SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
trustequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga afhaken, lange intensieve dag geweest...
Dank PM!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank PM!
Truste Madquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank PM!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:27 schreef CindieY het volgende:
Het begint een beetje een gewoonte te worden om in het geslopen topic te blijven hangen
weltrustenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
Erg lekkere muziek, maar ik ga helaas toch afhaken.
Truste livelinkquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:43 schreef CindieY het volgende:
Er gaat geen show voorbij van Peaceman zonder Radiohead.
tip gevraagd....quote:
Technics dan. Maar wel goed opletten dat je hem niet te duur koopt. En ga niet voor de gewilde modellen. Genoeg vergelijkbare kwaliteit qua modellen die er qua uiterlijk minder uitzien, maar technisch (ha!) net zo goed zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tip gevraagd....
2e hands pick-up van Technics of Sony? Of welk merk om nieuw te kopen?
Ik dm je even...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Technics dan. Maar wel goed opletten dat je hem niet te duur koopt. En ga niet voor de gewilde modellen. Genoeg vergelijkbare kwaliteit qua modellen die er qua uiterlijk minder uitzien, maar technisch (ha!) net zo goed zijn.
Merk nieuw; tja, wat is het budget?
mijn berichtjes niet ontvangen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes peace!
* OscarMopperkont gaat z'n bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op
trustequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes peace!
* OscarMopperkont gaat z'n bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op
Doen er meerdere hierquote:
zie DMquote:
Jij bent de man voor de vrouw die het van haar eigen vent niet krijgen kan?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij bent de man voor de vrouw die het van haar eigen vent niet krijgen kan?
Alsmede voor de vrijgezelle damesquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
welneequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, dit hikt toch ook wel richting country ouwe
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is sowieso niet erg uptempoquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:13 schreef peaceman het volgende:
verder is iedereen in slaap gevallen
Nog nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:13 schreef peaceman het volgende:
verder is iedereen in slaap gevallen
nee half 1 is echt mijn eindtijd. daarnaquote:
dan toch dichter bij Otis (die dood is) dan Johnny Cash (die ook dood is).quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
Zit een beetje tussen Otis Redding en Johnny Cash in dit voor mijn gevoel.
Ja beiden zijn dood, daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan toch dichter bij Otis (die dood is) dan Johnny Cash (die ook dood is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |