SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Mexicanoquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
Doe mij maar een Mexicano, Picanto of een Kwekkeboom
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is inderdaad patat
Sorry, hij moest even
Frietje speciaal is met mayo, curry en uiquote:
quote:
Patiet? Fratat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
Patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'.
Kan dus beide, noordelijker word de naam patat meer gebezigd en zuidelijker heeft friet de voorkeur.
Ik gebruik het lekker door elkaar
Al dan niet met een berenlul er bij...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Patatje speciaal is met mayo, ketchup en ui
Patatje oorlog is met sate, mayo, curry en ui
oh je gaat mee halen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
De discussie die met regelmaat terugkomt. Het maakt mij niet uit, maar wij gaan zo patat halen.
en als je er teveel van op hebt is het op de wc: fratatatatatatatatatatat?quote:
quote:
quote:Welke vorm juist is, hangt af van wat bedoeld wordt. Een frikadel is een gehaktbal die vooral in België gegeten wordt. Een frikandel is behalve in Belgische ook te vinden in Nederlandse snackbars; het is een gefrituurd worstje, gemaakt van gehakt vlees. In België wordt de frikandel ook wel curryworst genoemd.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:16 schreef peaceman het volgende:
Even een vraagje.. ik heb mezelf gister op het rooster gezet voor vanavond en ik zie dat ook staan (ik zit achter de PC), maar Diaan ziet het niet op de Ipad..
Zien jullie het wel?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:16 schreef peaceman het volgende:
Even een vraagje.. ik heb mezelf gister op het rooster gezet voor vanavond en ik zie dat ook staan (ik zit achter de PC), maar Diaan ziet het niet op de Ipad..
Zien jullie het wel?
cunvurmedquote:[Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Peaceman Jackson Brown(e)
Volgens mij spoort de website niet helemaal op iPads. MadMaster concludeerde laatst ook al dat je met refreshen er luisteraars bij hebt of juist verliest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:16 schreef peaceman het volgende:
Zien jullie het wel?
Eten kokenquote:
Op Android is het hetzelfde. Hadden we maar een manier om te ijkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij spoort de website niet helemaal op iPads. MadMaster concludeerde laatst ook al dat je met refreshen er luisteraars bij hebt of juist verliest.
quote:Wordt nu afgespeeld : Kim Wilde - Kids in America
4 luisteraars
Op desktop zal het dus wel kloppen.quote:Wordt nu afgespeeld : Deep Purple - Black Night
5 luisteraars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie tot 21.00 uur de tijd wil doden...pero es Italiano. No comprende Italiano mucho spaghetti e vino tinto pizza margarita con sambucca al una piazzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is jouw italiaans een beetje goed?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Midvelder/eerste slagman van L&D Amsterdam...
Alleen als DDM hier naast me zou zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is jouw italiaans een beetje goed?
Op mijn mobiel wordt alles keurig weergegeven, al eens getest en namelijk. Ik gebruik Chrome als browser.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op Android is het hetzelfde. Hadden we maar een manier om te ijken
oeh, dat kan ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als DDM hier naast me zou zitten.
Ik kijk met het geluid uit...
Android 6 met chrome hier. Als ik refresh gaat de telling een beetje misquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op mijn mobiel wordt alles keurig weergegeven, al eens getest en namelijk. Ik gebruik Chrome als browser.
Gewoon slagbal met rondjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
* knokkels snapt érg weinig van de puntentelling van honkbal
Wat is die 4 met het dakje erboven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon slagbal met rondjes.
1-0 nu voor NL...
Eerste helft 4e inning (slagbeurt)...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is die 4 met het dakje erboven?
Dat de programmering soms niet te zien is, komt omdat op groot scherm er 2 weken te zien zijn. En op mobiel zie je er maar 1, dus als precies de tweede week volgepland is, dan zie je die dus niet op mobiel enzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op mijn mobiel wordt alles keurig weergegeven, al eens getest en namelijk. Ik gebruik Chrome als browser.
Foei Gup!quote:
Dat kon ik me nog wel herinneren van slagbal, vroegâhquote:
Nu dakje naar beneden, oftewel 4e inning gelijkmakende slagbeurt...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is die 4 met het dakje erboven?
confusing as hell, maaaaaaaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu dakje naar beneden, oftewel 4e inning gelijkmakende slagbeurt...
Hebben ze lekker spul daar in de pauze?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén rood stipje = 1 uit
Twee rode stipjes = 2 uit
Drie uit = wisselen
Nog meer?
Welke pauze?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben ze lekker spul daar in de pauze?
Gehaktballen in de kantine.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben ze lekker spul daar in de pauze?
quote:
Tussen de innings is er een wisselbreak en in de USA onderbreken ze de boel wel voor commercials op TV, maar in Europa is dat niet het geval...quote:
Ahh duidelijk.. Obrigado ...Enne wie gaat er winnen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen de innings is er een wisselbreak en in de USA onderbreken ze de boel wel voor commercials op TV, maar in Europa is dat niet het geval...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:19 schreef sig000 het volgende:
Vroeger op school vond ik het mooie sport.
Heerlijk was het om die bal over de bijgebouwen heen te knallen.
De laatste jaren is Nederland de beste van Europa, maar het kan per wedstrijd altijd alle kanten op gaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh duidelijk.. Obrigado ...Enne wie gaat er winnen?
Nederland natuurlijk, maar dat is chauvinisme
Wie is beter?
Nee in de USA onderbreken ze de reclames met honkbalquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen de innings is er een wisselbreak en in de USA onderbreken ze de boel wel voor commercials op TV, maar in Europa is dat niet het geval...
Ik vind het hier al een ramp die reclames.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee in de USA onderbreken ze de reclames met honkbal
In het stadion zie je de commercials niet, dus...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kijk je nog TV dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind het hier al een ramp die reclames.![]()
Nee daar heb je continu van die 'grappige' spelletjes en weet ik het tussendoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het stadion zie je de commercials niet, dus...
Ik ook, maar in de USA is helemaal een bak ellende.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind het hier al een ramp die reclames.![]()
Amerikanen zijn sowieso beetje dwaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee daar heb je continu van die 'grappige' spelletjes en weet ik het tussendoor
Je moet toch wat en men vind dat daar wel OK.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee daar heb je continu van die 'grappige' spelletjes en weet ik het tussendoor
Oh, zeg maar wat ze hier met films doen en series doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kodiquote:
Hier stellen de reclameblokken vergeleken met de USA niks voor...quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, zeg maar wat ze hier met films doen en series doen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar in de USA is helemaal een bak ellende.
Zorro heeft wel gelijk, als je daar sport op TV kijkt is het afzien...
Oh ja dat is zeker waarquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier stellen de reclameblokken vergeleken met de USA niks voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |