Mogguhquote:
quote:
Das stomquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen!
De week begint goed, kreeg mijn auto niet gestart vanochtend.
En laten kijken of ie niet lekt en of de dynamo nog goed is.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Achja. Accu doormeten en waarschijnlijk laten vervangen.
ach, je had nog 5 kwartier.quote:
Ja, dat heb je wel nodig.quote:
bij mij heeft zo'n cursus totaal geen zinquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
[..]
Ja, dat heb je wel nodig.![]()
(en ik ook)
Ohjee, onverbeterbaar?quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
bij mij heeft zo'n cursus totaal geen zin
Zal ik het toch eens proberen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet aardig. En mensen die niet lief doen krijgen klappen
Ik niet, ik ben eigenlijk altijd aardig tegen mensenquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
[..]
Ja, dat heb je wel nodig.![]()
(en ik ook)
ja, erg tof museum, zijn we vorige zomer geweest, met mama Symphquote:Op maandag 23 oktober 2017 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik het toch eens proberen?
Ben je al eens in het 'Museum van de 20e eeuw' in Hoorn geweest?
echt een geweldig museumquote:Op maandag 23 oktober 2017 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik het toch eens proberen?
Ben je al eens in het 'Museum van de 20e eeuw' in Hoorn geweest?
Was er gisteren en ik moest aan je denken toen ik de fonduepan kamer zag...quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, erg tof museum, zijn we vorige zomer geweest, met mama Symph
Hoorn is zo ver weg voor ons, maar misschien wel een keer leuk. We gaan a.s. vrijdag naar het museum Beeld en Geluid in Hilversum met Lennon en zijn beste vriendje.quote:Op maandag 23 oktober 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was er gisteren en ik moest aan je denken toen ik de fonduepan kamer zag...
Volgens mij is het ook wel wat voor Diaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |