abonnement Unibet Coolblue
pi_174552028
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:57 schreef Malteser het volgende:

[..]

Niet?? Aaah, dat is het!

Grapje hè mensen, grapje. Maar zo'n week zkh tast mijn humor aan. Echt sonde ;).
Heh! :D
Nou ja, mijn verloskundige drukte het me toch nog wel even op het hart toen ik de hele kantlijn van het intakeformulier nodig had voor een opsomming van wat ik allemaal wel eens gebruikt had. :') Had ze niet per se hoeven doen want nogal wiedes, maar toch. :)

Carpaccio, rode biefstuk en zalm uit een vacuümverpakking kunnen me gestolen worden, maar lever en rauwmelkse kazen vind ik semi-lastig: ik heb daar wel veel meer trek in dan ik verwacht had, nu ik het beter niet kan eten. :') Maar geen probleem verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 21-10-2017 08:24:09 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174552032
Lady, een knul! Ontzettend van harte! O+ Benieuwd hoe het nu met je gaat :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174552037
En een kus voor Malteser!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174552620
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:57 schreef Malteser het volgende:

[..]

Niet?? Aaah, dat is het!

Grapje hè mensen, grapje. Maar zo'n week zkh tast mijn humor aan. Echt sonde ;).
_O_ _O-
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:47:42 #205
409579 LuDann
All the way
pi_174552699
LadyS, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *G* Had je het toch goed gezien. :D Benieuwd naar de foto's!

Malteser, wat ontzettend rot dat je nog in het ziekenhuis ligt. Hopelijk zit er snel verbetering in. Sterkte.

Twist, wat een vervelende pijn zo. Ik herken het niet.

Qua eten: ik ben blij dat ik al toxoplasmose gehad heb. Sowieso ben ik deze zwangerschap een stuk minder voorzichtig, ik heb vooral veel onderzoek naar redenen gedaan om dingen wel te mogen. :') En mignonne om advies gevraagd natuurlijk.

Ben gisteren bij de gynaecoloog geweest en zij wil dat ik wel gewoon in het ziekenhuis blijf lopen ipv bij de VK. Mag wel dubbelop eventueel, fijn hoor. :')

Over mijn moeder overigens toch nog geen nieuws, ondanks 2 dagen op rij toezeggingen van het ziekenhuis. De tumor wordt nu gekleurd, en er volgt overleg met het Antonie van Leeuwenhoek. Dan krijgen we volgende week woensdag of donderdag de uitslag en een plan van aanpak (nu echt, hopelijk). Slopend zo, die onzekerheid.
pi_174552846
Wat spannend nog LuDann! Ziekenhuizen en wachten en afspraken niet nakomen, breek me de bek niet open. Hopelijk komende week echt duidelijkheid voor jullie!

En dat sondegrapje nam vannacht een jammerlijke wending. God straft onmiddellijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174552909
LadyS, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. *O* Dat is nog best snel gegaan. :o Ik hoop dat alles goed gaat en jullie snel naar huis mogen.

Malteser, ik moest lachen. :D Wat vervelend dat er nog geen vooruitgang is. Kunnen ze met medicijnen afstellen nog iets voor je betekenen? En kunnen je mannen genoeg langs komen?

Lu, wat vervelend dat er nog geen plan van aanpak voor je moeder is. Dat lijkt me slopend. Ik weet dat ze in het ziekenhuis van mijn man proberen dezelfde dag nog een voorlopig plan van aanpak klaar te hebben. :{ Trek je het zelf koffie een beetje qua baan, lijf en stress?

Twist, ik herken het niet. Wel af en toe gevoelige volle borsten, maar dat herken ik in de verte nog wel van de borstvoedingsperiode.
En je mag van mij zo lang bovenaan staan als je wil. :P

Maghrebijnse, leuk, kleertjes kopen! Maakt dat het allemaal wat echter?

Donna, pepernoten tellen. :') Ik kom niet verder dan: 'crap, deze ene zak is leeg'.

Verder ben ik het kwijt sorry.

Vandaag 33 weken. Wat gaat het hard jongens. :o Nog een week werken. En hoewel ik de afgelopen weken heb gezeurd sat ik thuiszitten zat was en graag wilde werken, ben ik nu toch wel heel erg toe aan verlof. Lekker met de baby bezig zijn.

Aan het waggelloopje en het minder benauwd zijn gok ik dat de baby flink met indalen bezig is. Ik ben vorige keer met 39.6 bevallen en zet dit keer in op 39.5. :P Het wordt ineens allemaal zo echt. :o
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174553464
Sterkte Malteser :*
Gefeliciteerd LadyS! *O*

Ik weet nog dat ik na de 1e echo bij de VK 's avonds lekker een zak kaneelstokjes had opengetrokken en ergens toen de bodem van die zak in zicht kwam op de site van het Voedingscentrum zat te lezen wat ik allemaal wel en niet mocht eten :X

Is trouwens helemaal goedgekomen :')
pi_174553741
Goedemorgen!

Ik heb zulke heftige en rare dromen. Zo erg dat ik elke ochtend met hartkloppingen wakker word!

Krisvc, ja en nee. Enerzijds kan ik het nog steeds niet geloven. Heb ook nog geen echo gehad (31 oktober pas). Aan de andere kant is het wel geland nu. Maar nog steeds wel gemengde gevoelens en angst?
pi_174554553
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 09:43 schreef Aerenia het volgende:
Sterkte Malteser :*
Gefeliciteerd LadyS! *O*

Ik weet nog dat ik na de 1e echo bij de VK 's avonds lekker een zak kaneelstokjes had opengetrokken en ergens toen de bodem van die zak in zicht kwam op de site van het Voedingscentrum zat te lezen wat ik allemaal wel en niet mocht eten :X

Is trouwens helemaal goedgekomen :')
Het duurde even voordat ik door had dat je kaneelstokjessnoep bedoelde en niet gewoon normale kaneelstokjes :') ik dacht al, hoe krijgt ze het weg :D

Malteser, vervelend dat het nog niet beter lijkt te gaan. Moest wel lachen om je sondegrapje :D

Ik ben gister naar Underworld in de rijksmuseum fietstunnel geweest.. wat een slecht plan. Ik trok het helemaal niet. Ik werd misselijk van alle geuren, de cola, gelukkig niet van water :P en dat je dan niet tegen je vrienden kan zeggen waarom je je zo kut voelt. Iedereen zat ook echt van, neem een biertje! Dan voel je je vast meteen beter! :')
pi_174555786
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 23:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

Eet alsjeblieft die zak leeg ;)
Voordat je teveel kaneel op hebt daardoor ben je allang aan het spugen van de overkill aan kruidnoten...

Het is vrij simpel. Niet roken, geen alcohol. Geen rauw vlees, vacuum verpakte gerookte vis of rauwe melk(producten) en geen lever. Verder gewoon normale voedselhygiëne toepassen en als t even kan een beetje gezond eten. En als dat gezond uit een potje van de etos komt dan is het ook goed.

Salami en rauwe ham kun je gewoon eten. Als je de gerookte zalm gebakken door je pasta wil mag dat. Leverpastei en weet ik het mag je gerust tot 3 boterhammen per dag van en van veruit de meeste kruiden moet je zoveel binnen krijgen wil het een probleem zijn dat het echt knap is als het je lukt. En als je het dan nog teveel vindt kun je je ook laten prikken op toxoplasmose, als je t al gehad hebt dan kun je gewoon los met je biefstuk.
Ik word zo blij van deze post.
Ik heb het geluk dat ik met mijn achtergrond een gedegen risicoanalyse kan maken, maar er wordt zoveel onzin geschreven en gezegd dat ik snap dat het lastig is.

Een zwangere vriendin heeft me ook al een paar keer in paniek gebeld. Ik heb haar deze site aangeraden:
https://mrst.infoteur.nl/specials/zwanger-en-eten.html
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:47:19 #212
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174555992
Ik ben altijd vol verbazing over al die (doorgaans weldenkende) vrouwen die zichzelf zo veel ontzeggen. Veel collega's en vriendinnen gaan over in de alles of niets modus. Teveel cafeïnehoudende drankjes is niet goed = helemáal geen koffie, cola of thee meer. Iets gelezen over kaasjes = helemaal geen enkel exotisch kaasje meer. Iets met de klok horen luiden enzo. En ik denk ook wel een beetje aandachtstrekkerij ofzo, kijk mij eens superverantwoord zijn en mezelf veel ontzeggen... Laatst ging ik lunchen en ik nam een broodje brie en een koffie verkeerd. Ik werd echt heel raar aangekeken door mij vriendin (zo'n type dus als bovengenoemd). Voelde me bijna een onverantwoordelijke losbol door haar :D
pi_174556051
@ Aventura, ik werd bijna gelynched door collega's toen ik laatst een broodje ei met halfzachte dooier at. :Y Ze hebben nog net niet de Kinderbescherming ingeschakeld. :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:06 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik ben gister naar Underworld in de rijksmuseum fietstunnel geweest.. wat een slecht plan.
Ah, zonde dat het zo belabberd was, want het klonk wel als een heel gave locatie voor zoiets! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 21-10-2017 13:14:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174556087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:45 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik zou nog laten weten hoe de luiertas is *)

Groot! Heel veel ruimte voor allerlei spullen. Genoeg vakjes om allerlei babyspul in te stoppen en genoeg ruimte om dan ook nog je eigen dingen mee te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je voor de foto's! Deze ziet er inderdaad erg goed uit, grote kans dat dit 'm ook voor mij wordt :D
pi_174556108
Malteser, wat een gedoe zeg! Arme jij - heel veel liefs!

Sterkte voor LuDann en haar familie, wat moet dat wachten matig zijn, zeg..

Zelf vannacht toch een pietsje geschrokken.. Na ietwat woeste.. eh.. omgang met het lief flink bloedverlies en vanmorgen ook nog een beetje. Geen pijn of krampen ofzo, maar toch. Het was best een hoop! Toch maar even gemeld bij de verloskundige. Zo nauwkeurig mogelijk omschreven en hangt toch gewoon samen met wat lager geparkeerde baarmoedermond en fikse doorbloeding van alles - geen reden tot paniek. Vermoedde ik al wel, maar ik dacht: ik zeg het toch maar even tegen haar. Vandaag een beetje kalm aan doen was het devies, en ik hoef alleen maar te bellen als het morgen nog steeds bloedt, maar het is nu al wel gestopt. Misschien ietwat rustiger seksen zo, dit laatste trimester. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 21-10-2017 13:00:42 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174556150
Oh, en vanmorgen bij de kringloopwinkel een forse oude grenen kast gevonden met een heel toffe, kinderkamergeschikte look en genoeg ruimte erin voor jarenlang aan baby-, peuter- en kleutermeuk voor.. jawel.. EUR 27,50! Yay! Echt een perfecte vondst.
Kan dat ook weer van de lijst. *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 21-10-2017 13:15:24 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174556337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, zonde dat het zo belabberd was, want het klonk wel als een heel gave locatie voor zoiets! O+
Jaaa locatie was erg vet en ik heb het deels ook echt wel naar mn zin gehad! Het lag ook niet aan de show. Ik was gewoon een beetje hoogsensitief ofzo :')

Ik eet trouwens ook nog wel eens halfzachte dooiers, niet zo vaak meer als voorheen maar soms wel nog :D
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:12:16 #218
382129 crew  Donna
pi_174556395
Ik eet echt geen halfzachte dooiers nu, maar dat komt voor het grootste deel omdat mijn altijd gevoelige darmen nu extreem gevoelig zijn.
Cola en thee drink ik wel gewoon. Zeker Pepsi kan me erg bekoren. Of Dr. Pepper. O+
Oh en brie eet ik ook, van de super.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:18:55 #219
382129 crew  Donna
pi_174556518
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:58 schreef minilot het volgende:
Oh, en vanmorgen bij de kringloopwinkel een forse oude grenen kast gevonden met een heel toffe, kinderkamergeschikte look en genoeg ruimte erin voor jarenlang aan baby-, peuter- en kleutermeuk voor.. jawel.. EUR 27,50! Yay! Echt een perfecte vondst.
Kan dat ook weer van de lijst. *O*
Ohhh nice! *O*
pi_174556526
Zachte eieren O+ All day every day *O* Gek genoeg heb ik daar zwanger nog veel meer trek in dan normaal. Had ik bij mini ook.

Jeetje Malteser, wat heftig! Veel sterkte :*

LadyS *O* Van harte gefeliciteerd!
Make your own kind of music.
pi_174556715
Je krijgt toch bij je verloskundige ook gewoon een folder mee bij de intake met daarin de info die mignonne net gaf? Ik heb er ook een met informatie over welke medicijnen wel en niet mogen, heb ik al een paar keer geraadpleegd deze zwangerschap.

Ik lig kapot op de bank na een ochtend shoppen. Ik heb nieuwe schoenen gekocht en mijn voorraad make-up en verzorgingsproducten weer aangevuld, dus laat die baby maar komen nu!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:38:57 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174556827
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je krijgt toch bij je verloskundige ook gewoon een folder mee bij de intake met daarin de info die mignonne net gaf? Ik heb er ook een met informatie over welke medicijnen wel en niet mogen, heb ik al een paar keer geraadpleegd deze zwangerschap.

Ik lig kapot op de bank na een ochtend shoppen. Ik heb nieuwe schoenen gekocht en mijn voorraad make-up en verzorgingsproducten weer aangevuld, dus laat die baby maar komen nu!
Die lijst was bij mij vrij kort en ongenuanceerd. Dus rauw ei niet en rauwe vleesproducten niet enzo.
Maar niks qua nuance over zachte dooier eitjes, harde chorizo etc.
Snap het deels wel, veel mensen vinden het anders toch te moeilijk worden denk ik, gemiddelde mens is niet zo enorm geïnteresseerd in eten als ik :')
Maar interwebzzz geeft veel meer nuance en uitleg over het waarom en dan zijn afwegingen gewoon beter te maken als je een lekkerbek bent zoals ik :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:40:10 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174556853
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:58 schreef minilot het volgende:
Oh, en vanmorgen bij de kringloopwinkel een forse oude grenen kast gevonden met een heel toffe, kinderkamergeschikte look en genoeg ruimte erin voor jarenlang aan baby-, peuter- en kleutermeuk voor.. jawel.. EUR 27,50! Yay! Echt een perfecte vondst.
Kan dat ook weer van de lijst. *O*
Pics? Vind jullie babyshizzle zo leuk :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174556900
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:51 schreef minilot het volgende:
@ Aventura, ik werd bijna gelynched door collega's toen ik laatst een broodje ei met halfzachte dooier at. :Y Ze hebben nog net niet de Kinderbescherming ingeschakeld. :+

[..]

Ah, zonde dat het zo belabberd was, want het klonk wel als een heel gave locatie voor zoiets! O+
Of je eet een keer witbrood en krijgt ongevraagd gelijk het advies dat bruinbrood beter is.
:')
pi_174556956
Ik ben een beetje laat Silver, maar ik wens je heel veel kracht toe de komende tijd. Ik hoop dat jullie beiden de steun uit de omgeving krijgen die nodig is. Voor de rest weet ik nog steeds niet wat ik moet zeggen. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')