SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dus wat hebben we geleerd?
Siem in de basis.
Kluivert ipv Younes.
Sinkgraven ipv iemand anders op het middenveld of libksAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dolberg vertrouwen tanken. Kan nog een mooi jaar worden, vasthouden nu.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ez ggDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja ontzettend geflatteerd uiteraard, voor die 1-2 leek het of wij tegen een dikke nederlaag zouden aanlopenquote:Oh.![]()
Gelukkig blijven er altijd mensen positief (en tonen ze hun kennis)quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ontzettend geflatteerd uiteraard, voor die 1-2 leek het of wij tegen een dikke nederlaag zouden aanlopen
Ik noem een Heeinz![]()
![]()
Wat een mooie wedstrijd uiteindelijk, je vernedert feyenoord, je laat dolberg 2 keer scoren, neres heeft duidelijk laten zien dat hij in de basis moet, younes het omgedraaide....![]()
Dat dus. De tering, wat slecht.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gewoon in de tas dit, top.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat is die te ligt toch slecht heBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Siem voor wie? Donny was 1 van de beste van het veld.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Siem in de basis.
Kluivert ipv Younes.
Sinkgraven ipv iemand anders op het middenveld of libks![]()
is niks. Wober daarintegen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wat is die te ligt toch slecht he![]()
![]()
![]()
Neres
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Gewoon ook lekker de eerste spits de eerste spits laten zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Siem in de basis.
Kluivert ipv Younes.
Sinkgraven ipv iemand anders op het middenveld of libksVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Schone?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Siem voor wie? Donny was 1 van de beste van het veld.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik was positief voor die Europa League finale, nou dat heb ik geweten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig blijven er altijd mensen positief (en tonen ze hun kennis)
Ik noem een HeeinzOh.![]()
Topic #3000 hier moet ik gepost hebben.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dan kan je je vast voorstellen dat ik mezelf al zag juichen op het museumpleinquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was positief voor die Europa League finale, nou dat heb ik geweten.![]()
die supporters zijn echt de meest trieste van alle clubs.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:27 schreef Heeinz het volgende:
Geen betere Feyenoorder dan een jankende Feyenoorder![]()
Bij die goal zag je wel zijn sterke punten maar voor de rest zullen we er niet veel aan hebben ben ik bangquote:![]()
Ajaks kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Leuk dat fans al langer zagen dat Neres in de basis moest en vertrouwen moest krijgen, maar Keizer toch stug bleefquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat Keizer hier meeleest en mijn posts serieus neemt
Neresgod
Zat niet eens bij de selectie tegen Rosenborg
Oh.![]()
1-4, geflatteerd maar goed punten binnenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij is nu geen speler meer die het team gaat dragen, nee. Maar een redelijke toevoeging op de selectie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij die goal zag je wel zijn sterke punten maar voor de rest zullen we er niet veel aan hebben ben ik bang
Hopelijk kan F. de Jong dat dalijk overnemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom is Wober niet vanaf zijn komst in de basis gezet?
En Dolberg mag gewoon weer in de basis. Nog afgezien van zijn eigen invalbeurt was Huntelaar weer erg matig.![]()
67.5% pass accuracy
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eens.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:31 schreef wimderon het volgende:
En Dolberg mag gewoon weer in de basis. Nog afgezien van zijn eigen invalbeurt was Huntelaar weer erg matig.Oh.![]()
Frenkie zal nooit dat scorendvermogen hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is nu geen speler meer die het team gaat dragen, nee. Maar een redelijke toevoeging op de selectie.
Hopelijk kan F. de Jong dat dalijk overnemen.![]()
Moest nog het spelletje leren. Was er niet klaar voorquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:31 schreef wimderon het volgende:
En Dolberg mag gewoon weer in de basis. Nog afgezien van zijn eigen invalbeurt was Huntelaar weer erg matig.![]()
![]()
Frenkie is meer een 6 ja, net als v/d Beek.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frenkie zal nooit dat scorendvermogen hebben.Oh.![]()
als dat zo is neem ik een Keizer ui voor eeuwig, en dat is heel wat aangezien ik nog nooit een ui heb gehad.quote:![]()
Zou leuk zijn jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kun je leren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frenkie zal nooit dat scorendvermogen hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
12 doelpunten in 3 wedstrijdenkeizergod
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moesten even raampje tikken bij het Maasgebouwquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:37 schreef Heeinz het volgende:
Mooi hoe veel supporters spontaan weggingen na de 1-3![]()
Wat waren ze weer ongekend stil he?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:37 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Dijks is echt een aanfluiting, maar inderdaad je hebt gelijk. Viergever op LB is ook niet alles trouwens, ik zie liever Sinkgraven, maar dan moet het centrum wel echt stappen maken en dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:36 schreef Kopsterk het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Ajax louter goede resultaten boekt sinds Dijks uit de basis is?Hey![]()
Voor een hondstrouw en fanatiek publiek waren ze behoorlijk stil ja, veel gefluit welquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat waren ze weer ongekend stil he?![]()
Hopelijk voor jullie trekt 'ie deze lijn gewoon lekker door, en voor die jongen zelf ook, vond het wel sneu dat er zo weinig vertrouwen in hem wasquote:![]()
HONDSTROUWquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:37 schreef Heeinz het volgende:
Hou wel van je hoor Droppiequote:Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit gaat gewoon 3 of 4-1 worden, de tyfus, wat een mongolen. Allemaal.![]()
Ik snap best dat je niet meer al te hard loopt te zingen bij 1-3 achter maar je blijft toch gewoon zitten gvdquote:![]()
Sanchezquote:
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ook voor de 1-3 was het de hele tijd stil, maakt mij niet zo veel uit maar het is wel grappig gezien dat gegeil op die supporters altijdquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap best dat je niet meer al te hard loopt te zingen bij 1-3 achter maar je blijft toch gewoon zitten gvd![]()
![]()
Je moet wel blind zijn als hier niet al een jaar van overtuigd was.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mag 1.75 denk ik, hihahoquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Zit heerlijk na te genieten
Biertje erbij en bey bey fijenooit
Met de groeten uit egypte
There is only one religion![]()
Dan ben ik niet blind.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet wel blind zijn als hier niet al een jaar van overtuigd was.
Groot fan van User Wotte![]()
In balbezit moet Wöber zich nog wat verbeteren maar verdedigend is hij erg sterk jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Overmars prima werk geleverd. Neres en Wöber![]()
Dat zou vreselijk zijn, hadden we geen Younes gehadquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:49 schreef skysherrif het volgende:
stel je voor dat je nu richarlison en neres had.![]()
Veel beter dan De Ligt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In balbezit moet Wöber zich nog wat verbeteren maar verdedigend is hij erg sterk ja![]()
Die zag ik gisteren nog grotere kansen missen dan Younes... wel beter natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:49 schreef skysherrif het volgende:
stel je voor dat je nu richarlison en neres had.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: