7 weken en paar dagen volgens mijn eigen berekening. Heb 31 oktober mijn eerste echo. Maar ik vind het gewoon niks aan. Ik weet ook niet of ik dit wel mag voelen? Ik voel me niet zwanger, ik vind het niks aan en nog wel meer...quote:
Kim vind er ook niks aan, dus je bent niet de enige.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
7 weken en paar dagen volgens mijn eigen berekening. Heb 31 oktober mijn eerste echo. Maar ik vind het gewoon niks aan. Ik weet ook niet of ik dit wel mag voelen? Ik voel me niet zwanger, ik vind het niks aan en nog wel meer...
Ok. Lijkt alsof ik de enige ben. Goed om te weten dat ik dat niet ben. Voelt echt als de rit uit moeten zitten... met grote tegenzin. Ik weet nu in elk geval dat zwangerschap niks voor mij is. Ik wist het eigenlijk al wel. Ben hier niet voor gemaakt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Kim vind er ook niks aan, dus je bent niet de enige.
Ze moet steeds spugen en ze voelt zich een aangespoelde walvis.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ok. Lijkt alsof ik de enige ben. Goed om te weten dat ik dat niet ben. Voelt echt als de rit uit moeten zitten... met grote moeite.
Oh, ja dat is naar. Ik voel niks. Letterlijk niks. Ook zo raar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:14 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ze moet steeds spugen en ze voelt zich een aangespoelde walvis.
Vreemd, ben je ook niet een klein beetje blij ermee?quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, ja dat is naar. Ik voel niks. Letterlijk niks. Ook zo raar.
Wacht maar, je vent geeft je vast binnenkort als hij terug is van 'zakenreis' een keer een paar klappen, dan is je gevoel zo een stuk heftigerquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, ja dat is naar. Ik voel niks. Letterlijk niks. Ook zo raar.
Nee. Dit is zo slecht. Mijn man is er helemaal happy mee, maar ik niet. Misschien omdat ik heel erg van het plannen was en dit zo niet gepland was? Zo onverwachts en ook zo snel. Ik ken mijn man net twee maanden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:15 schreef 8777 het volgende:
[..]
Vreemd, ben je ook niet een klein beetje blij ermee?
Uhu, hij heeft me nooit geslagen. Raar mens.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht maar, je vent geeft je vast binnenkort als hij terug is van 'zakenreis' een keer een paar klappen, dan is je gevoel zo een stuk heftiger
Nee, allicht, je kent hem net twee maanden. Hij vond je al een hoer van de week dus dat slaan komt vanzelf wel met zijn agressieve aard 🤗🤗🤗quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhu, hij heeft me nooit geslagen. Raar mens.
Ja, misschien heb je ook gelijk. Ik was ook overdonderd in het begin. Dat ging weg omdat mijn man zo blij was en me meetrok in zijn positiviteit. Maar nu is dat weer ver te zoeken vooral omdat hij gewoon 1500 km verderop zit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:20 schreef twist02 het volgende:
Malteser, wat krijg je het toch te verduren, pfff...
Fijn om te horen dat Twix en je man het zo goed doen en dat ze veel hulp krijgen. Maar hoop vooral dat er bij jou snel verbetering optreedt!
En zeker bij een tweede kan het qua voelen best hoorik geloofde er ook niks van, maar voelde ons mannetje achteraf ook al heel vroeg (13-14w).
Maghrebijnse, ik vind je nogal tegenstrijdig overkomen als ik eerlijk mag zijn... Eerst ben je compleet overdonderd door je zwangerschap en weet je niet eens of je er blij mee bent. Vervolgens ben je al namen en sokjes aan het uitzoeken en nu zeg je weer dat je er niks aan vindt
Doe gewoon even rustig, wacht die eerste echo af en zie vanaf daar weer verder. Je hoeft nu verder echt nog nergens mee bezig te zijn...
/my2cents
Het wordt een knap kindje. Mooie papa en mooie mama.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, allicht, je kent hem net twee maanden. Hij vond je al een hoer van de week dus dat slaan komt vanzelf wel met zijn agressieve aard 🤗🤗🤗
Wordt iig een kindje met een pittig karakter
Dat is idd het belangrijkste, dan vallen die blauwe plekken en littekens ook meteen wat minder opquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het wordt een knap kindje. Mooie papa en mooie mama.
Hou dit gezeik uit dit topic, voordat dit topic ook wordt gekaapt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht maar, je vent geeft je vast binnenkort als hij terug is van 'zakenreis' een keer een paar klappen, dan is je gevoel zo een stuk heftiger
Ja ok, heb je gelijk in, excuses!quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hou dit gezeik uit dit topic, voordat dit topic ook wordt gekaapt.
Je obsessie voor mij neemt ziekelijke vormen aan. En nu wegwezen. Wat doe jij hier überhaupt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is idd het belangrijkste, dan vallen die blauwe plekken en littekens ook meteen wat minder op
ja hoi, ík ben hier de modquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je obsessie voor mij neemt ziekelijke vormen aan. En nu wegwezen. Wat doe jij hier überhaupt.
Dankje maar het valt echt enorm mee hoor, zeker als ik de verhalen hier lees. En ik vreet gewoon alles wat los en vast zit, en dan helpt sat meteen, geen zorgen om mij!!quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:52 schreef Krisvc het volgende:
Nee, ben ik niet, gelukkig. Ik ben de afgelopen dagen met vlagen misselijk, maar dat is inderdaad omdat ik te weinig eet dan. En omdat m'n maag nu ergens in de verdrukking zit geloof ik.
Sterkte ermee en veel kleine beetjes blijven eten dan maar.Mijn ervaring is dat pepernoten goed werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |