https://www.bol.com/nl/f/theo-janssen/9200000099805940/quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
Binnenkort komt dat boek over Theo Janssen uit toch? Must-read begreep ik al links en rechts.
1 van de weinige boeken in dat straatje die ik wel ga aanschaffen.
Gouden combinatie lijkt me.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/theo-janssen/9200000099805940/
Hij heeft al eens eerder een boek geschreven over oa Theo, dat is echt een topshow.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
Binnenkort komt dat boek over Theo Janssen uit toch? Must-read begreep ik al links en rechts.
1 van de weinige boeken in dat straatje die ik wel ga aanschaffen.
Schijtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft al eens eerder een boek geschreven over oa Theo, dat is echt een topshow.
ja lijkt me ook briljant, ook omdat ze elkaar al langer kennen en de stukken die in vorige boeken van Marcel over Vitesse stonden over Theo echt briljant warenquote:
M'n tere zieltje is al zo kwetsbaar.quote:
Het zijn en blijven twee geniale droogkloten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Marcel en Theo zo dadelijk in DWDD.
Bij Marcel is volgens mij wel voor een deel een act.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Het zijn en blijven twee geniale droogkloten.
volgens mij niet echt, al zolang als ik hem ken uit de media en zijn stukjes lees is hij zo.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij Marcel is volgens mij wel voor een deel een act.
Ik doel vooral op de manier hoe hij anekdotes verteld.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij niet echt, al zolang als ik hem ken uit de media en zijn stukjes lees is hij zo.
Had ik wel verwacht. Gaan je hem houden of verkopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het boekje over Theo is niet veel soeps.
Cadeautje voor pa.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht. Gaan je hem houden of verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |