SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
trustequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga afhaken, lange intensieve dag geweest...
Dank PM!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank PM!
Truste Madquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank PM!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:27 schreef CindieY het volgende:
Het begint een beetje een gewoonte te worden om in het geslopen topic te blijven hangen
weltrustenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
Erg lekkere muziek, maar ik ga helaas toch afhaken.
Truste livelinkquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:43 schreef CindieY het volgende:
Er gaat geen show voorbij van Peaceman zonder Radiohead.
tip gevraagd....quote:
Technics dan. Maar wel goed opletten dat je hem niet te duur koopt. En ga niet voor de gewilde modellen. Genoeg vergelijkbare kwaliteit qua modellen die er qua uiterlijk minder uitzien, maar technisch (ha!) net zo goed zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tip gevraagd....
2e hands pick-up van Technics of Sony? Of welk merk om nieuw te kopen?
Ik dm je even...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Technics dan. Maar wel goed opletten dat je hem niet te duur koopt. En ga niet voor de gewilde modellen. Genoeg vergelijkbare kwaliteit qua modellen die er qua uiterlijk minder uitzien, maar technisch (ha!) net zo goed zijn.
Merk nieuw; tja, wat is het budget?
mijn berichtjes niet ontvangen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes peace!
* OscarMopperkont gaat z'n bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op
trustequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes peace!
* OscarMopperkont gaat z'n bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op
Doen er meerdere hierquote:
zie DMquote:
Jij bent de man voor de vrouw die het van haar eigen vent niet krijgen kan?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij bent de man voor de vrouw die het van haar eigen vent niet krijgen kan?
Alsmede voor de vrijgezelle damesquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
welneequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, dit hikt toch ook wel richting country ouwe
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is sowieso niet erg uptempoquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:13 schreef peaceman het volgende:
verder is iedereen in slaap gevallen
Nog nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:13 schreef peaceman het volgende:
verder is iedereen in slaap gevallen
nee half 1 is echt mijn eindtijd. daarnaquote:
dan toch dichter bij Otis (die dood is) dan Johnny Cash (die ook dood is).quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Zit een beetje tussen Otis Redding en Johnny Cash in dit voor mijn gevoel.
Ja beiden zijn dood, daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan toch dichter bij Otis (die dood is) dan Johnny Cash (die ook dood is).
Bij mijn vorige huis kwamen ze zelfs al "trick or treat" doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die onzin moeten ze gewoon aan andere kant van de oceaan houden.
Eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die onzin moeten ze gewoon aan andere kant van de oceaan houden.
Ik flikker ze gewoon over de reling heen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis kwamen ze zelfs al "trick or treat" doen
Ik smeet de deur weer dicht. Haha. Voor Sint Maarten was de afspraak al dat ze alleen belden als je een poster ophing. Dat was goed geregeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik flikker ze gewoon over de reling heen.
gewoon doen... ik zal het echter niet horenquote:
Wat is dat nou weer voor foute uitspraakquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:05 schreef sig000 het volgende:
Ik lach me lul in de krul, slapend rijk ben ik aan het worden.
Hun 1e plaat heb ik ooit gekocht, met gratis 12" goede deal was dat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ze zijn in het landje krijgt de groeten
Dit is ook wel erg heftig allemaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had te vele geluiden aan staan en dan wordt het too much...
Ciao meid en slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:43 schreef Tuned22 het volgende:
Zennnnnn eerder![]()
Maar ik zet 'm ook uit![]()
![]()
Fijne nacht verder luitjes
Ik ben daar niet mee bezig Piet.. Ik luister soms en daar hou ik het bij.. ik kan het niet of ik wil het niet whatever niet mn dingquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij keer draaien sjoef?
Wat is het probleem? Gooi het eruit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar niet mee bezig Piet.. Ik luister soms en daar hou ik het bij.. ik kan het niet of ik wil het niet whatever niet mn ding
Nee gaat niet werkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Gooi het eruit.
Ja ik ken je wat dat betreftquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 03:24 schreef sig000 het volgende:
Het staat toch op, kleine moeite om het online te pleuren.
Komt goed Piet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 03:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik nog ooit beroemd wordt kun je dar zeggen Sjoef.
Ja, dat. Maar dan zonder de koffie.quote:
Zonder koffie doe ik het niet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar dan zonder de koffie.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder koffie doe ik het niet...
peacequote:
Mogguhquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je al kunnen kijken naar pick-up?![]()
Verkeerde prioriteiten...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 10:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb het huis opgeruimd en schoongemaakt deze ochtend
we hebben er drie voor je in de aanbieding, gratis op te halen, eentje is JVC, de rest moet ik vandaag even kijken, volgens mij een Akai met usb en nog een wat oudere.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je al kunnen kijken naar pick-up?![]()
Wat lief. Ik stuur je DM.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben er drie voor je in de aanbieding, gratis op te halen, eentje is JVC, de rest moet ik vandaag even kijken, volgens mij een Akai met usb en nog een wat oudere.
veel plezierquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat de hort op
Tot later!
Ik ga zo 3 uur reizen om naar een verjaardag te gaan. Dan kan ik 2 uur op die verjaardag zijn en dan moet ik weer 3 uur terug reizen. Ik ben knettergek dat ik beloofd heb te komen.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo 3 uur reizen om naar een verjaardag te gaan. Dan kan ik 2 uur op die verjaardag zijn en dan moet ik weer 3 uur terug reizen. Ik ben knettergek dat ik beloofd heb te komen.
Een kamer leeghalen is ook geen fijne manier om je weekend te besteden, nee. Maar misschien kun je meteen wat weggooien. Dat is dan maar alvast gebeurd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]eigenlijk wel
maandag wordt hier een van de kamers die lekkage schade had opgeknapt, hartstikke fijn daar niet van maar het moet ook nog helemaal leeg en waar laat ik hetvolgend weekend komen 2 kabouters logeren dus dan moet het weer netjes c.q. veilig zijn.
het houdt je van de straat zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]eigenlijk wel
maandag wordt hier een van de kamers die lekkage schade had opgeknapt, hartstikke fijn daar niet van maar het moet ook nog helemaal leeg en waar laat ik hetvolgend weekend komen 2 kabouters logeren dus dan moet het weer netjes c.q. veilig zijn.
kamertje is al vrij leeg, logeerkamertje voor de kabouter baby's,quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Een kamer leeghalen is ook geen fijne manier om je weekend te besteden, nee. Maar misschien kun je meteen wat weggooien. Dat is dan maar alvast gebeurd.
dat is ook zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het houdt je van de straat zullen we maar zeggen
Is het van die lekkage waarbij de vloer beschadigd raaktee en vervangen werd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
kamertje is al vrij leeg, logeerkamertje voor de kabouter baby's,
[..]
dat is ook zo
TosTi met gewokte frikandel..?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor!Lekker luie dag hier so far.
Tosti aan het maken voor ontbijt/brunch.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:28 schreef livelink het volgende:
Net uit de trein gezet omdat mijn dochter per ongeluk de ov-kaart van haar broertje had meegenomen. Gewoon ingechecked en niks geen korting of zo. Maar ja, nu moeten we dus een half uur wachten. Alsof de reis niet lang genoeg is.
oh jeequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:28 schreef livelink het volgende:
Net uit de trein gezet omdat mijn dochter per ongeluk de ov-kaart van haar broertje had meegenomen. Gewoon ingechecked en niks geen korting of zo. Maar ja, nu moeten we dus een half uur wachten. Alsof de reis niet lang genoeg is.
nee de lekkage die bij de buren vandaan komt, die wel door de verzekering financieel vergoed wordt maar waar ik alles voor moet versjouwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het van die lekkage waarbij de vloer beschadigd raaktee en vervangen werd?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
nee de lekkage die bij de buren vandaan komt, die wel door de verzekering financieel vergoed wordt maar waar ik alles voor moet versjouwen
maar ik ben op de goede weg
ja was echt nodig nadat het 3 jaar geleden helemaal was opgeknaptquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]Scheelt weer!
Maar da's dan wel goed pech met lekkages bij jou zeg!
Anyway, gratis opknapbeurt daar dus, da's mooi meegenomen!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:43 schreef just me het volgende:
[..]
ja was echt nodig nadat het 3 jaar geleden helemaal was opgeknapt
een hele kast met gereedschap, schroefjes, moertjes en boutjes, bitjes e,d, was ook ondergelopen, kast leeggehaald, een hoop weggegooid. En dan krijg je... waar laat ik het in godsnaam zodat de kabouters volgende week veilig hier rond kunnen stappen. Maar zoals gezegd, ik ben op het juiste (kabouter)pad. Zo even boodschappen doen en dan relaxenquote:
Pff wat een onzinquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:28 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
een hele kast met gereedschap, schroefjes, moertjes en boutjes, bitjes e,d, was ook ondergelopen, kast leeggehaald, een hoop weggegooid. En dan krijg je... waar laat ik het in godsnaam zodat de kabouters volgende week veilig hier rond kunnen stappen. Maar zoals gezegd, ik ben op het juiste (kabouter)pad. Zo even boodschappen doen en dan relaxen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]Oh wat zonde zeg!
Ja en verder weet ik niet hoe je woont, dus weet ik niet wat een goede bergruimte zou zijn!
Ik ben blij dat ik een grote zolder heb, en volgens mij is in ons nieuwe huis de zolder zelfs NÓG wat groter!
Meer ruimte voor de kaboutersquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:57 schreef just me het volgende:
[..]Eigenlijk is mijn huis veels te groot voor me and myself
Genoeg bergruimte dus!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:57 schreef just me het volgende:
[..]Eigenlijk is mijn huis veels te groot voor me and myself
Kun je nog eens gaan spacen hequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Genoeg bergruimte dus!![]()
Ja dat had ik ook wel, maar ik hou wel van veel ruimte.
meer ruimte voor meer kaboutersquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kun je nog eens gaan spacen he![]()
Maar sinds wanneer hebben jullie een nieuwe woning gevonden..?
Kan ook november of januari worden dan denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:01 schreef just me het volgende:
[..]
meer ruimte voor meer kabouters
ik heb sowieso een grote logeerkamer en een aparte baby-kamer. Dus ruimte zat als de volgende kabouter in december wordt geboren
zolang het geen trol wordt is het bestquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan ook november of januari worden dan denk ik
Die "krengen" zijn niet zo voorspelbaar
Internet trolquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:04 schreef just me het volgende:
[..]
zolang het geen trol wordt is het best
noem je mij nu een internet trolquote:
Supergaaf zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, 3 weken geleden weer eens een huis bekeken (de huizen er voor waren ÓF net iets boven het budget en viel er onvoldoende van af te praten, ÓF in erbarmelijke staat, ÓF in een Tokkiebuurt), en dit huis was echt absoluut helemaal super toppie prima!
Over iets meer dan een weekje ga ik de koopakte tekenen!
gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, 3 weken geleden weer eens een huis bekeken (de huizen er voor waren ÓF net iets boven het budget en viel er onvoldoende van af te praten, ÓF in erbarmelijke staat, ÓF in een Tokkiebuurt), en dit huis was echt absoluut helemaal super toppie prima!
Hmm....sommigen komen nu al regelmatig ongevraagd en ongewenst buurten zoals laatst (op een heel onprettige manier) tijdens de uitvaart-shows voor Muis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
De radio topics Komen nu allemaal naar MUZ
MED / Een fonkelnieuw forum: Films & Series!
Damn....quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:28 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Maar meldt het vooral als het weer mis gaat we proberen er bovenop te zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm....sommigen komen nu al regelmatig ongevraagd en ongewenst buurten zoals laatst (op een heel onprettige manier) tijdens de uitvaart-shows voor Muis.Ik vrees dat we de komende tijd vaker hulp van de modjes nodig zullen hebben dan.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Maar meldt het vooral als het weer mis gaat we proberen er bovenop te zitten.
Wat trollen houd je toch, maar top dat jullie er bovenop zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Maar meldt het vooral als het weer mis gaat we proberen er bovenop te zitten.
Ik ben onregelmatig (helaas wat minder dan voorheen) hier aanwezig. Als je wil dat ik dan evt gastmod kan ik dat doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ff een lijstje naar Peaceman gestuurd via fb
Prima maar meldt het dan wel even achter de schermen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben onregelmatig (helaas wat minder dan voorheen) hier aanwezig. Als je wil dat ik dan evt gastmod kan ik dat doen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Prima maar meldt het dan wel even achter de schermen.
Top!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben onregelmatig (helaas wat minder dan voorheen) hier aanwezig. Als je wil dat ik dan evt gastmod kan ik dat doen.
Zou jij je huis goed in de verf zetten als je weet dat het elk moment opgeblazen/gebombardeerd kan worden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:50 schreef ToT het volgende:
Mja als ik hier in dit huis zou blijven, zou ik het misschien binnenkort weer wat overschilderen; toen ik hier net kwam wonen, kwam een beroepsschilder uit Syrië me hier helpen.
Ehhhhh laten we het er op houden dat ze in Syrië blijkbaar andere wensen hebben qua dekking enzo.
Zowel op het plafond als de muren zie je overal stroken waar de verf dikker zit en waar het flinterdun is. Ik ben bij 2 muren er al wat overheen gegaan, maar als de grondlaag echt slordig gedaan is, is het moeilijk om het daarna weer mooi egaal te maken.
"Ja als het straks opgedroogd is, zie je er niks meer van!", zei hij nog!
Die banen zijn echt zig-zaggend, elkaar ietsjes overlappend er op gerold.
Maaar ja, wel echt tof dat hij gratis geholpen heeft natuurlijk!
Gefeliciteerd, hoewel ik er ergens weinig van begrijp...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij je huis goed in de verf zetten als je weet dat het elk moment opgeblazen/gebombardeerd kan worden?
Thx!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoewel ik er ergens weinig van begrijp...
Voor mijn vriendin is hier absoluut geen werk te vinden, en ik heb nu een beetje een financiële reserve waarmee ik een huis kan kopen, en de prijzen zijn nu in de lift.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:30 schreef Karzai het volgende:
ik ben een keer geweest waar Tot woont, ik begrijp het wel
Ik vraag me even hardop af hoe iemand zonder werk + partner zonder werk een hypotheek kan regelen.quote:
De reden van je verhuizing begrijp ik dan wel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mijn vriendin is hier absoluut geen werk te vinden, en ik heb nu een beetje een financiële reserve waarmee ik een huis kan kopen, en de prijzen zijn nu in de lift.
Daarbij is het hier echt fakking gehorig en moet je telkens een flink eind reizen om te winkelen of überhaupt ergens naar toe te gaan.
Vertel ik ff via DM.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me even hardop af hoe iemand zonder werk + partner zonder werk een hypotheek kan regelen.
Maar die vraag hoef je uiteraard niet te beantwoorden...
je roots laten je niet losquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 17:51 schreef sig000 het volgende:
Ik heb er tijdelijk een 1/3 appartement bij in Tilburg.
dacht dat jullie al gesetteld waren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zal blij zijn als we hier van het huizengedoe af zijn. Nog een paar weken...
hebben tijdelijk extra huis erbij, zelfde situatie als Piet, maar da's gelukkig over een paar weken voorbijquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
dacht dat jullie al gesetteld waren?
mijn opa en oma gingen drie weken na elkaar, was een rare periodequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beide in de 80 en snel weer bij elkaar.
Precies een maand na elkaar, ben boel neven en nichten tegengekomen, damn dat zijn er veel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn opa en oma gingen drie weken na elkaar, was een rare periode
opeens ben je zelf de oudste generatiequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:42 schreef sig000 het volgende:
Mijn muts en ik zijn inmiddels de opa en oma geworden.
Ja is ff wennen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
opeens ben je zelf de oudste generatie
Ik durf in dit huis niet meer echt vol te knallen, veel gehoriger dan het vorigequote:
Ja... maat van me meent nog eens op stap te moeten.quote:
Hier is het veel gezelliger tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... maat van me meent nog eens op stap te moeten.
Dus ik offer me maar op. Totaal geen zin in.
Ja..... zeker.quote:
Als je er eenmaal bent is het vast wel leukquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... zeker.
Maar ja.... soms moet je voor je vrienden iets over hebben.
Is er kermis ofzo daar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... zeker.
Maar ja.... soms moet je voor je vrienden iets over hebben.
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... maat van me meent nog eens op stap te moeten.
Dus ik offer me maar op. Totaal geen zin in.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Brabant gaat de wintertijd dit weekend al in
Dat belooft niet veel goeds...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:32 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... vandaag niet specifiek oldies.
Gewoon van alles door elkaar.
Dat klinkt een beetje als de gemoedstoestand van Voutquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:32 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... vandaag niet specifiek oldies.
Gewoon van alles door elkaar.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als de gemoedstoestand van Vout
denk ook dat het elf uur wordt voor dat ik aan tafel gaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond, trouwens
Melting is vroeg zeg... Ik moet nog eten
Klinkt dat bij jullie zo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Snel melting, je stofzuiger roept om hulp
Muziek = momenteel ellendequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:37 schreef livelink het volgende:
Goedenavond.
Wereldreis achter de rug, nu tijd voor wat muziek.
Inclusief dochter thuis gekomen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:37 schreef livelink het volgende:
Goedenavond.
Heb nog samen met Steve gedraaid.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:37 schreef livelink het volgende:
Goedenavond.
Echt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog samen met Steve gedraaid.
Z'n geld was op en toen heeft ie dit met Patrick Kicken gemaakt...
quote:
dat is dan wel weer tofquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog samen met Steve gedraaid.
Z'n geld was op en toen heeft ie dit met Patrick Kicken gemaakt...
Steve/Darkraver was een oldskool hardcore DJ.quote:
Best iets waar je je beklag over kan doen bij de NS vind ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben nog steeds wel chagrijnig over het verhaal. Het heeft me best veel geld en tijd gekost.
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steve/Darkraver was een oldskool hardcore DJ.
Dat kan je dit niet echt noemen, commerciele jump beats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |