Of hij wel of niet met 4 wielen buiten de lijn kwam is gewoon even naar de beelden kijken, dus dat ze daar snel uit waren snap ik nog. Ik snap alleen niet dat ze binnen vijf minuten, zonder dat iemand er om heeft gevraagd, dat hebben uitgezocht, geanalyseerd en zelfs een straf hebben uitgedeeld zonder ook maar vijf seconden met een coureur te kletsen of telemetrie te bekijken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is heel simpel;
als Max daadwerkelijk buiten de lijn een voordeel haalde tov Kimi (buiten beschouwing gelaten of hij werd gesneden door Kimi dus) is de straf gewoon terecht.
Maar als we voortaan terecht gaan straffen dan graag voor iedereen, elk team, elke rijder, ongeacht merk of stand in het kampioenschap.
Geen gelul dat men met de ene actie wel weg kan komen en met de andere niet.
1quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toets 1 voor een spannend gesprek met spraakgebrekgenot.
jos kan dat zelf wel, full roid rage, tomatenroodquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zullen straks wel eventjes met het halve woonwagenkamp langskomen.
Dat VlaamsLimbabwaans is wel een afknapper jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toets 1 voor een spannend gesprek met spraakgebrekgenot.
Eerder Charliequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jos gaat Connelly op zijn bek rammen
Nuchterheid is een groot goed. Laat het opgewonden standje maar aan Zuid Amerikanen overquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu een glaasje water erbij en alle boze reacties lezen. En boze reacties van boze boze mensen omdat een 'sporter' emoties toonde in een interview.
De actie van Max vandaag was ook uitzonderlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef Cherna het volgende:
Zo doen ze dat in indycar. Geen gezeik. Deze move werd door die Yanks als uitzonderlijk gezien. Zanardi werd niet gediskwalificeerd.
Jos fucked Charlie, Seriously !quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef THEFXR het volgende:
morgen in de krant: verstappen slaat charlie whitning in elkaar
Schoten GEVUURD.quote:Je hebt 5 seconden gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je seconden bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je seconden wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (178214) en de melding 'seconden'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je seconden kunt inzien.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan zo intens genieten van deze drama
Bakkes houwe jongquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat VlaamsLimbabwaans is wel een afknapper ja
Ik heb nooit zoveel gehad met dat communistische nazistische gestraf omdat een trainer/speler in de heat of the moment een beetje boos is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nuchterheid is een groot goed. Laat het opgewonden standje maar aan Zuid Amerikanen over
twitter:mrjakehumphrey twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:35:02#F1 needs to think hard. 90 minutes of racing, lots of it pretty average, a few pretty good bits, but only moment t… https://t.co/K8L69Z0jJv reageer retweet
pijp een Tweaker en sterf, droeftoeterquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is hoe een vrouwenmepper klinkt.
Wie? Van Gameren?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens best een leuk blondje achter de bank.
Heeft van gamelen een vriendin ?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens best een leuk blondje achter de bank.
dat dus. Precies dat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
Connely is sowieso een mongool. Ging vorig jaar in Japan al buiten zijn boekje om Mercedes te adviseren een protest in te dienen tegen een verdedigende actie van Max. Dat later weer ingetrokken werd.
Verbaasd me dat hij nog steeds steward is na deze actie.
Die manoeuvre werd het volgende jaar illegaal, mocht dus gewoon maar nu niet meer.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef Cherna het volgende:
Zo doen ze dat in indycar. Geen gezeik. Deze move werd door die Yanks als uitzonderlijk gezien. Zanardi werd niet gediskwalificeerd.
https://www.instagram.com(...)y=victoriaverstappenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat VlaamsLimbabwaans is wel een afknapper ja
Neuh, Conelly. En bijna terecht. Die gast is me een partij partijdig...quote:
twitter:OriginalMars twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:18:12Boven, de pole lap van Hamilton, onder inhaalactie van Max.. #Verstappen #USGP #mafFIA https://t.co/yrqBGeVJMC reageer retweet
Coronel moet nog vaker naar Amerika om daar centjes op te halenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:36 schreef Martinello het volgende:
Coronel heeft ook die mooie ingehouden woede maar kan het wat intelligenter verwoorden dan Joske.
Ja. Was een overtreding. Maar het gezeik gaat dan ook niet over terecht of niet. Maar dat echt iedereen het deed en alleen hij de sjaak isquote:
MADquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
pijp een Tweaker en sterf, droeftoeter
Ik wil langs hem staanquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Ik zou echt goud geld betalen om tijdens zo’n race een live cam op Jos te hebben
Naast heet dat, NAAST!quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil langs hem staan![]()
. samen met victoria
Zet ff op Twitter. Kan het daar ook los gaan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]twitter:OriginalMars twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:18:12Boven, de pole lap van Hamilton, onder inhaalactie van Max.. #Verstappen #USGP #mafFIA https://t.co/yrqBGeVJMC reageer retweet
Pcies. Bizar dat hij nog steward is. Zelfs topsteward.quote:
Is in een andere bocht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]twitter:OriginalMars twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:18:12Boven, de pole lap van Hamilton, onder inhaalactie van Max.. #Verstappen #USGP #mafFIA https://t.co/yrqBGeVJMC reageer retweet
Nee hoor.quote:
Dan is de klacht dus dat anderen gestraft moeten worden en niet dat de straf ten onrechte is en daar ferrari negatief in te betrekken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
ja maar dan zal je dat door moeten voeren.
ff Jos taggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zet ff op Twitter. Kan het daar ook los gaan.
Ik kom daar nooit.quote:
Ik ben de 4e!!!quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.
Al die marginalen die staan te huilen voor hun gratis boodschappen, vreselijk.
Wat elitair.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.
Al die marginalen die staan te huilen voor hun gratis boodschappen, vreselijk.
Exactquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja. Was een overtreding. Maar het gezeik gaat dan ook niet over terecht of niet. Maar dat echt iedereen het deed en alleen hij de sjaak is
Ja zeker, feit is alleen dat de rest van het veld dit ook deed en er geen straf van krijgt.quote:
Max nu ook.quote:
twitter:martindickson73 twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:31:27@F1 Carlos Sainz made an amazing move which carried him off the track but no penalty? https://t.co/ZjvCUl1ofq reageer retweet
En zegt nog steeds wat ik ook vindquote:
Bottas 2xquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja. Was een overtreding. Maar het gezeik gaat dan ook niet over terecht of niet. Maar dat echt iedereen het deed en alleen hij de sjaak is
ric engine problems.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:40 schreef Gezicht het volgende:
Sainz erg sterk vandaag trouwens, dat sneeuwt nu ook wel onder.
Team Ferrari bedoel je?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is algemeen bekend dat Connoly #teamLH is. Geen idee waarom ze die man nog optrommelen.
Niet in iedere bocht levert het voordeel op om het circuit te verlaten he. In het geval van Lewis hier heb ik zo m'n twijfels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |