SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:04 schreef Malteser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik leef met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ontzettend heftig verloop en wat blijf je er ontzettend positief onder. Oprecht heel knap! Ik hoop van harte dat deze sonde je gaat helpen.. En je eindelijk weer naar huis kan naar je gezinnetje
![]()
mooi zo meid! En nou aansterken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik in het begin ook best wel, soms ook best heftige pijn, kunnen ook je banden al zijn die hard groeien!quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:48 schreef Aure het volgende:
Ik hoop dat het nu snel beter met je gaat Malteser!
Ik heb al 2 dagen last van lichte buikpijn. Zo'n beetje de hele dag door. Erg vervelend en het maakt me ook een beetje ongerust hoewel ik weet dat het het groeien van de baarmoeder kan zijn. Naja woensdag echo en dan zien we het wel.. Bijna!
Ha, mooi!quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Elleska het volgende:
ik heb heb me in 10 jaar niet zo goed gevoeld dus dat zwanger zijn bevalt me wel.
Dat durft ze niet zo goed. Als ik erbij ben zeg ik altijd dat ze pech hebben of dat ze op kunnen zouten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:51 schreef minilot het volgende:
Kus voor Malteser!
En inzake de vraag van 8777 in het vorige topic: mensen die ongevraagd aan mijn buik zitten, zit ik ongevraagd aan hun kont. Directe vergelding!
Hier niet helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Songeur het volgende:
Wat fijn Elleska
Ik heb nog nooit gehad dat er random mensen aan mijn buik zaten? Alleen mensen die ik heeeel erg goed ken en ook dan niet ongevraagd.
Het gaat goedquote:Op maandag 23 oktober 2017 09:28 schreef Krisvc het volgende:
Hoe is het met jou Oliviaistaken? Zijn de spannendste weken inmiddels ver genoeg achter de rug?
Malteser, ik hoop dat je darmen inmiddels blij zijn met de voedingsstoffen. Hoe gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |