We hebben al 1, 3 en 5.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel landen staan er in het onderstaande rijtje?
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
4. Groot-Brittannië
5. Engeland
6. Isle of Man
7. Israel
8. Palestina
9. Vaticaanstad
10. Taiwan
Sint Maarten, Puerto en Engeland zijn deelstaten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:56 schreef remlof het volgende:
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
5. Engeland
7. Israel
10. Taiwan
Zes dus.
Sint Maarten wordt beschouwd als land binnen het Nederlandse Koninkrijk en Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk. En volgens mij heeft Puerto Rico ook de status van land, al valt het onder bestuur van de VS.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sint Maarten, Puerto en Engeland zijn deelstaten.
Het ligt ook een beetje wie de juf als autoriteit ziet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sint Maarten wordt beschouwd als land binnen het Nederlandse Koninkrijk en Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk. En volgens mij heeft Puerto Rico ook de status van land, al valt het onder bestuur van de VS.
Taiwan is een opstandige provincie van China, vindt China.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sint Maarten wordt beschouwd als land binnen het Nederlandse Koninkrijk en Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk. En volgens mij heeft Puerto Rico ook de status van land, al valt het onder bestuur van de VS.
China is een opstandige provincie van Taiwan, vindt Taiwan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Taiwan is een opstandige provincie van China, vindt China.
Nou nee, dat vindt Taiwan niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
China is een opstandige provincie van Taiwan, vindt Taiwan.
Ga je voor werk?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Taiwan, ga ik in februari heen. Ben benieuwd.
De-facto is het een zelfstandig land, maar het officiele standpunt is nog steeds dat zij het enige ware China zijn. Officieel heet het land ook niet Taiwan maar "Republiek China" en de nationale feestdag is ook de stichting van de republiek in China in 1912. De huidige premier is geloof ik voorstander om de onafhankelijkheid te verklaren, maar de president van de Volksrepubliek China heeft in de aanloop naar het partijcongres nog maar eens verklaard dat niet te zullen accepteren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat vindt Taiwan niet.
Taiwan vindt zichzelf een zelfstandig land dat geen binding met China heeft.
Ze vinden het wel, maar uit realiteitszin zijn ze gestopt met het actief uitdragen ervan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat vindt Taiwan niet.
Taiwan vindt zichzelf een zelfstandig land dat geen binding met China heeft.
Ja en nee, ga een ex-collega helpen. Kan remote, naar heee een tripje is ook leuk. Heb denk wel genoeg tijd om de DH uit te hangen.quote:
DH?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en nee, ga een ex-collega helpen. Kan remote, naar heee een tripje is ook leuk. Heb denk wel genoeg tijd om de DH uit te hangen.
Mafketels met een camera zijn ze daar wel gewend. Dat scheelt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en nee, ga een ex-collega helpen. Kan remote, naar heee een tripje is ook leuk. Heb denk wel genoeg tijd om de DH uit te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |