Henka en Andre danquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit zijn echt de meest achterlijke idioten ooit in dit programma
ik dacht inmiddels dat ik mezelf dat ingebeeld hadquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
Ik moet nog steeds denken aan die man in Delft die dat geld heeft geleend.
Nee, dat was het Kreta-stel. Maar deze scoren ook hoog, dat wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo sneuquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haar zonen nemen een extra Krantenwijkje
Goede concurrentie van Henka en André in ieder geval.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
nou nou nouquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit echt continuezo te kijken.
Wat een figuren. Wat heeft hij nou allemaal op zn Deefs gedaan?
Behalve brute sex
quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
Ik moet nog steeds denken aan die man in Delft die dat geld heeft geleend.
Poolse meisjes? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Op die Poolse meisjes heeft hij ook jarenlang 'wat' druk uitgeoefend.
Eefquote:
En dat kon niet natuurlijkquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ze moesten de architect betalen
waar in Nederland de baas over mocht spelen in de kasquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Poolse meisjes? Wat heb ik gemist?
Oh, heb het begin gemist.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar in Nederland de baas over mocht spelen in de kas
Beetje AZC in Turkije is beter uitgerustquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier kun je toch geen gasten ontvangen.
Al die Portugezen weten dat ze die domme Nederlanders af kunnen zettenquote:
AvroTros?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:03 schreef OProg het volgende:
Waar zou dat geld voor het laatste stukje vandaan zijn gekomen.
En maar blijven lachenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Nog even voor 700 euro getild worden. Lekker man.
Je kan nog beter in de jungle van calais zittenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beetje AZC in Turkije is beter uitgerust
Even bij vrienden lenen, lekker makkelijk.quote:
Lekker veel oppervlak om je reet mee af te vegenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
Wie is het niet overkomen: keukenrol meenemen ipv toiletpapier
Als mijn vrienden een b and b willen beginnen block ik ze meteen op Whatsappquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even bij vrienden lenen, lekker makkelijk.
Ze heeft overal aangebeld om geld te lenen.quote:
Wat?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze heeft overal aangebeld om geld te lenen.
Geen grap.
Je zou het terug moeten kijken, aanbellen bij wildvreemde om geld te lenen! Ga ik ook doen straks.quote:
Morgen ff checken, klinkt alsof het de moeite waard isquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je zou het terug moeten kijken, aanbellen bij wildvreemde om geld te lenen! Ga ik ook doen straks.
En een van haar zoons heet "Dijk"quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:12 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Morgen ff checken, klinkt alsof het de moeite waard is
ik ben heel benieuwd naar een aflevering hoe is het nuquote:
Banen zijn daar niet voor het oprapen...quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Als één van de twee nou eens een baantje neemt daar, dan is de B&B extra en dan moeten ze daar prima kunnen leven lijkt me.
Het zou me niks verbazen dat ze het best redelijk voor elkaar hebben. Hun lat ligt ook best laag, he?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd naar een aflevering hoe is het nu
een poging doen tot dan.... om te beginnenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Banen zijn daar niet voor het oprapen...
ja, ze moeten een beetje de kosten terugverdienen en verder boeit het ze niet zo veelquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze het best redelijk voor elkaar hebben. Hun lat ligt ook best laag, he?
En dan komt er nog een winter met nauwelijks inkomsten...dit is gedoemd om te mislukken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:17 schreef OProg het volgende:
Naja. Ze zijn er gelukkig mee.
Ik vraag me af wat het perspectief is want er is niet eens een normaal huis en van die paar kamertjes kom je ook niet veel verder om daar eens goed aan te beginnen als er nog maar 2000 euro is nu.
Maar goed. Als ze dat niks boeit, prima toch.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En een van haar zoons heet "Dijk"
twitter:Vemsie twitterde op zondag 22-10-2017 om 21:37:05"Ook voor mijn jongere broers Molen en Klomp zal het wennen zijn", aldus oudste zoon Dijk over het vertrek van zijn moeder. #IkVertrek reageer retweet
quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als mijn vrienden een b and b willen beginnen block ik ze meteen op Whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |