SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dus wat hebben we geleerd?
Siem in de basis.
Kluivert ipv Younes.
Sinkgraven ipv iemand anders op het middenveld of libksAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dolberg vertrouwen tanken. Kan nog een mooi jaar worden, vasthouden nu.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ez ggDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja ontzettend geflatteerd uiteraard, voor die 1-2 leek het of wij tegen een dikke nederlaag zouden aanlopenquote:Oh.![]()
Gelukkig blijven er altijd mensen positief (en tonen ze hun kennis)quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ontzettend geflatteerd uiteraard, voor die 1-2 leek het of wij tegen een dikke nederlaag zouden aanlopen
Ik noem een Heeinz![]()
![]()
Wat een mooie wedstrijd uiteindelijk, je vernedert feyenoord, je laat dolberg 2 keer scoren, neres heeft duidelijk laten zien dat hij in de basis moet, younes het omgedraaide....![]()
Dat dus. De tering, wat slecht.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gewoon in de tas dit, top.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat is die te ligt toch slecht heBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Siem voor wie? Donny was 1 van de beste van het veld.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Siem in de basis.
Kluivert ipv Younes.
Sinkgraven ipv iemand anders op het middenveld of libks![]()
is niks. Wober daarintegen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wat is die te ligt toch slecht he![]()
![]()
![]()
Neres
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Gewoon ook lekker de eerste spits de eerste spits laten zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Siem in de basis.
Kluivert ipv Younes.
Sinkgraven ipv iemand anders op het middenveld of libksVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Schone?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Siem voor wie? Donny was 1 van de beste van het veld.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik was positief voor die Europa League finale, nou dat heb ik geweten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig blijven er altijd mensen positief (en tonen ze hun kennis)
Ik noem een HeeinzOh.![]()
Topic #3000 hier moet ik gepost hebben.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dan kan je je vast voorstellen dat ik mezelf al zag juichen op het museumpleinquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was positief voor die Europa League finale, nou dat heb ik geweten.![]()
die supporters zijn echt de meest trieste van alle clubs.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:27 schreef Heeinz het volgende:
Geen betere Feyenoorder dan een jankende Feyenoorder![]()
Bij die goal zag je wel zijn sterke punten maar voor de rest zullen we er niet veel aan hebben ben ik bangquote:![]()
Ajaks kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Leuk dat fans al langer zagen dat Neres in de basis moest en vertrouwen moest krijgen, maar Keizer toch stug bleefquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat Keizer hier meeleest en mijn posts serieus neemt
Neresgod
Zat niet eens bij de selectie tegen Rosenborg
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: