SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Wees nu eerlijk... DWDD gaat er behoorlijk op achteruit de laatste jarenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Karzai het volgende:
lekker positief mad, ruzie met je vrouw?
Welnee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Karzai het volgende:
lekker positief mad, ruzie met je vrouw?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Melting draait alleen precies de bepalende platen als ik weer een TT moet verzinnen...
oh dwdd ja ik kijk het nog af en toe als iets me aanspreektquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees nu eerlijk... DWDD gaat er behoorlijk op achteruit de laatste jaren
Of je geeft gewoon toe dat je geen idee hebt waar het over gaat en maar wat aan het wauwelen bent...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef me je wachtwoord en ik raad namens jou.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is sowieso alweer te laat met raden
Het is niet meer om aan te gluren. Ik trek die Matthijs van Nieuwkerk ook niet meer. Volgevreten vedette, die nodig moet opzouten naar RTL 4 of zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
DoWaDiDiquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon toe dat je geen idee hebt waar het over gaat en maar wat aan het wauwelen bent...
er is genoeg getrokken aan Matthijsquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet meer om aan te gluren. Ik trek die Matthijs van Nieuwkerk ook niet meer. Volgevreten vedette, die nodig moet opzouten naar RTL 4 of zo.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen, kijken of ik afgelopen nacht een beetje kan inhalen
Zit jj ook al in een slaap crisis ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu al?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je zo achterlijk vroeg begint met je draaibeurt...
en ik aan de drankquote:
De kroeg wacht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je zo achterlijk vroeg begint met je draaibeurt...
Kennelijk is het besmettelijk of zo...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit jj ook al in een slaap crisis ?
Zo vroeg al?quote:
Voor de beste plekken moet je wel beetje op tijd zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is om 2 uur vannacht ook nog wel open...
Aan de lampenquote:
Jij hebt de 0 punten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Meet Her At The Love Parade... - Da Hool
Hazes zat ook altijd naaste een lege kruk...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voor de beste plekken moet je wel beetje op tijd zijn.
Is jouw naam Matthijs ?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit jj ook al in een slaap crisis ?
komt zeker door Utopiaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak soms uren ... wil je niet weten
Je zeurt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak soms uren ... wil je niet weten
lief zijn voor elkaarquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
In dezelfde seconde, maar toch het snelst
Mannenlogicaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
In dezelfde seconde, maar toch het snelst
Ieder heeft zo z'n eigen #metoode...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:53 schreef chufi het volgende:
Die vieze Bobby uit Lelystad die au-pairs #metoo de ...
Tot laterquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:55 schreef Karzai het volgende:
ik ga me toch toewijden aan een Franse serie, bedankt melting, groetjes aan iedereen
Ik zie vanaf 21:30 uur een zee aan ruimte op het roosterquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil Oscar Hartis! En Appie West!
Nu!
Niet dit...
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet mij de oordoppen ontpluggen...
Dank en fijne avond nog!
LoLquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben geen bassist, maar dit kastje wil ik wel...
[ afbeelding ]
De koningin van Lombardije toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou Mad hebben geweten... - Ik herken alleen maar dat het Wim Sonneveld is.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De koningin van Lombardije toch?
Als jij het zegt, dan is dat zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De koningin van Lombardije toch?
Een soort medley, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een soort combi-show van Melting, Vout en Knokkels.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een soort combi-show van Melting, Vout en Knokkels.
Daarmee ga je niet veel punten verdienen, kan ik je verklappen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan is dat zo
Tuned weet deze vast wel. En Raf ook.quote:
Tuned is verdacht stil....quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuned weet deze vast wel. En Raf ook.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:06 schreef Tuned22 het volgende:
Ja, Scooter of Nightraver of Darkraver whatever
quote:
het ging mij ff omdat hardrock stukje..quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuned weet deze vast wel. En Raf ook.
Ah, Doedezemaar mag mee?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Morgen ff retourtje Zeeland met aanhanger
Mijn grapje gaat helemaal de mist in, maar ach...quote:
Toch heet het nummer van De Selvera's "de postkoets"quote:
Oh wacht, toch wel.quote:
my badquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn grapje gaat helemaal de mist in, maar ach...![]()
Hopelijk is het weer een beetje redelijk; dat rijdt een stuk plezieriger.
Je had toch een nieuwe muis nodig?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Nieuw toetsenbord in ios 11, ff wennen
voor de draai pc inderdaad, eerdaags ff bestellen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe muis nodig?
met of zonder prinsquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:14 schreef sig000 het volgende:
Heb nog witte knol voor het geval dat.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er stiekem heel erg fan van
Schimmel van Piet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was de prins op he5 witte paard met vlekken
ja maar DDM ....quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was de prins op he5 witte paard met vlekken
Niet van Madonna.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:16 schreef Tuned22 het volgende:
Don't cry for me argentina - madonna ?
Dat was ook mijn gedachte....quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:16 schreef Tuned22 het volgende:
Don't cry for me argentina - madonna ?
Ik wou net zeggen... dit is geen Madonna die ik hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Don’t cry for me Argentina July Covington
dat iemand jou tegenspreekt ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend, moet ik zeggen....
Had nooit zoveel met 'm Herman kwam ik wel regelmatig tegen en Henny was mijn overbuurman.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hazes zat ook altijd naaste een lege kruk...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Heb me een halfuurtje na melting ingeroosterd. Nog even geen zin in Gup
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
De oudste artiest ooit in de albumlijsten; ze leeft nog altijd en is momenteel 100 jaar
Vera Lynn
Hoezo half uurtje na?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Erg mooi nummer dit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
De oudste artiest ooit in de albumlijsten; ze leeft nog altijd en is momenteel 100 jaar
Vera Lynn
OKquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Een goede reden voor een stem in de top2000quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Vera Lynn
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Een goede reden voor een stem in de top2000
Het kan altijd langer gaan duren, maar een veilig begin zoquote:
Al mijn stemmen komen er nooit in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Een goede reden voor een stem in de top2000
Van mij ook steeds minder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al mijn stemmen komen er nooit in.
#mie tooquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Hij is niet zo blij dat zijn dochter een kerel die 15 jaar ouder is ofzo date
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
De uitslag van het raad-spel: andermaal is Tuned22 de winnaar, met de duizelingwekkende, indrukwekkende score van 0 punten. Ze bleef daarmee de overige deelnemers ruim voor.
Applausje voor Tunedquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
De uitslag van het raad-spel: andermaal is Tuned22 de winnaar, met de duizelingwekkende, indrukwekkende score van 0 punten. Ze bleef daarmee de overige deelnemers ruim voor.
Ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:29 schreef just me het volgende:
dankje wel Melting
![]()
en drink er eentje extra vanavond!
Heel veel sterkte in deze tijd, Rob.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
lieve mensen kom ik weer met triest nieuws
net op FB het verdrietige nieuws gelezen dat de vrouw/vriendin van onze El President Rob Driessen is overleden..
Rob en Jareth wij leven met jullie mee.
WTFquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
net op FB het verdrietige nieuws gelezen dat de vrouw/vriendin van onze El President Rob Driessen is overleden..
quote:
Wat ellendig... sterkte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
Jeetje zeg...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
whaaaaaat????quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
Ja... helaas.....quote:
Wat triestquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
Hij is sowieso nog steeds welkom, als hij wil.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:35 schreef just me het volgende:
Het is verder niet aan mij om er iets over te zeggen, ik hoop alleen dat Rob, als hij wil, zich meer dan welkom voelt om weer eens te komen draaien.
damnquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... helaas.....
Ze is vandaag gestorven.
je begrijpt wat ik bedoel of probeer te zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is sowieso nog steeds welkom, als hij wil.
WAT???quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
je begrijpt wat ik bedoel of probeer te zeggen
absoluutquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:35 schreef just me het volgende:
Het is verder niet aan mij om er iets over te zeggen, ik hoop alleen dat Rob, als hij wil, zich meer dan welkom voelt om weer eens te komen draaien.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:36 schreef Melting het volgende:
Ik neem er zo meteen in de kroeg eentje extra op het leven.
Dat zijn er 2.quote:
doe ik met je meequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn er 2.
Nou vooruit...... 2 dan.
Muziek die mijn vader altijd draaidequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De overtreffende trap van oldies
moet jij niet weg of zoquote:
Zo oud?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Muziek die mijn vader altijd draaide
WTF ... shit ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
ja Piet, het is wel erg veel in korte tijdquote:
Ik heb nog voor haar getekend op embassy omdat Muis niet lekker was ,,quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja Piet, het is wel erg veel in korte tijd
Ik weet het, moest er nog aan denkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog voor haar getekend op embassy omdat Muis niet lekker was ,,
Embassy?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog voor haar getekend op embassy omdat Muis niet lekker was ,,
...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Bunker op het Museum plein Amerikaans
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik ga afsluiten.
Bedankt voor de muziekjes tot nu toe, Raf.
Fijne avond allemaal.
Drink een bokbiertje voor mij. Ik heb er nog helemaal geen op en de herfst is al een maandje bezig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik ga afsluiten.
Fijne avond allemaal.
Ik ga de kroeg in. Lang geleden dat ik daar heb geslapen.quote:
Zal eens kijken wat ze hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Drink een bokbiertje voor mij. Ik heb er nog helemaal geen op en de herfst is al een maandje bezig.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik ga afsluiten.
Fijne avond allemaal.
Ja, gaat op mijn verlanglijstje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ze hebben.
Ga er eens snel 1 proberen dan.
Dank je wel Rafeiro voor de roaring twenties.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Have fun melting.
Had eigenlijk het idee om wat vrolijker te draaien, maar ik stop nu toch na dit halfuurtje van rustige muziek.
Alle begrip. Toch bedankt voor je nostalgische halfuurtjequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Have fun melting.
Had eigenlijk het idee om wat vrolijker te draaien, maar ik stop nu toch na dit halfuurtje van rustige muziek.
Roaring twenties was een toffe kroeg in Den Haagquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Rafeiro voor de roaring twenties.
echt welquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Damn, opeens gaat de wekker, je had nog wel ff door mogen gaan Raf...
Had maar een halfuurtje geplanned en na dit nieuws even niet veel zin meerquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:55 schreef chufi het volgende:
Best wel een kut jaar om eerlijk te zijn
sorryquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had maar een halfuurtje geplanned en na dit nieuws even niet veel zin meer
snap ik... evengoed bedankt, het was wel de juiste muziek op de juiste plekquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kan niet stoppen te denken aan dat kindje
"Vreemd" land moeder weg en al het gedoe verder. Bah
Zal met mij verder wel redelijk goed blijven gaan, maar niet iets waarna ik nog vrolijk door draaiquote:
begrijp ik! En ik ga lekker de pc uitzettenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal met mij verder wel redelijk goed blijven gaan, maar niet iets waarna ik nog vrolijk door draai
poor kid....quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kan niet stoppen te denken aan dat kindje
"Vreemd" land moeder weg en al het gedoe verder. Bah
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:30 schreef just me het volgende:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nogal jaquote:
10 Juni, Den Helder. Samenloop Voor Hoop.quote:
quote:
Sterkte pik.quote:
QFTquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sterkte pik.
En houd dat kleine mannetje bij je hart. Jij verloor je vrouw, hij zijn moeder.
Probeer elkander een schouder te geven en schroom niet om bij ons een keer om wat hulp te vragen.
Gecondoleerdquote:
Joah, al schijten ze de boel behoorlijk onderquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
Doen Rick en Morty nog een beetje lief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |