op FB, wat fijn dat je er zo veel steun uit haalt O+

Majo stom zeg dat je wel de krampen hebt en niet het bloed :{ Ik hoop dat het snel doorbreekt en de pijn meevalt! Op naar een nieuwe kans!

Hier geen 1 op de 6 bericht op FB, ik vind het te intiem om te delen. Ik kies heel specifiek uit met wie ik het deel en het gros van de mensen weet maar de helft van het verhaal (wat helaas steeds ingewikkelder wordt).
Hoe gaat het nu met jou? Je valt wel echt tussen het wal en schip hè -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_174884072
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou? Je valt wel echt tussen het wal en schip hè -O-
Zie het andere topic :* Soms zou het fijn zijn als iemand anders voor je kon besluiten wat het beste is :{
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 21:03:19 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174892012
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:48 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Zie het andere topic :* Soms zou het fijn zijn als iemand anders voor je kon besluiten wat het beste is :{
Jeetje wat een verhaal zeg :o Had het ziekenhuis dit niet eerder aan kunnen geven? Ik vind het best bizar dat ze nu zeggen niets meer voor je te kunnen doen :{ Aan de andere kant kan ik me ook wel herinneren van een tijd terug dat het je destijds ook afgeraden is om zwanger te worden toch? Maar je schept dan wel verwachtingen door eerst wel dingen te onderzoeken -O-

Ik weet ook niet goed wat nou wijsheid is in deze situatie maar je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor. Is het niet een idee om je eitjes in te laten vriezen en je te laten behandelen, en als het dan effect heeft op je vruchtbaarheid dat je dan altijd nog je eigen eitjes achter de hand hebt?

Veel sterkte in ieder geval :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 5 november 2017 @ 21:14:06 #288
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174892289
Ach fuchs.. lees net het andere topic.. wat een gedoe en teleurstelling dat ze niks voor jullie willen doen.. en wat stom dat het jullie pas na 2 jaar wordt verteld..
Heb je al een ander ziekenhuis in gedachten?

Majo.. wat stom van de krampen! En wat vervelend dat het ze veel effect heeft op je leven.. :*

En peace.. thnx voor je goede gevoel.. ik ga ervoor ;)
En waarom wil je eigenlijk niet aan de pil dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174893173
Bedankt voor jullie inzichten over wel of niet werkgever vertellen. Ik werk ook in een erg klein bedrijf (dus geen apart vertrouwenspersoon), waardoor een en ander toch snel opvalt. Ik denk er nog even over na, even kijken wat ons behandelplan gaat worden en wat dat dan betekend.

Majo, op naar een goede ronde! En eens met B.etha, dat dit inderdaad maar de laatste menstruatie mag zijn voorlopig!

Wolken van harte gefeliciteerd ^)! Wat een achtbaan aan emoties moet je vakantie zo zijn zeg. Ik hoop dat je lichaam het nu gauw oppakt en dat de weg naar een kindje nog maar heel kort is.

Peacefull ik duim voor een goede echo en een verdwenen cyste. En knap van het gedeelde plaatje, fijn dat je er zoveel steun uit krijgt O+.
Soms zou ik willen dat de wereld het ook gewoon wist van ons, krijg toch regelmatig blikken en peilende vragen (of soms beeld ik me dat ook een beetje in denk ik, die blikken). Maar tegelijk vind ik het enorm confronterend om het te vertellen en wil ik mezelf nog even de kans geven om het als leuke verassing te vertellen als het ooit wel lukt. En ook vriendlief wil het liever nog even klein houden.

Fuchsia ik las net je bericht in WOHTS ;(. Wat enorm frustrerend zeg. En eng, je eigen gezondheid is natuurlijk ook zo belangrijk. Groot gelijk dat je naar een second opinion gaat zoeken. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 05-11-2017 22:02:11 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174893286
Veel succes morgen Peace! :*

Fuchs wat een domper en naar bericht! Ik zou ook voor een second opinion gaan...

Bertha ik nam de clomid gewoon ‘s ochtends samen met foliumzuur. Mij is nooit verteld dat het op een bepaald tijdstip moest. Succes!
Dit, dat, alles.
pi_174894016
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 21:48 schreef Philomijn het volgende:
Veel succes morgen Peace! :*

Fuchs wat een domper en naar bericht! Ik zou ook voor een second opinion gaan...

Bertha ik nam de clomid gewoon ‘s ochtends samen met foliumzuur. Mij is nooit verteld dat het op een bepaald tijdstip moest. Succes!
Wat gek dat ik dan om 7 uur moet innemen.. Nog zoiets, ik moet op dag 3 beginnen maar in de bijsluiter staat dag 5 :? Nouja, ik ga er nu maar mee door een dan vraag ik het wel voor de volgende ronde.
pi_174895898
:* voor jullie.
Majo, er is meer specifiek behandeling geadviseerd en dan kon niet samen met zwanger. En dus niet zo zeer tegen een zwangerschap. Dat is nu voor het eerst zo gezegd. Gesprekken rond eitjes invriezen zijn er 2 jaar geleden al geweest. Ik wacht nu de second opinion af, maar wordt mogelijk wel de route. als ik niet zwanger ben :X

Barreltje we worden doorverwezen naar een specifiek ziekenhuis, dus ja. Om privacyredenen vertel ik liever niet welke, maar pm/dm mag altijd.
pi_174898113
Fr wat naar dat je zo lang aan het lijntje bent gehouden. Zou zeker voor second opinion gaan.

Majo wat stom dat het bloeden niet heeft door gezet. Misschien even overleggen met umc voordat je misschien voor niks al die tijd aan de progy hebt gezeten. Misschien een extra echo
pi_174899546
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:12 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wat gek dat ik dan om 7 uur moet innemen.. Nog zoiets, ik moet op dag 3 beginnen maar in de bijsluiter staat dag 5 :? Nouja, ik ga er nu maar mee door een dan vraag ik het wel voor de volgende ronde.
Al die verschillende behandelmethodes zijn zo apart!
Ik moest clomid van dag 3 t/m 7 van de cyclus nemen.
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 november 2017 @ 10:36:31 #295
269689 crew  Viv
pi_174899858
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:37 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Majo, er is meer specifiek behandeling geadviseerd en dan kon niet samen met zwanger. En dus niet zo zeer tegen een zwangerschap. Dat is nu voor het eerst zo gezegd. Gesprekken rond eitjes invriezen zijn er 2 jaar geleden al geweest. Ik wacht nu de second opinion af, maar wordt mogelijk wel de route. als ik niet zwanger ben :X
Maar begrijp ik het dan goed dat ze er na afloop van die behandeling wél achter kunnen staan om jou te helpen met zwanger worden? Verwachten ze dat jouw lichaam een zwangerschap dan wél (of: beter dan nu) aankan? :*
  maandag 6 november 2017 @ 11:00:44 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174900164
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:36 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Maar begrijp ik het dan goed dat ze er na afloop van die behandeling wél achter kunnen staan om jou te helpen met zwanger worden? Verwachten ze dat jouw lichaam een zwangerschap dan wél (of: beter dan nu) aankan? :*
Dat vroeg ik me ook af ja. En welke risico's zijn er nu dan precies? Verwachten ze dat je lijf het niet trekt? Dat de baby er schade van ondervindt?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174902134
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:37 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:* voor jullie.
Majo, er is meer specifiek behandeling geadviseerd en dan kon niet samen met zwanger. En dus niet zo zeer tegen een zwangerschap. Dat is nu voor het eerst zo gezegd. Gesprekken rond eitjes invriezen zijn er 2 jaar geleden al geweest. Ik wacht nu de second opinion af, maar wordt mogelijk wel de route. als ik niet zwanger ben :X

Barreltje we worden doorverwezen naar een specifiek ziekenhuis, dus ja. Om privacyredenen vertel ik liever niet welke, maar pm/dm mag altijd.
dus ze adviseren een behandeling die niet samen gaat met de zwangerschap, maar ze zijn niet tegen een zwangerschap?
Dan het lijkt mij dan logisch dat ze je juist helpen om zo snel mogelijk zwanger te worden/blijven zodat vervolgens de behandeling ook zo snel mogelijk kan worden gestart.
ligt er natuurlijk een beetje aan wat de oorzaak is van het uitblijven van een succesvolle zwangerschap maar in 2 jaar had je al heel wat kansen kunnen hebben. jullie al die tijd aan het lijntje houden heeft in ieder geval niet bijgedragen aan een snelle start van de behandeling.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 november 2017 @ 14:25:19 #298
269689 crew  Viv
pi_174903326
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:16 schreef Elleska het volgende:
dus ze adviseren een behandeling die niet samen gaat met de zwangerschap, maar ze zijn niet tegen een zwangerschap?
Dat zijn ze wel, maar dat hebben ze nu pas uitgesproken. Ze willen haar dus juist niet helpen om zwanger te worden. Vandaar ook mijn vraag of dat na de behandeling anders is, want zo niet, dan zou eitjes invriezen geen zin hebben.
pi_174903447
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 14:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel, maar dat hebben ze nu pas uitgesproken. Ze willen haar dus juist niet helpen om zwanger te worden. Vandaar ook mijn vraag of dat na de behandeling anders is, want dan zou eitjes invriezen geen zin hebben.
dat las ik nu ook in het andere topic. maar dan is het helemaal belachelijk en mogelijk zelfs gevaarlijk dat de artsen Fuchsia zo lang aan het lijntje hebben gehouden.
pi_174904737
Ik heb nieuws gekregen van het ziekenhuis. De donor die wij voor onze dochter hebben gebruikt mag niet meer gebruikt worden want hij zit aan de maximale aantal kinderen. Helaas
Umc heeft nu een kid stop, maar omdat wij al bij ze gelopen hebben mogen wij de volgende kid behandelingen toch bij ze doen.
Alleen omdat wij naar een andere donor over moeten gaan komen wij eerst op een wachtlijst te staan. deze wachtlijst is ruim 2 jaar, maar gelukkig gaat hij al in vanaf het moment dat onze dochter geboren is.
Dus goed nieuws en minder goed nieuws tegelijk. *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')