We hebben al 1, 3 en 5.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel landen staan er in het onderstaande rijtje?
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
4. Groot-Brittannië
5. Engeland
6. Isle of Man
7. Israel
8. Palestina
9. Vaticaanstad
10. Taiwan
Sint Maarten, Puerto en Engeland zijn deelstaten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:56 schreef remlof het volgende:
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
5. Engeland
7. Israel
10. Taiwan
Zes dus.
Sint Maarten wordt beschouwd als land binnen het Nederlandse Koninkrijk en Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk. En volgens mij heeft Puerto Rico ook de status van land, al valt het onder bestuur van de VS.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sint Maarten, Puerto en Engeland zijn deelstaten.
Het ligt ook een beetje wie de juf als autoriteit ziet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sint Maarten wordt beschouwd als land binnen het Nederlandse Koninkrijk en Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk. En volgens mij heeft Puerto Rico ook de status van land, al valt het onder bestuur van de VS.
Taiwan is een opstandige provincie van China, vindt China.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sint Maarten wordt beschouwd als land binnen het Nederlandse Koninkrijk en Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk. En volgens mij heeft Puerto Rico ook de status van land, al valt het onder bestuur van de VS.
China is een opstandige provincie van Taiwan, vindt Taiwan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Taiwan is een opstandige provincie van China, vindt China.
Nou nee, dat vindt Taiwan niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
China is een opstandige provincie van Taiwan, vindt Taiwan.
Ga je voor werk?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Taiwan, ga ik in februari heen. Ben benieuwd.
De-facto is het een zelfstandig land, maar het officiele standpunt is nog steeds dat zij het enige ware China zijn. Officieel heet het land ook niet Taiwan maar "Republiek China" en de nationale feestdag is ook de stichting van de republiek in China in 1912. De huidige premier is geloof ik voorstander om de onafhankelijkheid te verklaren, maar de president van de Volksrepubliek China heeft in de aanloop naar het partijcongres nog maar eens verklaard dat niet te zullen accepteren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat vindt Taiwan niet.
Taiwan vindt zichzelf een zelfstandig land dat geen binding met China heeft.
Ze vinden het wel, maar uit realiteitszin zijn ze gestopt met het actief uitdragen ervan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat vindt Taiwan niet.
Taiwan vindt zichzelf een zelfstandig land dat geen binding met China heeft.
Ja en nee, ga een ex-collega helpen. Kan remote, naar heee een tripje is ook leuk. Heb denk wel genoeg tijd om de DH uit te hangen.quote:
DH?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en nee, ga een ex-collega helpen. Kan remote, naar heee een tripje is ook leuk. Heb denk wel genoeg tijd om de DH uit te hangen.
Mafketels met een camera zijn ze daar wel gewend. Dat scheelt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en nee, ga een ex-collega helpen. Kan remote, naar heee een tripje is ook leuk. Heb denk wel genoeg tijd om de DH uit te hangen.
Gekke klootzakken zijn ook echt overal hetzelfde.quote:Woeste beschuldigingen jegens ‘het Westen’ regent het in Turkije nog steeds. Uiteindelijk leiden ze allemaal naar een mysterieus ‘meesterbrein’: Üst Akıl – op de avond van de Besiktas-aanslag lieten Turkse media het woord meermalen vallen. Er zitten referenties in aan een vermeend joods complot, maar meer nog is het codetaal voor duistere krachten in het Westen die het op de ondergang van Turkije hebben voorzien.
x
Heh grappig. Taiwan is nou niet de eerste bestemming die bij me op zou komen voor zomaar een tripje.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je al wat leuke en te jonge barvrouwen daar van 10 jaar terug?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Poetin uit is op de ondergang van de EU.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah ook in Turkije denken ze dat er een (Westerse &) Joodse kracht bestaat met als doel de ondergang van het land.
[..]
Gekke klootzakken zijn ook echt overal hetzelfde.
Best leuk hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh grappig. Taiwan is nou niet de eerste bestemming die bij me op zou komen voor zomaar een tripje.
Nee, voor mij ook niet. Komt zo uit en irl is makkelijker samenwerken dan remote.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh grappig. Taiwan is nou niet de eerste bestemming die bij me op zou komen voor zomaar een tripje.
watquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ken je al wat leuke en te jonge barvrouwen daar van 10 jaar terug?
Kaas en Ryon zullen dit voor ons duiden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah ze gaan geld en tijd verspillen aan het hernoemen van het ministerie van V&J. Dat wordt nu het ministerie van Justitie en Veiligheid.
Topbesteding!quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah ze gaan geld en tijd verspillen aan het hernoemen van het ministerie van V&J. Dat wordt nu het ministerie van Justitie en Veiligheid.
Poetin wil verdeeldheid in Europa (en over de hele wereld eigenlijk). Dan zou de relative machtspositie van Rusland immers verbeteren. En Europeanen laten zich altijd graag opnaaien door buitenstaanders.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Poetin uit is op de ondergang van de EU.
https://www.volkskrant.nl(...)-verspreid~a4522991/
Ik las het net ja. Fijn dat ze dit langlopende probleem eindelijk aanpakken.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
China kan de tering krijgen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Taiwan is een opstandige provincie van China, vindt China.
Kan Jos van Rey niet iemand regelen die dit voor de helft van het geld doet?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Justitie & Veiligheid zou nog beter zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zei hij van zijn Chinese mobiel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
China kan de tering krijgen.
China is ook tegen een oplossing om Taiwan net zoals Hong Kong en Macau via het "één land, twee systemen" te integreren. Dan kunnen ze wmb. idd. de tering krijgen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zei hij van zijn Chinese mobiel.
Ai, dissidenten duldt China niet. Dus bereid je maar voor op wat gif in je kommetje rijst als je volgende keer bij de afhaal bent.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Taiwanese laptop.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zei hij van zijn Chinese mobiel.
Ik eet vrijwillig al dagelijks vergif.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:11 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ai, dissidenten duldt China niet. Dus bereid je maar voor op wat gif in je kommetje rijst als je volgende keer bij de afhaal bent.
Of een andere nare ziekte.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Juist.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
Chinezen zijn gewoon kut, ze zijn met teveel, als toerist zijn ze vreselijk, ze eten stinkvoer, vreten de zeeën leeg en ze maken veel rotzooi. Bovendien moeten ze natuurlijk oprotten uit Tibet.
Tibet is het Oekraine van de Chinese Unie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
Chinezen zijn gewoon kut, ze zijn met teveel, als toerist zijn ze vreselijk, ze eten stinkvoer, vreten de zeeën leeg en ze maken veel rotzooi. Bovendien moeten ze natuurlijk oprotten uit Tibet.
India, dat is pas een land.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tibet is het Oekraine van de Chinese Unie.
Een buffer tussen het rijke Oosten en de Indiase invader.
Nepal en Bhutan zijn de Krim.
Groeien in 2025 tot meer inwoners dan China.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
India, dat is pas een land.
Uitgezonderd de sanitaire voorzieningen en behandeling van vrouwen. Je kunt niet alles hebben.
Gelukkig snappen Indiërs en Chinezen dat je niet per se naar Nederland/Europa hoeft te gaan om er geld aan te verdienen. Als alle Afrikanen dat nou ook eens gaan begrijpen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Groeien in 2025 tot meer inwoners dan China.
En daarvan werken er meer dan 2000 in Nederland.
De curry-revolutie is begonnen, mensen.
Indiase vrouwen zijn wel ook kuthoeren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
India, dat is pas een land.
Uitgezonderd de sanitaire voorzieningen en behandeling van vrouwen. Je kunt niet alles hebben.
Klinkt als een passende straf.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De griepversie van ebola is wel hip.
Vaker dan gemiddeld in andere landen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Indiase vrouwen zijn wel ook kuthoeren.
Afrika heeft gewoon te weinig ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gelukkig snappen Indiërs en Chinezen dat je niet per se naar Nederland/Europa hoeft te gaan om er geld aan te verdien. Als alle Afrikanen dat nou ook eens gaan begrijpen.
Ze zijn wel vaker het doelwit van snipers.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vaker dan gemiddeld in andere landen?
Dankzij de curry?quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaker het doelwit van snipers.
Geen idee of dat de reden is voor die rode stip tussen de wenkbrauwen.quote:
Pas sinds bekend is dat Ollongron zitting gaat nemen in de nieuwe regering. Dat is sinds vorige week ofzo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik neem toch aan dat ze (of de CvdK & co) al een waarnemend burgemeester op het oog hebben, ze weten immers al een tijdje dat ze er één nodig hebben.
Haar naam zong al heel lang rond en als ze een beetje eerlijk is, heeft ze al eerder aangegeven dat er een goede kans is dat ze naar Den Haag zou gaan. Ze wist zelf waarschijnlijk al maanden dat ze hoog op de lijst van Pechtold stond.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas sinds bekend is dat Ollongron zitting gaat nemen in de nieuwe regering. Dat is sinds vorige week ofzo.
Is er nog geen demonstratie aangekondigd tegen Annabel?quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zo dringend zal het allemaal niet zo zijn. Misschien als er deze week rellen in Amsterdam uitbreken dat je beter een burgervader kan hebben, maar dat is het ook wel.
Uiteraard, maar ik snap dat ze niet een opvolger klaar heeft en dit niet eerder heeft gecommuniceerd met de overleden van der Laan. Wel het laatste om het in zo'n moment over te hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Haar naam zong al heel lang rond en als ze een beetje eerlijk is, heeft ze al eerder aangegeven dat er een goede kans is dat ze naar Den Haag zou gaan. Ze wist zelf waarschijnlijk al maanden dat ze hoog op de lijst van Pechtold stond.
Ze hoeft het toch niet met Van der Laan te communiceren. Het gaat mij er meer om dat de huidige situatie te voorzien was en dat de mensen die een waarnemer moeten aanwijzen al een tijdje hebben kunnen nadenken over kandidaten om waarnemend burgemeester te worden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik snap dat ze niet een opvolger klaar heeft en dit niet eerder heeft gecommuniceerd met de overleden van der Laan. Wel het laatste om het in zo'n moment over te hebben.
Heb wel geruchten gehoord dat de gecombineerde Japanse en Noorse walvisvaardersvloten deze kant op komen om het Ij te bezetten en dat ze niet weggaan voordat ze stukken Nanningablubber hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er nog geen demonstratie aangekondigd tegen Annabel?
Wat vrouwonvriendelijk dit #metooquote:Op maandag 23 oktober 2017 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb wel geruchten gehoord dat de gecombineerde Japanse en Noorse walvisvaardersvloten deze kant op komen om het Ij te bezetten en dat ze niet weggaan voordat ze stukken Nanningablubber hebben.
Gidsland Chinaquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
Jij wordt ook regelmatig beschoten met harpoenen?quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Ollongren het had moeten voorzien.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hoeft het toch niet met Van der Laan te communiceren. Het gaat mij er meer om dat de huidige situatie te voorzien was en dat de mensen die een waarnemer moeten aanwijzen al een tijdje hebben kunnen nadenken over kandidaten om waarnemend burgemeester te worden.
Annabel houdt wel van een flinke emmer KFC denk ik zo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er nog geen demonstratie aangekondigd tegen Annabel?
[ afbeelding ]
'De stad is op, dood, klaar en verloren. Accepteer het en verhuis.'
Annabel Nanninga schetst een gitzwart beeld van Amsterdam
Dat hebben ze ook. D66 had gehoopt een eigen mannetje als waarnemend burgemeester te kunnen positioneren (tot aan de verkiezingen) maar dat feest gaat nu niet door. Remkes steekt daar wel een stokje voor.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik neem toch aan dat ze (of de CvdK & co) al een waarnemend burgemeester op het oog hebben, ze weten immers al een tijdje dat ze er één nodig hebben.
Zal een dezer dagen wel een waarnemer worden benoemd. Lopende zaken worden wel afgehandeld en Ollongren is nog niet aan haar nieuwe taal begonnen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:30 schreef remlof het volgende:
Wie is momenteel de baas van Amsterdam?
Goeie vraag, burgemeester is dood, loco wordt minister, nummer drie is lijsttrekker in komende gemeenteraadsverkiezingen...
Die was in maart al bekend.quote:Op maandag 23 oktober 2017 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas sinds bekend is dat Ollongron zitting gaat nemen in de nieuwe regering. Dat is sinds vorige week ofzo.
Ze rookt ook nog.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Annabel houdt wel van een flinke emmer KFC denk ik zo.
Het is Amsterdam toch ook veel aantrekkelijker om in de markt voor boze oude huurders te vissen dan in de markt voor gegoede woningeigenaren?quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:04 schreef Ryon het volgende:
De kandidaatstelling van Nanninga is wel goed nieuws voor de lokale VVD. Het Forum kiest er nu bewust voor om in een andere vijver te gaan vissen. Ik ben benieuwd wat dit betekent voor Laurens Ivens en Wil van Soest.
Alle stress eruit paffen.quote:
Dat was vroeger zo. Dankzij het schrikbewind van D66 zijn al die boze oude huurders verdreven naar Almere en zijn de vrijgekomen sociale huurwoningen via loting vergeven aan homosensueel D66 partijkader.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is Amsterdam toch ook veel aantrekkelijker om in de markt voor boze oude huurders te vissen dan in de markt voor gegoede woningeigenaren?
Mooi. Kwestie van tijd voordat we de Nellie Frijda's kwijt zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Dankzij het schrikbewind van D66 zijn al die boze oude huurders verdreven naar Almere en zijn de vrijgekomen sociale huurwoningen via loting vergeven aan homosensueel D66 partijkader.
quote:Van der Burg vindt het allemaal best. Hij kan tevreden zijn met de benoeming van Nanninga, een lijsttrekker die met haar geschreeuw geen grote aantrekkingskracht zal hebben op de klassieke Amsterdamse VVD-stemmer: de 'rechtse schoonvader aan de Apollolaan'. Die zal, zoals elke vier jaar, zuchtend VVD blijven stemmen, terwijl Van der Burg flirt met links.
De PvdA zal wel blij zijn dat iedereen nu z'n pijlen richt op D66.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Dankzij het schrikbewind van D66 zijn al die boze oude huurders verdreven naar Almere en zijn de vrijgekomen sociale huurwoningen via loting vergeven aan homosensueel D66 partijkader.
Ze zondigt ongebreideld, lijkt het.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle stress eruit paffen.
Ze durft niet te stoppen want dan wordt ze dikker.
Ik zei al, had FvD niet de optie om een of ander lid van de rechterflank te kunnen kiezen van de VVD die enorm ontevreden is over de de koers van VVD in Amsterdam.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:04 schreef Ryon het volgende:
De kandidaatstelling van Nanninga is wel goed nieuws voor de lokale VVD. Het Forum kiest er nu bewust voor om in een andere vijver te gaan vissen. Ik ben benieuwd wat dit betekent voor Laurens Ivens en Wil van Soest.
Welke VVD'ers zijn er nu echt afgevallen, die Baudet had kunnen verleiden tot een avontuur bij FvD?quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei al, had FvD niet de optie om een of ander lid van de rechterflank te kunnen kiezen van de VVD die enorm ontevreden is over de de koers van VVD in Amsterdam.
Met Nanninga ga je niet echt een nieuwe markt aanboren, goed misschien trek je wat PVVers over de lijn, maar in het algemeen zullen die toch wel voor FvD zijn gegaan denk ik.
Dat weet ik niet, misschien kan Ryon bevestigen of een soort optie als dat mogelijk was geweest.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke VVD'ers zijn er nu echt afgevallen, die Baudet had kunnen verleiden tot een avontuur bij FvD?
Amsterdamse VVD'ers zijn al linkser dan pakweg VVD Zeist of VVD Wassenaar.
Ja, dan kom je dus op jokers als die Anton van Schijndel uit. Die over nul achterban beschikt in Amsterdam en nog heel erg mag boffen met zijn derde plek bij het Forum. De achterban van het Forum zit in Volendam en niet in Amsterdam.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei al, had FvD niet de optie om een of ander lid van de rechterflank te kunnen kiezen van de VVD die enorm ontevreden is over de de koers van VVD in Amsterdam.
Met Nanninga ga je niet echt een nieuwe markt aanboren, goed misschien trek je wat PVVers over de lijn, maar in het algemeen zullen die toch wel voor FvD zijn gegaan denk ik.
Ach, toch een beetje een token-bekende Amsterdammer.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me vooral af hoelang die twee hoog opgeleide heren Nanninga als #1 blijven accepteren.
Behalve dat ze niet gestudeerd heeft is ze ook niet bijster intelligent, ze schreeuwt alleen hard en veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |