dat ze bij gaan bouwen betekent toch dat het goed gaatquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:37 schreef SEMTEX het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)nu-met-dave-en-anne/
twitter:ikvertrek twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 13:00:02Zussen Petra en Astrid nemen een pension met bar over in Duitsland, die ze zelf gaan verbouwen... 📺 zondag | 21:30… https://t.co/y7WyUmJvsG reageer retweet
Ik zou het geen probleem gevonden hebben toen ik nog alleen was. Maar met een partner?.... Altijd binnen 3 meter van elkaar is stressvol.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:49 schreef JaneDoe het volgende:
2 tot 3 jaar zo wonen, geloof je t zelf
Welke 2?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 hebben toch gewoon een lager dan gemiddeld IQ?
Lekker het buitenleven toch in Portugal.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:48 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik zou het geen probleem gevonden hebben toen ik nog alleen was. Maar met een partner?.... Altijd binnen 3 meter van elkaar is stressvol.
Dat zal vast een typfoutje zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar op iemand die geen Portugees spreekt en dan zelf de Nederlandse taal niet beheersen.![]()
Vetrek dan zelf ook maar.
quote:
Tuurlijk. Een taal kun je vooraf leren. Nog erger vind ik het als mensen een restaurant gaan beginnen en niet alleen de taal niet spreken, maar ook nog geen ei kunnen bakken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat zal vast een typfoutje zijn.
Het is tenslotte ook belachelijk toch?
:’)quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar op iemand die geen Portugees spreekt en dan zelf de Nederlandse taal niet beheersen.![]()
Vetrek dan zelf ook maar.
Kan daar vrij snel gaan hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:38 schreef Wereldgozer het volgende:
had gewoon ff gewacht tot oma dood was dan
En ze zitten bijna in een kring in de woonkamerquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
echt hollands afscheid
leverworst erbij
Keiharde sex op zn Deefs is een klassiekertjequote:Op zondag 29 oktober 2017 21:49 schreef alors het volgende:
Ik keek net die van vorige week, wat een onsympathiek stel. De één laat een kind van 16 achter en de ander heeft niet eens meer contact met zijn kinderen...
Spoilersquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Brabantse zussen Petra (53) en Astrid (44) besluiten in Ik vertrek hun gezamenlijke droom te verwezenlijken. In Duitsland beginnen ze een pension met bar en restaurant. Maar is het wel leuk om dagelijks met je zus samen te werken?
Hoe is het om elke dag met je zus samen te werken? De Brabantse zussen Petra (53) en Astrid (44) ervaren het als ze besluiten hun gezamenlijke droom te verwezenlijken. In Duitsland willen ze een gastvrij paradijs creėren waar mensen even kunnen bijkomen.
Duits avontuur
Ik vertrek laat zien hoe ze een pension met bar en restaurant overnemen in het dorpje Germerode. Hun 86-jarige moeder Jeanne steunt haar dochters financieel door ze een voorschot op de erfenis te geven. Ook emigreert ze gezellig mee, net als Kees en Jürgen, de echtgenoten van de zussen. Al komen zij pas na de verbouwing. Petra en Astrid hebben zin in hun Duitse avontuur, maar dat verandert als er irritaties tussen de twee ontstaan. En waarom wilden ze hun fijne Brabantse leventje eigenlijk vaarwel zeggen?
http://www.tvgids.nl/zussendroom-in-ik-vertrek/artikel/168571/
Dat wordt ruzie in de tent
Ze moet nog was vouwenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oma geeft de centen en naait de gordijntjes![]()
Daarna mag ze dood gaan![]()
Meenemen de kist in is leukquote:
Nee ik hoop dat oma 120 wordt en de bloemetjes zelf buiten gaat zetten, weg erfenisquote:
Van de trap af geduwdquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:05 schreef OProg het volgende:
Oma komt al in de buurt vsn het definitief overdragen van de erfenis.
Op hollandse fietsen een tochtje makenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is daar in de omgeving overigens te doen of zijn er alleen mensen op doorreis?
Mooie omgeving om te fietsen, vlak, etc?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op hollandse fietsen een tochtje maken
dan ben je binnen no time overspannen johquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met wat geluk kan je 4 dagen in de week 10 uur werken. Donderdagavond weg, maandagmorgen terug
Gezeik van de vrouwen geen last vanquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
hoezo zat die vent met oordoppen op
Nu gaat wel lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dan ben je binnen no time overspannen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |