Nouja. Ik gok zelf dat ze het een interessant geval vinden ook. Ze vertelden dat ze T eerder hadden gehad bij een vrouw met marinier, volgens de echo had hij haar nooit kunnen bevruchten. Verschil van 13 dagen terwijl hij op zee zat dus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 07:56 schreef Aventura het volgende:
Dat is toch wel een groter verschil dan bij ons. Wij 'missen' 7, maar waarschijnlijk eerder ongeveer 3-4 dagen, omdat je ook wel eerder positief kunt testen dan op 4 weken. En ja apart zoveel echo's, ik kreeg er altijd een na ruim 8/9 weken, ook na de miskramen. Toen mocht ik eventueel wel eerder komen, maar dat wilde ik niet, juist om getwijfel te voorkomen. Bij 9 weken moet je een goed meetbare vrucht zien met hartactiviteit. Zie je dat niet, dan is het niet goed.
Juhp dat kan idd. Alleen is het zo dat de echo's die ik had allen netjes oplopen qua metingen. Dus de baby ontwikkelt zich verder eigenlijk goed. De echoscopiste zag echt geen reden tot onrust maar wil wel graag kijken hoe het zit met het hartje over een paar dagen. Vind ik zelf niet zo raar, als het al een raadsel is, dan zou ik T ook graag op de voet willen volgenquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het kan twee kanten op, kleurdoos. Mijn persoonlijke ervaring is minder positief, bij een zwangerschap van 8+5 had ik een vruchtje van 6+3 mét hartslag, maar dat is toen dus wel misgegaan. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Haha, dat zijn de smeuïge verhalen. Mijn vk vertelde ook zo'n verhaal. Vrouw was twee weken vérder dan mogelijk was, afgaande op de aanwezigheid van haar man. Maar de vrouw had opgebiecht (alleen aan de vk) dat het van een ander was. De vk had zelfs de gynaecoloog aan wie ze het stel doorverwezen had van tevoren ingelicht hierover, om ongemakkelijke situaties te voorkomen. Klinkt eigenlijk best een beetje onethischquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja. Ik gok zelf dat ze het een interessant geval vinden ook. Ze vertelden dat ze T eerder hadden gehad bij een vrouw met marinier, volgens de echo had hij haar nooit kunnen bevruchten. Verschil van 13 dagen terwijl hij op zee zat dus.
Dna wees later uit dat het echt wel zijn kind was :p
Ik maak me voor het slapen gaan speciaal weer helemaal op voor als de bevalling 's nachts begint. Duh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jij kunt van top tot teen gestyled bevallen, zo zie ik het graag bij mijn bevallingsfotografiedames![]()
Oneens, het zou mijns inziens onethisch zijn om je met zulks te bemoeien als zorgverlener.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best een beetje onethisch
We hopen met je mee!quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:48 schreef Malteser het volgende:
Ik hoop zo dat dat gefladder in mijn buik inderdaad het kindje is.
Precies 13 weken vandaag! Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik het kindje voelde maar leek me zo vroeg. Maar dat had jij dus ook.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:57 schreef Aventura het volgende:
Malteser, dat kan echt al prima hoor. Afgaande op je ud ben je nu ongeveer 14 weken? Ik voelde het al met 12 weken, en mijn placenta ligt voor zelfs. Fijn is dat hè, het helpt bij onzekerheid!
Jep, letterlijk iedere slok water komt terug. Laat staan voeding. Lig dus al een ruime week aan het infuus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maak me voor het slapen gaan speciaal weer helemaal op voor als de bevalling 's nachts begint. Duh.
Malteser, heb je echt al tien dagen niet gegeten/iets binnengehouden?. Ik heb zo met je te doen.
. Wel heel fijn dat de baby het goed doet en dat je hem/haar misschien zelfs al voelt!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Je moet wat hè.... Nee, ik heb al voor hetere vuren gestaan en het helpt me niet om te wanhopen en veel te klagen. En die momenten zijn er heus maar we proberen bovenal positief te blijven.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:46 schreef minilot het volgende:
[..]
We hopen met je mee!![]()
En wat blijf je er vrolijk en komisch onder zeg!Ik vind het verschrikkelijk rot voor je dat je in het ziekenhuis ligt, maar de manier waarop je erover schrijft is wel erg tof!
Ik voelde de mijne in de 14e week al. Eerste kindje.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:58 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies 13 weken vandaag! Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik het kindje voelde maar leek me zo vroeg. Maar dat had jij dus ook.
Ben nu 13 weken en bij Twix had ik het ook maar een tikkie minder extreem (zonder opname). Toen veranderde het na week 16, toen spuugde ik tot aan zijn geboorte alleen nog in de ochtend. Stiekem heb ik die hoop nu weer.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:25 schreef Aventura het volgende:
Pfff Malteser, je hebt het echt extreem. Het is vast al eerder gevraagd maar was dit bij je eerste ook zo? En je bent ook al 14 weken, meestal gaat misselijkheid dan eerder over dan dat het erger wordt. Heb echt met je te doen hoor. Hoe houden je man en kindje zich? Sterkte met de ingreep zometeen en ik hoop dat je hierdoor snel wat opknapt.
Hoever ben je?quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moet gewoon even klagen. Ik vind zwanger zijn niks aan. Ja sorry. Ik weet dat sommigen een moord doen om zwanger te zijn, maar ik vind het niks aan. Ik voel me gewoon niet zwanger ( sorry Malteser, ik hoop oprecht dat je gauw beter wordt!) en duurt me te lang. Ik voel me ook alleen. Mijn man zit elders op zakenreis...en ik zit hier alleen. Zo, moest er echt even uit.
Hema heeft trouwens leuke sokjes. Gisteren weer twee paar sokjes gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |